[Het PlanZoals hierboven te zien is loopt de eerste versie van de route van Dordrecht naar Rotterdam. De uitdaging hieraan is dat wij zo veel mogelijk assets zelf bouwen: rails, wegen, bovenleiding etc. Dit doen we om eigenlijk een eenvoudig te installeren route te leveren met veel Nederlandse assets. Toekomstige plannen maken we pas als er al echt een hoop af is.
Quote from: X_shooter1 on Monday 26 January, 2015, 20:51:34 [Het PlanZoals hierboven te zien is loopt de eerste versie van de route van Dordrecht naar Rotterdam. De uitdaging hieraan is dat wij zo veel mogelijk assets zelf bouwen: rails, wegen, bovenleiding etc. Dit doen we om eigenlijk een eenvoudig te installeren route te leveren met veel Nederlandse assets. Toekomstige plannen maken we pas als er al echt een hoop af is.Dus een route waar je niet een hele waslijst aan downloads moet binnenhalen (met het risico dat er websites uit de lucht zijn, en je dus niet meer aan die downloads kan komen )De eerste screens zien er veel belovend uit
ik kan de screenshots helaas niet zien, kan daar wat aan gedaan worden? Zou ze graag willen zien.
En ja, de bovenleiding moet nog worden opgehangen...
Quote from: Maurice on Wednesday 28 January, 2015, 20:28:11 En ja, de bovenleiding moet nog worden opgehangen... Welke bovenleiding ben je van plan om te gaan gebruiken?
Quote from: rubentreinfreak on Wednesday 28 January, 2015, 21:23:10 Quote from: Maurice on Wednesday 28 January, 2015, 20:28:11 En ja, de bovenleiding moet nog worden opgehangen... Welke bovenleiding ben je van plan om te gaan gebruiken?Dat krijg je binnenkort te weten.
Ik denk stiekem al dat ik het weet welke het is maar ga lekker hier niks daarover meer zeggen Ben benieuwd hoe je de omgeving van Rotterdam gaat maken want dat lijkt me echt pokkewerk
Ik kan best wel hier en daar wat objecten maken, hoor.