Hondsdrecht - Breedam/Vestel

Lets put it on full traction!
153 posts
Re: Hondsdrecht - Breedam/Vestel
« Reply #90 on: Sunday 07 May, 2017, 11:15:04 »
Ben nu live op: https://www.twitch.tv/trainboy199
Kom gerust even langs  :D

Gewoon een forumgebruiker.
97 posts
« Reply #91 on: Sunday 07 May, 2017, 16:13:39 »
m.v.g.,
Pjottr A.K.A Wouter van Nijnatten

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
« Reply #92 on: Sunday 07 May, 2017, 17:44:38 »
Versie 1.1 is nu hier te downloaden! :)
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

153 posts
« Reply #93 on: Sunday 07 May, 2017, 17:45:11 »
Thanks  :)

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #94 on: Friday 12 May, 2017, 16:54:35 »
Hoi Trainboy, allereerst mijn complimenten voor deze mooie route. Inmiddels v1.1 ook geïnstalleerd. Maar hier mist RWtools enkele (zelfgemaakte??) trackrules en een geluidsbestand van Chris. Dat laatste miste ik ook al bij v1.0 Waar haal ik onderstaande missende delen:
ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\SoundFX\stationcrowd.bin
deze zit  niet meer in het huidige pak v3.91

Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   
waar vind ik deze? Niet bekent bij Coha   

Waarschijnlijk zullen andere gebruikers deze ook missen  :-[
Graag advies. Of lees ik misschien ergens overheen?

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

153 posts
« Reply #95 on: Friday 12 May, 2017, 18:17:07 »
Maar hier mist RWtools enkele (zelfgemaakte??) trackrules en een geluidsbestand van Chris. Waar haal ik onderstaande missende delen:
ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\SoundFX\stationcrowd.bin
deze zit  niet meer in het huidige pak v3.91

Van dat geluid van Chris wist ik niet, misschien moet ik het even bespreken met chris over dat ik het eventueel mee geef.
Van die coha roundhouse trackroule heb ik hemnaar mijn weten niet gebruikt, daar zou ik dan nog even naar moeten kijken.  :)

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #96 on: Friday 12 May, 2017, 19:14:50 »
Heb je misschien hier iets meer aan, in deze tiles staan ze
Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000001-000003.bin            
Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000001-000003.bin            
Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000011.bin            
Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000011.bin            
Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000012.bin            
Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000012.bin            

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #97 on: Friday 12 May, 2017, 21:54:11 »

Niet bekent bij Coha?, jawel hoor want kijk hier maar eens:
http://forum.coha.nl/index.php?action=downloads;sa=view;down=109 waar oa. dit staat: "Trackrule voor automatische deuren".
En als je 't HvN gebruikt moet je het object haast hebben wat bij Utrecht Maliebaan staat en de zg. roundhouse trackrule inzit ;)
« Last Edit: Friday 12 May, 2017, 21:59:53 by trainsxp »

Groeten trainsxp

twin brother but whose?
57 posts
« Reply #98 on: Saturday 13 May, 2017, 10:52:19 »

Niet bekent bij Coha?, jawel hoor want kijk hier maar eens:
http://forum.coha.nl/index.php?action=downloads;sa=view;down=109 waar oa. dit staat: "Trackrule voor automatische deuren".
En als je 't HvN gebruikt moet je het object haast hebben wat bij Utrecht Maliebaan staat en de zg. roundhouse trackrule inzit ;)
Inderdaad het roundhouse heb ik uiteraard echter (volgens mij dan) de map naam is niet correct en in de map roundhouse komen niet deze "Track rule Coha roundhouse.bin" in voor Zie wat er in de asset map van Trainboy staat:
Railworks\Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000001-000003.bin           
Railworks\Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000001-000003.bin           
Railworks\Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000011.bin           
Railworks\Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000011.bin           
Railworks\Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000012.bin           
Railworks\Assets\Coha\TrackRoules\Track rule Coha roundhouse.bin   (Loft Item) on tile -000006-000012.bin
bij de HvN assets staan deze: coha - roundhouse open.bin cq dicht. Bovenstaande mis ik. Zojuist nog even gedownload echter ook hier is deze bin file van trainboy niet aanwezig! Doet mijn broer soms iets verkeerd??             
« Last Edit: Saturday 13 May, 2017, 10:59:20 by willempie »
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #99 on: Saturday 13 May, 2017, 11:36:36 »
Dat is niet in het goede path geïnstalleerd en vraag me af waar bv. TrackRoules vandaan komt, ??? of het zit hier fout waar ik niet vanuit ga. ;)
Bij mij staat de Track rule Coha roundhouse.bin iig zo: ??\railworks\Assets\Coha\Roundhouse\Roundhouse door\Track rule Coha roundhouse.bin (wie wil/kan dit bevestigen?)

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #100 on: Saturday 13 May, 2017, 11:43:45 »
OK bedankt, en welkom op dit forum gezien je 1e bericht. ;D ;)

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #101 on: Saturday 13 May, 2017, 19:50:21 »
Dat is niet in het goede path geïnstalleerd en vraag me af waar bv. TrackRoules vandaan komt, ??? of het zit hier fout waar ik niet vanuit ga. ;)
Bij mij staat de Track rule Coha roundhouse.bin iig zo: ??\railworks\Assets\Coha\Roundhouse\Roundhouse door\Track rule Coha roundhouse.bin (wie wil/kan dit bevestigen?)
Hier bijmij staat hetzelfde als bij jou. Er zal wel ergens een fout gemaakt zijn. De mapnaam lijkt op een schrijffout. De inhoud is voor mij een raadsel

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
706 posts
« Reply #102 on: Sunday 14 May, 2017, 10:37:03 »
Trainboy199 heeft bij het installeren van die COHA Roundhouse zelf een fout gemaakt voor het in de verkeerde map te zetten en te activeren. Dacht dat je met RW_Tools deze locatie kon wijzigen ergens, maar als je weet dat je ze niet hebt gebruikt kun je ze ook verwijderen via RW_Tools.

Dan hebben anderen deze melding niet meer.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #103 on: Sunday 14 May, 2017, 11:09:48 »
Dacht dat je met RW_Tools deze locatie kon wijzigen ergens, maar als je weet dat je ze niet hebt gebruikt kun je ze ook verwijderen via RW_Tools.

Dan hebben anderen deze melding niet meer.

Ja je kunt dat wel verwijderen maar dan zul je toch eerst met RW_Tools de Track rule Coha roundhouse.bin moeten omzetten naar een andere trackrule die je gebruikt hebt anders blijft RW_Tools dat natuurlijk als missend melden.
Trouwens waarom verwijderen, zorg gewoon als eerste wanneer je de route in de edit start dat de spoor trackrule geselecteerd staat anders kun je onverhoopt daar ook een verkeerde trackrule gebruiken, hetzij deze of een andere. ;)

153 posts
« Reply #104 on: Monday 15 May, 2017, 15:54:27 »
Even iets er is een nieuw topic aangemaakt voor deze route: https://goo.gl/TBDOVb
In dit topic zullen nieuwe updates over de route komen.
Dit topic (waar je nu inzit) zal tot de volgende update nog open zijn.
Daarna zal dit topic sluiten.
Tot die sluiting kun je nog bugs ect. melden.

GR Trainboy199  :D

36 posts
« Reply #105 on: Wednesday 17 January, 2018, 03:52:18 »
I installed the 1.1 version and I have no tracks. I have the European loco pack and the Munich-Augsburg route which are required.