Randstad & Verder

*
Blokkendoos
Ik ben de bouwer van Randstad & Verder (Tezz31)
71 posts
Re: Randstad & Verder
« Reply #30 on: Wednesday 07 August, 2013, 16:26:51 »
Beste Trein liefhebbers

Als 1e bedankt DickT voor het zeggen/doorgeven ;) & bedankt LorenzoRouteBuilder voor de compliment en het doorgeven 8) ;)
En beste 5229 geen probleem 8) ;), iedereen is best wel nieuwsgierig & zeker als je bijna de zelfde heb gemaakt
En beste trainsxp bedankt v de tips :) ;)
En beste trainsxp de objecten (viaducten & bruggen) die je op de screenshots ziet heb ik zelf gemaakt v de route
De toekomstige objecten die je gaat zien op de screenshots, die ga ik zelf maken v de route
En de sporen zijn freeware, dat heeft Koentjee24 op RailSim laten weten
Ik heb zelf geen payware route v SAD in mijn RailWorks alleen die v freeware route (Altenburg-Wildau)
Ik heb de doel GEEN PAYWARE OBJECTEN/ROUTE`S TE GEBRUIKEN IN MIJN ROUTE, de leven is al duur genoeg
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden :) ;) 8)
zie topic Randstad & Verder en lees het van de begin Pagina 1 er van.
Dan weet je meer over de route = Randstad & Verder.
Mocht je een vraag hebben stuur een PM naar me toe.
Elkaar helpen kan geen kwaad & je komt dan ook verder.

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #31 on: Saturday 07 September, 2013, 15:49:44 »
Beste Trein liefhebbers

Ik heb weer een paar screenshots v jullie over de objecten die ik heb gemaakte v in de route, het zijn niet veel want ik heb het nog druk op werk (KLM Bagage :P :P)
Op screenshot1,1 is (v google maps) zie je letters A & B dat zijn de objecten die af zijn v de route
Op screenshot1,1A is hoe het in echt is de viaduct screenshot Viaduct A
Op screenshot1,1B is hoe het in echt is de viaduct screenshot Viaduct B
Op screenshot2,1 is (v google maps) zie je letter C dat is de Fly-over bij Den Haag Laan v NOI
Op screenshot Fly-over Den Haag Laan v NOI is in aanbouw

De Fly-over Den Haag Laan v NOI is in aanbouw die had ik eerst in G-Max gemaakt v MSTS en nu heb ik het overgezet in Autodesk 3ds Max 2010 32-bit om in RailWorks te zetten
Maar ik vond het niet goed gedaan in G-Max, dus daardoor bouw ik het overnieuw in Autodesk 3ds Max 2010 32-bit
Ik laat de Fly-over als het af is zien via een screenshot op de topic
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden :) ;) :D 8)
« Last Edit: Saturday 07 September, 2013, 15:52:56 by tezz31 »

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #32 on: Saturday 07 September, 2013, 15:52:10 »
Beste Trein liefhebbers

De vervolg van de screenshots :) 8)
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden :) ;) :D 8)

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.971 posts
« Reply #33 on: Saturday 07 September, 2013, 19:12:47 »
Zeer netjes , ook knap en mooi dat jezelf ook je objecten maakt ... zo komt alles een beetje realistischer uit.
Veel su6 met de bouw ..

Gr.Gert

*
Hogesnelheidstrein
3.432 posts
« Reply #34 on: Sunday 08 September, 2013, 07:58:23 »
Echt heel mooi 8)

*
Hondekop
115 posts
« Reply #35 on: Friday 27 September, 2013, 20:11:37 »
Echt super mooi wordt deze route
Heel veel succes !

*
Hogesnelheidstrein
3.432 posts
« Reply #36 on: Sunday 03 November, 2013, 07:45:27 »
Ik ben benieuwd :D

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.190 posts
« Reply #37 on: Sunday 03 November, 2013, 23:44:56 »
Topic omhoog schoppen is niet toegestaan. Als de maker iets te melden heeft zal hij/zij het ook wel doen.

