De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
685 posts
Re: De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route
« Reply #2940 on: Saturday 11 November, 2017, 17:14:18 »
Niet op Steam of de Dovetail Games Store, daar zijn ze los nu gewoon de volle prijs, die prijs die je noemde was van een eerdere 'weekly sale' die afgelopen is.

Je kunt daarnaast nog op andere websites kijken die game key's aanbieden voor een goedkopere prijs.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

143 posts
« Reply #2941 on: Saturday 11 November, 2017, 18:31:40 »
Heeft langer als een week met korting gestaan. Stond laatste keer nog altijd zo laag maar is inderdaad terug duurder.  :)

(lid) MSTS/RW team
1.009 posts
« Reply #2942 on: Tuesday 14 November, 2017, 19:49:51 »
Beste Jerome, ik heb iets vreemds in je route gevonden. Het gaat on (grond) sein 374
Als ik op het betreffende spoor met de 6400 en een stel wagons daarop rijdt. en vervolgens stop om de wagons af te koppelen.
Dan is het sein groen. Ontkoppel ik de wagons springt deze spontaan op rood. Koppel ik ze weer aan, raad je het?? Groen.
Kortom, als het sein rood is dan kan je wel doorrijden met de losgekoppelde loc. Het sein is niet met de tab te beïnvloeden.
Zal wel iets niet goed zitten daar. Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

**
TreinPunt.NL Vriend
232 posts
« Reply #2943 on: Sunday 19 November, 2017, 16:04:03 »
Heb zo als gezegt wat eerdere berichten hier voor even weer met Rwtools de route gecontroleerd.
kwam ik er achter dat ik van deze provider ook nog wat miste. ;D
X:\Games\steamapps\common\RailWorks\Assets\TrainSimContent\Gleisabsperrung\TSC-Gleisabsperrung27m_li_v2_schmutz.bin
Heb het bestand gevonden. voor de genen die deze ook missen
hier de link. ;)

Helaas werkt deze link niet meer. Se website waar het is gepubliceerd is uit de lucht. Op railsim.de is het nergens te vinden.

(lid) MSTS/RW team
929 posts
« Reply #2944 on: Sunday 19 November, 2017, 17:48:53 »
Tja daar kun je niets aan doen dat een site uit de lucht is het bericht is ook van een jaar geleden,
maar volgens de nieuwe handleiding wordt deze ook niet meer gebruikt in de 1.8 update. ;)
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

1.034 posts
« Reply #2945 on: Monday 20 November, 2017, 13:57:25 »
Nieuwe site van TSC is http://railsim-forum.de/,

Dick

Trains are best!
88 posts
« Reply #2946 on: Friday 24 November, 2017, 17:01:43 »
Ik heb een probleem met de route, ik heb geen ondergrond; zie foto. Ik heb de London brighton niet maar wat kan ik doen om met grond te rijden? In de readme stond dat uit munich augsburg kwam, heb al opnieuw geinstalleerd. groeten world of trains

**
Route creator
Bouwer Noordoost Nederland
509 posts
« Reply #2947 on: Friday 24 November, 2017, 17:08:49 »
European loco & asset pack in je bezit? Wordt veel gebruikt.

**
TreinPunt.NL Vriend
1.265 posts
« Reply #2948 on: Friday 24 November, 2017, 17:09:15 »
Zorgen dat je wel London - Brighton hebt , daar zitten de ondergronden in die je nodig hebt :D
in de vorige versie werden de sporen uit Munich - Augsburg gebruikt , London is de basis van de route.

Goed dat je het even aangeeft, 

die info van MA en LB zou ongedraaid moeten zijn , maar hoe dan ook beide zijn nodig , sherman hill zou je evt overkunnen slaan. maar die andere heb je wel echt nodig.
« Last Edit: Friday 24 November, 2017, 17:12:07 by leonhearth »

toon je waardeering met een donatie ! ( vrijblijvend ! ) : http://nl.dreamordonate.com/dromen/ts2016-zw-nl

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
685 posts
« Reply #2949 on: Friday 24 November, 2017, 20:37:47 »
En beide routes die je nodig hebt zijn nu 50% in korting met de Steam Autumn Sale!
Goedkoper worden ze niet dus sla je slag voordat de sale voorbij is.

38 posts
« Reply #2950 on: Sunday 03 December, 2017, 00:33:31 »
Heb net nog even de route gereden. Ik meende dat er op het stationsbord "Krabbedijke" stond, i.p.v. "Krabbendijke". Had eerder al een opmerking over Kapelle-Biezelingen. Het zou dus in dit geval een kwestie zijn van het verplaatsen van een n van het ene naar het andere stationsbord.

**
TreinPunt.NL Vriend
1.265 posts
« Reply #2951 on: Sunday 03 December, 2017, 01:24:49 »
@mvdw1974

dat klopt idd, heb je goed gezien. al was iemand je al voor dit heb ik reeds aangepast. zal in de volgende update gefixed zijn.

