[WIP] 't Zuiden van Nederland

**
TreinPunt.NL Vriend
595 posts
Re: Den Bosch-Utrecht
« Reply #150 on: Thursday 26 July, 2018, 21:22:30 »
Héél mooi Yorn!. Complimenten.

138 posts
« Reply #151 on: Thursday 26 July, 2018, 23:01:43 »
Ziet er goed uit Yorn!  :o

203 posts
« Reply #152 on: Thursday 23 August, 2018, 21:15:55 »
Zo poeh er ligt hier al een klein laagje stof  :o daarom is het tijd om dat af te stoffen met wat nieuwe screens, zoals vele weten krijgt Utrecht een totale rebuild, zo heb ik laatst al de station van Houten Castellum en Houten gedaan en de laatste dagen was Utrecht Lunetten samen met de kruising van de sporen uit Arnhem aan de beurt, doordat ik nu ook met verkanting werk waren vooral de dive unders een uitdaging maar het ligt er nu allemaal strak bij, de volgende stap is station Utrecht Vaartsche Rijn en Utrecht Centraal.

Dit waren we wat updates :)

P.S. er hangt nog geen bovenleiding aangezien ik nog wacht ik de release van het nieuwe bovenleiding pakket :D
bouwer 't Zuiden van Nederland

**
Asset developer
2.301 posts
« Reply #153 on: Friday 24 August, 2018, 10:07:35 »
Hmm, dat betekend vast dat ik de ontwikkeling van de B4 bovenleiding maar weer eens moet oppakken.
Ik heb een lang weekend, dus ik zal eens kijken of ik wat kan opschieten met de B4 bovenleiding. Ik ga geen beloften maken over wanneer het klaar is, maar als ik ver genoeg gevorderd ben dan stuur ik je wel een PB, het spoor rondom Utrecht is de perfecte plek om B4 eens goed uit te testen ;D

Plaatjes zien er ook fraai uit, sporen liggen er strak bij!

203 posts
« Reply #154 on: Friday 24 August, 2018, 11:25:50 »
Haha dankjewel, als je hem klaar hebt dan mag je me gerust een PB sturen maar neem vooral de tijd want ik heb geen haast bij de route :D

Mede-bouwers van de 't Groene Hart route
67 posts
« Reply #155 on: Friday 24 August, 2018, 12:33:56 »
Wauw, dar ziet er weer zeer goed uit!  :o
Met vriendelijke groet, MMBW ;)

45 posts
« Reply #156 on: Friday 24 August, 2018, 13:28:45 »
Mooi voortgang

203 posts
Re: 't Zuiden van Nederland
« Reply #157 on: Saturday 15 September, 2018, 09:14:15 »
Hallo forumgebruikers,

Zoals iedereen weet komt binnenkort TS'19 uit waarbij de limiet op het bouwen weg is, dat schept mogelijkheden voor veel routes.
Veel routes hebben al een concreet plan en ik ook, dus bij deze presenteer ik jullie de route 't Zuiden van Nederland, dit is het vervolg op de route Utrecht - Den Bosch en heeft de volgende versies:

- Versie 1: Utrecht - Den Bosch
- Versie 1.5: Geldermalsen - Tiel (dit zit erin omdat dit maar een klein stukje extra is.)
- Versie 3: Den Bosch - Eindhoven
- Versie 4: Eindhoven - Maastricht of Eindhoven - Venlo (de keuze tussen deze 2 is nog niet helemaal zeker)
- Versie 5: Eindhoven - Maastricht of Eindhoven - Venlo (de keuze tussen deze 2 is nog niet helemaal zeker)
- Versie 6: Eindhoven - Heerlen

Dit was een beetje hoe de route eruit komt te zien.
De status van Utrecht - Den Bosch is dat ie bijna klaar is maar concrete releasedata's zijn er nog niet.
« Last Edit: Saturday 15 September, 2018, 14:49:39 by yorn12 »

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #158 on: Saturday 15 September, 2018, 09:47:22 »
Veel routes hebben al een concreet plan en ik ook, ds bij deze presenteer ik jullie de route 't Zuiden van Nederland, dit is het vervolg op de route Utrecht - Den Bosch en heeft de volgende versies:

