Oost Nederland versie 2.0

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.046 posts
Re: Oost Nederland versie 2.0
« Reply #330 on: Friday 27 April, 2018, 14:20:17 »
Hallo, ik heb TS2018, warom werkt deze route voor mij niet? Er zijn bvb geen tracks en geen gebouwen.

Goedemiddag, welkom op 't forum.

Ik raad je aan eerst de bijgevoegde handleiding eens goed door te nemen, dan wordt er al een heleboel duidelijk! Succes!
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET

**
Rolling stock developer
Choo choo!
1.851 posts
« Reply #331 on: Friday 27 April, 2018, 14:52:59 »
Routes gebruiken typisch een hoop andere objects, bij voorbeeld de spoor. Kijk even in de readme / leesmij bestand voor het route, of de handleiding. Daar zal er meestal een uitlegging zijn over welke extras je moet hebben om de route goed te kunnen zien.
Deze pagina is misschien ook hulpzaam (ik maak zelfs geen routes maar deze is een lijst van de meest gebruikte extras voor de freeware nederlandse routes) : https://www.christrains.com/required_assets_for_most_dutch_routes.html
Het maken van de modellen is eenvoudig. Typen in het Nederlands? Dan moet je raden wat ik probeer te zeggen

James
3 posts
« Reply #332 on: Wednesday 06 June, 2018, 23:14:06 »
First off thanks for the excellent route Daniel. Secondly i have a slight problem where whenever i am running a quick drive scenario and about 20 signal markers appear on the map on the HUD where as only one of them is actually a working signal. Was wondering if anyone else had had this problem before and what's the best way to solve it.
Thanks in advance.

**
Route creator
Krammerdijks Deltaland
400 posts
« Reply #333 on: Wednesday 06 June, 2018, 23:33:29 »
This usually means their's a problem(read the object is not installed) with object that have raillinks but aren't signals (like kilometerposts, station boards etc.).

Based on the amount of missing trackobjects my guess would be that you're missing or have an outdated version of the COHA KM-HM boards.

James
3 posts
« Reply #334 on: Wednesday 06 June, 2018, 23:57:44 »
Thanks that's done the trick  :D

441 posts
« Reply #335 on: Thursday 07 June, 2018, 17:26:55 »
ik heb een probleem met versie 2. Ik probeer de quick drive te draaien maar dan krijg ik deze melding.
Wie kan me helpen? En het maak niet uit van waar naar waar ik wil.

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
682 posts
« Reply #336 on: Friday 08 June, 2018, 00:57:29 »
Ik zie nog net Noordnet staan, maar links ervan geen thumbnail en naam van de trein.
Voor zover ik weet is er alleen een Noordnet variant van de Christrains DH1/DH2 (Wadloper).
Heb je deze trein wel in je bezit?

441 posts
« Reply #337 on: Friday 08 June, 2018, 15:42:31 »
jazeker

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.046 posts
« Reply #338 on: Friday 08 June, 2018, 15:47:12 »
ik heb een probleem met versie 2. Ik probeer de quick drive te draaien maar dan krijg ik deze melding.
Wie kan me helpen? En het maak niet uit van waar naar waar ik wil.

Zie deze ;) en natuurlijk de handleiding! :)

ik heb dit probleem als ik een quickdrive scenario doet en als ik op f2 klik loopt hij vast

Er staat in de handleiding dat de quickdrive niet helemaal getest is, ik heb na het maken van het quick drive scenario nog wat kleine dingen veranderd aan de route. Daar komt waarschijnlijk de foutmelding vandaan.

Overigens zijn er naast de quick drive, een heleboel scenario's met AI verkeer, die veel uitdagender zijn dan de quick drive ;)

« Last Edit: Friday 08 June, 2018, 16:07:24 by DanielSyntus »

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #339 on: Friday 08 June, 2018, 15:53:40 »
Er staat in de handleiding dat de quickdrive niet helemaal getest is, ik heb na het maken van het quick drive scenario nog wat kleine dingen veranderd aan de route. Daar komt waarschijnlijk de foutmelding vandaan.

Overigens zijn er naast de quick drive, een heleboel scenario's met AI verkeer, die veel uitdagender zijn dan de quick drive ;)

Zie deze ;) en natuurlijk de handleiding! :)

Welke "zie deze", of bedoel je daar de citaat mee? ;)
« Last Edit: Friday 08 June, 2018, 15:59:11 by trainsxp »

Groeten trainsxp