Om dit verder te voorkomen een slotje. Als de maker iets te melden heeft, kan het topic via een PM naar mij, of een van de teamleden, weer geopend worden.
Groeten,
Niels

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #38 on: Tuesday 03 December, 2013, 19:14:25 »
Beste Trein liefhebbers

Ik heb SLECHTE >:( :( & GOEDE :) :D nieuws over de route ontwikkeling, ik begin als 1e met het slechte nieuws over de route.
Ik was toen bezig met de fly-over van de NS & RandstadRail en ik had toen weer wat decals nodig & zag toen dat het niet meer lukte handmatig aanmaken in RailWorks2014  :o :o ??? ??? >:( >:(
En toen heb ik ook aan Trainsxp advies gevraagd/geschreven zie hieronder

Beste Trainsxp

Ik ben de bouwer van Randstad & Verder ik zit met een probleem en hoop dat u het misschien weet of kan oplossen de probleem
Sinds de update van RailWorks 2013 naar 2014 kan ik niet meer decals maken in RW2014 en nou wil ik het gaan doen via de tool (Google maps) van RW2014
Maar ik zag dat de begin punt Den Haag CS (52.08261 & 4.32272) van mijn route, in de plaats Iserlohn-Duitsland ligt (zie screenshot Afstand van Den Haag CS naar Iserlohn Duits)
Ik ben ben geen ster er in hoe ik het goed kan zetten met de bestanden of via RW-Tools
Ik hoop dat u me kan helpen er mee & hoop spoedig wat terug te horen van u
B.V.D. Tabare Rodriguez Torrado (Tezz31) uit Leiden & met vriendelijke groeten uit Leiden

En dit kreeg ik terug als antwoord zie hier onder

Hoi Tezz,

Gaat het over een route die al bestaand is en dus daarin met de decal optie in TS2014 aanwezig wilt gaan bouwen?
Zoja dan gaat dat niet, als je eenmaal verkeerd zit met de coördinaten  in een bestaande route is dat niet mogelijk om goed te krijgen.

Of bedoel je met een nieuwe route, te beginnen in Den Haag CS met deze optie in TS2014 wat je niet goed kunt krijgen?

Gr trainsxp

Het was de 1e regel dat het klopte, want ik was met de route begonnen in RW2013
Dus ik moest dus HELEMAAL OPNIEUW BEGIN MET DE ROUTE AANLEGGEN  >:( >:( :P :P :-\ :-\ :'( :'(
HET GOEDE NIEUWS
Inmiddels ben ik druk bezig om het helemaal te herstellen de route met de juiste coördinaten-punten
En ik pas nu ook div soorten rails toe aan de route zie screenshot Spoor verschil1 & Spoor verschil2
Ik heb ook meteen een vraag aan trainsxp hoop dat u me kan helpen met nieuwe markers maken zie screenshot Marker voorbeeld
Want ik heb de handleiding(Engels) gelezen hoe dat moet, maar ik kom er niet uit hoe het moet ik heb er geen verstand er van
Ik hoop dat u me kan helpen er mee & hoop spoedig wat terug te horen van u
Dus beste mensen bij deze weten jullie hoe het staat met de route van me
B.V.D. Tabare Rodriguez Torrado (Tezz31) uit Leiden & met vriendelijke groeten uit Leiden   

*
Hondekop
115 posts
« Reply #39 on: Tuesday 03 December, 2013, 21:00:50 »
balen dat je opnieuw moet beginnen
maar ik wens je veel succes, wordt een super route !

