Randstad & Verder

*
Blokkendoos
Ik ben de bouwer van Randstad & Verder (Tezz31)
71 posts
Re: Randstad & Verder
« Reply #60 on: Monday 19 May, 2014, 14:38:30 »
Beste Trein liefhebbers

Na de laatste bericht over de route zag ik het even niet meer :P :P zitten, waardoor ik 2 a 3 maanden niks heb gedaan aan de route 
Want ik had het privé erg druk ( gaat ook door/staat voorop ) & het lukte me niet om de makers te maken na de tip van trainsxp voor de route, ik heb het telkens geprobeerd en zelfs een Engelse handleiding v RW gevonden, maar het wil nu nog steeds niet lukken >:( :( :-[ :'(
Dus bij deze heb ik een/de vraag/hulp nodig van trainsxp (A.U.B., please, hulp nodig,  :-[ :-[ & :'( :'( & pleaseee)
Ik zag in de Topic:  Re: Nieuw: Route 'Gooi Centraal Pagina-nr 23 ongeveer in de midden en dit wat hij zij.
Heb (trainsxp) voor deze route even een route markers aangemaakt, want gemak dient de mens. ;)
Als je bijv. een scenario maakt hoef je niet van Utrecht naar Naarden-Bussum te vliegen maar kun je daar eenvoudig naar toe gaan.
Pak het bestandje Eds uit in ......\railworks\Assets\....
Klik  blauwe kubus en zoek vervolgens in de rechter flapuit de map Eds, en vink Ut-Ndb aan.
Mogelijk moet je TS ff opnieuw starten om ze te kunnen kiezen als je na aanvinken de namen niet ziet. (zie plaatje welke)

Succes :)

Edit/ oja, heb er nog 4 open gelaten die je eventueel zelf kunt invullen voor bijv. een uitbreiding naar .....
Open dan het NamedMarkersUt-Ndb.dcsv bestand in boven genoemde map met notepad++ en geef de coördinaten op van de desbetreffende plaats plus plaatsnaam.

Zou jij dat ook voor mij kunnen doen!!??, want ik maak aardig wat vlieguren in RW :( ( ik kan bijna zeggen dat ik geen bagage-medewerker ben, maar piloot bij de KLM)
Ik heb bij deze even weer wat nieuws over de route met een aantal screens (BouwObjecten-screens).
Op de Bouw-plattegrond1 & Bouw-plattegrond2 zien jullie waar ik bezig ben met het bouwen 1 tot 11
zie topic Randstad & Verder en lees het van de begin Pagina 1 er van.
Dan weet je meer over de route = Randstad & Verder.
Mocht je een vraag hebben stuur een PM naar me toe.
Elkaar helpen kan geen kwaad & je komt dan ook verder.

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #61 on: Monday 19 May, 2014, 14:47:07 »
Op Bouw-plattegrond1 zie je de volgende nr`s 1 tot 7 van de bouwObjecten =

1 = Spoorburg over de Rijn ( tussen de station De Vink & Leiden Centraal )
2 = Station De Vink
3 = Station Voorschoten
4 = FietsTunnel1.0 & FietsTunnel1.1
5 = FietsTunnel2.0 & FietsTunnel2.1

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #62 on: Monday 19 May, 2014, 15:16:39 »
6 = Sijtwende-Tunnel1.0 & Sijtwende-Tunnel1.1
7 = Station Den Haag MariaHoeve
8 = Den Haag Laan van NOI
9 = Den Haag CS
10= Den Haag HS
11= Station Voorburg1.0 & Station Voorburg1.1

Dus dat zijn de 11 punten waar ik dus bezig ben in de route, als ik de 1e zat ben dan ga ik naar een ander nr toe :) ;) 8) daardoor maak ik een hoop vlieguren in RW
Dus Trein liefhebbers de route ligt niet stil & ik bouw het verder op mijn gemak met weer een hele volle plezier er aan ;D ;D 8) 8).
En ik laat het af en toe weer zien via screens, het kan het af en toe even duren ;) B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden

P.S. trainsxp help me A.U.B.,  :-\ :-\ :-\ & pleaseeeeeeeeeeeeee
       Swier ik stuur PM met een vraag
« Last Edit: Monday 19 May, 2014, 15:23:02 by tezz31 »

*
Sprinter
421 posts
« Reply #63 on: Monday 19 May, 2014, 15:24:45 »
Ziet er weer goed uit! :) Als je niet wilt vliegen in de editor kun je ook op de map ( met 9 ) ctrl + muisklik waar je wilt komen en dan vervolgens op het 'play' knopje bovenin drukken. Dan teleport je naar de plek die je hebt aangeklikt.

*
Intercity
Met een goede wil kom je op het juiste spoor!
812 posts
« Reply #64 on: Monday 19 May, 2014, 17:08:30 »
Mooi werk! Veel succes met verder bouwen!

Nick ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.428 posts
« Reply #65 on: Monday 19 May, 2014, 17:50:48 »
Ziet er weer heel goed uit ;)

TreinPunt.NL Moderator
Intercity
Scenario bouwer in Nederlandse route.
838 posts
« Reply #66 on: Monday 19 May, 2014, 18:06:44 »
Ziet er super uit! Suc7!
Trots Vriend van TPNL!

*
Stoomlocomotief
14 posts
« Reply #67 on: Monday 19 May, 2014, 21:34:50 »
Ziet er goed en veelbelovend uit! Veel succes met het bouwen.

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #68 on: Thursday 22 May, 2014, 04:35:07 »
Beste trainsxp

Er is een PM onderweg naar je toe, nogmaals zeeeeeeeeeeeeer bedankt & mijn dank naar jou is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer groot :) :)
Mocht je nog wat nodig hebben laat het me even weten.
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal)

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #69 on: Saturday 24 May, 2014, 18:20:45 »
Beste Trein liefhebbers

Als 1e Trainsxp nogmaals zeeeeeeeeeeeeer bedankt & mijn dank naar jou is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer groot :) :), het scheelt mij een hoop vlieg-uren 8) ;)
Bij deze even 4 screens van Station Voorburg even wat verder met bouwen er van :D ;D :)
En ik laat het af en toe weer wat zien via screens, het kan het af en toe even duren ;) B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden

*
Hogesnelheidstrein
3.428 posts
« Reply #70 on: Saturday 24 May, 2014, 19:54:12 »
Je gaat lekker! ;)
Deze route wordt ook een topper!!!!!!!!!!!

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #71 on: Friday 01 August, 2014, 19:20:19 »
Beste Trein liefhebbers

Bij deze even een Update van mijn route, IK BEN ER NOG STEEDS AAN HET BOUWEN & HET LIGT NIET STIL DE ROUTE 8) ;) 8) ;)
Alleen de bouw gaat nu wat met wat minder vaart, vanwege drukt op mijn werk bij de KLM-Bagage.
De meeste mensen gaan op vakantie met de vliegtuig en dat zijn een hoop koffers.
Ik heb sinds begin Juli tot Augustus/September een rooster 6 dagen werken & 1 dag vrij, dus daarom minder vaart af & toe ben ik dan bezig met de route (Privéleven gaat ook door & op die 1e vrije dag weer energie op bouwen).
De Screenshot die je ziet hebben de volgende letters de betekenis  =
A = Station Den Haag HS
B = Station Den Haag Ypenburg
C = Station Den Haag CS
D = Station Den Haag Laan van NOI
E = NedTrain Werkplaats Leidschendam
F = Station Den Haag Mariahoeve
G = Station Voorschoten
H = Station De Vink
I = Station Leiden Centraal

Dus bij deze weten jullie de stand van zaken over de route & IK BEN ER NOG STEEDS AAN HET BOUWEN & HET LIGT NIET STIL DE ROUTE 8) ;) 8) ;)

