De Vechtdallijnen Beta 2

197 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #30 on: Thursday 04 June, 2015, 21:47:07 »
Zo maar eens een nieuw topic maken over de vorderingen van deze route  :)

hoi koentjee14 zijn er nog nieuwe vorderingen m.b.t. deze route?
ben erg benieuwd!

*****
TreinPunt.NL Moderator
Student
3.479 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #31 on: Thursday 04 June, 2015, 23:06:58 »
Beste Gert,

Welkom (terug) op het Treinpunt.nl forum, ik hoop dat je je draai hier gaat vinden. Ik moet je helaas wel even wijzen op de forumregels. Hierin staat dat het vragen naar vorderingen niet is toegestaan. Dit is omdat vele routebouwers dit niet prettig vinden, meestal omdat het aanvoelt als druk. Daarnaast is het ook vaak het omhoog 'schoppen' van oude topics, wat door de meesten niet wordt gewaardeerd, omdat het dan lijkt dat er nieuws van de maker is.

Om deze redenen sluit ik dit topic voorlopig. Als de bouwer weer iets te melden heeft mag hij mij, of een ander lid van het forumteam vragen het topic te heropenen.

Groet,

Robert
Moderator Treinpunt.nl
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

*****
TreinPunt.NL Moderator
Student
3.479 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #32 on: Tuesday 23 June, 2015, 16:43:10 »
Op verzoek van koentjee14 is door topic heropend.

**
Route creator
7.049 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #33 on: Tuesday 23 June, 2015, 17:02:40 »
Op verzoek van koentjee14 is door topic heropend.

Hmm, dat is van korte duur (kleine 3 weken) geweest. ;)
Afijn op verzoek heropend is iig een goed teken met hopelijk een positief bericht van koentjee14. :P


Groeten trainsxp

**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #34 on: Tuesday 23 June, 2015, 18:53:53 »
WIP  :)
Bouwer van de De Vechtdallijnen

**
Route creator
1.224 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #35 on: Tuesday 23 June, 2015, 19:21:11 »
Almelo!  :D

Al erg herkenbaar!  :)
Kijk ook is op mijn website: http://www.ovdoornederland.nl

En mijn YouTube kanaal:  https://www.youtube.com/ovdoornederland

Ik speel ook piano, filmpjes daarvan staan op: https://www.youtube.com/channel/UCHcee27CDxH_GtP7N_MVfT

3.131 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #36 on: Tuesday 23 June, 2015, 19:39:42 »
KOEN TOP!
Even niets gehoord maar als je dan ook weer boven water komt :P
Echt heel erg mooi!

**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #37 on: Tuesday 23 June, 2015, 19:58:01 »
Bjorn & John Bedankt Almelo wordt het inderdaad :)
« Last Edit: Tuesday 23 June, 2015, 20:04:43 by koentjee14 »

265 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #38 on: Tuesday 23 June, 2015, 20:07:02 »
welkom terug op je bouw werk koentjee14    gr peter

1.343 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #39 on: Tuesday 23 June, 2015, 20:59:39 »
Mooi zeer herkenbaar!!!
En welkom back!!! 8)
Stand by-----------------------------

Mijn systeem specificaties waar ik TS mee speel:

Intel Core I7 6700K
Corsair Vengeance 16 GB
Msi Z170a M7
Asus ROG GTX1080

867 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #40 on: Tuesday 23 June, 2015, 22:09:12 »
Even niks gehoord en dan dit!
Miste dit toch wel in beta 1.0 Prachtig  ;)

Nog even en Geerdijk is verleden tijd, komt deze ook in de route? ::) ::)

**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #41 on: Tuesday 23 June, 2015, 22:30:17 »
Even niks gehoord en dan dit!
Miste dit toch wel in beta 1.0 Prachtig  ;)

Nog even en Geerdijk is verleden tijd, komt deze ook in de route? ::) ::)

Bedankt! Voorlopig nog wel Maar zodra die weg is haal ik hem ook uit de route om het natuurlijk zo realistisch mogelijk te houden  ;)

1.343 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #42 on: Tuesday 23 June, 2015, 23:15:49 »
Wel leuk dat geerdijk 2 perronnen heeft.  :P

867 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #43 on: Wednesday 24 June, 2015, 00:12:15 »
Ze zullen de perrons toch wel laten staan denk ik?  ???

**
Route creator
7.049 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #44 on: Wednesday 24 June, 2015, 07:39:16 »
Wel leuk dat geerdijk 2 perronnen heeft.  :P

Verzin je zo maar wat of waar heb je dat vandaan dat daar 2 perrons zijn? ::)
Als ik op Stationsweb kijk zie ik op elk plaatje maar 1 perron zitten. ;)

1.343 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #45 on: Wednesday 24 June, 2015, 07:42:12 »
Ehm nee kom een beetje uit de buurt. ;D

https://www.google.nl/maps/place/7681+Geerdijk/@52.476276,6.566781,3a,75y,128.61h,71.36t/data=!3m7!1e1!3m5!1sXefjgvVqyKErXjP4PxdlaQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DXefjgvVqyKErXjP4PxdlaQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D100%26h%3D80%26yaw%3D166.4682%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c7ff00bea586f9:0xcd635aa61042688b!6m1!1e1

**
Route creator
7.049 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #46 on: Wednesday 24 June, 2015, 07:58:36 »
Ehm nee kom een beetje uit de buurt. ;D

Aha, je baseert de 2 perrons op dat plaatje omdat ze aan beide kanten van de weg liggen waarbij je dan P1a en P1b hebt of zo? :)

1.343 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #47 on: Wednesday 24 June, 2015, 08:00:55 »
Ja dat klop helemaal maar volgens mij is er maar 1 nodig omdat een lint niet zo lang is. ;D  ;)

867 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #48 on: Wednesday 24 June, 2015, 14:51:18 »
Ze gebruiken ze beide. Ze stoppen aan de overkant van de overgang, zodat de doorstroming van het verkeer beter gaat. Dus die uit Mariënberg en Almelo stoppen aan de andere kant van de overgang.

