Oost Nederland versie 2.0

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Oost Nederland versie 2.0
« on: Wednesday 20 July, 2016, 11:34:55 »
Beste lezer, welkom bij het topic voor de route Oost Nederland!

In dit topic lees je alles over deze route!

De route is vanaf heden te downloaden op deze site!

Andere trajecten die op de planning staan worden nu gerealiseerd, echter wel in een nieuwe route ;)

Trajecten die hiervoor in aanmerking komen zijn:

1. Zutphen-Winterswijk
2.  Zutphen-Apeldoorn
3.  Zutphen-Hengelo-Oldenzaal (Bentheim)
4.  Enschede-Hengelo-Almelo-Wierden-Zwolle-(Kampen)  (ZwEnZwoKa)
5.  Enschede-Hengelo-Almelo-Wierden-Deventer-Apeldoorn
6.  Enschede-Gronau

Veel plezier met de route! Voor vragen en opmerkingen kun je hier terecht.

Daniël Schreurs
« Last Edit: Thursday 07 June, 2018, 20:52:26 by DanielSyntus »
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET


751 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #1 on: Wednesday 20 July, 2016, 11:43:21 »
Leuk te lezen dat je weer verder gaat.
Succes!  8)
Fotografie leuk? Kijk eens op zwolster.wordpress.com en geef je mening.

******
TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
641 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #2 on: Wednesday 20 July, 2016, 12:03:09 »
Zeer goed om te horen dat deze geweldige route niet in stilte is gestorven maar gewoon springlevend zoals het hoort.
Deze route is voor mij de leukste om te rijden en ook nog eens de dichtstbijzijnde waar ik ook vaak over reis.

Wanneer jij vind dat de Beta klaar is voor release zijn wij bereid om hem te gaan berijden.

Ik hoop dat je examens goed zijn gegaan natuurlijk :)
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #3 on: Wednesday 20 July, 2016, 12:21:50 »
De examens zijn uitstekend gegaan, ik ben sinds enkele weken aan het werk als Machinist bij Arriva, dus dat ging zeer goed..


P. S. Rob, ik heb je PM beantwoord.

912 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #4 on: Wednesday 20 July, 2016, 13:25:08 »
Maar er word nog gebouwd naar Zp?

264 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #5 on: Wednesday 20 July, 2016, 13:34:19 »
welkom terug met bouwen van deze mooie route  gr Petra  ;)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #6 on: Wednesday 20 July, 2016, 14:02:48 »
Maar er word nog gebouwd naar Zp?

Zie openingspost ;)
« Last Edit: Wednesday 20 July, 2016, 15:14:52 by Daniël Schreurs »

Tester BETA Server
140 posts
Re: <span style=
« Reply #7 on: Wednesday 20 July, 2016, 16:39:41 »
"Wat ik nog vergeten wastafel te melden:"

Spellingscorrectie? Haha  :) Afijn, goed om te zien dat de route nog steeds vordert! Ga zo door!
Een trein rijdt niet op tijd, maar op rails

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #8 on: Friday 22 July, 2016, 09:38:50 »
Voor de geïnteresseerden, hoe gaat station Doetinchem er uit zien:

https://www.facebook.com/illya.vaes/posts/10154190497031900?pnref=story

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #9 on: Sunday 24 July, 2016, 20:39:23 »
Tekeningen ingevoegd in de route, ombouw van Station Doetinchem kan beginnen :)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #10 on: Friday 29 July, 2016, 22:05:49 »
Avondje klooien in Winterswijk met Tunnel Hole decals en dergelijke...

2.083 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #11 on: Saturday 30 July, 2016, 00:47:10 »
Knap werk zeg! 8)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #12 on: Monday 01 August, 2016, 16:56:37 »
Beste Forumleden,

Ik zit even met een vraag / dilemma:

Voor de route was ik bezig met de om/verbouw van Station Winterswijk, echter was na het aanpassen van een sein wat niet helemaal het goede seinbeeld toonde de route compleet vastgelopen. Dit omdat er blijkbaar een bug zit bij Station Winterswijk, die ervoor zorgt dat de route compleet vastloopt als ik probeer hier iets aan te passen. De gevolgen hiervan zijn opzich niet zo heel groot, "slechts 25 uur" bouwen zijn verloren gegaan, ik zou verder kunnen gaan met een vorige versie.

Echter waar ik mee zit is dat deze fout niet voor de eerste keer is verschenen, al eerder was hetzelfde probleem opgetreden waardoor Jurrien niet meer aan deze route kon werken, daarnaast is het in de tussentijd al een keer of 6 gebeurt en keer op keer moet ik dan een stuk verwijderen en daarna dat weer opnieuw maken, met de grote kans dat deze fout weer tevoorschijn komt.

Qua motivatie helpt dit niet echt natuurlijk, en op het moment ben ik hier wel  behoorlijk klaar mee, mijn vraag, wat zouden jullie doen? Een mogelijke optie zou zijn een nieuw project starten, ik noem maar iets... Het is dan natuurlijk heel erg jammer dat Arnhem Winterswijk voor zover verloren gaat en natuurlijk al het andere werk dat ik al had verricht, maar ik denk dat ik liever verder werk in aan een project zonder structurele fouten, en waarin in niet steeds moet oppassen dat alles vastloopt en ik weer van voor af aan kan beginnen.

Graag hoor ik van jullie wat jullie zouden doen, want ik weet het zolangzamerhand niet meer......

