[WIP] FictCity V0.1

Machinist in opleiding.
1.531 posts
Re: FictCity V0.1
« Reply #30 on: Saturday 14 May, 2016, 20:03:57 »
Wat is het toch gezellig hier. Ik zie ten eerste wél screens. En gun iemand eens de kans om op zijn/haar tempo te bouwen.
Machinist in opleiding.

Ik rij graag op NL Routes
794 posts
« Reply #31 on: Saturday 14 May, 2016, 20:13:51 »
Als je even een paar berichten terug leest dan was deze reactie niet nodig ;)
Ik geef alleen ff een update dat er weer gebouwd gaat worden.

Ja zo kan ik ook beginnen maar er wordt verwacht van de moderators om ook screens te plaatsen
en er er zijn zelf ervaren bouwers die dit wel gedaan hebben van jou heb ik nog geen screens gezien.
van vordering van je route,
dus kun je van mij zo'n reactie verwachten.
of terwijl plaats eerst eens wat screens voor dat je een update weer geeft.
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

Routebouwer ZwEnZwoKa
984 posts
« Reply #32 on: Saturday 14 May, 2016, 20:44:18 »
Van welk station is de eerste screen, zal wel niet van "FicCity V0.1" zijn, of wel?
Machinist bij Syntus (ZHO/ZwEnZwoKa)

Momenteel bezig met de route "ZwEnZwoKa Bèta 1" (Binnenkort voortgang op treinpunt.nl)

Bouwer van de Route Oost Nederland

2D Graphic Designer
33 posts
« Reply #33 on: Sunday 15 May, 2016, 11:22:30 »
Van welk station is de eerste screen, zal wel niet van "FicCity V0.1" zijn, of wel?

Jawel, Driessens Centrum ;)! Alleen deze is weer helemaal verbouwd...
Morgen nieuwe screens.

794 posts
« Reply #34 on: Sunday 15 May, 2016, 11:55:35 »
tja, morgen ben bang dat er hier geen screens worden getoond ik zal zeggen bouw rustig
verder gelukkig zijn er bouwers die wel screens op deze forum zetten waarvan je wel de ontwikkeling ziet van een route
dit heb ik bij jou hier nog niet gezien en we zijn ondertussen al meer als 30 berichten verder.

TreinPunt.NL Moderator
Treinpunts eigen vitaminebron
2.518 posts
« Reply #35 on: Sunday 15 May, 2016, 14:32:23 »
Kijkend naar het verleden van aangekondigde routes begrijp ik je reactie. Maar door nu al zo te reageren geef je Martijn niet de kans te laten zien dat hij het wel in zich heeft een mooie route neer te zetten.

Verder wil ik Martijn daarin ook nog wat advies meegeven: Bouw eerst rustig een stukje door en plaats pas een update als je daadwerkelijk wat te laten zien hebt. Berichten dat je weer begonnen bent met bouwen of aangeven wanneer je iets te laten zien hebt zorgt ervoor dat je jezelf een druk oplegt. Als er dan iets misgaat waardoor je je beloftes niet waar kan maken, werkt dat extra demotiverend.
Groeten,
Jeroen

Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
465 posts
« Reply #36 on: Sunday 15 May, 2016, 18:43:25 »
Kijkend naar het verleden van aangekondigde routes begrijp ik je reactie. Maar door nu al zo te reageren geef je Martijn niet de kans te laten zien dat hij het wel in zich heeft een mooie route neer te zetten.

Verder wil ik Martijn daarin ook nog wat advies meegeven: Bouw eerst rustig een stukje door en plaats pas een update als je daadwerkelijk wat te laten zien hebt. Berichten dat je weer begonnen bent met bouwen of aangeven wanneer je iets te laten zien hebt zorgt ervoor dat je jezelf een druk oplegt. Als er dan iets misgaat waardoor je je beloftes niet waar kan maken, werkt dat extra demotiverend.

als eerst wil ik ook even zegen dat we het idd wel een kans moeten geven, en niet meteen zo negative moeten doen!

het 2e: er werd gezegd "Verder wil ik Martijn daarin ook nog wat advies meegeven" dit is ook oud nieuws!
want dit heb ik samen met nog 3 andere bouwers, al tijdens mijn live-stream met martijn over gepraat en advies gegeven. Daar werden ook wat foto's getoond, waar we martijn de juiste weg op hielpen om er aan te werken! en ja waarom daar en niet hier? om dat hier nog wel is negative over word gedaan! en ja sorry dat ik het zeg ma het is wel  ;)
het voordeel van de live-stream is dat we er indirect over kunnen praten.

kortom Martijn succes met de bouw en als er nog iets is hoor ik het graag  :)
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

volg ook mijn Steam group voor veel info.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

794 posts
« Reply #37 on: Sunday 15 May, 2016, 18:55:38 »
Nogmaals Martijnvdlaar ik vind het knap dat je er aan begonnen bent alleen ben ik niet elke avond thuis.
Om na de livestream van Rubku_NL te kijken, dus waarom dan deze sreens
die je daar hebt getoond ook hier neer te zetten.
Zodat ook mensen die niet na de livestream kijken ook kunnen genieten van je voort gang.

