De flyover heeft een flinke overspanning, misschien is het een optie om er een paar pilaren onder te zetten aanwezig in het scenery pakket van Chris L.
Zoiets als dit kun je er bv. van maken wat het knipsel bij Amersfoort laat zien.
Ligt Blauwkapel tegenwoordig bij Amersfoort?, dacht dat het meer bij Utrecht lag. Nee, deze flyover hebben we tussen Amersfoort - Amersfoort Schothorst.
Quote from: trainsxp on Saturday 10 December, 2016, 13:23:43 Zoiets als dit kun je er bv. van maken wat het knipsel bij Amersfoort laat zien. Ik heb het aangepast. Ziet er ook gelijk beter uit. Bedankt hé!MvgDennisGeen plaatje van die Aanpassing? Ben wel benieuwd.
Quote from: dennis030 on Saturday 10 December, 2016, 14:38:59 Quote from: trainsxp on Saturday 10 December, 2016, 13:23:43 Zoiets als dit kun je er bv. van maken wat het knipsel bij Amersfoort laat zien. Ik heb het aangepast. Ziet er ook gelijk beter uit. Bedankt hé!MvgDennisGeen plaatje van die Aanpassing? Ben wel benieuwd.
Zo mooi man, ik wou dat ik zo goed scenery kon plaatsen, heb daar de grootste moeite mee, maar jij lijkt daar geen last van te hebben
Je hebt het station van Zwolle hier op een creatieve manier gebruikt! Gaaf om te zien.
Ziet er fantastisch uit