De Vechtdallijnen Beta 2

**
Route creator
639 posts
De Vechtdallijnen Beta 2
« on: Wednesday 19 November, 2014, 22:28:07 »
Zo maar eens een nieuw topic maken over de vorderingen van deze route  :)
« Last Edit: Sunday 19 July, 2015, 20:28:41 by etienne123 »
Bouwer van de De Vechtdallijnen

Met een goede wil kom je op het juiste spoor!
812 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #1 on: Wednesday 19 November, 2014, 23:18:00 »
Prachtwerk Koen! Doe zo verder!

Nick ;)

103 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #2 on: Wednesday 19 November, 2014, 23:26:49 »
Mooie plaatjes Koen  8)

een trein die naast de baan staat spoort niet :/
272 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #3 on: Thursday 20 November, 2014, 08:47:14 »
en we gaan weer lekker door, mooie screens koentje
mijn favoriten zijn: Stadler GTW, ICM(m), (V)IRM en Wadloper.

bezig met de Noord Nederland Route.
volg deze en andere projecten op: http://trainsimulatorrobinnieland.jimdo.com/

3.131 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #4 on: Thursday 20 November, 2014, 09:42:31 »
Super Koen dan heb ik al die GTW's niet voor niets gekocht!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bjornberfelo
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #5 on: Thursday 20 November, 2014, 09:56:00 »
Komen er extra stations in deze route?

803 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #6 on: Thursday 20 November, 2014, 12:05:54 »
Heel mooi gemaakt!

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.789 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #7 on: Thursday 20 November, 2014, 12:34:20 »
Komen er extra stations in deze route?

Ik zie zowiezo station Coevorden ... want die heb ik zelf gemaakt ;)

***
TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Schrijft wel eens iets op het forum
1.417 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #8 on: Thursday 20 November, 2014, 14:50:42 »
En als Coevorden er bij komt komt Gramsbergen er ook bij ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
233 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #9 on: Thursday 20 November, 2014, 19:26:03 »
Bedankt voor je update.

1.627 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #10 on: Thursday 20 November, 2014, 19:39:40 »
Heb je ook al screenshots van Gramsbergen? ;D Daar ben ik erg benieuwd naar, want heb best wel een band met Gramsbergen.

Maar tot zover, erg mooi en voor scenario's is Coevorden een mooie eindbestemming. ;D

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #11 on: Thursday 20 November, 2014, 19:47:10 »
Dat ziet er weer heeeeeeel goed uit ;) Succes met de rest van je route (en dit deel natuurlijk ook)

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

912 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #12 on: Thursday 20 November, 2014, 23:47:16 »
Ik heb met deze routé het probleem dat ik helemaal geen scenery en rails zie, alleen een groene kale vlakte iemand enig idee hoe je dit oplost???

**
Asset developer
581 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #13 on: Friday 21 November, 2014, 07:55:24 »
Ik heb met deze routé het probleem dat ik helemaal geen scenery en rails zie, alleen een groene kale vlakte iemand enig idee hoe je dit oplost???

Dat zou heel goed kunnen, want deze versie (Beta 2) is nog niet uit  :D

Beta 1 is wel uit, informatie daarover in dit topic : http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,43248.0.html
Als je zo'n groot probleem als dit, dan is er hier een Probleem-forum, waar veel tips te vinden zijn over dit onderwerp.
Maar het makkelijkste om mee te beginnen is om eens goed na te kijken of je alles wat je voor deze route nodig hebt wel op je eigen computer geïnstalleerd is danwel aangeschaft.

