Randstad & Verder

*
Blokkendoos
Ik ben de bouwer van Randstad & Verder (Tezz31)
71 posts
Re: Randstad & Verder
« Reply #90 on: Wednesday 16 March, 2016, 19:24:32 »
Dus bij deze weer wat info & B.V.D. Hoogachtend Tabare Rodriguez Torrado (Tezz31) uit Leiden ( ik woon vlakbij station Leiden Centraal) & met vriendelijke groeten uit Leiden
zie topic Randstad & Verder en lees het van de begin Pagina 1 er van.
Dan weet je meer over de route = Randstad & Verder.
Mocht je een vraag hebben stuur een PM naar me toe.
Elkaar helpen kan geen kwaad & je komt dan ook verder.

*
Sprinter
Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
412 posts
« Reply #91 on: Wednesday 16 March, 2016, 21:20:24 »
Zal niet misstaan bij een zeker voetbalstadion in het Forepark Tezz!   :P

Mooi gemaakt hoor gozâh!
Forumlid Treinpunt.nl / Lid MSTS - RW team
"Je weet nooit wanneer je trein stopt. Haal dus alles uit de rit"

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #92 on: Wednesday 16 March, 2016, 21:36:56 »
Prachtig!!! Goed oog voor detail ;)

*
Intercity
600 posts
« Reply #93 on: Wednesday 16 March, 2016, 21:42:13 »
Alleen ze doen het nog niet de seinen, want ik heb daar geen kaas van gegeten :-[ :P :-\ (daar weet Coha-Team TjoeTjoe & Conner meer er van).
Daar zal ik ook een topic maken met de zelfde naam Randstad & Verder en met de vraag aan hun hoe ik dat moet doen de RandstadRail-Sein werkend krijgen voor in mijn route & dat iedereen kan gebruiken de seinen in hun route.
Dus wordt vervolgd over de RandstadRail-Seinen 8) ;) :).

Hier heb ik je, voordat je privé-omstandigheden je wereld op de kop zette, een PM over gestuurd.
Ik ben bereid om je te helpen om ze werkend te krijgen. Stuur maar een PM, dan praten we er buiten de schermen wel over

*
Stoomlocomotief
32 posts
« Reply #94 on: Tuesday 23 May, 2017, 17:16:59 »
Hallo
Ik heb net hele topic door gelezen over deze route met alle mooie en slechte momenten, waar heb bouwer mijn compliment.
Allen ik zie hier niks meer over ,is nog nieuws of is alles over naar andere  topic(welke) .
dank je wel

*
Hogesnelheidstrein
7.940 posts
« Reply #95 on: Tuesday 23 May, 2017, 17:43:17 »
Nja het hele topic gelezen?, mja doet er niet toe,
Misschien is dit de reden wat Tezz31 een pagina terug geschreven heeft en ca. vanaf die tijd voor het laatst actief is geweest:
http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,65918.msg262770.html#msg262770

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
3.386 posts
« Reply #96 on: Tuesday 23 May, 2017, 18:51:09 »
Goed bezig weer Tezz31 8)

*
Hogesnelheidstrein
7.940 posts
« Reply #97 on: Tuesday 23 May, 2017, 19:18:59 »
Goed bezig weer Tezz31 8)

Sorry John dat ik zo reageer maar waar slaat dat bericht van jou nu weer op, het laatste bericht van Tezz31 was woensdag 16 maart, 2016 oftewel 14 maanden geleden! ???

*
Blokkendoos
82 posts
« Reply #98 on: Tuesday 23 May, 2017, 19:33:13 »
Voor niks de volle hoop. Zelfde als "project randstad"

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
Treinpunts eigen vitaminebron
2.576 posts
« Reply #99 on: Tuesday 23 May, 2017, 19:47:57 »
Gezien er al een ruim jaar geen updates meer zijn geweest, lijkt het me het beste dit topic (hopelijk tijdelijk) op slot te zetten.

Mocht tezz31 weer iets willen laten zien in dit topic, kan hij de sleutel per PB bij mij afhalen!
Groeten,
Jeroen

TreinPunt.NL Moderator
Hogesnelheidstrein
Student
3.511 posts
« Reply #100 on: Friday 19 April, 2019, 19:15:29 »
*kuche kuche* Op verzoek hebben we de sleutel opgezocht in het stoffige kamertje met sleutels, en hierbij het ietwat roestige slot geopend  :).
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.216 posts
« Reply #101 on: Saturday 20 April, 2019, 10:34:53 »
*kuche kuche* Op verzoek hebben we de sleutel opgezocht in het stoffige kamertje met sleutels, en hierbij het ietwat roestige slot geopend  :).
Dat is alvast weer een goed begin. We wachten met spanning op de berichtjes van deze route die nu (hopelijk) weer gaan verschijnen.  ;D   