**
TreinPunt.NL Vriend
232 posts
« Reply #2952 on: Monday 04 December, 2017, 19:09:14 »
Tja daar kun je niets aan doen dat een site uit de lucht is het bericht is ook van een jaar geleden,
maar volgens de nieuwe handleiding wordt deze ook niet meer gebruikt in de 1.8 update. ;)
Wordt nog wel gebruikt helaas. Ik heb dit niet zelf bedacht maar gecontroleerd in RWTools. Ja, ik heb versie 1.8 van de route, dus dara ligt hte niet aan. Er zijn wel meer assets die niet in de handleiding staan. Meestal lukt dan toch wel ze te vinden maar voor deze niet.

(lid) MSTS/RW team
929 posts
« Reply #2953 on: Tuesday 05 December, 2017, 00:17:47 »
De Matrix borden van Sjef kun je hier vinden.

**
TreinPunt.NL Vriend
1.265 posts
« Reply #2954 on: Tuesday 05 December, 2017, 17:35:09 »
@Rudolf jansen

De assets die je zoekt staan in de handleiding onder nieuwe Assets, alleen de " Trainsim " en "terlor" assets niet ,
Die van "trainsim" ik weet dat ie in de route lijst staat volgends RW , maar hij zit nog ergenst verstopt in de route.
maar is niet nodig.

pack van terlor is de " AuventCaténaire " 
Yellowcat staat bij nieuwe assets.

**
Route creator
6.689 posts
« Reply #2955 on: Tuesday 05 December, 2017, 18:17:58 »
Die van "trainsim" ik weet dat ie in de route lijst staat volgends RW , maar hij zit nog ergenst verstopt in de route.
maar is niet nodig.

Als het niet nodig is kun je een scenery item met RW-T laten verwijderen tenzij het geen, zeg maar track.bin iets is want dan gaat dat niet. ;)
Of bedoel je hiermee te zeggen dat het in de route zit maar geen nadelige gevolgen heeft al mis je dat?

Groeten trainsxp

**
TreinPunt.NL Vriend
1.265 posts
« Reply #2956 on: Wednesday 06 December, 2017, 01:39:21 »
het zijn van die afzet linten , deze heb ik een keer geprobeerd maar nooit echt gebruikt. dus denk dat er ergens een stukje is blijven zitten. maar zal hem via RW-Tools er eens uithalen. 
maar idd maakt niet uit of je die hebt, je zal hem niet missen langs de route.

net als Shermanhill word eigenlijk alleen op zeewselijn gebruikt . als je die mist werkt die route nog steeds goed ,je zal alleen een boel bosjes en dingen missen op dat stuk tussen Vlissingen en Roosendaal.  daarna heb ik eigenlijk geen gebruik meer gemaakt van die assets.

To travel is to take a journey into yourself
554 posts
« Reply #2957 on: Sunday 10 December, 2017, 09:15:49 »
Eindelijk de tijd gevonden de nieuwe assets te downloaden. Loop echter tegen één probleempje aan met dit linkje Auvent de protection caténaire 1.0, als ik op download klik krijg ik een melding dat het bestand niet gevonden kan worden :-\ iemand een suggestie?

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer en veel meer
611 posts
« Reply #2958 on: Sunday 10 December, 2017, 09:29:05 »
Eindelijk de tijd gevonden de nieuwe assets te downloaden. Loop echter tegen één probleempje aan met dit linkje Auvent de protection caténaire 1.0, als ik op download klik krijg ik een melding dat het bestand niet gevonden kan worden :-\ iemand een suggestie?

De link werkt bij mij gewoon. Misschien was de site tijdelijk down?
Je moet je wel registreren om te kunnen downloaden en e-mailadressen van o.a. hotmail en gmail zijn niet toegestaan.

554 posts
« Reply #2959 on: Sunday 10 December, 2017, 09:42:51 »

De link werkt bij mij gewoon. Misschien was de site tijdelijk down?
Je moet je wel registreren om te kunnen downloaden en e-mailadressen van o.a. hotmail en gmail zijn niet toegestaan.

Bedankt voor je reactie! Ja de linkt werkt, maar klik maar eens op "Download this file" ..... "File not found"

618 posts
« Reply #2960 on: Sunday 10 December, 2017, 10:27:06 »
Vandaag op die site:
Sorry, there is a problem
File not found
Error code: 3D161/G

ik mis dat ook nog steeds
vr.gr
Ruud

**
Route creator
6.689 posts
« Reply #2961 on: Sunday 10 December, 2017, 10:53:53 »
Mogelijk hebben jullie dat want ik heb ze ook gebruikt.
En als je de t HvN assets map hebt zitten ze daar in, vanaf welke beta weet ik ff niet, maar in beta 8.5 zeker.
Kijk anders even of je een .....\railworks\Assets\TerLor\Creation\Scenery\clutter\auventcatenaire\ map hebt

Trouwens wat geeft RW_Tools daar over te zien als je die map hebt?

