De Vechtdallijnen Beta 2

**
Asset developer
2.301 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #330 on: Tuesday 21 March, 2017, 14:30:28 »
In de route editor staat, bij mij althans, toch echt 0.46 aangegeven ;)

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #331 on: Tuesday 21 March, 2017, 14:47:27 »
Ja dat is duidelijk, maar je kunt er niet vanuit gaan dat het spoor op een  paar 0.01 nauwkeurig gelegd word.
Want sls je de WOP rails bekijkt staat daar 0.4 aangegeven maar als je op een vlak veld begint en je meet dat met een dubbel klik dan word er 0.430 aangegeven. ;)

Groeten trainsxp

**
Asset developer
2.301 posts
« Reply #332 on: Tuesday 21 March, 2017, 14:58:30 »
Uiteraard is een route waarschijnlijk nooit helemaal vlak, dus het zou dom zijn om de portalen precies uit te meten op de hoogte van 0.46
De meeste bovenleiding masten van mijn set zullen daarom ook bij DB tracks nog deels in de grond zitten, zo blijft er speling over voor als de grond iets lager ligt.

150 posts
« Reply #333 on: Thursday 08 June, 2017, 19:19:12 »
Is het normaal dat ik bovenleidingsdraden mis in Zwolle? Of mis ik assets. Tot in Ommen heb ik voor de rest draad gehad.
En de klokken en perronnummers zweven in de lucht enig idee welke assets ik daarvoor mis?

Had trouwens alles gedownload vanuit de handleiding, maar dat lijkt niet genoeg heb ik het idee :)

**
TreinPunt.NL Vriend
(lid) MSTS/RW team
950 posts
« Reply #334 on: Thursday 08 June, 2017, 20:33:56 »
Is het normaal dat ik bovenleidingsdraden mis in Zwolle? Of mis ik assets.

Zal zeggen lees even dit bericht en je weet genoeg.
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

150 posts
« Reply #335 on: Thursday 08 June, 2017, 21:15:07 »
Is het normaal dat ik bovenleidingsdraden mis in Zwolle? Of mis ik assets.

Zal zeggen lees even dit bericht en je weet genoeg.

Lekker handig van mij dat ik even vergeet van wat verder te zoeken dan mijn neus lang is.. Bedankt voor de reactie ;)

3.131 posts
« Reply #336 on: Wednesday 14 June, 2017, 20:20:09 »
Ik heb een vreemd verschijnsel dan heb ik weer wel draad op de bovenleiding dan weer helemaal niet en bij station Zwolle totaal niets zonde! :-[
Bij Almelo wel weer overal draad!

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #337 on: Thursday 15 June, 2017, 09:54:45 »
John, kijk een twee berichtjes boven dat van jou! Misschien is dat ook jou de oplossing

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

8 posts
« Reply #338 on: Thursday 08 February, 2018, 22:07:28 »
Beste mede-simmers,

Hoewel deze route al een tijd lang beschikbaar is, heb ik deze vandaag gedownload en toegevoegd aan mijn trainsim. Ondanks het volgen van de handleiding houdt ik in RW-tools een enorme lijst met missende objecten. Na uren zoeken binnen dit forum en elders middels google, vraag ik nu toch om jullie hulp. Ik hoop dit iemand mij op weg kan helpen.

Alvast bedankt!

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #339 on: Thursday 08 February, 2018, 22:52:52 »
Alle decals bestanden kun je vergeten, die hadden verwijderd moeten worden door de maker en zijn niet nodig.
De DTG en RailSimulatorUS bestanden zitten in zg. AP bestanden (die je mogelijk hebt) maar worden niet gezien door RW_Tools (dus krijg je missend) tenzij je de AP bestanden uitpakt.
Met dit gegeven worden het er al een stuk minder wat je nog mist. (zie onder)

8 posts
« Reply #340 on: Friday 09 February, 2018, 08:43:58 »
Alle decals bestanden kun je vergeten, die hadden verwijderd moeten worden door de maker en zijn niet nodig.
De DTG en RailSimulatorUS bestanden zitten in zg. AP bestanden (die je mogelijk hebt) maar worden niet gezien door RW_Tools (dus krijg je missend) tenzij je de AP bestanden uitpakt.
Met dit gegeven worden het er al een stuk minder wat je nog mist. (zie onder)

Super bedankt voor de snelle reactie en ondersteuning. Met het opgeschoonde lijstje ben ik inmiddels aan de slag gegaan, maar helaas krijg ik de missende assets niet gevonden. Bij het testen van de route lijk ik daar gelukkig geen last van te hebben, enkel mis ik binnen het stationsgebied van Zwolle een boel bovenleiding. Kan iemand mij verklaren welke asset ik daarvoor nodig heb. Verder op de route is de bovenleiding wel aanwezig.
« Last Edit: Friday 09 February, 2018, 10:52:54 by yordydevries »

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #341 on: Friday 09 February, 2018, 11:25:49 »
Ja dat kunnen verschillende portalen zijn van een maker wat je mist waar het om gaat, en/of ook draad?
Het staat trouwens niet in je lijst met missende onderdelen, dus nog eens controleren.