EDIT/ Ik dacht dat het probleem misschien van mijn PC kwam, echter ben ik er wel achter dat dit niet zo is, met mijn nieuwe PC heeft precies hetzelfde probleem, ik ben er van overtuigd dat het probleem van Oost Nederland komt.

Misschien zijn er mensen die wat willen proberen, hierbij een link naar de route:

« Last Edit: Wednesday 03 August, 2016, 21:12:42 by Daniël Schreurs »

**
Route creator
6.536 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #13 on: Monday 01 August, 2016, 17:10:32 »
Oke, ik zal er eens naar kijken.
Dus voor de duidelijkheid; is dit het bestand met de fout erin zeg maar?


Groeten trainsxp

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #14 on: Monday 01 August, 2016, 17:12:42 »
Oke, ik zal er eens naar kijken.
Dus voor de duidelijkheid; is dit het bestand met de fout erin zeg maar?

Nee de link naar die versie staat er onder, net bijgevoegd.

Ik kan je vrijwel met zekerheid zeggen dat de fout in Winterswijk ligt, daarnaast kan je wel met de editor het eea doen, maar na het opslaan en op play drukken loopt de boel compleet vast ("Railworks werkt niet meer")

**
Route creator
6.536 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #15 on: Monday 01 August, 2016, 17:20:49 »
Juist dat bedoel ik, een goede versie proberen heeft weinig zin lijkt mij. ;)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #16 on: Monday 01 August, 2016, 17:22:35 »
Juist dat bedoel ik, een goede versie proberen heeft weinig zin lijkt mij. ;)

klopt, had de verkeerde meegestuurd, maarja, 't is maar wat je een goede versie noemt...  :-\ denk dat de fout daar ook wel in zit verscholen.....

**
Route creator
6.536 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #17 on: Monday 01 August, 2016, 17:25:27 »
Nja, waarom is dat bestand ca. 20 mb kleiner aan data?

Edit/
Laat maar zitten, daar zitten geen scenario's in die hem een stuk kleiner maakt.
« Last Edit: Monday 01 August, 2016, 17:34:41 by trainsxp »

****
TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
528 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #18 on: Monday 01 August, 2016, 17:38:59 »
ik heb ook even bekijken en ik heb geen crash gehad zo wel in de edit als het opslaan. ook het overschakel naar scenario was geen probleem en vervolgens met een GTW rond gereden en ook geen probleem.

misschien iets heel stoms heb je de laatste update van de seinen v1.3a (ik ga er wel van uit :P )

anders durft ik het niet te zegen
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #19 on: Monday 01 August, 2016, 17:41:14 »
Ook in de 2e versie, zonder scenario's?


Oh en ja ik heb de actuele versie van het Coha seinenpakket.

****
TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
528 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #20 on: Monday 01 August, 2016, 17:57:02 »
ik heb in beide versies geen probleem gevonden misschien dat iemand anders wel iets vind of tegen komt ma ik heb geen crash of iets dat vast liept

heb het trouwens als volgt er op gezet

ik heb de 1.5 die ik had even verplaatst en dan de test er als new op gezet zo dat het geen conflikt gaf

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #21 on: Monday 01 August, 2016, 18:00:12 »
Hmm oke, heel vreemd, dank voor het proberen in ieder geval, mag ik nog even vragen of je in Winterswijk dan ook al de fieterstunnel had staan, of was dat niet het geval?

****
TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
528 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #22 on: Monday 01 August, 2016, 18:07:38 »
Bedoel je deze tunnel ?


**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #23 on: Monday 01 August, 2016, 18:09:58 »
Jazeker bedoel ik die, heel appart dit, bij mij is die nu weg, zou je mij misschien even een ingepakte versie van hetgeen jij nu hebt willen opsturen? mail adres staat hier even onder.

Misschien ligt het toch aan mijn PC dan, of is er wat anders aan de hand.
« Last Edit: Tuesday 25 October, 2016, 09:51:56 by Daniël Schreurs »

****
TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
528 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #24 on: Monday 01 August, 2016, 18:17:05 »
ik zal het zo naar je sturen, ma ik denk dat ik wel een beetje weet waar het probleem heel misschien is zit.
zie foto

te herkenning heb ik er ff een huis gezet :0

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #25 on: Monday 01 August, 2016, 18:18:47 »
Oh oke, Tunnel hole decals..... zou je misschien nog willen proberen om een sein of kilometerbord te verplaatsen en de route daarna op te slaan en te spelen, dan loopt hij waarschijnlijk vast.

****
TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
528 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #26 on: Monday 01 August, 2016, 18:24:36 »
o zie je bericht iets te laat moment

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #27 on: Monday 01 August, 2016, 18:54:48 »
Ik denk dat het probleem toch bij mijn computer ligt, bij mij loopt de route namelijk weer vast zodra ik op play druk...

Misschien een asset ofzo die voor de problemen zorgt, ik zal alles eens verwijderen en opnieuw installeren, misschien dat dat helpt. Maar eerst met RW Tools eens proberen te vinden of er iets fout zit.

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.032 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #28 on: Monday 01 August, 2016, 19:47:38 »
Nou, ik kan de route wel bewerken, maar zodra ik ga spelen loopt het hele programma weer vast, heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen, dit is de enige route waarbij ik dit heb, en ik zou niet weten waar het vandaan zou moeten komen...

803 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #29 on: Monday 01 August, 2016, 20:36:01 »
Misschien toch een asset die corrupt is geraakt?  :o