De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route

*
Hondekop
154 posts
Re: De Zeeuwselijn - De Zuid-west Nederland Route
« Reply #2850 on: Saturday 16 September, 2017, 20:13:29 »
@ John Roterman

Dat is niet zo mooi,  neen aan dat je de paketten van frison , coha etc nog geupdate hebt.
heb verder nog niet van dit probleem gehoord.

heb je een idee waar het vandaan komt , gebeurd het als breda al In geladen is of komt het alleen voor tijdens het inladen ?

....
Vandaag alles eens downloaden en installeren!
Dan zal Breda ook wel geen problemen meer geven!
Wat heb je precies gedownload, want volgens mij heb ik precies hetzelfde probleem?
Bij mij als ik in de buurt van Breda kom loopt heel TS2017 vast (ook met scenery density op ongeveer 25%) en krijg ik tempdump.

Groeten,
Sebastiaan
« Last Edit: Sunday 17 September, 2017, 15:13:55 by SebastiaanGroenveld »

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2851 on: Monday 18 September, 2017, 13:05:32 »
1.8 is een scenario/test editie , dus eigenlijk word hier geen support op gegeven.
maar je moet eens proberen om de christrains , coha en frison paketten even opnieuw te downloaden.
met namen de gebouwen, en natuurlijk de seinen. 

best kans dat je wat mist , anders even de route door RW-tools halen dan kun je zo zien wat je mist.

toon je waardeering met een donatie ! ( vrijblijvend ! ) : http://nl.dreamordonate.com/dromen/ts2016-zw-nl

*
Hondekop
154 posts
« Reply #2852 on: Monday 18 September, 2017, 18:47:47 »
Oke, bedankt voor je antwoord.
Ik ga ermee aan de slag!

*
Sprinter
473 posts
« Reply #2853 on: Tuesday 03 October, 2017, 21:08:59 »
Beste mede-Treinpunters!

Ik was even benieuwd of in de Zeeuwselijn / Zuid-West Nederland Route Versie 1.5 Breda ook al verwerkt zit?!
Ik hoor graag van jullie!

Groetiez,
Wallie1100

*
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #2854 on: Tuesday 03 October, 2017, 23:48:06 »
Nee dit zal samen met Essen in de versie 1.8 komen. tot die tijd kan je de preview video's heb kijken op  de Youtube kanaal van me zelf, Rob Jansen & Blivius92
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Sprinter
234 posts
« Reply #2855 on: Thursday 05 October, 2017, 19:49:20 »
Misschien weet iemand raad. Ik plak de test versie 1.8 in de map en krijg de route niet zichtbaar in TS. Als ik deze verwijder en de 1.5 erin zet, staat deze wel in TS menu.
Wat gaat hier niet goed?

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2856 on: Tuesday 10 October, 2017, 10:04:36 »
@ Hans Floris

eerst de oude route weg halen , en dan pas de nieuwe versie installeren ! ( weg halen via explorer niet via utilities ! )
map naam kun je in de game terug vinden of kijken naar de update !

ook even de readme lezen zodat je de nieuw assets die je nodig hebt ook binnen hebt !

mvg
Jerome

*
Sprinter
234 posts
« Reply #2857 on: Wednesday 11 October, 2017, 15:36:13 »
Dank je Jerome,  had ik juist gedaan. Het vreemde is dat de route dan niet in het menu tevoorschijn komt.
Vandaar mijn vraag.  Mogelijk lukt het me als je met de definitieve release komt. Ik wacht rustig af...

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #2858 on: Wednesday 11 October, 2017, 15:44:15 »
Staat hij ook niet in de Route Editor om hem bij wijze van spreken te bewerken?

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
1.627 posts
« Reply #2859 on: Wednesday 11 October, 2017, 15:50:23 »

Zojuist de versie 1.8 werkende gekregen en meteen een ritje gemaakt van Dordrecht naar Essen met de IC-Brussel. Dit traject heb ik nog maar een of twee keer in het echt bereden dus heel bekend ben ik er niet mee. Maar klopt het dat er vanuit Nederland tot vlak voor Essen nog Nederlandse bovenleidingsportalen staan of is dit een gebrek aan Belgische? Of is de Belgische grens gewoon dichter op Essen dan op Roosendaal?

