Als 1e, op plaatje 2 vraag ik me af of het wel goed zit met de seinen.Nu heb je daar 60 km/u borden voor staan
Ja, heb wel 2 punten.Als 1e, op plaatje 2 vraag ik me af of het wel goed zit met de seinen.Nu heb je daar 60 km/u borden voor staan, maar ik zie tussendoor dat het middelste sein een P laat zien wat niet hoort op dat punt.Oftewel is dit daadwerkelijk een P sein dan heeft hij sowieso 1 link te weinig gezien de wissels, (weet niet hoe het verder opzit) heeft hij wel genoeg linken dan is het niet goed ingesteld.Ten 2e, er vanuit gaande dat je complete plaatjes laat zien (en geen plaatjes met als smoes het is nog WIP ) dan ontbreken de overweg hekjes op plaatje 1 & 3Edit/Oja, plaatje 2 laat handwissel stellers zien dus ga er vanuit dat de wissels niet autom. zijn want dan zie je een andere stellers.Is dat bewust gedaan?, zo ja dan kun je dit als niet geschreven beschouwen.
@dennis030,WIP is een Engelse afkorting voor Werk In Uitvoering, oftewel je bent met de route bezig. Je hoeft de route niet opnieuw te doen, je moet alleen eerst dat vinkje weghalen voor autom. wissels.Zie plaatje vinkje. (bij wijsvinger)Dan verder met plaatje knippen (klik dan precies op het rode driehoekje)Vervolgens het plaatje klik op blok en je hebt autom. wissels.Let wel dit gaat niet op bij Engelse kruiswissels, die moet je opnieuw doen als je ze autom wilt hebben.
Ziet er prachtig uit!
Inderdaad, prachtig. Geeft mij gelijk mooie inspiratie voor de invulling van een dorpje in mijn route!Grtz,Remy.
De oudd versie zag er al strak uit maar deze nieuwe versie is echt wauw!
Netjes hoor. Op een ding na, zie pijlen bij knipsel "2 dezelfde".Rara wat zou dat zijn.
Goed en strak bouwerk Dennis TOP