- Versie 1.5: Geldermalsen - Tiel (dit zit erin omdat dit maar een klein stukje extra is.)
- Versie 4: Eindhoven - Maastricht of Eindhoven - Venlo (de keuze tussen deze 2 is nog niet helemaal zeker)
- Versie 5: Eindhoven - Maastricht of Eindhoven - Venlo (de keuze tussen deze 2 is nog niet helemaal zeker)

Mooi, alleen versie 4 en 5 lijken verdacht veel op elkaar, of ik lees dat verkeerd. ;)

Groeten trainsxp

203 posts
« Reply #159 on: Saturday 15 September, 2018, 11:10:02 »
Veel routes hebben al een concreet plan en ik ook, ds bij deze presenteer ik jullie de route 't Zuiden van Nederland, dit is het vervolg op de route Utrecht - Den Bosch en heeft de volgende versies:

Mooi, alleen versie 4 en 5 lijken verdacht veel op elkaar, of ik lees dat verkeerd. ;)
Haha nee dat is omdat ik nog niet zeker weet welke richting ik na Eindhoven ga doen, en daarom staat de versie erna ook nog niet vast  ;D

23 posts
« Reply #160 on: Saturday 15 September, 2018, 14:15:05 »
Kijk eens aan, dan wordt straks een rit van 1:57 uur mogelijk. Veel succes!

126 posts
« Reply #161 on: Saturday 15 September, 2018, 14:37:12 »
ziet er echt super uit.. doe lekker rustig aan....

3.131 posts
« Reply #162 on: Saturday 15 September, 2018, 14:47:54 »
Toppie!!!!!!

TreinPunt.NL Moderator
Student
3.479 posts
« Reply #163 on: Saturday 15 September, 2018, 15:35:04 »
Haha nee dat is omdat ik nog niet zeker weet welke richting ik na Eindhoven ga doen, en daarom staat de versie erna ook nog niet vast  ;D

Als ik je een advies mag geven: omdat je aangeeft in V6 door te gaan naar Heerlen, zou ik persoonlijk Eindhoven - Maastricht in V5 doen, omdat de takken Sittard - Maastricht en Sittard - Heerlen relatief kort na elkaar gedaan worden en het daardoor waarschijnlijk iets beter op elkaar aansluit ;) (heeft iets met ontwikkeling van bouwstijl en dergelijken te maken).
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

203 posts
« Reply #164 on: Saturday 15 September, 2018, 15:43:19 »

Als ik je een advies mag geven: omdat je aangeeft in V6 door te gaan naar Heerlen, zou ik persoonlijk Eindhoven - Maastricht in V5 doen, omdat de takken Sittard - Maastricht en Sittard - Heerlen relatief kort na elkaar gedaan worden en het daardoor waarschijnlijk iets beter op elkaar aansluit ;) (heeft iets met ontwikkeling van bouwstijl en dergelijken te maken).
ahja zo had ik het nog niet bekeken inderdaad, ik denk dat dat beter is inderdaad.

472 posts
« Reply #165 on: Saturday 15 September, 2018, 18:08:02 »
Hallo forumgebruikers,

Zoals iedereen weet komt binnenkort TS'19 uit waarbij de limiet op het bouwen weg is, dat schept mogelijkheden voor veel routes.
Veel routes hebben al een concreet plan en ik ook, dus bij deze presenteer ik jullie de route 't Zuiden van Nederland, dit is het vervolg op de route Utrecht - Den Bosch en heeft de volgende versies:

Dit was een beetje hoe de route eruit komt te zien.
De status van Utrecht - Den Bosch is dat ie bijna klaar is maar concrete releasedata's zijn er nog niet.

Wauw! Een prachtige route in wording met veel mooie stations daarin!

Wat ik mij even afvraag uit pure nieuwsgierigheid:
1. Als je naar Venlo bouwt, dan wordt de NSM-loods in Blerick ook gebouwt, maar bouw je in Utrecht ook het Spoorwegmuseum? Dan zou je overbrengingsritten kunnen simuleren!
2. Is het een idee om Tilburg (bijvoorbeeld tot en met Tilburg Universiteit) en het stuk Boxtel - Tilburg (de driehoek Den Bosch - Tilburg - Eindhoven) ook in de route op te nemen?
Nogmaals, pure nieuwsgierigheid! Ik ben benieuwd!

