Het hart van Nederland

OV-IS-THE-BEST!
63 posts
Het hart van Nederland
« on: Friday 17 November, 2017, 16:45:06 »
Weet iemand waar de hart van Nederland route is gebleven? Staat er bij mij niet tussen de routelijst en geeft een error aan op de normale pagina als ik hem opzoek op google.

JacobTrains
« Last Edit: Friday 17 November, 2017, 16:46:37 by JacobTrains »
Groeten van JacobTrains

Bouwt aan Amsterdam Utrecht :)

Join ook mijn Discord voor o.a. de routebouw!!!
https://discord.gg/H4vgG6S

Waarom ook niet
1.567 posts
Re: Het hart van Nederland
« Reply #1 on: Friday 17 November, 2017, 17:15:24 »
Gebruik de zoekfunctie eens :-X ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Mcn Cxx Valleilijn
409 posts
« Reply #2 on: Friday 17 November, 2017, 17:31:32 »
Die staat al een tijdje niet meer op TreinPunt. De zoekfunctie zal dan ook niks opleveren. Linkje: KLIK. ;)

De toon die hier af en toe gezet wordt is niet om over naar huis te schrijven trouwens  ::) ::)
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel. 8)

TreinPunt.NL Administrator
6.258 posts
« Reply #3 on: Friday 17 November, 2017, 18:15:31 »
Gebruik de zoekfunctie eens :-X ;)

Dit soort reacties voegen niets aan toe aan het topic. Verzoeke om die ook achterwege te laten. Als je niet wil helpen, is dat prima maar reageer dan niet.
Ik verwijs je ook naar
dit topic.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

38 posts
« Reply #4 on: Saturday 18 November, 2017, 19:15:25 »
Hij is wel op Google te vinden door te zoeken op "teun's hvn". Dan staat ie praktisch bovenaan.

38 posts
« Reply #5 on: Saturday 18 November, 2017, 20:57:19 »
Wat is de reden? Ik  werd er ook naar verwezen voor de assets  t.b.v. de route Zwolle Roosendaal.

Waarom ook niet
1.567 posts

38 posts
« Reply #7 on: Sunday 19 November, 2017, 15:57:23 »
In dat topic wordt op 16 mei 2017, 15:55:50 melding gemaakt van het feit dat de route voortaan op Facebook is te downloaden om de gebruikers tegemoet te komen (dat zou dus als reden opgevat kunnen worden). Er wordt een link bij gegeven en erbij vermeld dat een OneDrive-account nodig is.
Hieronder de quote van die mededeling:
Om jullie gebruikers tegemoet te komen is de route 't Hart van Nederland Beta 8.5 vanaf nu te downloaden op Facebook :P
Dat Facebook gedoe wilde ik nooit aan, mja ...... je moet met de tijd mee zullen we maar zeggen. ;)
Het is voor 't eerst dat er door mij een pagina is aangemaakt op FB en zal zeker niet volmaakt zijn gezien andere pagina's.
Maar laat AUB. aldaar (of hier) ff weten of oa. de download lukken wil cq gelukt is  + het uitpakken/installeren ervan waar het in 1e instantie om draait!

Edit/
Oja de download loopt via OneDrive waar je dus een ACCOUNT moet hebben of anders maken. ;)

Hoe het ook zij veel plezier ermee. :)

Waarom ook niet
1.567 posts
« Reply #8 on: Sunday 19 November, 2017, 19:26:51 »
Of men download gewoon het bestand op de 1e pagina ;)

Offline Jur
**
TreinPunt.NL Vriend
917 posts
« Reply #9 on: Monday 20 November, 2017, 11:19:24 »
In het topic is de link aangepast, je moet echter wel een account hebben op railsim.nl om te mogen downloaden ;)

NSVirm