En Railworks\Assets\Coha Overwegen NL\NLOverwegen\Ahob\AhobC\ahobc008.bin   (Track Item) on tile Tracks.bin kun je ook wegstrepen want dat is een overweg uit een eerdere versie die is blijven hangen en je dus nooit zal vinden!

8 posts
« Reply #342 on: Friday 09 February, 2018, 14:16:14 »
Ja dat kunnen verschillende portalen zijn van een maker wat je mist waar het om gaat, en/of ook draad?
Het staat trouwens niet in je lijst met missende onderdelen, dus nog eens controleren.

En Railworks\Assets\Coha Overwegen NL\NLOverwegen\Ahob\AhobC\ahobc008.bin   (Track Item) on tile Tracks.bin kun je ook wegstrepen want dat is een overweg uit een eerdere versie die is blijven hangen en je dus nooit zal vinden!

Wederom dank voor de reactie. Ik mis enkel het draad, de portalen staan keurig in beeld.

Update: De draadjes zijn terug gevonden en hangen nu keurig op hun plaats :-)
« Last Edit: Friday 09 February, 2018, 14:28:54 by yordydevries »

1 posts
Re:  De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #343 on: Saturday 17 March, 2018, 13:59:11 »
Ik heb het probleem dat ik geen bovenleiding heb en ook een paar bruggen mis.
Kan iemand me helpen?

2.267 posts
« Reply #344 on: Saturday 17 March, 2018, 15:22:59 »
De RWTools even installeren en kijken wat je mist.

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
682 posts
« Reply #345 on: Saturday 17 March, 2018, 16:48:56 »
Handleiding van de route lezen en zorgen dat alle daarin genoemde assets (gekocht,) gedownload en correct geïnstalleerd zijn.

197 posts
« Reply #346 on: Wednesday 28 March, 2018, 21:24:50 »
Goedendag,

Ik mis de volgende onderdelen van Developer / Environment (zie onderstaande uit RW-tools).
Ik heb de handleiding, forum en Google geraadpleegd, maar helaas niks gevonden.
Iemand die mij kan helpen?

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Almelo nieuw X1 Y1.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Almelo stad1.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Almelo stationweg.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Almelo stationweg1.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\AmlMrb#14.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\AmlMrb#17.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Coevorden ids.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Emmen.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Extra vriezveen2.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Gramsbergen.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Hanzeboog.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\Rangeerspoor Aml.bin

**
Route creator
639 posts
« Reply #347 on: Wednesday 28 March, 2018, 23:31:45 »
Hoi,

Dat zijn decals die worden gebruikt om de sporen te leggen en omgeving enzo..
deze worden door RW Tools misschien opgegeven als vermist, maar deze mis je inprincipe niet in de route, ook al wordt dat aangegeven van wel ;)

gr.
Bouwer van de De Vechtdallijnen

197 posts
« Reply #348 on: Thursday 29 March, 2018, 17:05:58 »
Hoi,

Dat zijn decals die worden gebruikt om de sporen te leggen en omgeving enzo..
deze worden door RW Tools misschien opgegeven als vermist, maar deze mis je inprincipe niet in de route, ook al wordt dat aangegeven van wel ;)

gr.

Oké, dank je wel!

**
Route creator
7.049 posts
« Reply #349 on: Thursday 29 March, 2018, 17:17:35 »
Ja, die decals kunnen met RW_Tools verwijderd worden als je tenminste weet hoe dat werkt.
Zo niet; kies controleer Routes of Scenario's -> Verwijder Duplicaten uit lijst -> selecteer de decals -> Remove selected scenery items. ;)

Edit/
Omdat ze bij mij ook nog aanwezig waren wilde ik ze er ff uithalen maar om de een of andere reden werkt dat niet meer goed. of in RW_Tools is een foutje geslopen, 'k zou het niet weten.
« Last Edit: Thursday 29 March, 2018, 17:37:01 by trainsxp »

**
Route creator
639 posts
« Reply #350 on: Friday 30 March, 2018, 16:04:44 »
Ja, die decals kunnen met RW_Tools verwijderd worden als je tenminste weet hoe dat werkt.
Zo niet; kies controleer Routes of Scenario's -> Verwijder Duplicaten uit lijst -> selecteer de decals -> Remove selected scenery items. ;)

Edit/
Omdat ze bij mij ook nog aanwezig waren wilde ik ze er ff uithalen maar om de een of andere reden werkt dat niet meer goed. of in RW_Tools is een foutje geslopen, 'k zou het niet weten.

Bedankt voor de tip :)