Heel veel succes in ieder geval met het bouwen van deze route! De resultaten tot nu toe zijn in ieder geval veelbelovend! Ga zo door!

Groetiez,
Wallie1100

203 posts
« Reply #166 on: Saturday 15 September, 2018, 18:55:58 »
Ik denk dat het spoorwegmuseum er voorlopig nog niet inkomt, maar de loods in Blerick komt er zeker in.
En naar Tilburg en dan de driehoek maken, daar kan ik nog even naar kijken maar voorlopig staat het nog niet in de planning, maar wie weet komt het ooit nog.

Hopelijk heb je bij deze antwoord op je vraag, mocht je meer informatie willen weten kan je me altijd een PB sturen :)

53 posts
« Reply #167 on: Saturday 15 September, 2018, 23:57:43 »
Ziet er veelbelovend uit! Kan niet wachten op de release!

197 posts
« Reply #168 on: Sunday 16 September, 2018, 00:31:10 »
Gaaf, ben heel benieuwd!

Visca el Barcelonaaaaaaaaaa <3333
2.274 posts
« Reply #169 on: Sunday 16 September, 2018, 01:01:52 »
Eindhoven - Heerlen, perfecte stuk om de IC+ te laten rijden. Succes!

~Jamill.

148 posts
« Reply #170 on: Tuesday 18 September, 2018, 18:46:48 »
Mooie ambitie Yorn.
Ik ben erg benieuwd naar de 1e release. Succes met het bouwen.

5 posts
« Reply #171 on: Wednesday 19 September, 2018, 14:19:26 »
Ziet er veel belovend uit! Ben benieuwd

203 posts
« Reply #172 on: Wednesday 19 September, 2018, 17:31:03 »
Haha dankjewel allemaal, ben zelf ook zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D

203 posts
« Reply #173 on: Wednesday 31 October, 2018, 20:57:46 »
Zo even het stof wegblazen kuch kuch

Hoe staat het met de route? Erg goed, ben de laatste tijd wel weer wat druk met school dus alles wat aan Train Simulator gedaan wordt is maar minimaal op sommige momenten, ook heb ik nog wat werk geleverd aan een andere route dus heel erg veel verder ben ik nog niet opgeschoten.
Wat ik wel gedaan heb is het busstation van Utrecht gemaakt, die nu bijna tot helemaal af is.
De komende tijd wil ik me vooral focussen op de scenery in Utrecht en Utrecht Vaartsche Rijn. Als dat klaar is wil ik verder met de scenery tussen Utrecht Vaartsche Rijn en Houten Castellum.

Om alles even op een rijtje te zetten:
- Er is nog een klein gedeelte rondom Culemborg wat nog vol gebouwd moet worden met scenery.
- De seinen tussen Houten Castellum en Utrecht Centraal.
- De spoorobjecten (bakens etc.) tussen Geldermalsen en Utrecht Centraal.
- De bovenleiding tussen Houten Castellum en Utrecht Centraal.
- De bovenleiding in Den Bosch richting Utrecht wil ik nog goed maken.

Zoals je hierboven kan lezen is het deel Houten Castellum en Utrecht Centraal het stuk wat nog de meeste aandacht vraagt.

!Over release data kan ik helaas nog geen uitspraak doen!

:)

Hieronder nog screens van het busstation van Utrecht Centraal.

803 posts
« Reply #174 on: Wednesday 31 October, 2018, 21:31:55 »
Heel mooi gemaakt! Moet veel werk in hebben gezeten..

Sjef61 (maker LUA scripts en assets) lid MSTS/RW
213 posts
« Reply #175 on: Thursday 01 November, 2018, 12:44:10 »
Zo...Stof is weg gewaaid.  ;)
Ziet er netjes uit!.   
Het is een van de mooiste vergoedingen van het leven, dat niemand oprecht een ander kan helpen zonder zichzelf te helpen.

Ralph Waldo Emmerson

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #176 on: Friday 02 November, 2018, 10:54:58 »
Jouw stof was op m'n bril gevallen. Ook even gepoetst en wat ik zie is weer verbluffend mooi gemaakt. Doe rustig aan. School gaat voor.   

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!