**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #49 on: Sunday 28 June, 2015, 22:16:42 »
Dank je wel voor het openen van dit topic. Als scenariobouwer heb ik ook wel een paar wensen:

Tussen twee stations altijd een portal opnemen.
Op emplacementen, zoals het opstelterrein bij Zwolle handbediende wisselsAan de uiteinden van de lijn altijd portals opnemen (doe je trouwens bijna altijd al op Vechtdallijnen beta 1)

Even terug komend op dit oude bericht want dit soort dingen neem ik graag mee in de nieuwe beta versie
wat is precies het nut als ik op alle plekken tussen 2 stations een portal plaats gewoon even een vraag zodat dit duidelijk is.  :)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.046 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #50 on: Sunday 28 June, 2015, 22:40:43 »
Als mensen een scenario maken, is het dan makkelijker om AI verkeer in te stellen, je kunt namelijk die treinen laten "verdwijnen" in die portals, zodat ze  bijvoorbeeld gee problemen veroorzaken.

Daniël
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET


**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #51 on: Sunday 28 June, 2015, 23:13:15 »
Als mensen een scenario maken, is het dan makkelijker om AI verkeer in te stellen, je kunt namelijk die treinen laten "verdwijnen" in die portals, zodat ze  bijvoorbeeld gee problemen veroorzaken.

Daniël

Oke! Top bedankt dan is dat duidelijk.


867 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #52 on: Sunday 28 June, 2015, 23:45:03 »
Maar tussen elk station een portal is wel heel veel?
Zorg er in ieder geval voor dat je bij uiteinden aan beide kanten een portal hebt.  ;)

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #53 on: Monday 29 June, 2015, 09:31:30 »
Als mensen een scenario maken, is het dan makkelijker om AI verkeer in te stellen, je kunt namelijk die treinen laten "verdwijnen" in die portals, zodat ze  bijvoorbeeld gee problemen veroorzaken.

Daniël
Het is trouwens ook mogelijk om een AI trein vanuit een portal te laten verschijnen/starten! Dat weten een hoop scenario makers niet.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

145 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #54 on: Monday 29 June, 2015, 15:15:05 »
Als mensen een scenario maken, is het dan makkelijker om AI verkeer in te stellen, je kunt namelijk die treinen laten "verdwijnen" in die portals, zodat ze  bijvoorbeeld gee problemen veroorzaken.

Daniël
Het is trouwens ook mogelijk om een AI trein vanuit een portal te laten verschijnen/starten! Dat weten een hoop scenario makers niet.
Hoe stel je dit dan in?

**
Route creator
7.049 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #55 on: Monday 29 June, 2015, 15:45:41 »
Als mensen een scenario maken, is het dan makkelijker om AI verkeer in te stellen, je kunt namelijk die treinen laten "verdwijnen" in die portals, zodat ze  bijvoorbeeld gee problemen veroorzaken.

Daniël
Het is trouwens ook mogelijk om een AI trein vanuit een portal te laten verschijnen/starten! Dat weten een hoop scenario makers niet.
Hoe stel je dit dan in?

Door ff op inet te zoeken waar je dan dit tegenkomt, klik daar in dat rijtje op Tutorial 15 - Portals, en walla een kind kan de was doen. ;)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.046 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #56 on: Monday 29 June, 2015, 16:07:20 »
Als mensen een scenario maken, is het dan makkelijker om AI verkeer in te stellen, je kunt namelijk die treinen laten "verdwijnen" in die portals, zodat ze  bijvoorbeeld gee problemen veroorzaken.

Daniël
Het is trouwens ook mogelijk om een AI trein vanuit een portal te laten verschijnen/starten! Dat weten een hoop scenario makers niet.
Hoe stel je dit dan in?

Gewoon proberen, klik bijvoorbeeld eens een portal aan, dan weet je waarschijnlijk al genoeg... Ik wist het ook niet, heb maar wat geprobeerd, en voilla ;) het werkt.
« Last Edit: Friday 12 February, 2016, 21:45:58 by Daniël Schreurs »

**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #57 on: Monday 29 June, 2015, 21:30:33 »
Almelo voorzien van stroom pfff wat een werk  :o maar dan mag het resultaat er ook wezen! ;)

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.046 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #58 on: Monday 29 June, 2015, 21:44:47 »
Dat is inderdaad een hele berg werk! (Ik moet station Apeldoorn nog :'(  ) maar hrt ziet er gaaf uit!


**
Route creator
7.049 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #59 on: Monday 29 June, 2015, 22:23:39 »
Dat ziet er perfect uit, mja dat ben ik van je gewent gezien Beta1. 8)

Ps. moet toch maar eens aan het docteren hoe jullie dat zo mooi krijgen met de Tankje draad. ;)