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.719 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #14 on: Friday 21 November, 2014, 16:11:43 »
Zeer mooie screens, koentjee14! Ik heb nog wel een paar opmerkingen voor de nieuwe release:
  • Graag in de 'Plaatsen' lijst (dus de teleport lijst zeg maar) alle stations toevoegen, het maken van scenario's is een hel omdat ik overal manueel heen moet vliegen. ::)
  • Op station Mariënberg even de Platform markers aanpassen, deze staan (tevens op alle delen van de route, soms wel soms niet) vaak iets te ver. Zo stoppen AI treinen vaak met deuren half in hekjes ect. Kleine moeite, groot plezier.
  • Even onder het kopje "DTG" de objecten van "Acedemy" aanvinken. Hierdoor komen er weer passagiers op de perrons. Misscien heb je het al gedaan, misschien niet. :) Voor de zekerheid! ;)
Dat is het voor nu, als ik nog iets tegenkom hoor je het. :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

Waarom ook niet
1.567 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #15 on: Saturday 22 November, 2014, 11:02:31 »
Waar heb je de portalen vandaan??

Offline Tom
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.375 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #16 on: Saturday 22 November, 2014, 12:44:39 »
Kan zijn dat die van Marc komen, hij was bezig met bovenleidingsportalen.

Waarom ook niet
1.567 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #17 on: Saturday 22 November, 2014, 14:47:16 »
Kan zijn dat die van Marc komen, hij was bezig met bovenleidingsportalen.

Ik denk het niet daar past de bovenleiding van Tankje niet op

**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #18 on: Saturday 22 November, 2014, 15:08:19 »
Zijn van Tankje kun je hier bij de downloads vinden :)

http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=view;down=5671

**
TreinPunt.NL Vriend
233 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #19 on: Sunday 23 November, 2014, 09:12:10 »
Dank je wel voor het openen van dit topic. Als scenariobouwer heb ik ook wel een paar wensen:

Tussen twee stations altijd een portal opnemen.
Op emplacementen, zoals het opstelterrein bij Zwolle handbediende wisselsAan de uiteinden van de lijn altijd portals opnemen (doe je trouwens bijna altijd al op Vechtdallijnen beta 1)


(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #20 on: Sunday 23 November, 2014, 11:47:08 »
Dank je wel voor het openen van dit topic. Als scenariobouwer heb ik ook wel een paar wensen:

Tussen twee stations altijd een portal opnemen.
Op emplacementen, zoals het opstelterrein bij Zwolle handbediende wisselsAan de uiteinden van de lijn altijd portals opnemen (doe je trouwens bijna altijd al op Vechtdallijnen beta 1)
Dat zou ook mijn wens zijn!

23 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #21 on: Thursday 15 January, 2015, 13:13:48 »
Bij station Ommen lopen de mensen door het station heen i.p.v erop (zie bijlage)
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

**
Route creator
7.049 posts
« Last Edit: Thursday 15 January, 2015, 14:14:06 by trainsxp »


Groeten trainsxp


**
Route creator
639 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #24 on: Thursday 15 January, 2015, 17:13:04 »
Is al opgelost voor beta 2  ;)

23 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #25 on: Thursday 15 January, 2015, 17:31:28 »
Is al opgelost voor beta 2  ;)

Top. Ik kon namelijk niet zo 123 een oplossing zien in de genoemde posts die hierboven werden genoemd.
Ik begin net met TS2015, en van routes etc bewerken/aanpassen heb ik al helemaal geen kaas gegeten.

Kijk uit naar Beta 2 dan! :D

Bouwer van de route Noord-Oost Nederland
255 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #26 on: Thursday 12 February, 2015, 12:51:57 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.

**
TreinPunt.NL Vriend
233 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #27 on: Thursday 12 February, 2015, 20:09:20 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.
Is dat belangrijk? Elke route blijft een  omentopname. Hte gaat toch vooral om de sfeer van het landschap en het spoor.

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #28 on: Thursday 12 February, 2015, 20:21:12 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.
Dat heet "dichterlijke vrijheid" ;D

1.343 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #29 on: Friday 13 February, 2015, 07:17:34 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.
Dat heet "dichterlijke vrijheid" ;D

Zo kan de openhaard ook weer branden :)
Stand by-----------------------------

Mijn systeem specificaties waar ik TS mee speel:

Intel Core I7 6700K
Corsair Vengeance 16 GB
Msi Z170a M7
Asus ROG GTX1080