Midden - Nederland Beta 4

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
Re: Midden - Nederland Beta 4
« Reply #60 on: Sunday 16 March, 2014, 08:44:12 »
Dat Arnhem ziet er zeker heel mooi uit! ;)

*
Blokkendoos
54 posts
« Reply #61 on: Sunday 16 March, 2014, 13:41:37 »
Heren.   Ik rijd nu nog met Beta 3.5.  Mijn vraag is het volgende, want iedereen zegt die en dat.

Wat heb ik nu nodig om Beta 4 perfect te laten rijden.   Ik snap er nu ff geen zak meer van.   Welke bestanden moet ik EXTRA hebben?  Welke assets nog meer hebben?  Installatie zegt bij beta 4 "met assets".  Want ik heb TS 2014 nu 2x helemaal opnieuw geinstalleerd wegens errors.  de 3x zie ik niet zo zitten.  8)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.178 posts
« Reply #62 on: Sunday 16 March, 2014, 14:21:07 »
Ziet er super mooi en herkenbaar uit! :)
Groeten,
Niels

*
Sprinter
402 posts
« Reply #63 on: Sunday 16 March, 2014, 15:09:23 »
Cool  8). Top Vincent :). Maar hou wel de maatvoering in de gaten. De overkapping lijkt iets te hoog.
Toevallig heb afgelopen week ik nog wat foto's geschoten. Zet wat ICR's op het spoor en vergelijk de hoogte t.o.v. overkapping. Maar het kan ook gezichtsbedrog  en jalousie zijn :P.
En een heel belangrijk iets, de route Midden Nederland ligt niet op z'n juiste geografische positie en is dus bij voorbaat niet accuraat v.w.b. z'n maatvoering van het station in zijn geheel. (Sorry Teun ;D)
Ik hoop dat je genoeg research (onderzoek) hebt gedaan, maar zo te zien ben je goed op weg.
En heel flauw ;D, als ik het resultaat niet mooi vind....... 8)
@stoompower,
Dat is een interessante ontwikkeling van station Arnhem in de nieuwe stijl wat de plaatjes laten zien. :P

@MarcD,
Tsja de coördinaten kloppen dan wel niet helemaal, maar de route is wel gelegd met RWDecal templates.
Je krijgt het dan wel niet zo nauwkeurig als in de TS2013/14 aanwezige Google optie, maar toch. ;)
En ja toen ik met de route begon in het Railsimulator tijdperk was dat allemaal nog niet aanwezig, en heb er achteraf bekeken wat te ligt over nagedacht. :-\

Ja ik dacht ook al wtf, is mijn station nou te lang of is dat perron erg kort  :-\. Goed opgemerkt van die hoogte, heb het aangepast  :) . Met de hoogte aanpassen heb ik ook het station korter gemaakt want anders stonden de verhoudingen niet meer in verband.
Hier nog een plaatje bij nacht.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #64 on: Sunday 16 March, 2014, 15:39:29 »
Het wordt steeds interessanter met de nacht textures erbij. 8)

Groeten trainsxp

*
Sprinter
291 posts
« Reply #65 on: Sunday 16 March, 2014, 16:00:55 »
dat ziet er erg nais uit  :P  :)
Gr. Dave

*
Hogesnelheidstrein
Visca el Barcelonaaaaaaaaaa <3333
2.313 posts
« Reply #66 on: Sunday 16 March, 2014, 16:20:08 »
Erg fraai!

Cheerss,
Jamill.

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #67 on: Monday 17 March, 2014, 11:23:17 »
Super mooi gemaakt!
Waneer is de opening?  :D

Offline Six
*
Stoomlocomotief
49 posts
« Reply #68 on: Sunday 23 March, 2014, 11:42:48 »
Midden - Nederland Beta 4 is super geweldig geworden , wat zijn de toekomst plannen voor deze route ?

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #69 on: Sunday 23 March, 2014, 12:30:59 »
Midden - Nederland Beta 4 is super geweldig geworden , wat zijn de toekomst plannen voor deze route ?

