Fictieve NS Route

*
Sprinter
Machinist in Opleiding
498 posts
Re: Fictieve NS Route
« Reply #90 on: Tuesday 05 February, 2013, 00:01:06 »
haha bedankt. ik ga als de mat64 uit is een cabinerit (weet niet hoe je het schrijft) filmpje maken. Vanaf Rilland bath naar Westerburg en miss ook nog naar Purmswijk

Vet :D , Ik ga ook flink met de Mat'64 rondtoeren + filmpjes maken. Verheug me ook op jouw filmpje   :D

Greetz 8)
Matthijs

*
Intercity
879 posts
« Reply #91 on: Tuesday 05 February, 2013, 15:17:26 »
Bedankt Matthijs  ;)

Hier alvast wat screens van Purmswijk (3e station op de lijn Emmen - Roosendaal  ;D

Zoals je kan zien. ben nog druk bezig  ;)

*
Sprinter
487 posts
« Reply #92 on: Tuesday 05 February, 2013, 15:22:03 »
Wauw, onze route ziet er weer mooi uit vind ik zelf, je heb de scenery weer prachtig gedaan maat!  ;D
Groetjes,
Ricardo

*
Intercity
879 posts
« Reply #93 on: Tuesday 05 February, 2013, 15:40:47 »
Thanx maat. Doe het met plezier

*
Hondekop
183 posts
« Reply #94 on: Tuesday 05 February, 2013, 18:19:37 »
OMG Die eerste 3 zijn super geweldig gemaakt, ik hoop dat ik met de VIRM en mat64 ermee kan rollen!

*
Intercity
879 posts
« Reply #95 on: Tuesday 05 February, 2013, 19:18:36 »
Rollen kun je zeker met die treinen. alleen niet zo leuk voor de mensen.

Net even een rit gemaakt van Purmswijk naar Emmen. Dit stuk is al bijna helemaal af en dat betekend dat de route straks weer naar Ricardo gaat  ;) Voor de sporen richting Roosendaal  ;D

*
Hondekop
116 posts
« Reply #96 on: Tuesday 05 February, 2013, 21:13:16 »
Ziet er strak uit heren, alleen zou ik persoonlijk niet overal durven oversteken met al dat die viersporige delen. :P

*
Hondekop
183 posts
« Reply #97 on: Tuesday 05 February, 2013, 21:19:34 »
Dus er komt ook en VIRM scenario :D

*
Sprinter
487 posts
« Reply #98 on: Tuesday 05 February, 2013, 21:41:47 »

Ehh, nee, op het traject Roosendaal-Emmen Centrum iniedergeval niet, hier word de InterCity gereden met 9 tot 12 bakken ICMm in verschillende samenstellingen. En als er een goeie ICRm is met stuurstand zullen er ICRm stammen in de IC Roosendaal-Emmen Centrum voorkomen  ::)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #99 on: Wednesday 06 February, 2013, 08:40:16 »

Ehh, nee, op het traject Roosendaal-Emmen Centrum iniedergeval niet, hier word de InterCity gereden met 9 tot 12 bakken ICMm in verschillende samenstellingen. En als er een goeie ICRm is met stuurstand zullen er ICRm stammen in de IC Roosendaal-Emmen Centrum voorkomen  ::)

Vrienden,
Wat een mooie beelden weer!!
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen zeker nu de mat 64 zo goed als klaar is!
Maar Ricardo wanneer denk je dat de Beta uit komt?zo ongeveer?
Ik weet dat ik deze vraag eigenlijk niet mag stellen maar  ik ben erg onder de indruk van deze route!!!!

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #100 on: Wednesday 06 February, 2013, 11:17:26 »
Ik weet dat ik deze vraag eigenlijk niet mag stellen maar  ik ben erg onder de indruk van deze route!!!!

Waarom doe je het dan? :)
Pas maar op, want in de regels staat oa. dit:
2.7a   ......... Na herhaaldelijke vragen door dezelfde gebruiker kan een officiële waarschuwing volgen. :(

Groeten trainsxp

*
Sprinter
487 posts
« Reply #101 on: Wednesday 06 February, 2013, 14:26:50 »
Vrienden,
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen zeker nu de mat 64 zo goed als klaar is!

Phoe John, daar vraag je me wat zeg... Ik denk dat als Roosendaal af is, tot en met Roosendaal Centraal dan, met al wat sporen in andere richtingen, denk ik dat er een beta-release komt van het traject Roosendaal Centraal - Emmen Centrum - Rilland-Bath  ;D. Ik kan niet beloven dat dit uberhaupt gaat gebeuren, maar ik denk dat als dit traject af is, qua scenery, seinen, borden en alles, er een BETA-versie komt.  ::)

Bij de BETA-release zullen er wel scenarios inbegrepen zijn, er komen verschillende scenarios, voor alle ChrisTrains treinen komt er 1, bv. 1 voor de DDAR, 1 voor de DDZ, 1 voor de ICMm en ga zo maar door.