P.S. mocht iemand met de vliegtuig gaan, pak de koffers licht in ;) en niet met lood :(.
 ;D ;D :D :D ;) ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.428 posts
« Reply #72 on: Friday 01 August, 2014, 19:27:28 »
Gelukkig ben je niet gestopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.219 posts
« Reply #73 on: Monday 04 August, 2014, 11:00:21 »
Hallo, ik heb het gehele topic even doorgelezen. Erg vervelend dat je weer geheel opnieuw moest beginnen. Volgens mij was je al een heel eind gevorderd! Maar ik zij dan je nu ook vordert.
Als ras Hagenees ben ik ontzettend benieuwd naar deze route. Ik ga dan ook dit topic nauwlettend volgen.
Ik wens je veel bouwplezier en veel succes toe!

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #74 on: Monday 11 August, 2014, 19:20:28 »
Beste Trein liefhebbers

Bij deze even een Update van mijn route, E (Zie overzicht) = NedTrain Werkplaats Leidschendam.
Overzicht 5 screenshots =
1 = WerkPlaats NedTrain Leidschendam1 (Opstelsporen van RandstadRail Rechterkant klaar)
2 = WerkPlaats NedTrain Leidschendam2 (Opstelsporen van RandstadRail Rechterkant klaar)
3 = WerkPlaats NedTrain Leidschendam3 (Opstelsporen van RandstadRail Rechterkant klaar)
4 = WerkPlaats NedTrain Leidschendam4 (Richting Station Den Haag Ypenburg/Zoetermeer/A 12)
5 = WerkPlaats NedTrain Leidschendam5 (Richting Station Den Haag Ypenburg/Zoetermeer/A 12)

Dus bij deze weten jullie de stand van zaken over de route & IK BEN ER NOG STEEDS AAN HET BOUWEN & HET LIGT NIET STIL DE ROUTE 8) ;) 8) ;)

P.S. mocht iemand met de vliegtuig gaan, pak de koffers licht in ;) en niet met lood :(.
 ;D ;D :D :D ;) ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.219 posts
« Reply #75 on: Monday 11 August, 2014, 19:32:46 »
Bedankt voor deze info. Het ziet er goed uit! Je gaat lekker zeg.

Ik ga niet met HET vliegtuig! Ze schieten je gewoon uit de lucht. Niet normaal. 

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
398 posts
« Reply #76 on: Monday 11 August, 2014, 19:42:21 »
Bedankt voor deze info. Het ziet er goed uit! Je gaat lekker zeg.

Ik ga niet met HET vliegtuig! Ze schieten je gewoon uit de lucht. Niet normaal.

Nochtans is het vliegtuig het veiligste vervoersmiddel op deze bol ;)
De kans dat je een auto/trein/boot/bus/tram ongeluk krijgt is veeeeel groter dan een vliegtuig.

Maar soit, de route ziet er al mooi uit, doe zo verder!

*
Hogesnelheidstrein
1.539 posts
« Reply #77 on: Monday 11 August, 2014, 20:05:40 »
Maar het verschil is dat je een vliegtuig niet kunt ontvluchten. Een auto kan je nog uitspringen als je niet al te hard rijd. En bevat airbags, een vliegtuig is bam bam vlam vlam rode verf, dood.
Machinist.

*
Blokkendoos
64 posts
« Reply #78 on: Wednesday 04 March, 2015, 12:02:51 »
Hey Tezz,

In een ander topic zei je dat je nog bezig was met de route. Zou je misschien nog eens een keer wat foto's in dit topic zetten van de voortgang?

