Poll

Welke richting zal ik in Bèta 2 opgaan?          Ik verwacht Beta 1 (Zutphen - Apeldoorn) deze zomervakantie af te hebben. Ik ben benieuwd welke kant jullie willen dat ik op ga.

Dieren / Arnhem / Nijmgen
8 (17%)
Dieren / Apeldoorn - Dieren (VSM)
10 (21.3%)
Winterswijk
4 (8.5%)
Hengelo / Oldenzaal / (Bad Bentheim)
16 (34%)
Deventer
9 (19.1%)
Anders
0 (0%)

Total Members Voted: 47

Voting closed: Friday 28 August, 2015, 23:46:34

[CLD] Re: Route rondom Zutphen; Zutphen-Apeldoorn 0% bouw per direct gestopt.

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
Re: Route rondom Zutphen; Zutphen-Apeldoorn 35%
« Reply #150 on: Tuesday 07 July, 2015, 10:25:00 »
Edit/ Poll aangepast, de winnende richting wordt gebouwd.

Juist zo heeft een Poll zin, en mocht 1 en 2 precies gelijk eindigen dan mag jij de keuze maken. ;D
Net als toen bij de poll van Chris met de Buffel en de Thalys, maar dat terzijde. ;)

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.104 posts
« Reply #151 on: Tuesday 07 July, 2015, 10:31:53 »
Oke was de eerste keer dat ik een poll maakte, maar zo is het inderdaad beter :) Dat met die DM90 en Thalys was echt puur toeval ja ;)
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET

*
Intercity
727 posts
« Reply #152 on: Tuesday 07 July, 2015, 10:45:13 »
hej Daniel

Je moet gewoon bouwen wat je zelf leuk vind.
En dus geen poll houden.
Plezier in het bouwen staat voor op toch?
En als je het daarna met ons wil delen.. fantastisch!

vr.gr
Ruud

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.104 posts
« Reply #153 on: Tuesday 07 July, 2015, 11:02:45 »
Ik kan in Zutphen alle kanten op, maar het maakt mij niet zo veek uit in welke volgorde ik dat doe, uiteindelijk wil ik alle kanten op. Dus waarschijnlijk komt alles er wel, de poll is rr dus voor om te laten zien welke kant ik eerst op bouw. Maar he hebt gelijk hoor het moet wel leuk blijven en dat is het ook anders was ik hier niet aan begonnen, vooral de positieve reacties motiveren heel erg!

Daniël

*
Hogesnelheidstrein
3.434 posts
« Reply #154 on: Tuesday 07 July, 2015, 18:16:32 »
Echt hele mooie route maar Jij en niemand anders bepaald hoe of wat ;)

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #155 on: Tuesday 07 July, 2015, 19:02:24 »
.... maar Jij en niemand anders bepaald hoe of wat ;)

Ja, maar in principe bepalen wij gebruikers wat er gemaakt moet gaan worden vanwege die poll. ;D
En zoals in eerdere bericht geschreven omtrent deze poll had dat dan niet gehoeven vanwege het hoe of wat. ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.434 posts
« Reply #156 on: Tuesday 07 July, 2015, 20:24:10 »
Trainsxp, wat ben je weer streng ;D ;D ;D ;D ;D ;D

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.104 posts
Rondom Zutphen 0% bouw per direct gestopt wegens samenvoegen van routes.
« Reply #157 on: Tuesday 07 July, 2015, 22:57:30 »
Ik heb een mededeling:

Ik ga per direct stoppen met de bouw van Zutphen Apeldoorn.

Ik heb ik overleg met NSVirm/Jurrien besloten dat we onze routes gaan samenvoegen, en een grote route maken. Als we beide apart verder zouden werken, komen er namelijk in de toekomst stukken route die elkaar overlappen, het leek ons daarom verstandig en veel efficiënter om 1 grote route te maken, waarin je veel meer mogelijkheden hebt.

Groet van Daniël

We hebben besloten om mijn route op te heffen aangezien er al een versie van de route van Jurrien beschikbaar is, en hij veel meer spoor heeft liggen, dit betekent niet dat ik niet verder ga bouwen naar Apeldoorn, en dat de andere verbindingen niet worden gebouwd, ik begin alleen opnieuw met Zutphen-Apeldoorn, en Jurrien bouwt verder in de richting van Arnhem. Daarna breiden we de route uit in de andere richtingen vanuit Zutphen en Arnhem.

Hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben, en ik neem aan dat mijn keuze begrijpelijk is. Uitendelijk is er namelijk alleen voordeel omdat er 1 route komt en niet verschillende losse.  Vorderingen zijn nu te zien in de route Oost Nederland:

http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,70229.0.html

Ik denk dat het een verstandige keuze is en sta hier ook volledig achter. Het was waarschijnlijk toch op een gegeven moment wel gebeurt, en hoe eerder hoe beter.

Het was niet mogelijk om verder te bouwen met beide bestaande routes omdat we beide totaal op een andere manier te werk zijn gegaan, en omdat we verschillende soorten trackrules e.d. gebruikten.

Groet van Daniël

P.S. we hebben pas net besloten dat we de routes samenvoegen, dus vandaar nog voortgang in de afgelopen dagen en het openen van een Poll.

P.P.S. Als dit bericht door een moderator wordt gelezen graag de het topic sluiten en over een poosje eventueel verwijderen.
« Last Edit: Tuesday 07 July, 2015, 23:19:53 by Daniël Schreurs »

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.190 posts
Re: Route rondom Zutphen; Zutphen-Apeldoorn 0% bouw per direct gestopt.
« Reply #158 on: Wednesday 08 July, 2015, 00:27:10 »
Bij deze dus een slotje. ;)
Groeten,
Niels