Voor diegene die versie 1.8 niet werkend krijgen dit komt doordat de route verkeerd is ingepakt door Leonhearth. Als je in WINRAR bestand zit en gaat naar (2) Route -> Content -> Routes dan volgt er een map met allerlei letters en cijfers. Ga die map in en dan die map wat volgt moet in X:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Content\Routes gezet worden.

*
Hogesnelheidstrein
2.321 posts
« Reply #2860 on: Wednesday 11 October, 2017, 16:43:55 »
De grens tussen Nederland en België ligt vlak voor het station (Zie google maps), dus het klopt dat de Nederlandse Bovenleiding doorloopt tot vlak voor het station

*
Hondekop
190 posts
« Reply #2861 on: Wednesday 11 October, 2017, 19:14:56 »
Op Streetvieuw kan je als het ware op de overweg staan en als je inzoomt richting Nederland zeg maar, zie je de bovenleidingsportalen veranderen. Interessant is ook dat de spanningssluis in Roosendaal ligt :)
Virtual train engineer in Train Simulator 2015, and pilot in Flight Simulator X.

*
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
784 posts
« Reply #2862 on: Thursday 12 October, 2017, 00:26:14 »
Mogelijk lukt het me als je met de definitieve release komt. Ik wacht rustig af...

Zoals je zelf al aangeeft is dit niet de definitieve route, maar een release voor scenario bouwers en testers.
Wanneer de download op de juiste manier in de TS-map wordt geplaatst moet er geen enkel probleem zijn.
Enige kennis van de mappenstructuur van TS is wenselijk.

Voor diegene die versie 1.8 niet werkend krijgen dit komt doordat de route verkeerd is ingepakt door Leonhearth.

Er is niets verkeerd ingepakt. Hooguit anders dan men gewend is.
Met de juiste kennis van TS met betrekking tot de mappenstructuur is de route eenvoudig te installeren.
Maar zoals gezegd is dit deze versie voor scenario bouwers en testers bedoeld en niet voor het gewone publiek.
Geduld is een schone zaak. Wanneer Leonhearth klaar heeft zal deze vanzelf op TreinPunt gepubliceerd worden.

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.223 posts
« Reply #2863 on: Wednesday 18 October, 2017, 12:30:30 »
Jerome Ik heb weer iets gevonden. Mocht je dit zelf al geconstateerd hebben dan schenk je hier maar geen aandacht meer aan.
Voorbij Kruiningen/Yerseke, richting Goes, een deel 40 KM Overig is 140.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2864 on: Thursday 26 October, 2017, 12:42:52 »
ik zal eens kijken treintje , als het goed is is het al opgelost .
was nog een overblijfsel van het aanpassen van de wissel dacht ik ,
maar bedankt !

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #2865 on: Thursday 26 October, 2017, 15:49:54 »
Ik heb nog iets in het Sloe gebied gezien. Eerst een geel sein, vervolgens dit rode sein. Echter IK zie hier geen reden voor. Alles is erna vrij. Of heeft het een reden?? Met de tab kan je doorrijden.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.767 posts
« Reply #2866 on: Thursday 26 October, 2017, 19:23:18 »
Is een bugsein, mag je gewoon negeren. Dit heeft meestal te maken met het AI verkeer in het scenario. Als je het met TAB kan passeren is het goed. ;)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #2867 on: Sunday 29 October, 2017, 16:07:29 »
Ik zag nog een stukje van 40 KM waar sneller gereden mag worden

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #2868 on: Sunday 29 October, 2017, 17:08:15 »
Nou heb aldaar eens gekeken maar ik kan ter hoogte van de opgegeven coördinaten niets vinden over 40 km.
Of praten we soms over een andere versie of zo?
Maar druk in de route editor eens 3 X op de spatie toets, dan zie je diverse kleuren waarbij 40 km egaal geel zou moeten zijn en dat zie ik niet.
Het is daar 140 km voor zowel personen - als goederen vervoer, ik wist trouwens niet eens dat het goederen vervoer tegenwoordig al zo hard mag?  ;) (zie knipsel)

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2869 on: Sunday 29 October, 2017, 17:13:16 »
Er zat wel iets , ;)  net nog even gereden en idd , als je vanuit kruiningen Yerseke , naar bergen op zoom gaat . dan springt de ATB op 40 net voor het perron.  Dacht eerst dat de wissel niet goed stond omdat ik een vrije rit aan het doen was .

