Oost Nederland versie 2.0

**
Route creator
7.049 posts
Re: Oost Nederland Bèta 2.0
« Reply #30 on: Monday 01 August, 2016, 21:34:58 »
Er is duidelijk wat mis, mja wat!
Ben even terug wat meer aan het rommelen geweest en ja hoor na het opslaan kom ik ook niet terug in game en krijg ik de mededeling dat RW niet meer werkt en kun je afsluiten precies zoals je in de mail omschrijft.

Maar eens iets anders wat ik vaker tegenkwam met die verborgen rails ofzo en waar in dit geval weer een antene link op ligt en je wel met een bedoeling gedaan zal hebben.
Afijn, volgens mij kan het niet anders of dat gaat op den duur conflicten geven i.v.m. het tracks.bin bestand plus tracktile map waar dat weggeschreven staat.
Want deze 2 handelingen staan toch niet in contact met de originele spoor baan zeg maar, of zie ik dat verkeerd?
Zie toegevoegd plaatje
« Last Edit: Monday 01 August, 2016, 21:39:18 by trainsxp »

Groeten trainsxp

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.046 posts
« Reply #31 on: Monday 01 August, 2016, 21:40:58 »
Dat klopt, die staan op losse stukjes spoor, omdat ze conflicten geven ten opzichte van de normale seinen, die willen dan soms op rood blijven staan. Die ATB NG bakens liggen op losse stukjes spoor om dat te voorkomen, meestal op een invisible track, en anders onder de grond op een ander stukje spoor.
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #32 on: Tuesday 02 August, 2016, 09:28:42 »
Maar sinds wanneer ben je daar mee begonnen, oftewel was dat in een eerdere versie ook al zo gemaakt?

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #33 on: Tuesday 02 August, 2016, 09:31:42 »
Nee, na de laatste versie, Jurrien en ik wilden die bakens toevoegen voor een stukje extra realisme in de route. Deze bakens liggen namelijk op baanvakken waar ATB NG beveiliging aanwezig is.

Bij Beta 2.0 zou dat dus iets nieuws zijn.

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #34 on: Tuesday 02 August, 2016, 09:43:49 »
citaat uit een eerder bericht van mij;
Afijn, volgens mij kan het niet anders of dat gaat op den duur conflicten geven i.v.m. het tracks.bin bestand plus tracktile map waar dat weggeschreven staat.
Want deze 2 handelingen staan toch niet in contact met de originele spoor baan zeg maar, of zie ik dat verkeerd?

En daarom vroeg ik dit omdat bij mij het vermoeden bestaat dat RW daar niet mee overweg kan met als gevolg conflicten
Je schreef al eens dat je opnieuw was begonnen vanaf beta 1.5 en het weer terug kwam met dat opslaan, mja als je dan onbewust dezelfde fout weer maakt kan dat ook niet anders.

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #35 on: Tuesday 02 August, 2016, 09:46:33 »
Hmm oke, als dat het probleem zou zijn, zou het dan misschien helpen om al die dingen in een nog werkende versie te verwijderen, of wel gewoon aan het spoor te linken? En daarmee het probleem op te lossen.

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #36 on: Tuesday 02 August, 2016, 14:52:20 »
Nja ik weet ook niet wat je het beste ja dan nee kunt doen.
Had het bestand "Oost Nederland laatste versie voor crash (27-4)" ook eens bekeken en daar had je de Antenne plus een los stukje spoor ook al inzitten.
Kortom zou het daar aanliggen dan had je al eerder een crash moeten krijgen wat niet wil zeggen dat dit ja dan nee een keer mis kan gaan.
En ook al omdat Rubka zegt dat het bij hem niet het geval is en dus goed.
M.a.w. ik kom er vooralsnog niet uit waar het probleem zit cq waardoor dit begonnen kan zijn. :-\