Bedankt voor het complement, en n.a.v. de PM die je eerder verzonden had, laat dat standbeeld maar zitten, die krijg je meestal als je al een tijdje uit de wereld bent. :-\
Wat de uitbreiding betreft, ben na het aankleden van de Ponlijn en vanaf Rhenen naar de aansluiting op de Arnhem - Utrecht lijn  tussendoor ook bezig met Amersfoort tot aan Harderwijk met onder een paar WIP plaatjes.

Ps, je ziet dat er dus nog heel veel moet gebeuren, en mocht je het nog niet weten: vragen naar een eventuele release datum is op alle forums uit den boze! ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #70 on: Sunday 23 March, 2014, 12:42:05 »
Vervolg plaatjes, er kunnen niet meer dan 5 plaatjes per bericht verstuurd worden. :(
Een opmerking bij het plaatje Amf Ikea dat mijn dank uit gaat naar Frison die dit mogelijk maakt! 8)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #71 on: Sunday 23 March, 2014, 12:44:37 »
SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga ook een standbeeld voor jou oprichten!
Het is weer om je vingers bij af te likken!!!!
Supermooi gemaakt kan je nagaan en dan staat er nog bijna niets!

*
Intercity
Met een goede wil kom je op het juiste spoor!
812 posts
« Reply #72 on: Sunday 23 March, 2014, 13:44:31 »
Wauw ziet er al veel belovend uit!
Ga zo verder! Zelfs de grote Ikea zit erbij :P

Nick ;)

*
Sprinter
291 posts
« Reply #73 on: Sunday 23 March, 2014, 14:59:03 »
Wauw klasse! Kan niet wachten op Beta 5  :D maar eerst beta 4 hier werkend krijgen  :-\

**
TreinPunt.NL Vriend
Intercity
686 posts
« Reply #74 on: Sunday 23 March, 2014, 18:23:24 »
@trainsxp: En ook dit ziet er weer akelig goed uit! Complimenten!

*
Hogesnelheidstrein
Visca el Barcelonaaaaaaaaaa <3333
2.313 posts
« Reply #75 on: Sunday 23 March, 2014, 18:25:36 »
Zo hey, mijn complimenten!!!

Saludosss,
Jamill.

*
Stoomlocomotief
41 posts
« Reply #76 on: Sunday 23 March, 2014, 23:18:25 »
Ziet er weer mooi uit. En mooi dat de route vanaf Rhenen wordt aangekleed.

De Ponlijn was toch van vroeger de Haarlijn die van Amersfoort door Woudenberg-Scherpenzeel naar Kesteren liep? Of zit ik mis?

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #77 on: Sunday 23 March, 2014, 23:32:50 »
De Ponlijn was toch van vroeger de Haarlijn die van Amersfoort door Woudenberg-Scherpenzeel naar Kesteren liep? Of zit ik mis?

Ja dat klopt, nu ligt de lijn er nog tot aan Leusden, de rest is al lang geleden opgebroken en bestaat niet meer.
En tot zover ben ik dus ook gegaan met de route. ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #78 on: Monday 24 March, 2014, 11:13:13 »
Prachtig :)

*
Stoomlocomotief
41 posts
« Reply #79 on: Monday 24 March, 2014, 19:43:42 »

Ja dat klopt, nu ligt de lijn er nog tot aan Leusden, de rest is al lang geleden opgebroken en bestaat niet meer.
En tot zover ben ik dus ook gegaan met de route. ;)

De spoordijk ligt er nog wel met wat wachthuisjes.

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.110 posts
« Reply #80 on: Monday 24 March, 2014, 21:25:46 »
Wow he! Wat een topwerk! Zeer herkenbaar!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.767 posts
« Reply #81 on: Wednesday 26 March, 2014, 19:51:50 »
Vervolg plaatjes, er kunnen niet meer dan 5 plaatjes per bericht verstuurd worden. :(
Uploaden op www.tinypic.com en de [IMG] tags kopieren. Dan nemen ze geen plaats in op de Treinpunt servers en dan kan je onbeperkt berichten plaatsen. ;)

Verder grootse complimenten vanaf mijn kant! Ik ken die route goed, mijn opa en oma wonen er en ik heb vaak op al deze stations gestaan! :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

*
Stoomlocomotief
17 posts
« Reply #82 on: Wednesday 26 March, 2014, 21:07:00 »
Hey!