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #79 on: Thursday 05 March, 2015, 20:21:04 »
Beste GamingSebas, jasperbonkestote & mede-RailWorks liefhebbers

Bij deze even wat info (GamingSebas voor de 2e keer) over de route :), geen screenshots dit keer.
Op vrijdag 01 August, 2014, 19:20:19 schreef ik deze tekst met de mededeling zie hieronder =

Beste Trein liefhebbers
Bij deze even een Update van mijn route, IK BEN ER NOG STEEDS AAN HET BOUWEN & HET LIGT NIET STIL DE ROUTE 8) ;) 8) ;)
Alleen de bouw gaat nu wat met wat minder vaart, vanwege drukt op mijn werk bij de KLM-Bagage.
De meeste mensen gaan op vakantie met de vliegtuig en dat zijn een hoop koffers.
Ik heb sinds begin Juli tot Augustus/September een rooster 6 dagen werken & 1 dag vrij, dus daarom minder vaart af & toe ben ik dan bezig met de route (Privéleven gaat ook door & op die 1e vrije dag weer energie op bouwen).
De Screenshot die je ziet hebben de volgende letters de betekenis  =
A = Station Den Haag HS
C = Station Den Haag CS
G = Station Voorschoten
H = Station De Vink
I = Station Leiden Centraal

De drukte werd pas minder eind/begin oktober/november bij de KLM >:( :P :( ??? :-\ :P (normaal was het al eind september rustig)
Dus na die maanden 6 dagen per week werken :P, had ik ook even geen zin meer om te bouwen.
Het was even meer tijd voor prive & rust, want het is geen werk de RW het is een hobby (treinen) van me.
Sinds afgelopen donderdag 26-02-2015 heb ik mijn pc weer in bezit die had ik laten maken, want de interne harde schijven waren niet goed >:( :(.
Want ik kreeg telkens een melding dat de interne harde schijven binnenkort kapot gaan/het niet meer doe zouden doen >:( :( :o ??? :-\ :'(.
Dus ik ben nu druk bezig met alle Back-Up`s terug te zetten in mijn route, dus mede-bouwers = maak regelmatig een Back-Up van de route & objecten.
Even terug te komen op GamingSebas ( niet kwaad bedoelt) zijn PM naar mij toe zie hieronder =

« Sent to: tezz31 on: Monday 02 March, 2015, 16:09:20 »
Hey tezz31,

Ik wil niet opdringerig zijn, maar we hebben nu al een tijdje niks van je prachtige route gehoord. Ben je hier nog mee bezig. Zo ja, ik en anderen zouden heel graag een update willen ;)

Groetjes,
GamingSebas ;D

Ik had dit naar je terug geschreven  op « Sent to: GamingSebas on: Monday 02 March, 2015, 18:03:27 »

Beste GamingSebas

Antwoorden op je vraag aan mij =

O ja zeker weten dat ik er nog mee bezig ben met mijn route ;) 8) :) & binnenkort laat ik wat screenshots zien via de topic Randstad & Verder
Ik heb het zelf erg druk met werk & prive , en de tijd die ik dan vrij ben ik bezig met de route.
Ik heb sinds afgelopen donderdag 26-02-2015 weer mijn pc terug van reparatie :) ;) (eindelijk na een week :( ??? :P).
Want ik kreeg de laatste tijd een fout-melding dat mijn harde schrijven op de pc het binnenkort het niet meer zouden doen :'( >:( :(.
Gelukkig heb ik back-up`s gemaakt van de route & objecten waarmee ik bezig ben voor de route, die ben ik nu ook aan het terugzetten.
Plus ik ben rond Den Haag druk bezig om div objecten te maken of te veranderen & dat doe ik als 1e en daarna laat ik het zien op de topic.
Dus nog even geduld A.U.B. ;) & de screenshots komen er aan ;) 8) (rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;D ::))
Bij deze weet je hoe de vork in de steel zit ;).
B.V.D. een zeer grootte mede MSTS/RailWorks-fanaat Tabare & met vriendelijke groeten uit Leiden.

