haha jaa bedankt. Alleen deze stukken van de route worden maar zelden met Plan V/T gereden. Ik maak mun eigen lijn op deze route vanuit Roosendaal richting Enkhuizen. En daar rijden alleen maar matjes op spoordijken
Quote from: LorenzoRouteBuilder on Wednesday 30 January, 2013, 23:59:56 haha jaa bedankt. Alleen deze stukken van de route worden maar zelden met Plan V/T gereden. Ik maak mun eigen lijn op deze route vanuit Roosendaal richting Enkhuizen. En daar rijden alleen maar matjes op spoordijken Zelden? *kuch*. Het standaardmaterieel voor Sprinter word hier Mat'64, later (als deze uit is) vervangt de SLT ze.
@Remystoom: mijn computers, en zeker mijn PC zijn niet zo geweldig dat Railworks er lekker op wil lopen, zoveel geld heb ik ook niet. MSTS loopt er daarentegen bijzonder lekker op. Rare fabrikant heb ik ook, maar wel zeer betrouwbaar .[/
haha bedankt. ik ga als de mat64 uit is een cabinerit (weet niet hoe je het schrijft) filmpje maken. Vanaf Rilland bath naar Westerburg en miss ook nog naar Purmswijk