Ik heb even een probleempje; Als ik in de route wil gaan rijden, en ik begin in utrecht, dan duurt ten eerste het laden ontzettend lang, en ten tweede word het beeld zwart als hij eenmaal geladen is (ik zie nog wel dat besturingsbalkje met knoppen en knuppels van het spel zelf, maar daar staan geen cijfertjes bij). Ik heb nog niet de payware route Im Köblitzer Bergland, maar die ga ik waarschijnlijk wel aanschaffen. Ook heb ik de andere payware nog niet..

Het is nogal raar, want als ik bijvoorbeeld vanaf Apeldoorn of Arnhem vertrek laadt de route gewoon normaal, en zie ik wat ik moet zien. Als ik het gebied van Amersfoort in rijdt dan crashed het spel.

Ik kon toen ik de route net had geïnstalleerd gewoon door Utrecht Centraal heenrijden. Ik had alleen nog niet de betonnen portalen van MarcD, dus die heb ik, na eerst de benodigdheden en daarna pas de route zelf te hebben geïnstalleerd, die map nog bij mijn assets geplakt, en sinds dien gaat het dus fout bij Amersfoort en Utrecht.

Vervolgens heb ik in het programmatje Utilities in de Railworks folder alles verwijdert, het mapje MyRailDreams verwijdert uit de assets en alles opnieuw geïnstalleerd, deze keer ook het mapje MyRailDreams eerst in de assets geplakt, en daarna pas de assets van de route en de route zelf. Hij doet het alleen nog niet.

Ligt dit probleem aan de manier van installeren of iets daaromheen, of werkt de hele route niet zonder die payware? (lijkt me wat onwaarschijnlijk, want hij deed het dus wel)

Nog een klein ander dingetje: Ik heb nog dat oude bruine spoor in de route, er was toch gebruik gemaakt van een nieuw soort spoor?

Alvast bedankt voor de hulp!

Offline Six
*
Stoomlocomotief
49 posts
« Reply #83 on: Thursday 27 March, 2014, 09:03:31 »
Behalve payware route Im Köblitzer Bergland heb ik niet en alles werkt perfect bij mij dus aan die ligt het niet.

*
Stoomlocomotief
17 posts
« Reply #84 on: Thursday 27 March, 2014, 14:32:46 »
Op wat voor volgorde heb je dan de assets en de route en alles geïnstalleerd?

Offline Six
*
Stoomlocomotief
49 posts
« Reply #85 on: Thursday 27 March, 2014, 18:20:40 »
Dit komt van de readme die er bij geleverd was:
Installeer dan eerst "Altenburg-Wildau 2.0" en "Het gebruikte spoor", dan de assets RWP bestand, en vervolgens de route RWP

Daarna heb ik de hele readme van boven naar beneden afgewerkt.

*
Stoomlocomotief
17 posts
« Reply #86 on: Sunday 30 March, 2014, 14:18:15 »
Ik heb alles geprobeerd. Ik heb alles er weer af gehaald, geïnstalleerd volgens de readme (eerst alle benodigdheden, toen de Altenburg Wildau route, toen het spoor, het RWP asset bestand en als laatste de route zelf. Toen lukte het 1 keer om vanaf Utrecht-ah naar Arnhem te rijden, maar toen ik dat een tweede keer deed lukte dat al niet meer..

Offline Six
*
Stoomlocomotief
49 posts
« Reply #87 on: Sunday 30 March, 2014, 17:05:12 »
Sorry dan zou ik het ook niet meer weten.

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
« Reply #88 on: Thursday 03 April, 2014, 19:42:10 »
Waarom zijn het eigenlijk zoveel dingen die je moet downloaden! DUURT ERG LANG..................
Bezoek een keer mijn vernieuwde website!

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.986 posts
« Reply #89 on: Thursday 03 April, 2014, 20:38:05 »
Ja idd, een route maken is toch ook zo gebeurd ... stelt toch helemaal niets voor.
Daar hoef je ook niet veel inspanning voor te doen.