En 2 dagen later op « Sent to: tezz31 on: Yesterday 04-03-15 at 18:44:34 » van GamingSebas
Ha tezz31,

Ik snap dat een route heel veel werk kost, wil er zelf ook aan beginnen maar de overlay werkt niet echt mee. Wat ik met deze mail wil aanduiden, is dat regelmatig updaten heel verstandig is. Ten eerste je krijgt veel minder vaak een mailtje zoals die van mij. Ten tweede een slotje op je topic is niet echt leuk. En als laatste je bent maar een paar minuten bezig om een tekstje te typen en een paar plaatjes toe te voegen, dit hoeft niet alleen van de route in railworks zelf, je kan ook een screen maken van je huidige scenery project waar je mee bezig bent.
Mensen zullen je werk goed vinden maar ook hier en daar een tip geven. Dat is voor jou als route bouwer een voordeel.

Veel succes met de route, op naar de volgende update (en stiekem ook al een beetje de release;)

Groetjes,
GamingSebas

Heb geduld er mee, wat ik al eerder heb gezegd = want het is geen werk de RW het is een hobby (treinen) van me & Rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;D ::).
Dus bij deze weten jullie de stand van zaken over de route, IK BEN ER NOG STEEDS AAN HET BOUWEN, HET LIGT NIET STIL DE ROUTE 8) ;) 8) ;) & de screenshots komen er aan ;) 8)
B.V.D. een zeer grootte mede MSTS/RailWorks-fanaat Tabare & met vriendelijke groeten uit Leiden.
« Last Edit: Thursday 05 March, 2015, 20:26:01 by tezz31 »

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #80 on: Sunday 08 March, 2015, 19:20:27 »
Beste Mede-RW Bouwers (chris-longhurst , X_shooter1, trainsxp, GertNNRoute , Frison, TjoeTjoe & enz enz)

Even wat anders =
Ik heb heeeeeel hard hulp nodig A.U.B. & O wie kan me er mee helpen A.U.B.
Ik heb div plekken in mijn route bijvoorbeeld een Loft-Perron, een Loft-hek of een Loft-weg nodig.
En telkens aan iemand vragen is op den duur ook vervelend/lastig, die persoon heeft ook een prive leven.
Ik heb/ben overal aan het zoeken over de loftblueprint hoe je die moet invullen!!??, zie hieronder =
1 - Bij de Start/Middle/End geometry BPID (als bijvoorbeeld een Perron, een Lofthek of een weg wilt maken) wat vul je daar in!!??
2 - De Provider wat vul je daar in!!??
3 - De Product wat vul je daar in!!??
4 - De Blueprint ID wat vul je daar in!!??
5 - Moet de texturen worden opgeslagen als ACE of DDS-bestandje!!?
6 - En volgens beschrijving 1 moet je de Loft selection blueprint 000 hernoemen/andere naam geven, klopt dat!!??

Alleen het best jammer dat je haast bijna niks kan vinden er over :( :'( :-\ op internet of Google.
Ik heb nu 3 beschrijvingen gevonden zie hieronder =
1 - PDF = Developer Docs 9.03 Create a Loft 
2 - Op internet (in Duits :P ??? :P jammer) = http://www.rail-sim.de/wiki/index.php/Loft-Objekte_bauen
3 - Op internet = http://www.dutchrail.eu/nl/forum/9-ontwikkeling-objecten/4482-gm-nl-objecten?start=75

Ik ben nu al 2 a 3 dagen bezig volgens de beschrijvingen, maar het wilt me nog steeds niet lukken >:( :( :P :-[ :-\ :'(.
Want ik krijg telkens fout-meldingen of ik zie de object niet in de editor van RW.
Ik krijg daar een punt hoofd er van :-\ :-\ & de muur heb ik ook nu vaak genoeg gezien met me hoofd :P :P.
Zo ziet mijn Source -mapje er uit in mijn Steam-Bestand zie hieronder = 
1 - D:\Steam\steamapps\common\RailWorks\Source\TRT lofts\Procedural met een mapje texture.
2 - D:\Steam\steamapps\common\RailWorks\Source\TRT RouteObjecten\scenery = voor div objecten die ik heb gemaakt in Autodesk 3ds Max 2010/2011 voor in mijn route.
Heeeeeeeeeeeel Graaaaaaaaaaaaaaaag heb ik daar uitleg er over :) aan mij A.U.B. ::).
Dan kan ik verder met div objecten maken voor in de route Randstad & Verder & hoef ik dan ook niet telkens aan iemand vragen/lastig vallen er mee.
Laat het me even weten hoe de vork in de steel zit.
B.V.D. Een mede-Bouwer & liefhebber voor RailWorks/MSTS Tabare (Tezz31) met vriendelijke groeten uit Leiden.