Binnenkort ga ik weer verder bouwen met tracks, dus we naderen Roosendaal Centraal vrienden. Ik houd jullie op de hoogte. Ook zal er in het weekend een changelog komen met vele screenshots en een samenvatting wat er allemaal is gebeurd in de laatste weken  ;D
« Last Edit: Wednesday 06 February, 2013, 14:29:37 by Ricardo1998 »

*
Hogesnelheidstrein
Bekijk ook eens mijn profiel op treinenwereld.eu!
1.413 posts
« Reply #102 on: Wednesday 06 February, 2013, 15:58:08 »
@rjz222: Oke, dan weet ik dat ook weer.

Grtjes Remy
Treinenwereld.eu
De website voor uw museummaterieel!
Trainz Route Bouwer.

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #103 on: Wednesday 06 February, 2013, 16:38:25 »
Vrienden,

Phoe John, daar vraag je me wat zeg... Ik denk dat als Roosendaal af is, tot en met Roosendaal Centraal dan, met al wat sporen in andere richtingen, denk ik dat er een beta-release komt van het traject Roosendaal Centraal - Emmen Centrum - Rilland-Bath  ;D. Ik kan niet beloven dat dit uberhaupt gaat gebeuren, maar ik denk dat als dit traject af is, qua scenery, seinen, borden en alles, er een BETA-versie komt.  ::)

Bij de BETA-release zullen er wel scenarios inbegrepen zijn, er komen verschillende scenarios, voor alle ChrisTrains treinen komt er 1, bv. 1 voor de DDAR, 1 voor de DDZ, 1 voor de ICMm en ga zo maar door.

Binnenkort ga ik weer verder bouwen met tracks, dus we naderen Roosendaal Centraal vrienden. Ik houd jullie op de hoogte. Ook zal er in het weekend een changelog komen met vele screenshots en een samenvatting wat er allemaal is gebeurd in de laatste weken  ;D
Bedankt Ricardo!
dan gaan we de treinen van Chris alvast op poetsen!
Komt er ook nog een s'cenario voor de mat 54 van Dutch Rail??? :P

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #104 on: Wednesday 06 February, 2013, 16:41:59 »

Waarom doe je het dan? :)
Pas maar op, want in de regels staat oa. dit:
2.7a   ......... Na herhaaldelijke vragen door dezelfde gebruiker kan een officiële waarschuwing volgen. :(
Heb ik iets herhaaldelijk gevraagd dan???????????????????????????????????????? >:(

*
Sprinter
Misschien bouwer Mühldorf-Munchen en omgeving!!
484 posts
« Reply #105 on: Wednesday 06 February, 2013, 17:49:57 »
Lekker bezig, hoe doen jullie die scenery toch zo goed???
Gr,
Harm

*
Hogesnelheidstrein
2.321 posts
« Reply #106 on: Wednesday 06 February, 2013, 17:55:44 »
Heb ik iets herhaaldelijk gevraagd dan? >:(
Ja ;)

Ik weet dat hier de doodstraf op staat  maar heb jullie al een idee wanneer de Beta versie komt?

On-topic:
Ricardo en Lorenzo, ik hoop dat jullie nog lekker lang doorgaan met de route, wat er ook gaat gebeuren :)
De route ziet er echt super gaaf uit!

*
Hogesnelheidstrein
Student
3.525 posts
« Reply #107 on: Wednesday 06 February, 2013, 19:09:01 »
Het is ook niet de bedoeling dat leden als moderator gaan optreden, daar hebben we het daarvoor aangestelde team voor. Als je het ergens niet mee eens bent hebben we de meldknop.
« Last Edit: Wednesday 06 February, 2013, 19:31:14 by supercitroen »
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

*
Sprinter
487 posts
« Reply #108 on: Wednesday 06 February, 2013, 19:30:53 »
Bedankt Ricardo!
dan gaan we de treinen van Chris alvast op poetsen!
Komt er ook nog een s'cenario voor de mat 54 van Dutch Rail??? :P

Jazekers, deze komt er ook! Gezelschapsrit scenario.  ;D

Lekker bezig, hoe doen jullie die scenery toch zo goed???