EDIT/
Oja bedenk ik ineens, wat moet jij met een stuk of 7 strings in het RouteProperties.xml bestand  die er zo uitzien met de vermelding dat het Product 7 andere zijn in die 1800 map:
         <Provider d:type="cDeltaString">1800</Provider>
         <Product d:type="cDeltaString">Bogies</Product>
Er zullen er zeer weinig zijn die een map 1800 in de Assets (Provider) map hebben zitten. die normaal gesproken niet bestaat.
M.a.w. heb je die 1800 map wel op de juiste plaats staan?
« Last Edit: Tuesday 02 August, 2016, 18:45:30 by trainsxp »

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #37 on: Saturday 06 August, 2016, 22:01:00 »
De problemen met de route zijn vooralsnog gelukkig opgelost, dus ik ben maar weer verder gegaan waar ik gebleven was; inmiddels begint Duiven aardig vorm te krijgen (al zeg ik het zelf) en ben ik wat aan het vogelen geweest met de aparte lantaren palen die langs de fietspaden aldaar te vinden zijn ( groen en paar licht ??? )

74 posts
« Reply #38 on: Sunday 07 August, 2016, 11:01:10 »
Ziet er mooi uit! Ik kijk heel erg uit naar het stuk Zutphen-Oldenzaal/Enschede!

**
TreinPunt.NL Vriend
595 posts
« Reply #39 on: Sunday 07 August, 2016, 13:31:22 »
Héél mooi Daniël!

803 posts
« Reply #40 on: Sunday 07 August, 2016, 17:20:00 »
Lekker bezig, is dus de bedoeling met dat groene licht?

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
706 posts
« Reply #41 on: Sunday 07 August, 2016, 21:29:45 »
Goed om te horen dat de problemen voorlopig zijn opgelost (en laten we hopen dat het blijft opgelost)  ;D
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #42 on: Monday 08 August, 2016, 12:34:12 »
Ten eerste: Dank voor de complimenten!

Lekker bezig, is dus de bedoeling met dat groene licht?

Jazeker is dat de bedoeling, alleen de kleur is nog niet helemaal naar mijn zin, en ik plaats er wat minder dan in werkelijkheid omdat het anders een on-overzchtelijk zooitje wordt.

Ombouw van station Doetinchem ook tot zover klaar, nu is het wachten op de werkelijke ombouw, zodat ik de scenery ook kan aanpassen (Die zwarte vlek is gewoon een schaduw en geen verdwaalde tunnel hole decal ;)

Waarom ook niet
1.567 posts
« Reply #43 on: Thursday 11 August, 2016, 10:53:21 »
Ik mis eigenlijk bij duiven toch die mooie straatverlichting bij het fietspad  :P. Kijk er bij de BINGO altijd zo tegenaan :P

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #44 on: Thursday 11 August, 2016, 10:55:28 »
Ik mis nog niets. Want station Duiven is nog niet af... :-X

3.131 posts
« Reply #45 on: Thursday 11 August, 2016, 18:25:37 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #46 on: Thursday 11 August, 2016, 22:30:47 »
Heb voor de afwisseling "even" vast een scenario gemaakt:

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #47 on: Saturday 13 August, 2016, 21:16:47 »
Daniël,
Nja, ik weet dat het een heel werk zou zijn wat ik nu zeg om dat te wijzigen naar het volgend;
Op je scenario plaatje zag ik een portaal staan waarbij je 2 dezelfde TA_hangers hebt zitten aan een lege 2 wide sporen portaal van MarcD. (zie knipsel hanger)
Zodoende keek ik ook eens in je route en zag dat je dit om en om overal zo hebt gedaan.
Maar als je de portalen nu eens schaalt naar 0.975 wat nagenoeg niets is, en omdat het portaal toch wide is, kan er een TA_NodePushLikns of Rechts geplaatst worden en mooi op de staander aansluit wat meer realistisch staat. (zie TA_NodePushLikns of Rechts)

Let wel, dit is geen krietiek maar een suggestie. :)

« Last Edit: Saturday 13 August, 2016, 21:19:02 by trainsxp »