*
Hogesnelheidstrein
2.352 posts
« Reply #81 on: Sunday 08 March, 2015, 19:45:03 »
IK heb er vele, die zal ik even op mijn download pagina zetten.

Een eenvoudige loft, is niets anders dan een basis object, wat in een bepaalde lengte herhaalt.
In dit document staat een werkend voorbeeld. Als je exact doet wat er staat, zal je er plezier van hebben. ;)
Objekte_erstellen_Teil_3_(Loftobjekte).pdf

Een loft met een start en eind stuk is iets gecompliceerder maar als je de bovenstaande techniek onder de knie hebt, moet het lukken. In dit document vind je ook de in te vullen gegevens waar je om vraagt.
Loft-Objekte bauen – Rail-Sim.de - RailWorks Wiki.pdf

Een loft met een begin en eindstuk maak je het makkelijkst op een onzichtbaar basis loft. Ik gebruik hier een onzichtbare glas texture voor.
Waar je met dit soort loft wel op moet rekenen, is dat het eindstuk soms bij erg lange toepassingen niet meer aansluit en daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden.

Kom je er niet uit, stel gerust je vragen. Ik zal proberen ze te beantwoorden.
O ja, ik werk met Blender, maar het werkt exact hetzelfde in MAX3d want het gaat uiteindelijk om de plaatsing van je object t.o.v. de lijnen X,Y en Z. Let daar vooral op ander zal het echt niet gaan werken.

SUC7

« Last Edit: Sunday 08 March, 2015, 21:34:39 by Frison »

*
Stoomlocomotief
9 posts
« Reply #82 on: Tuesday 31 March, 2015, 15:00:36 »
KICKE!!
Die route komt hier op 5km langs mijn huis!

*
Hogesnelheidstrein
3.428 posts
« Reply #83 on: Tuesday 31 March, 2015, 18:31:08 »
Dit wordt een top route zeker met Schiphol van Frison er bij!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #84 on: Friday 11 March, 2016, 20:54:13 »
Beste treinfanaten/liefhebbers/forumleden

Bij deze een mededeling over de mijn route na een lange tijd niks laten zien/horen er over.
De REDEN IS VRIJ SIMPEL dat ik even een lange tijd niks heb laten zien/horen DE REDEN =

DAT IK & MIJN VRIENDIN SINDS EIND APRIL 2015 HEBBEN GEHOORD VAN DE  ZIEKENHUIS-ARTS DAT MIJN SCHOONMOEDER LONGKANKER HEEFT.
EN DAT IS NIET MEER TE HELPEN ER AAN & DAT ZE NOG MAAR AANTAL JAREN HEEFT OM TE LEVEN :'( :'( :-\ :-\ :-X :-X :( :(.
EN DE FAMILIE KREEG 2 OPTIE`S = GEMO-KEUR (DAT SLOOPT EEN MENS MEER ZIJ DE ARTS) OF EEN NIEUWE SOORT MEDICIJN PIL (1 ZO PIL KOST ROND DE 250 A 500 EURO >:( >:( :o :o, GELUKKIG WORDT DAT VERGOED DOOR DE ZIEKENHUIS) DIE DE ZELFDE WERKING HEEFT ALS DE GEMO-KEUR, ALLEEN DAT SLOOPT JE NIET ALS EEN GEMO-KEUR.
EN NU MOET ZE OM DE 3 MAANDEN NAAR DE ZIEKENHUIS TOE VOOR CONTROLE DAT DE PIL NOG HELPT TEGEN DE KANKER-CELLEN.
DUS DAT IS EEN GROOTE SCHRIK DIE WE KREGEN TE HOREN & DIV PRIVÉ ZAKEN VAN MIJN SCHOONFAMILIE WAREN OOK NIET GOED GEREGELD.
DUS ALS 1E DE PRIVÉ ZAKEN GOED GEREGELD/GEDAAN & OOK VAAK KWAMEN OF GINGEN WE NAAR FAMILIE TOE IN BRUSSEL (België).
DUS MIJN HOOFD/GEDACHTEN LAGEN NIET BIJ MIJN ROUTE OP DAT MOMENT OM AAN TE WERKEN/BOUWEN ER AAN.
NU GAAT VOLGENS DE OMSTANDIGHEDEN REDELIJK GOED MET MIJN SCHOONMOEDER & HEB IK WEER LANGZAAM WEER DE DRAAD OP GEPAKT VAN MIJN ROUTE.