Dat moet je aan Lorenzo vragen, ik doe de scenery namelijk niet  ::)
« Last Edit: Wednesday 06 February, 2013, 20:01:10 by Ricardo1998 »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #109 on: Wednesday 06 February, 2013, 19:47:42 »
Herstel, heb het bericht van rjz222 te laat gelezen na reageren.
Ik bemoei me nergens meer mee, excuus
« Last Edit: Wednesday 06 February, 2013, 19:54:32 by trainsxp »

*
Intercity
879 posts
« Reply #110 on: Wednesday 06 February, 2013, 20:03:58 »
Mensen. Ik wil even zeggen dat mijn computer is afgesloten door mijn vader dus nu kan ik niks doen. :( ook slecht nieuws voor ricardo dus . Sorry zit niks anders op. Ouders verpesten nu echt alles voor mij

*
Intercity
1966 was een goed jaar
580 posts
« Reply #111 on: Wednesday 06 February, 2013, 20:54:45 »
Tsja, die goed bedoelde ouders ook. Bemoeien zich overal mee.  ;D

Even over de spoorwegovergangen. Die kun je er weer uithalen en vervangen door de tzt uitgebrachte nieuwe versie, aangezien COHA de eerdere door jou gebruikte versie dan offline haalt. Daarom ben ik ook maar even gestopt met de route waar ik mee bezig ben.

*
Hogesnelheidstrein
2.099 posts
« Reply #112 on: Wednesday 06 February, 2013, 21:00:51 »
Vervelend Lorenzo! Geen goed cijfers? :P
Succes met de route als je PC weer aangesloten is.

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #113 on: Thursday 07 February, 2013, 07:30:01 »
Mensen. Ik wil even zeggen dat mijn computer is afgesloten door mijn vader dus nu kan ik niks doen. :( ook slecht nieuws voor ricardo dus . Sorry zit niks anders op. Ouders verpesten nu echt alles voor mij

Hoi Lorenzo,
Ik hoop dat het snel weer goed komt met je ouders anders komt er te veel vertraging op deze lijn ;D
Sterkte man :P

*
Sprinter
487 posts
« Reply #114 on: Thursday 07 February, 2013, 09:41:17 »
Hoi Lorenzo,
Ik hoop dat het snel weer goed komt met je ouders anders komt er te veel vertraging op deze lijn ;D
Sterkte man :P

Dames en heren, de intercity naar Emmen Zuid en Roosendaal Centraal van 9:48 heeft een vertraging van ongeveer 48 uur, ga naar huis  ::) *herhaling*

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #115 on: Thursday 07 February, 2013, 11:20:37 »
Ondanks alles wordt het toch een heel gezellig en goed weekend  8)
De Mat 64 komt dit weekend uit! ;D
Kijk daar worden wij blij van!!! ;)

*
Sprinter
487 posts
« Reply #116 on: Thursday 07 February, 2013, 13:03:52 »
Aangezien Lorenzo tijdelijk niet op de computer kan komt er even ook geen chancelog. Tevens kan ik nu al vast wel beginnen aan een kleine scenario: "Stoptrein (DD-AR) Rilland Bath-Emmen Centrum", je zal tijdens deze scenario moeten stoppen te: Rilland Bath, Emmen Gezondheidspark en Emmen Centrum. Ik zal, wanneer ik deze scenario af heb, er een filmpje van maken. Zo ben ik toch nog even bezig met zaken omtrent de route  ;D

*
Hondekop
183 posts
« Reply #117 on: Thursday 07 February, 2013, 13:42:23 »
Toppie Ricardo, doet t maar rustig aan :)

*
Sprinter
487 posts
« Reply #118 on: Thursday 07 February, 2013, 15:40:26 »
Toppie Ricardo, doet t maar rustig aan :)

Vrienden,
Ik heb besloten dat ik het scenario-maken even uitstel tot zondag middag, ik ga zondagochtend vroeg uit de veren om de Mat64 te kopen, dan ga ik er eerst zelf mee crossen. En dan ga ik zondagmiddag de scenario maken, met een Plan T + V dus geen DDAR. Wanneer ik deze scenario af heb maak ik er gelijk een filmpje van  ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #119 on: Thursday 07 February, 2013, 17:56:32 »
Vrienden,
Ik heb besloten dat ik het scenario-maken even uitstel tot zondag middag, ik ga zondagochtend vroeg uit de veren om de Mat64 te kopen, dan ga ik er eerst zelf mee crossen. En dan ga ik zondagmiddag de scenario maken, met een Plan T + V dus geen DDAR. Wanneer ik deze scenario af heb maak ik er gelijk een filmpje van  ;D

Je kunt er nu ook een op je gemak maken met de DDar, en als dat goed werkt maak je er Zondag een clone van.
Met RW_Tools vervang je dan de DDar met de Plan T + V, even testen en klaar. ;D