Poll

Welke richting moet ik opbouwen

Lijn 5 Richting Presikhaaf
Lijn 7 Richting Rijkerswoerd.
Lijn 4 Tot aan Kronenburg
Lijn 331 Richting Velp Zuid
Lijn 1 Richting Velp

[CLD] Project Arnhem Beta 1.0

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
Treinpunts eigen vitaminebron
2.577 posts
Re: Project Arnhem Beta 2
« Reply #240 on: Wednesday 27 July, 2016, 13:39:23 »
Bouwer heeft aangegeven hier geen vorderingen meer te tonen, daarom een slotje op dit topic.
Groeten,
Jeroen

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.190 posts
« Reply #241 on: Thursday 18 August, 2016, 21:42:48 »
Op verzoek van bouwer route weer geopend.
Groeten,
Niels

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #242 on: Friday 19 August, 2016, 19:48:11 »
Hallo,

Ik ben weer begonnen met updates op dit forum. Ik heb niet stil gezeten en ben bezig geweest om alles voor beta 1.5 af te maken. Alleen ik kan nu vrij weinig bouwen. Dit heeft niks te maken met een probleem met TS, de route of mn PC maar met een zwaar gekneusde teen. Hierdoor kan ik vrij weinig lopen en kan zelfs de trap oplopen naar mn computer al zwaar belastend zijn voor mn teen. Daarom voorlopig nog even geen screens tot ik weer redelijk kan lopen  :). Anders word de route er niet beter op  ;)

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #243 on: Monday 12 September, 2016, 19:27:26 »
Over enkele minuten gaan jullie getuigen zijn van de laatste object plaatsingen van mijn route :). Link: https://www.twitch.tv/busspotterchannel :). Start om 19.30

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
Re: Project Arnhem Beta 1.5
« Reply #244 on: Sunday 25 September, 2016, 20:14:49 »
Hoihoihoi

Verzoek om de download in de sectie te zetten is gedaan dus binnenkort is beta 1.0 te downloaden. Nieuw in beta 1.0:

- Spoor naar Presikhaaf (+ scenery)
- Spoor naar Elsweide/HAN (+ deels scenery)
- Spoor naar Burgers' Zoo (Zonder scenery)
- Spoorlijn Arnhem - Dieren (Deels met scenery)
Dit was het :). Het klopt dat er geen portalen zijn. Deze ben ik zelf aan het maken  8)

Link (als hij is goed gekeurt): http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=details;lid=6786
« Last Edit: Tuesday 27 September, 2016, 18:37:04 by bryan2004 »

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #245 on: Monday 26 September, 2016, 10:30:35 »
Bekende bugs met release van beta 1.0:

B: Geen AI voertuigen in te zetten.
T: Deze bug is bekend maar kan niet verholpen worden. Er word naar gekeken

B: Geen marker voor halte Keulse Slag
T: Klopt. Deze is per ongeluk weg gevallen. Deze is er weer in beta 1.5

Meld de bugs vooral!

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #246 on: Tuesday 27 September, 2016, 09:57:56 »
B: Geen AI voertuigen in te zetten.
T: Deze bug is bekend maar kan niet verholpen worden. Er word naar gekeken

Als deze bug bekend is en wat ik nu zeg is het geen wonder dat bv. AI verkeer niet in te zetten is.
Vraag me ook af of je in sommige gevallen een spelers trein wel van a naar b kunt rijden gezien de vele onderbrekingen in de weg waar het vol van staat met al die rode rechthoeken. (zie plaatje)
Je heb dan wel 2 a 3 wegen nagenoeg strak naast elkaar gebruikt waar op zich niets mis mee is maar ze moeten wel goed op elkaar aansluiten.
Dus weg 1 moet aansluiten op weg 1, weg 2 op weg 2 enz. wamt zet je een trolley op weg 2 en iets verder zit een onderbreking dan is het mis.
En sluit je een enkele weg aan op de hoofdbaan dan zou je een soort van wissel moeten krijgen, maar dan zie ik ook niet  wat overigens misschien niet mogelijk is bij wegen, of wel?
Maar het betekend wel dat verkeer dan niet mogelijk is omdat het niet aansluit op de hoofdbaan.

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #247 on: Tuesday 27 September, 2016, 10:37:10 »
Die onderbrekingen zijn niet voor de weg / het spoor naar van de bovenleiding ;)

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #248 on: Thursday 29 September, 2016, 15:51:37 »
Hoihoi,

Er is vrij weinig animo voor deze map dus ga ik een besluit nemen: Ik stop met Arnhem voor Train Simulator maar ga hem maken in OMSI 2. Daar ben ik al maanden geleden aan begonnen en ga nu dus met die ipv met deze verder  :)

*
Hondekop
167 posts
Re: Project Arnhem Beta 1.0
« Reply #249 on: Thursday 29 September, 2016, 15:57:01 »
Op zich snap ik je keuze enorm. Train Simulator 2017 is een game voor railvoertuigen, niet voor een map met (trolley)bussen, gezien bussen zich, net als de wegvoertuigen in EEP, gewoon op hun 'spline' blijven en je kan zelf niet sturen.