Dus bij deze weer wat info over de route & aantal screenshots met uitleg er over.
De 1e screenshot is de afbeelding (Route Kaart) van de route hoe die loopt met de rode lijn & tevens herken plaatje
De 2e screenshot is de route-overzicht in RailWorks 2D met letters & de volgende letters de betekenis =
A = Station Den Haag HS
C = Station Den Haag CS
G = Station Voorschoten
H = Station De Vink
i = Station Leiden Centraal
J = Station Voorburg
K = Station Leiden Lammeschans
L = Station Zoetermeer
M = Station Sassenheim
N = Station Nieuw Vennep
O = Opstel/schoonmaak-gebied NedTrain Hoofddorp
P = Station Hoofddorp
Q = Station Schiphol

En tussen de letters P & Q heb je de Schiphol-tunnel liggen, daar heb een tunnel-loft gemaakt er voor zie de screenshots TRT Schiphol-Tunnel Loft1 tot TRT Schiphol-Tunnel Loft4.
Op screenshot Schiphol-Tunnel Loft1 zie je letters staan met de betekenis =
A = TRT Schiphol-Tunnel met midd NoodExit
B = TRT Schiphol-Tunnel met midd
C = TRT Schiphol-Tunnel zonder midd
En ook daarbij natuurlijk NoodExit deuren bij gemaakt in Autodesk 3ds Max zie screenshots Tunnel NoodExit met de letters =
A = Een vast setje
B = Lose NoodExit
C = Oversteekplek over de sporen
Ongeveer komt het dan zo te zien in de spel zie screenshot Schiphol Tunnel, de lampen zijn van SAD uit Altenburg-Wildau versie 2.0 of de nieuwe versie.
Plus de spoor die je ziet is van een freeware route = de Route Butowice 2014 (die kan je binnen halen bij RailSim-Forum), die heeft een mooie effect dat je in de tunnel rijdt of over een brug/viaduct.
En zoals ik eerder heb gezegd stop/probeer ik geen payware objecten te gebruiken voor mijn route, alleen freeware objecten.
En de laatste screenshot is Een echte RandstadRail Sein daar over wordt iets meer verteld door mij pas na de wekend 8) ;) :).
Dus bij deze weer wat info na een lange tijd afwezig te zijn & vraag ik ook voor begrip en geduld aan jullie allemaal er voor.
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado (Tezz31) uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden

P.S. Aan de moderator`s  vraag ik begrip en geduld er voor dat ik na een lange tijd weer wat laat horen.
En dat het niet als laatste plek wordt neer gezet de bericht.