maar toen ik de editor opende zat er nog een klein stukje Geel (40 ) op het rechte stuk , maar gek genoeg bij het selecteren pakte hij het stuk 40 niet mee , en bleef gewoon volhouden dat het 140 was.  maar toen ik hem vanuit de andere richting selecteerde
waren de vakjes leeg . wat aangeeft dat er meer dan 1 snelheid aanwezig was.  en dit is nu weer netjes 140 !

nadat ik weer op play drukte stond de ATM gelijk weer op 140. 

de andere kant op naar Goes kont ik dit probleem niet terug vinden.
« Last Edit: Sunday 29 October, 2017, 17:15:08 by leonhearth »

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #2870 on: Sunday 29 October, 2017, 17:20:51 »
Ik reed met een nieuw scen. goederen al diverse keren over dit stuk en steeds weer 40, wat TrainXP schreef. Nu was ik er op voorbereid en stopte op dat punt; vervolgens even een gedeelte van het scherm gescreend.
Opgelost dus. Heren bedankt. Staat deze gecorrigeerde versie nu ter D.L. op de bekende plaats?

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2871 on: Sunday 29 October, 2017, 17:28:07 »
nee , ben druk bezig om de handleiding af te maken voor de release , dus daar zullen alle laatste fixes in zitten.
omdat het zeer binnen kort zal zijn zal het niet nodig zijn om dit nogmaals apart te release. ook zijn alle scenario's
al binnen.

nog heel ff wachten dus ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #2872 on: Sunday 29 October, 2017, 17:34:05 »
Is goed, geduld is een schone zaak

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #2873 on: Monday 30 October, 2017, 11:23:09 »
Goede Dag Jerome, helaas kom ik deze sein fout tegen. Ondanks de loc (zie pijl) Kan je rechts door rijden! Misschien heeft dit ook te maken met het eerdere sein van reactie 2865??
« Last Edit: Monday 30 October, 2017, 11:27:07 by treintje »

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2874 on: Monday 30 October, 2017, 13:17:42 »
heb het aangepast , sein link van sein 682, stond net voor de rode 3hoek van de wissel.  daardoor pakte hij niet goed.
dus dit is ook gefixed.  als je dit voor je zelf voor nu even wilt fixen dan kun je gewoon verder met je scenario.

gewoon sein 682 aanklikken en in spoor stand in de editor even de link die het verst van het sein ligt even over het rode 3hoekje heen zetten. dan zal hij weer werken.

*
Stoomlocomotief
40 posts
« Reply #2875 on: Monday 30 October, 2017, 17:31:05 »
Het is een mooie route.
Ik heb al even gezocht op dit forum, maar kon zo niet vinden of het al was opgemerkt... Maar is het niet Kapelle-Biezelinge i.p.v. Biezelingen zoals het er nu staat?

*
Hondekop
154 posts
« Reply #2876 on: Monday 30 October, 2017, 17:38:54 »
Het is inderdaad Kapelle-Biezelinge (oftewel zonder een 'n' aan het einde).

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
1.304 posts
« Reply #2877 on: Monday 30 October, 2017, 21:29:26 »
ja zo'n N'etje kijk je na al die dingen zo overheen :D , goed om te weten zal het nog aanpassen.

maar nu niet meer met te veel komen haha , nu al 3x opnieuw alles moeten inpakken !
nee oor, elke fix is er weer 1

*
Hondekop
Ook ik maak fouten. Maar ik doe mijn best.
120 posts
« Reply #2878 on: Tuesday 31 October, 2017, 10:09:32 »
Alles is zo te merken bijna af. De laatste 'bugreports' komen binnen maar ik denk niet dat alles opgelost kan worden; Het is immers een grote route!  ;)
Ik kijk erg uit om langs mijn woonplaats Etten-Leur te rijden!  8)

Alleen misschien is het verstandig om eerst de Sherman Hill route te kopen :P
...En als we toch in het thema 'kopen' zitten, kan ik misschien beter door met sparen voor mijn pc...  :o
"I think the hardest thing in life is to forgive. Hate is self destructive. If you hate somebody, you're not hurting the person you hate, you're hurting yourself."
~ Louis Zamperini

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #2879 on: Thursday 02 November, 2017, 11:42:28 »
Jerome; pak maar weer uit  ;D Mijn vracht trein ging, niet gepland, Met 120 over de wissel naar links en vervolgens weer naar rechts! Liep (gelukkig) goed af.
Niet gezien? jammer voor je. Wel gezien? Dan heb ik dit bericht niet geplaatst  ;D :D ;)