5 posts
« Reply #2962 on: Sunday 10 December, 2017, 17:20:48 »
may be , is it good for you

link to the download
« Last Edit: Monday 11 December, 2017, 19:39:26 by Jur, Reason: Bijlage verwijderd i.v.m. copyright »

554 posts
« Reply #2963 on: Sunday 10 December, 2017, 17:25:55 »
Mogelijk hebben jullie dat want ik heb ze ook gebruikt.
En als je de t HvN assets map hebt zitten ze daar in, vanaf welke beta weet ik ff niet, maar in beta 8.5 zeker.
Kijk anders even of je een .....\railworks\Assets\TerLor\Creation\Scenery\clutter\auventcatenaire\ map hebt

Trouwens wat geeft RW_Tools daar over te zien als je die map hebt?

Bedankt trainsxp, map met bestanden heb ik inderdaad al. RW_Tools laat geen missende bestanden zien :)

554 posts
« Reply #2964 on: Sunday 10 December, 2017, 17:30:19 »
may be , is it good for you

Thx for your help!!!

43 posts
« Reply #2965 on: Tuesday 19 December, 2017, 16:37:56 »
Weetniet of het hier al eerder geplaatst is (maar ik ga geen 99 paginas terug lezen  ;D ) maar als ik op F1 druk als ik een scenario gestart heb leid dat tot een crash met een dumpfile melding. Ik weet niet waar het fout gaat maar het lijken vooral scenarios te zijn die over de Zeeuwse lijn gaan. Voor de duidelijkheid, F1 is dus als ik de tasklist open. Ik krijg die lijst niet te zien, het spel crasht meteen.

Scenarios die over het traject Rsd-Ddr gaan doen het bijvoorbeeld weer wel.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

35 posts
« Reply #2966 on: Tuesday 19 December, 2017, 17:17:29 »
 :)Misschien even handig als je dan aangeeft welk scenario je bedoelt.

Dit is een gooi in de lucht en je kunt niet verwachten dat iemand elk scenario voor je gaat rijden.......

grt Pieter

**
Route creator
6.689 posts
« Reply #2967 on: Tuesday 19 December, 2017, 17:21:50 »
En voor de duidelijkheid, als je de tasklist niet opent kun je het scenario dan gewoon uitrijden?

Edit/
En als je de tasklist opent in de HUD, wat gebeurd er dan?
« Last Edit: Tuesday 19 December, 2017, 17:25:14 by trainsxp »

43 posts
« Reply #2968 on: Tuesday 19 December, 2017, 20:32:20 »
:)Misschien even handig als je dan aangeeft welk scenario je bedoelt.

Dit is een gooi in de lucht en je kunt niet verwachten dat iemand elk scenario voor je gaat rijden.......

grt Pieter

Euh weetniet, ik geef toch aan dat het om scenarios gaat die over de zeeuwse lijn gaan. Even voor de duidelijkheid: traject Rsd-Vs.
Materieel maakt niet uit, alle scenario's lijken het niet te doen.

En voor de duidelijkheid, als je de tasklist niet opent kun je het scenario dan gewoon uitrijden?

Edit/
En als je de tasklist opent in de HUD, wat gebeurd er dan?

Scenario lijkt het verder wel te doen ja.

Tasklist via F1 of via HUD maakt geen verschil. Vrijwel meteen stopt het spel ermee en krijg ik een dumpfile error.

Edit:
Ik krijg van te voren wel een aantal broken consist errors (dat komt omdat ik de BR185 niet heb), maar dat moet verder het probleem niet zijn lijkt mij.
Verder bij sommige scenarios een (aantal) missing marker errors, maar niet bij allemaal. Ik weet niet of deze info verder nuttig is.
« Last Edit: Tuesday 19 December, 2017, 20:41:00 by Timon »

2 posts
« Reply #2969 on: Sunday 24 December, 2017, 12:06:24 »
Ik heb deze route gedownload en ik ben er heel erg blij mee!

Er zijn echter twee dingen die ik mis en ik weet niet waarom...

Op station Dordrecht mis ik de perronoverkappingen en in de buurt van station Breda heb ik bij een aantal bovenleidingsportalen wel het horizontale gedeelte boven het spoor, maar niet de verticale gedeeltes die de grond in zouden moeten gaan. Weet iemand welke assets ik hiervoor moet downloaden? Naar mijn weten heb ik alle benodigde assets gedownload (zowel payware als free). Ook heb ik meerdere keren alle bovenleidingspakketten gedownload, maar dit heeft allemaal niet geholpen.