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #85 on: Friday 11 March, 2016, 20:57:48 »
De vervolg van de screenshots
« Last Edit: Friday 11 March, 2016, 21:15:32 by tezz31 »

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #86 on: Friday 11 March, 2016, 21:03:27 »
Heel veel sterkte, weet hoe het voelt, mn opa heeft het zelfde alleen die is helaas aan de gemo kuur gegaan. Maar de screens zien er fraai uit ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.428 posts
« Reply #87 on: Saturday 12 March, 2016, 08:23:13 »
Goed om te zien dat je de draad weer op pakt!
Ik denk dat je  hier door weer een hoop afleiding krijgt!
Sterkte de komende tijd!
En ik blijf de route natuurlijk volgen!

*
Hogesnelheidstrein
1.219 posts
« Reply #88 on: Saturday 12 March, 2016, 10:31:13 »
Fijn, dat het weer beter gaat! Na deze stop zie ik dat je het nog niet verleerd bent. Veel plezier met het verder bouwen. Ik ga je weer volgen betreffende de routebouw. 

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #89 on: Wednesday 16 March, 2016, 19:22:41 »
Beste treinfanaten/liefhebbers/forumleden

Heel veel sterkte, weet hoe het voelt, mn opa heeft het zelfde alleen die is helaas aan de gemo kuur gegaan. Maar de screens zien er fraai uit ;)
Beste bryan2004 bedankt ;) 8) & jij ook natuurlijk heel veel strekte met je opa
Goed om te zien dat je de draad weer op pakt!
Ik denk dat je  hier door weer een hoop afleiding krijgt!
Sterkte de komende tijd!
En ik blijf de route natuurlijk volgen!
Beste John Roterman bedankt ;) 8) & dat lukt wel af en toe de afleiding heb je wel af en toe nodig met deze situatie
Fijn, dat het weer beter gaat! Na deze stop zie ik dat je het nog niet verleerd bent. Veel plezier met het verder bouwen. Ik ga je weer volgen betreffende de routebouw.
Beste treintje bedankt ;) 8) & als je het blijft doen het bouwen in Autodesk 3ds Max verleer je het ook niet zo snel :) ;) :D ::)

Bij deze wat info over de screenshot is Een echte RandstadRail Sein met 5 screenshots & uitleg er over.
Op screenshot RandstadRail-Seinen in aanbouw  zie je dat ik het aan bouwen was in Autodesk 3ds Max.
En op de andere 4 screenshots met de namen RandstadRail Seinen Compleet1 tot RandstadRail Seinen Compleet4 zie je het in de spel/route.
Alleen ze doen het nog niet de seinen, want ik heb daar geen kaas van gegeten :-[ :P :-\ (daar weet Coha-Team TjoeTjoe & Conner meer er van).
Daar zal ik ook een topic maken met de zelfde naam Randstad & Verder en met de vraag aan hun hoe ik dat moet doen de RandstadRail-Sein werkend krijgen voor in mijn route & dat iedereen kan gebruiken de seinen in hun route.
Dus wordt vervolgd over de RandstadRail-Seinen 8) ;) :).
En op de screenshots NL Hekwerk1 tot NL Hekwerk5 zie je een loft-NL Hekwerk (die ik heb gemaakt) die je langs de spoor ziet op div plaatsen in NL.
Je hebt ook bij SAD Asset een hekwerk-loft zitten, alleen die heeft net niet iets van de NS NL hekwerk die je langs de spoor/baanvak ziet.
Op screenshots NL Hekwerk1en NL Hekwerk2 zie je de letters A tot D staan & dat heeft de betekenis =
A = TRT NS Afrastering 1m hoog
B = TRT NS Afrastering 1,5m hoog
C = TRT NS Afrastering 2m hoog
D = TRT NS Afrastering 2,5m hoog
En op screenshots NL Hekwerk3 zie je ook 4 losse palen er naast staan, waarom!? ??? denk je dan.
Noem maar een voorbeeld = als je van 1m naar 1,5/2/2,5m gaat of andersom, dan moet je 1 losse paal er tussen zetten (1 van de 3 palen).
Bij screenshots NL Hekwerk4 & screenshots NL Hekwerk5 zie je het in de spel 8).
« Last Edit: Wednesday 16 March, 2016, 19:28:12 by tezz31 »