Poll

Welk traject dient nog meer voorzien te worden voor de eerste release van de route?

Zwolle - Groningen
31 (37.8%)
Zwolle - Leeuwarden
17 (20.7%)
Zwolle - Emmen
9 (11%)
Zwolle - Almelo
17 (20.7%)
Mariënberg - Almelo
8 (9.8%)

Total Members Voted: 81

Voting closed: Tuesday 08 March, 2016, 10:45:40

Noord-Oost Nederland 70% voor release V1.5

4 posts
Re: Noord-Oost Nederland 70% voor release V1.5
« Reply #420 on: Thursday 08 November, 2018, 20:08:11 »
Hallo

Ik heb deze route voor mijn zoontje op de PC gezet, en het lijkt te werken. Het enige wat ik mis is de ondergrond en de rails. Dat is 1 groot grijs vlak. Volgens mij heb ik alle assests ed gedownload en geinstalleerd.

Waar kan het probleem in zitten dat ik de rails niet zie?

Alvast bedankt

Gr

Jasper

Objecten bouwer
2.256 posts
« Reply #421 on: Thursday 08 November, 2018, 20:37:15 »
Hallo

Ik heb deze route voor mijn zoontje op de PC gezet, en het lijkt te werken. Het enige wat ik mis is de ondergrond en de rails. Dat is 1 groot grijs vlak. Volgens mij heb ik alle assests ed gedownload en geinstalleerd.

Alvast bedankt

Gr

Jasper

Niet dus, want anders zou je dit probleem niet hebben.
Heb je wel de gevraagde payware routes?
Verder kan je even met RWTools kijken wat je mist.
Tot slot loop de handleiding nogmaals door, en zet een vinkje bij de onderdelen die je gedaan hebt.

Uiteindelijk zal blijken wat je mist. ;)
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

**
Route creator
6.941 posts
« Reply #422 on: Thursday 08 November, 2018, 21:21:47 »
Inderdaad zoals Frison aangeeft wat betreft de handleiding volgen, maaar .....
Het kan mogelijk op een punt vast lopen voor TS gebruikers die het spel na september 2012 hebben aangeschaft.
Dit kan voor de leek verwarring geven omdat in de handleiding dit staat: Kuju                    Standaard in Train Simulator wat op zich niet klopt en zal na 2012 gekocht (european loco & assets pack) moeten worden Bij Steam!
En laat dit pack nu juist oa. nodig zijn voor de ondergrond. volgens het RouteProperties.xml bestand. ;)

Groeten trainsxp

4 posts
« Reply #423 on: Friday 09 November, 2018, 09:03:45 »
Hallo

Alvast bedankt

Gr

Jasper

Niet dus, want anders zou je dit probleem niet hebben.
Heb je wel de gevraagde payware routes?
Verder kan je even met RWTools kijken wat je mist.
Tot slot loop de handleiding nogmaals door, en zet een vinkje bij de onderdelen die je gedaan hebt.

Uiteindelijk zal blijken wat je mist. ;)

Dank je voor je antwoord. Alle benodigde payware is geïnstalleerd (moet de discussie met moeders de vrouw nog wel ff aangaan ;)). Maar als ik kijk naar het antwoord van Trainsxp denk ik dat daar het probleem ligt.

Wordt vervolgd

4 posts
« Reply #424 on: Friday 09 November, 2018, 09:05:00 »
Inderdaad zoals Frison aangeeft wat betreft de handleiding volgen, maaar .....
Het kan mogelijk op een punt vast lopen voor TS gebruikers die het spel na september 2012 hebben aangeschaft.
Dit kan voor de leek verwarring geven omdat in de handleiding dit staat: Kuju                    Standaard in Train Simulator wat op zich niet klopt en zal na 2012 gekocht (european loco & assets pack) moeten worden Bij Steam!
En laat dit pack nu juist oa. nodig zijn voor de ondergrond. volgens het RouteProperties.xml bestand. ;)

En dát had ik inderdaad niet gedaan omdatik TS2018 heb. Dacht dus dat dat niet nodig was. Ga ik proberen.

Dank voor jullie input.

**
Route creator
6.941 posts
« Reply #425 on: Friday 09 November, 2018, 09:20:50 »
Oké, we hebben net een korting sale achter de rug, maar als je zoontje (jullie) het op kan brengen om te wachten tot rond de Kerstmis is er weer een sale met ca. 50 % korting.
En in veel, vooral wat oudere, routes zit dat pakket in, dus dat is het overwegen waard als je op onderzoek gaat bij Steam  ;) :
https://store.steampowered.com/app/24010/Train_Simulator_2019/

786 posts
« Reply #426 on: Friday 09 November, 2018, 09:50:26 »
Meestal komt er eind november ook nog een sale op steam.
Zie hier deze website: https://www.whenisthenextsteamsale.com/, is weliswaar nog niet officieel bevestigd maar grote kans dat hij er komt!

4 posts
« Reply #427 on: Friday 09 November, 2018, 11:07:23 »
Het probleem is opgelost. Ik miste alleen nog het Euro trains and loco pack. Niet gewacht tot Kerst want anders een teleurgesteld zoontje.

Dank voor de feedback

**
Route creator
6.941 posts
« Reply #428 on: Friday 09 November, 2018, 11:54:13 »
Ik miste alleen nog het Euro trains and loco pack............, anders een teleurgesteld zoontje

Je bedoeld dus het European Loco & Asset Pack

Ja, en zo kom je van het geld af, mja .......... ;D

Afijn jullie veel plezier met de route.
« Last Edit: Friday 09 November, 2018, 12:02:04 by trainsxp »