Ik heb een mededeling:
Ik ga per direct stoppen met de bouw van Zutphen Apeldoorn.
Ik heb ik overleg met NSVirm/Jurrien besloten dat we onze routes gaan samenvoegen, en een grote route maken. Als we beide apart verder zouden werken, komen er namelijk in de toekomst stukken route die elkaar overlappen, het leek ons daarom verstandig en veel efficiënter om 1 grote route te maken, waarin je veel meer mogelijkheden hebt.
Groet van Daniël
We hebben besloten om mijn route op te heffen aangezien er al een versie van de route van Jurrien beschikbaar is, en hij veel meer spoor heeft liggen, dit betekent niet dat ik niet verder ga bouwen naar Apeldoorn, en dat de andere verbindingen niet worden gebouwd, ik begin alleen opnieuw met Zutphen-Apeldoorn, en Jurrien bouwt verder in de richting van Arnhem. Daarna breiden we de route uit in de andere richtingen vanuit Zutphen en Arnhem.
Hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben, en ik neem aan dat mijn keuze begrijpelijk is. Uitendelijk is er namelijk alleen voordeel omdat er 1 route komt en niet verschillende losse. Vorderingen zijn nu te zien in de route Oost Nederland:
http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,70229.0.htmlIk denk dat het een verstandige keuze is en sta hier ook volledig achter. Het was waarschijnlijk toch op een gegeven moment wel gebeurt, en hoe eerder hoe beter.
Het was niet mogelijk om verder te bouwen met beide bestaande routes omdat we beide totaal op een andere manier te werk zijn gegaan, en omdat we verschillende soorten trackrules e.d. gebruikten.
Groet van Daniël
P.S. we hebben pas net besloten dat we de routes samenvoegen, dus vandaar nog voortgang in de afgelopen dagen en het openen van een Poll.
P.P.S. Als dit bericht door een moderator wordt gelezen graag de het topic sluiten en over een poosje eventueel verwijderen.