*
Hogesnelheidstrein
3.432 posts
« Reply #40 on: Thursday 05 December, 2013, 18:25:56 »
Hallo,
Fijn om weer wat van je te horen!!
Waardeloos dat je opnieuw moet beginnen  :(
Maar het komt weer goed ;)

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #41 on: Wednesday 11 December, 2013, 20:48:37 »
Beste Trein liefhebbers

Bij deze even wat screenshots van de bouw & wat ik ook ga toepassen in bochten
En dat is super-elevation to curved track1 8) ::) :), in NL gezegd = dat ik de bochten schuin ga maken :D :) 8)
Dat had ik toen niet gedaan de 1e keer met bouwen van de route
Ik moest het wel een aantal keer proberen/aanpassen ( ik ben de tel kwijt geraakt ) >:( :P ??? , maar na een aantal proberen/aanpassen is het gelukt 8) ;) :)
Dit zijn de screenshots = 1-Wisselstraat Den Haag CS KLAAR, 2-Opstel-complex NedTrain KLAAR, 3-super-elevation to curved track1, 4-super-elevation to curved track2
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden

*
Hogesnelheidstrein
3.432 posts
« Reply #42 on: Thursday 12 December, 2013, 08:21:40 »
Knap stukje werk! ;)

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
1.550 posts
« Reply #43 on: Thursday 12 December, 2013, 11:22:25 »
Mooi hoor, ik doe het je niet na. ;)
TreinPunt Forum en Discord Administrator. Vragen of opmerkingen? Ik hoor het graag!
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.104 posts
« Reply #44 on: Thursday 12 December, 2013, 12:19:16 »
Dat ziet er veelbelovend uit! :)

*
Sprinter
Now building on Enschede-Hoofddorp
291 posts
« Reply #45 on: Friday 13 December, 2013, 12:39:14 »
Very nice but it Seems you forgot the overhead wires....
Plating them by hand is a hell of a job.
Subscribe to my YouTube channel and watch the latest video's of the route. Latest video update;
https://www.youtube.com/watch?v=4Eya8whPUQQ

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #46 on: Friday 20 December, 2013, 17:40:58 »
Beste Trein liefhebbers

Very nice but it Seems you forgot the overhead wires....
Plating them by hand is a hell of a job.

Als 1e beste Mystery X I know, but that I had already figured out when I was going to make the route ;)
Read this story but for a while, I have translated it here via Bing

Hi I will introduce myself here on this site is called tezz31 and on the Railsim.nl forum site is called trainstrains (treinentreinen). This route was already a while in my head to make after I on the open &-day (from RailSim.nl) had been in woerden I've decided to make it into RailWorks. I have then also with leerlingstoker (en-Trackrule) & quinzeedied (NL-Catenary) talked about the route. So you see, on the screens no catenary that I'm going to do so only if it so far is.The route begins in the Hague CS and goes to Amsterdam via Leiden Centraal and Schiphol. I use the rails & div objects of SAD from Altenburg-Wildau version 2.0 whereby if the route comes out have you required and I also make itself div objects for in the route that I need
And on some points I'm going every now and then also use wooden edgings.
Tabare Rodriguez Torrado from Leiden (I live near Leiden Centraal station) & with best regards from Leiden

P.S. Mystery X do not mind the spelling errors :-[ :-[, because I have it translated via Bing. Because no English writing :-[ :-[ but I can read and understood Engels :) ;) 8)

Maar nu weer naar het NL, bij deze weer even wat nieuws over de route via screenshots 6x
De super-elevation to curved track3 is als je van Den Haag CS komt & 4 is als je van Den Haag HS komt
Wisselstraat Den Haag HS KLAAR
Station Den Haag HS nog in aanbouw
Richting Rotterdam CS1 & 2
B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #47 on: Friday 20 December, 2013, 17:43:23 »
Beste Trein liefhebbers

En de laatste screenshot wat er nog bij hoort  :) ;) :D ;D 8)

P.S. Beste ChrisTrains er is ook een PM onderweg naar jou toe
« Last Edit: Friday 20 December, 2013, 17:46:41 by tezz31 »

*
Hogesnelheidstrein
3.432 posts
« Reply #48 on: Friday 20 December, 2013, 18:14:56 »
Het is een groot project!
Maar het wordt wel heel erg mooi :D
Ik ben onder de indruk

*
Hondekop
115 posts
« Reply #49 on: Saturday 21 December, 2013, 10:57:45 »
Beste Tess,
Super mooie screens ben echt onder de indruk
Hoe gaat de route precies lopen?

