Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik mis , en dat is een goede tutorial over hoe ik objecten kan maken , liefst met google sketchup. 3ds max kan ook maar dat is al weer een tijd geleden .
Een tip, waar veel mensen over gaan struikelen: Quote from: leonhearth on Monday 12 August, 2013, 12:13:31 Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik mis , en dat is een goede tutorial over hoe ik objecten kan maken , liefst met google sketchup. 3ds max kan ook maar dat is al weer een tijd geleden .Google Sketchup is architectensoftware. Het gebruiken ervan is erg omslachtig, storingsgevoelig, tijdrovend, polykostend, animatieloos en geheel nutteloos. Google Sketchup is namenlijk architectensoftware, geen modelleersoftware, vandaar ook mijn handtekening onder dit bericht!
Sketchup een meerdere nadelen, het grootste ervan is de instabiliteit: de modellen zijn niet bedoeld om in andere programma's te functioneren, en doet dat dan ook slecht. Daarnaast verbruikt sketchup onnodig veel polygonen.3DS is daarentegen echt software dat op de game- en filmindustrie is gericht, en daarmee veel stabieler exporteert. De kleine spin-off GMAX is voor de gebruikers van MSTS nog altijd de beste keuze. Voor 3DS en GMAX zijn verscheidene handleidingen in meerdere talen geschreven, kwestie van zoeken op Google.
Hoe kan je de Buffers op het rail zetten.Maar als je rails maakt komt er een andere buffer inplaats van de NS
Ik wil de gele buffers hebben , die staan er in het echt ook , maar ik zou niet weten hoe ik ze weg moet halen.
Quote from: leonhearth on Monday 12 August, 2013, 15:42:12 Ik wil de gele buffers hebben , die staan er in het echt ook , maar ik zou niet weten hoe ik ze weg moet halen.Tsja die krijg je ook niet weg. Dat is in de trackrules van de desbetreffende rails vastgelegd, dan had je even voor het leggen van de rails een eigen trackrule moeten maken d.m.v. de bestaande copy/paste te doen, en de string er uithalen die naar dat stootblok verwijst.
Ziet er netjes uit!Alleen hier er daar nog wat kaal
update van de overgang tussen vlissingen en souburg, moet alleen nog iets verzinnen voor een brug.ben de sein portalen gebruikt als verkeerslicht masten , ( is er een pakket met nedelandse verkeers lichten ? )https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1094020_10200310066186441_1979431027_o.jpg
Heel aardige plaatjes , maar heb wel een paar vragen;Op plaatje 3 staan seinportalen boven de weg, wat hebben die voor doel?En bij plaatje 4 zie ik geen portaal hangers zitten waar de draad aan hangt zeg maar, zie ik dat goed?, of ......
update van de overgang tussen vlissingen en souburg, moet alleen nog iets verzinnen voor een brug.ben de sein portalen gebruikt als verkeerslicht masten , ( is er een pakket met nedelandse verkeers lichten ? )
Quote from: leonhearth on Thursday 15 August, 2013, 12:47:12 update van de overgang tussen vlissingen en souburg, moet alleen nog iets verzinnen voor een brug.ben de sein portalen gebruikt als verkeerslicht masten , ( is er een pakket met nedelandse verkeers lichten ? )Er is een zeer beperkt verkeerslichten pakketje beschikbaar bij Coha, maar dat bevat niet wat je nodig hebt.Gisteravond even hierover gesproken, en verdraaid als het niet waar is, de verkeerslicht portalen zitten al in de planning voor de volgende versie van het Overwegen pakket. Ik vermoed dat je de verkeerslichtportalen met louter de rode horizontale knipperlampen nodig hebt, correct? Misschien zou je een afbeelding kunnen posten op het Coha forum van de werkelijke situatie. Dan kunnen we het meenemen op de wensenlijst