Mensen ik ben weer terug met screenshots beta 1 de officiele staat al bijna 2 maanden in de wacht. Maar goed beta 2 is een nieuwe map MET GOOGLE OVERLAY! Ik heb me voor genomen om te beginnen met Lijn 5 Presikhaaf-Schuytgraaf(beta 1 tot CS) Lijn 6 Elsweide/HAN-De Laar West( beta 1 tot CS) en lijn 331 Arnhem IJseloord 2/Velp Zuid - Nijmegen Weezenhof (beta 1 IJseloord 2 naar CS arnhem beta 2 ga ik Velp Zuid er in doen en misschien bouw ik dan al door naar Elst) Dit was de info met 2 weken krijg ik zomer vakantie en dan ga ik volop bouwen en screens posten.
Een tip, maak er geen tram route van want Arnhem heeft geen tram netwerk en (oude) trolleys zijn al in de maak (zoals Harrie Veolia al in het begin zei). Ik geloof dat Harrie er niet veel meer mee bezig is want hij laat maar weinig van zich (en zijn trolleyroute) horen. Omdat Harrie niet veel meer liet zien heb ik de ontwikkeling van de trolley ook maar in de ijskast gezet.De rail kun je bedekken met een wegdek zodat deze niet meer opvalt. Je kunt ook een bovenleiding spoor maken voor de trolleys en een dieselspoor voor de diesels, zo hou je ze mooi gescheiden (ik hou niet zo van trolleys met dat ontsporen en zo en de boel maar ophouden voor de anderen). Ook hoeft het dan ook geen fictieve lijn meer te zijn.Nieuwe trolleys en gasbussen ga ik niet maken want ik heb meer een hang naar het verleden en heb al genoeg projecten lopen, dus reken hiervoor niet op mij (maar wonderen zijn de wereld nog niet uit ).Info over hoe je een dubbele trolley bovenleiding kunt maken kun je aan Harrie vragen.
Hey iedereen. Ik mag weer opnieuw beginnen met leggen. Ik heb net het uitstap perron op het CS gelegd crasht Railworks... toen ik de route daarna opstarte was ALLE rails weg. In totaal lag er voor een KM of 60 aan rails. Dan kan ik weer eens opnieuw beginnen. De route AH DR komt niet meer. Heb ik geen zin meer in omdat dit vaker is voorgekomen. En het ergste is nog dat ik na het opslaan een Back-Up wou maken. Als je nog tips hebt zeg het. Ik ga als eerste het stuk Arnhem CS ,Willemsplein, Velperplein maken. Dit vraagt de meeste aandacht.