*
Hogesnelheidstrein
1.542 posts
« Reply #50 on: Saturday 21 December, 2013, 11:03:30 »
Gvc-Asd.
Machinist.

*
Sprinter
402 posts
« Reply #51 on: Sunday 22 December, 2013, 19:06:43 »
Waaaat? Dit is geen Somda, en om nou wikipedia te moeten raadplegen waar pvc niet eens tussen staat...

*
Hogesnelheidstrein
1.918 posts
« Reply #52 on: Sunday 22 December, 2013, 19:50:28 »
PVC is PolyVinylChloride ;)

Gvc = Den Haag Centraal
Asd = Amsterdam Centraal
Groet,

Mathijs

*
Hogesnelheidstrein
7.979 posts
« Reply #53 on: Sunday 22 December, 2013, 20:43:28 »
Waaaat? Dit is geen Somda, .......

Nee, maar als op een treinen site afkortingen staan betreft dat meestal stationsnamen.
Dus bij deze de afkortingen van de NL spoorwegstations te lezen.
En mocht er iets niet bijstaan zoals Amersfoort Bokkeduinen wat Amfbd is, dan staat dat mogelijk nog op de Infrasite, zo nu hoef je iig Somda niet meer te raadplegen. ;)

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
1.918 posts
« Reply #54 on: Sunday 22 December, 2013, 21:44:09 »
...zoals Amersfoort Bokkeduinen wat Amfbd is...
Bkd ;)
« Last Edit: Sunday 22 December, 2013, 21:45:45 by MathijsB »

*
Hogesnelheidstrein
7.979 posts
« Reply #55 on: Sunday 22 December, 2013, 22:19:11 »
...zoals Amersfoort Bokkeduinen wat Amfbd is...
Bkd ;)

Oja?, dat is stopplaats Beukelsdijk (telegrafische code: bkd) is een voormalig stopplaats aan de Nederlandse spoorlijn Amsterdam - Rotterdam, destijds aangelegd en geëxploiteerd door de Hollandsche IJzeren Spoorweg-Maatschappij (HIJSM). De stopplaats lag ten westen van Rotterdam en ten oosten van Schiedam, net ten westen van de splitsing van de spoorlijn naar Utrecht.

*
Hogesnelheidstrein
1.542 posts
« Reply #56 on: Sunday 22 December, 2013, 22:41:20 »
Bokkeduinen is idd: Bkd.
Wat jij bedoelt Trainsxp klopt maar dat was vroeger nu is het: Bkdp.

*
Hogesnelheidstrein
1.918 posts
« Reply #57 on: Monday 23 December, 2013, 09:37:24 »
Laten we maar weer back on topic gaan, want dit heeft niet echt een toegevoegde waarde aan dit topic ;)

*
Blokkendoos
71 posts
« Reply #58 on: Tuesday 31 December, 2013, 12:06:00 »
Beste Trein-liefhebbers

Heel veel beste, geluk & gezondheid in het nieuwe jaar 2014. :) ;) :D 8) ;D
Natuurlijk veel bouw plezier in 2014. ;D ;D :D :D ;) ;)

« Last Edit: Tuesday 31 December, 2013, 12:07:41 by tezz31 »

*
Hogesnelheidstrein
3.432 posts
« Reply #59 on: Tuesday 31 December, 2013, 13:08:55 »
Tabare Rodriguez Torrado jij ook een heel gelukkig en gezond 2014.
Ik hoop weer mooie plaatjes van je route zien !