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #48 on: Sunday 14 August, 2016, 12:32:34 »
Daniël,
Nja, ik weet dat het een heel werk zou zijn wat ik nu zeg om dat te wijzigen naar het volgend;
Op je scenario plaatje zag ik een portaal staan waarbij je 2 dezelfde TA_hangers hebt zitten aan een lege 2 wide sporen portaal van MarcD. (zie knipsel hanger)
Zodoende keek ik ook eens in je route en zag dat je dit om en om overal zo hebt gedaan.
Maar als je de portalen nu eens schaalt naar 0.975 wat nagenoeg niets is, en omdat het portaal toch wide is, kan er een TA_NodePushLikns of Rechts geplaatst worden en mooi op de staander aansluit wat meer realistisch staat. (zie TA_NodePushLikns of Rechts)

Let wel, dit is geen krietiek maar een suggestie. :)

Ha Trainsxp,

Veel werk heb ik wel voor de route over, echter (ik had zelf ook al wel gezien dat dit niet helemaal klopt) wacht ik denk ik liever op de nieuwe set, want een deel van deze bovenleiding is eigenlijk al achterhaald. Met de nieuwe set van Michael1234 kan ik de bovenleiding pas echt realistisch maken. Wel moet ik dan de huidige bovenleiding eerst verwijderen, maar oke.
Ik vind het jammer van de tijd om nu eerst hier de bovenleiding aan te passen en daarna de bovenleiding te vervangen, want gezien de kwaliteit van die bovenleiding set wil ik zeker overgaan op de nieuwe soort.

Voor nu laat ik deze bovenleiding dus nog even hangen.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
« Reply #49 on: Sunday 14 August, 2016, 16:17:30 »
fijn om te lezen dat er wordt verder gewerkt aan deze mooie route en dat alle problemen tot dusver zijn opgelost ;D, ik blijf het continue weer zeggen dat het er erg realistisch en prachtig uit ziet, ook alle vorderingen naar 2.0 tot nu toe. Toevallig ben ik deze week meerdere malen met de fiets langs het traject gegaan tussen Zevenaar naar Duiven en ik moest toen gelijk denken aan de route in TS en dat het er zo herkenbaar uit ziet, zelfs tot de tweekleurige straatlantarens aan toe ! (ze doen me altijd denken aan het Valve-logo van steam :P) Het verbaast me daarom ook niks dat ik deze route het meeste rij in TS.

succes met de bouw, ik kijk uit naar 2.0 ;D

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #50 on: Monday 22 August, 2016, 18:00:52 »
succes met de bouw, ik kijk uit naar 2.0 ;D

Dank je! Ik ook  :P

-----------------------------------------------------------------------------

Nieuwe poging fietstunnel station Winterswijk...

912 posts
« Reply #51 on: Monday 22 August, 2016, 19:19:03 »
ziet er goed uit

Waarom ook niet
1.567 posts
« Reply #52 on: Monday 22 August, 2016, 20:40:08 »
Hopelijk ook de laatste poging  ::)

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #53 on: Monday 22 August, 2016, 21:10:08 »
Hopelijk ook de laatste poging  ::)

Voor alsnog wel  :P gelukkig...

« Last Edit: Monday 22 August, 2016, 21:19:43 by Daniël Schreurs »

197 posts
« Reply #54 on: Monday 22 August, 2016, 23:47:16 »
awesome!  :)

803 posts
« Reply #55 on: Tuesday 23 August, 2016, 14:54:53 »
Heel mooi gemaakt!  8)

**
Route creator
1.046 posts
« Reply #56 on: Thursday 25 August, 2016, 12:23:14 »
Emplacement Winterswijk Gereed  8)

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
« Reply #57 on: Thursday 25 August, 2016, 13:10:39 »
Heel erg mooi! :D
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

3.131 posts
« Reply #58 on: Thursday 25 August, 2016, 19:00:30 »
TOPPIE ;)

Mcn Cxx Valleilijn
437 posts
« Reply #59 on: Friday 26 August, 2016, 11:47:44 »
Mooi man! Heel erg netjes.
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel. 8)