HSL (Watergraafsmeer - Rotterdam CS - Breda )

*
Stoomlocomotief
19 posts
Re: HSL (Watergraafsmeer - Rotterdam CS - Breda )
« Reply #600 on: Saturday 26 October, 2019, 16:55:37 »
Waanzinnige route!

Echt een groot compliment dat je zo je best doet voor iets wat wij gratis kunnen krijgen...respect!

Kan niet wachten en kijk uit naar de release! :)

*
Stoomlocomotief
7 posts
« Reply #601 on: Monday 28 October, 2019, 20:34:10 »
Holy smokes wat een verbetering! Kijk er naar uit  ;D

*
Stoomlocomotief
19 posts
« Reply #602 on: Tuesday 29 October, 2019, 08:37:55 »
Verhuist dit topic ook naar simtogether?

*
Hogesnelheidstrein
2.321 posts
« Reply #603 on: Tuesday 29 October, 2019, 09:53:27 »
Nee, wij hebben besloten om de ontwikkelingen niet op simtogether te plaatsen. We hebben ook nog geen plek aangewezen om dit wel te doen, voorlopig werken we dus in stilte verder.

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Lid MSTS/RW team
676 posts
« Reply #604 on: Tuesday 29 October, 2019, 20:06:00 »
Nee, wij hebben besloten om de ontwikkelingen niet op simtogether te plaatsen. We hebben ook nog geen plek aangewezen om dit wel te doen, voorlopig werken we dus in stilte verder.
Jammer....
Als je er even in verdiept best wel een goed platform...…
 :-[
Een schouderklopje, een vriendelijk woord en dat op een goed gekozen momentje is wat een ieder bekoort en betekent meer dan een duur presentje.

Henk van Hattem

*
Sprinter
227 posts
« Reply #605 on: Tuesday 29 October, 2019, 20:45:36 »

ik zou wel graag op de hoogte willen blijven van deze route! want het is een mooie toffe route!

*
Hogesnelheidstrein
1.026 posts
« Reply #606 on: Tuesday 29 October, 2019, 23:46:43 »
Zonde. Misschien overstappen naar www.railsim.nl waar nog wel een forum structuur is? En anders bedankt voor het delen tot nu toe.  :)

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #607 on: Wednesday 30 October, 2019, 14:57:43 »
wil graag up to date blijven met deze route die ik nu nog tot aan rotterdam kan volgen hou me op hoogte als ik weet waa ik jullie in toekomst wel kan blijven volgen en release komt van de 2e deel van de route  :D

*
Sprinter
234 posts
« Reply #608 on: Wednesday 30 October, 2019, 17:03:19 »
Michel1234
Ook ik heb lang getwijfeld voor de overgang naar SimTogether. Het is wennen maar deze verandering zal een feit worden ben ik bang.
Persoonlijk vind ik, en velen met mij, het jammer als we je/jullie route niet meer kunnen volgen. Hopelijk bedenk je je nog!
Gr Hans

*
Hogesnelheidstrein
Choo choo!
1.923 posts
« Reply #609 on: Wednesday 30 October, 2019, 17:42:55 »
Terwijl er geen forum is, je kan wel een blog maken. Daar kan mensen comments plaatsen. Ik heb een club gemaakt (moet je eerst doen) en daarna een blog gemaakt voor de SNG. Hier dus een voorbeeld:
https://simtogether.com/blogs/blog/54-blog/
Misschien is dit een idee voor de  route? Een "club" en blog.
Het maken van de modellen is eenvoudig. Typen in het Nederlands? Dan moet je raden wat ik probeer te zeggen