Gertjan
« Last Edit: Sunday 15 May, 2016, 18:57:54 by cleo49 »

2D Graphic Designer
33 posts
« Reply #38 on: Monday 16 May, 2016, 16:40:39 »
Screens Update
Meer mensen begonnen te zeuren over dat er geen screens etc. waren en dat ik mn belofte niet zou nakomen. Ik heb de uiterlijke datum toen op vandaag gezet... Voor de mensen die hierom zeurde heb ik een mededeling. Veel vordering is er nog niet. Zo ligt er al een 2e station waar een deel scenery aangedaan is. Aan de route zelf is nog niks gedaan... Er ligt al wel spoor tussen de 2 stations.

Tips zijn altijd welkom.
« Last Edit: Monday 16 May, 2016, 20:07:08 by Martijnvdlaar »

Train Simulator streamer
112 posts
« Reply #39 on: Monday 16 May, 2016, 16:42:00 »
Nice 8)
Volg mij op:
Twitch: http://bit.ly/BastreinfanTwitch (ieder weekend probeer ik live te zijn!)
YouTube: http://bit.ly/BastreinfanYT
Twitter: http://bit.ly/BastreinfanTwitter

794 posts
« Reply #40 on: Monday 16 May, 2016, 16:54:27 »
Het ziet er leuk uit  8)  8)  8)
Tips hoef je van mij niet te verwachten want ik heb de ballen verstand van route bouwen.
en zeuren doe ik ook niet :-\
Of terwijl zet je screens hier neer als jij vindt dat dat kan. en mocht ik een keer weer thuis zijn door week de  en je laat ze zien via Rubku_NL zal ik er zeker na kijken

Gertjan
« Last Edit: Tuesday 17 May, 2016, 15:12:04 by cleo49 »

voorheen jes-r
176 posts
« Reply #41 on: Monday 16 May, 2016, 17:39:02 »
Hey,

Leuk dat je nu wat screens hebt laten zien van je route. Het begin is er, en het ziet er niet verkeerd uit! Mocht je van plan zijn om de automatische bovenleidingstool te gebruiken voor de draden, dan wil ik je wel adviseren om dit nu alvast te doen. Anders moet je straks op het eind kilometers spoor selecteren om de electrificatiesoort te veranderen. Als je voor 3D bovenleiding kiest, dan heb ik niets gezegd  8).

Ik vind echter wel dat je volledig de plank misslaat met je bericht over 'zeurende mensen' en je tekst in het rood. Plaats gewoon weer een bericht als je wat nieuws te delen, te vragen of iets zinvols te melden hebt. Net zoals gedaan wordt in alle andere draadjes op dit forum. Als je je aankondingen dat er screenshots of bouwsessies aankomen gewoon achterwege laat zal iedereen in ruste afwachten tot jij weer met een update komt ;). We zitten hier met allemaal (bijna) volwassen mensen bij elkaar en zijn (gelukkig) niet gewend om op deze toon met elkaar om te gaan. Laten we dat zo houden! Mijn tip: Laat in je berichten je enthousiasme spreken en niet het negatieve! Besteed je tekst lekker aan wat er op de screens te zien is of wat je gebouwd hebt bijvoorbeeld.

Ik wens je succes en vooral heel veel plezier met het bouwen van je route, want daar gaat het uiteindelijk om! Ik ben benieuwd hoe de route verder gaat lopen ;)

Groetjes Jes-r

Waarom ook niet
1.542 posts
« Reply #42 on: Monday 16 May, 2016, 18:38:57 »
Ziet er goed uit 8). Alleen rood was alleen voor de mods maar de terzijde 8)

2D Graphic Designer
33 posts
« Reply #43 on: Monday 16 May, 2016, 20:09:50 »
Bedankt voor de leuke reactie's allemaal!
Dat rode heb ik weggehaald bedankt dat jullie mededeelden dat dat voor de Moderators waren.
Ik zal zo snel mogelijk weer nieuwe screens uploaden!

**
TreinPunt.NL Vriend
Bezoek ook eens mijn eigen site
1.195 posts
« Reply #44 on: Friday 20 May, 2016, 17:52:18 »
Bedankt voor de leuke reactie's allemaal!
Dat rode heb ik weggehaald bedankt dat jullie mededeelden dat dat voor de Moderators waren.
Ik zal zo snel mogelijk weer nieuwe screens uploaden!

Als je geen hoge CPU wilt hebben moet je deze instellingen eens proberen http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,75636.msg265813.html#msg265813 het is voor OBS.

2D Graphic Designer
33 posts
« Reply #45 on: Friday 17 June, 2016, 19:01:21 »
Na een lange tijd niks gehoord te hebben,
hier een mededeling!

Aankomende zondag (17-6-16) gaat de route gestreamed worden.
http://twitch.tv/ares_designs

Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
465 posts
« Reply #46 on: Saturday 18 June, 2016, 02:54:52 »
ik neem aan dat je Aankomende zondag de 19e bedoeld  ;)

succes mocht ik tijd hebben kom ik wel ff lang :)

2D Graphic Designer
33 posts
« Reply #47 on: Sunday 19 June, 2016, 16:17:42 »