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Blokkendoos
Ik ben de bouwer van Randstad & Verder (Tezz31)
71 posts
« Reply #102 on: Saturday 20 April, 2019, 17:47:50 »

Beste Treinpunt Moderators

Bedankt voor het weer open doen en het vinden van de stoffige sleutel ervan :)

Beste treinliefhebbers

Deze keer even geen plaatjes van de route maar even uileggen waarom het zo stil is geweest met de route =

Na 3 jaar vechten tegen de ziekte longkanker heeft mijn liefe schoonmoeder de strijd verloren op 30-03-2019 om 06:20 & op een leeftijd van 59 jaar.
De 1e 2 jaar ging het nog redelijk met haar (mijn schoonmoeder) en gingen ook vaak naar familie toe in belgie of naar vakantie huisjes toe (zo lang het nog kon natuurlijk)
De laatse jaar was voor ons een zeer drukke en sloopend geweest met ziekenhuizen bezoeken naar haar toe.
En nadat de artsen zijden dat ze was uit behandelt (ze konden niks meer er tegen doen) & zijden ze dat ze nog maar een paar weken te leven heeft, ze heeft nog anderhalf week geleefd waarna ze in haar slaap is overladen.
En de laatse 2 dagen was de schrik ook zeer groot want je zag heel duidelijk aan haar dat ze ging overleden heel snel.
En nu rust ze ook zacht en heeft ook geen pijn meer van de .........piep............ziekte.
En nu na 18 dagen heb ik het weer opgepakt de route en voor mij ook afleiding om niet zo er aan te denken.
Ik heb ook in die tussentijd div berichten gehad om mijn route te verkopen of weg te geven aan iemand, maar dat doe ik niet
Het is voor mijn een een zeer goeie afleiding en ook mijn schoonmoeder vond het leuk dat ik ermee bezig ben om zo iets te maken.
Dus deze route is geen vals hoop (wat ik heb gelezen/gehoord er over) en het komt zeer zeker af de route plus geduld is ook een schoone zaak.
Binnenkort laat laat ik wat plaatjes zien want ik ben het nu nog even na lopen nadat het spoor type Sad naar Coha is gegaan.
En daar voor gaat ook mijn zeer diepe dank en dankbaarheid naar Trainsxp ervoor dat hij heeft gekeken en gedaan heeft voor me.
Dus bij deze weten jullie ervan hoe de vork in de steel zit en het help me ook om deze melding te schrijven naar jullie toe.
Dus binnenkort meer er over de route & met vriendelijke groeten van de bouwer Tezz31

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.065 posts
« Reply #103 on: Saturday 20 April, 2019, 18:04:57 »
Tsjonge jonge wat een heftig bericht. Heel begrijpelijk dat je/jullie het moeilijk hebben gehad de afgelopen maanden'jaren. Moet heel zwaar zijn geweest. Gecondoleerd met je schoonmoeder. Hopelijk kun je het een plaatsje geven maar het gemis zal altijd blijven.. Bedankt voor je openheid ook hierin, je bent natuurlijk niemand iets verplicht om dit met ons de delen.

Hopelijk vind je de nodige afleiding in het bouwen en natuurlijk ook in andere dingen. Heel veel sterkte de komende tijd!

*
Blokkendoos
69 posts
« Reply #104 on: Saturday 20 April, 2019, 20:50:20 »
Succes met opbouwen!

*
Sprinter
212 posts
« Reply #105 on: Sunday 21 April, 2019, 08:01:10 »
Heftig!
Sterkte in deze moeilijke tijd voor je en dat je afleiding vindt bij het weer oppakken van deze hobby!
 ;)

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.589 posts
« Reply #106 on: Sunday 21 April, 2019, 11:40:03 »
Sterkte!

Succes met de bouw en let goed op jezelf  ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.013 posts
« Reply #107 on: Monday 22 April, 2019, 00:44:10 »
Heftige periode achter de rug dus.  :-\
Sterkte met de verwerking en het rouwproces.
En natuurlijk succes met de verdere bouw van je route.  ;)

*
Blokkendoos
64 posts
« Reply #108 on: Monday 22 April, 2019, 13:12:02 »
Wat een verschrikkelijk nieuws.... Gecondoleerd en heel veel sterkte.

TreinPunt.NL Moderator
Intercity
Scenario bouwer in Nederlandse route.
837 posts
Re:  Randstad & Verder
« Reply #109 on: Tuesday 23 April, 2019, 08:07:46 »
Wat een verschrikkelijk en heftig nieuws zeg!

Ik wil jou heel veel sterkte wensen voor jou en de nabestaanden voor de komende periode.
Trots Vriend van TPNL!