Midden - Nederland Beta 4

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: Midden - Nederland Beta 4
« Reply #330 on: Tuesday 14 October, 2014, 16:26:49 »
Die kun je vtij makkelijk veranderen met de Select tool.
Maar dat is in zoverre niet handig, ten 1e kloppen dan de timetabled scenarios niet meer m.b.t. de aankomst/vertrek tijden, en ten 2e als beta 5 een feit is wordt alles weer overschreven.
Oftewel dan is het gedane werk voor niets geweest. ;)

Groeten trainsxp

*
Blokkendoos
89 posts
« Reply #331 on: Tuesday 14 October, 2014, 17:07:38 »
Trainsxp,

Bedankt voor de reactie. Dan zal ik inderdaad afwachten tot Beta5 en zodra deze uit is de snelheden - zover dat nog niet gebeurd is - aanpassen. Dat de dienstregelingen niet meer kloppen is geen groot probleem. Sowieso speel ik de meegeleverde scenario's niet omdat er vaak een of meerdere treinen ontbreken. Ik heb zelf eigen gemaakt scenario's die ik speel. Verder is het zo dat met de huidige route (beta 4)  de treinen soms juist eerder aankomen dan gebruikelijk omdat de snelheden her en der te hoog zijn.  ;)  ;D

Koos

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #332 on: Wednesday 15 October, 2014, 11:39:22 »
Kijk eens wat er bij Railsim.nl aangaande station Ede Wageningen is gebeurd wat ik mede te danken heb aan Marc D! 8)

*
Blokkendoos
89 posts
« Reply #333 on: Wednesday 15 October, 2014, 13:21:44 »
Nice Trainsxp. Ziet er verdomd mooi uit. Ede-Wageningen heb ik altijd al een leuk station gevonden met een apart sporenplan! Succes verder!

Koos

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #334 on: Wednesday 15 October, 2014, 16:32:32 »
Ziet er echt realistisch uit!
Weet hoe het er in het echt uitziet, fiets er soms wel eens langs, en het ziet er echt mooi uit!

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #335 on: Thursday 16 October, 2014, 07:38:49 »
Kijk eens wat er bij Railsim.nl aangaande station Ede Wageningen is gebeurd wat ik mede te danken heb aan Marc D! 8)
Dus het nieuwe Ede Wageningen van Marc D komt er ook nog bij in Beta 5?

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #336 on: Thursday 16 October, 2014, 09:32:34 »
Ja, maar zoals ik al melde is de kans op "broken consits" bij sommige scenarios die bij Ede Wageningen aan de zuidzijde staan opgesteld zeer wel aanwezig. (dus aan de Ut - Ah zijde)
Omdat daar het spoor enigszins gewijzigd moest worden wat niet aan Marc D zijn creatie ligt maar bij mij na het bekijken van de RW-Deals. ;)

*
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
865 posts
« Reply #337 on: Thursday 16 October, 2014, 13:01:12 »
Soms heb je kans dat als er wat beters voor in de plaats komt er een broken consist is in dit geval, maar is zeker gerechtvaardigd aan de hand van de plaatjes.

Misschien je nu toch bezig bent om daar alles in de scenario's broken te maken (en ergens anders vanwege verwijderen van tracks en opnieuw aanleggen), om ook de kleine foutjes in de namen bij de perrons weghalen?
Dan heb je misschien 1 versie waarin de oudere scenario's niet werken in plaats van later nog een keer.

Maar verder, ben benieuwd naar Beta 5.
Al tijdje weinig Train Simulator gedaan, maar met Beta 5 gaat dat wel weer anders worden :)
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Stoomlocomotief
8 posts
« Reply #338 on: Sunday 19 October, 2014, 10:06:39 »
Waarom worden eigenlijk alle benodigdheden niet in een bestand meegeleverd met deze route? Behalve payware uiteraard. Dit is technisch gezien toch mogelijk?

*
Hogesnelheidstrein
1.041 posts
« Reply #339 on: Sunday 19 October, 2014, 10:23:40 »
Voor de zoveelste maal: niet alle contentbouwers staan toe dat hun objecten meegeleverd worden met een route! Ook als dat niet expliciet wordt vermeld, en er ook geen uitdrukkelijke toestemming voor wordt gegeven, moet een routebouwer eerst die toestemming vragen. Dat is voor een route als MN niet te doen en dat betekent dus dat je dat dus apart zult moeten downloaden. Alleen als je alles zelf bouwt, kun je alles in één bestand meeleveren, maar dat is voor een eenling (zoals trainsxp) niet te doen, nog afgezien van de vraag of één persoon alle expertise die daarvoor nodig is wel zou kunnen bezitten!

Dick

*
Stoomlocomotief
8 posts
« Reply #340 on: Sunday 19 October, 2014, 11:10:17 »
Bedankt DickT, ik ben nog niet zolang bezig vandaar de vraag. Het viel mij op dat er meer zijn met de uitdaging om alle benodigdheden te verzamelen/downloaden/installeren ondanks dat het staat vermeld in de readme.

Soms zijn onderdelen niet meer beschikbaar, TS loopt regelmatig vast, foutmeldingen bij het laden etc.

Ik snap dat dit namelijk niet voor iedereen eenvoudig is. En je mag er zelf ook wel tijd insteken als ne kijkt naar hoeveel maanden/jaren de contentbouwers erin hebben zitten. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.

Het zou mooi zijn als de contentbouwers een soort overeenkomst kunnen sluiten, in ieder geval voor de freeware. Ik bedoel het lijkt mij fantastisch als je als contentbouwer kan zeggen dat je objecten worden gebruikt in de midden nederland route. Uiteraard wel met bronvermelding als waardering.

Hoe makkelijker de setup hoe meer mensen dit kunnen bewonderen.

TreinPunt.NL Tech Team
Hogesnelheidstrein
1.046 posts
« Reply #341 on: Sunday 19 October, 2014, 11:31:38 »
Het zou mooi zijn als de contentbouwers een soort overeenkomst kunnen sluiten, in ieder geval voor de freeware. Ik bedoel het lijkt mij fantastisch als je als contentbouwer kan zeggen dat je objecten worden gebruikt in de midden nederland route. Uiteraard wel met bronvermelding als waardering.
Dit wordt juist niet gedaan omdat bouwers hun content centraal willen houden, anders krijg je bij elke route een andere versie meegeleverd en dan wordt het ook weer een puinhoop. Het is ook niet anders dan normaal dat je toestemming nodig hebt om iemand anders zijn product te verspreiden, ook al is het gratis, het auteursrecht blijft.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #342 on: Tuesday 25 November, 2014, 23:39:01 »
Op verzoek de Midden Nederland Beta 4 trackrule bijgevoegd als ingepakt RWP bestand. ;)
Deze trackrule is dus alleen bedoelt als je hem gebruikt hebt voor je route en kwijt bent of zo!

Edit/
Bestand verwijderd, reden: hij was niet helemaal goed!
« Last Edit: Saturday 29 November, 2014, 15:21:05 by trainsxp »

*
Intercity
523 posts
« Reply #343 on: Wednesday 26 November, 2014, 13:06:22 »
Bedankt!