De Vechtdallijnen Beta 2

*
Intercity
663 posts
De Vechtdallijnen Beta 2
« on: Wednesday 19 November, 2014, 22:28:07 »
Zo maar eens een nieuw topic maken over de vorderingen van deze route  :)
« Last Edit: Sunday 19 July, 2015, 20:28:41 by etienne123 »

*
Intercity
Met een goede wil kom je op het juiste spoor!
812 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #1 on: Wednesday 19 November, 2014, 23:18:00 »
Prachtwerk Koen! Doe zo verder!

Nick ;)

*
Hondekop
111 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #2 on: Wednesday 19 November, 2014, 23:26:49 »
Mooie plaatjes Koen  8)

*
Sprinter
een trein die naast de baan staat spoort niet :/
272 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #3 on: Thursday 20 November, 2014, 08:47:14 »
en we gaan weer lekker door, mooie screens koentje
mijn favoriten zijn: Stadler GTW, ICM(m), (V)IRM en Wadloper.

bezig met de Noord Nederland Route.
volg deze en andere projecten op: http://trainsimulatorrobinnieland.jimdo.com/

*
Hogesnelheidstrein
3.393 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #4 on: Thursday 20 November, 2014, 09:42:31 »
Super Koen dan heb ik al die GTW's niet voor niets gekocht!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bjornberfelo
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #5 on: Thursday 20 November, 2014, 09:56:00 »
Komen er extra stations in deze route?

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.070 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #6 on: Thursday 20 November, 2014, 12:05:54 »
Heel mooi gemaakt!

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.946 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #7 on: Thursday 20 November, 2014, 12:34:20 »
Komen er extra stations in deze route?

Ik zie zowiezo station Coevorden ... want die heb ik zelf gemaakt ;)

***
TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.469 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #8 on: Thursday 20 November, 2014, 14:50:42 »
En als Coevorden er bij komt komt Gramsbergen er ook bij ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
252 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #9 on: Thursday 20 November, 2014, 19:26:03 »
Bedankt voor je update.

*
Hogesnelheidstrein
1.627 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #10 on: Thursday 20 November, 2014, 19:39:40 »
Heb je ook al screenshots van Gramsbergen? ;D Daar ben ik erg benieuwd naar, want heb best wel een band met Gramsbergen.

Maar tot zover, erg mooi en voor scenario's is Coevorden een mooie eindbestemming. ;D

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.216 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #11 on: Thursday 20 November, 2014, 19:47:10 »
Dat ziet er weer heeeeeeel goed uit ;) Succes met de rest van je route (en dit deel natuurlijk ook)

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Intercity
912 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #12 on: Thursday 20 November, 2014, 23:47:16 »
Ik heb met deze routé het probleem dat ik helemaal geen scenery en rails zie, alleen een groene kale vlakte iemand enig idee hoe je dit oplost???

*
Intercity
600 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #13 on: Friday 21 November, 2014, 07:55:24 »
Ik heb met deze routé het probleem dat ik helemaal geen scenery en rails zie, alleen een groene kale vlakte iemand enig idee hoe je dit oplost???

Dat zou heel goed kunnen, want deze versie (Beta 2) is nog niet uit  :D

Beta 1 is wel uit, informatie daarover in dit topic : http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,43248.0.html
Als je zo'n groot probleem als dit, dan is er hier een Probleem-forum, waar veel tips te vinden zijn over dit onderwerp.
Maar het makkelijkste om mee te beginnen is om eens goed na te kijken of je alles wat je voor deze route nodig hebt wel op je eigen computer geïnstalleerd is danwel aangeschaft.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.764 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #14 on: Friday 21 November, 2014, 16:11:43 »
Zeer mooie screens, koentjee14! Ik heb nog wel een paar opmerkingen voor de nieuwe release:
  • Graag in de 'Plaatsen' lijst (dus de teleport lijst zeg maar) alle stations toevoegen, het maken van scenario's is een hel omdat ik overal manueel heen moet vliegen. ::)
  • Op station Mariënberg even de Platform markers aanpassen, deze staan (tevens op alle delen van de route, soms wel soms niet) vaak iets te ver. Zo stoppen AI treinen vaak met deuren half in hekjes ect. Kleine moeite, groot plezier.
  • Even onder het kopje "DTG" de objecten van "Acedemy" aanvinken. Hierdoor komen er weer passagiers op de perrons. Misscien heb je het al gedaan, misschien niet. :) Voor de zekerheid! ;)
Dat is het voor nu, als ik nog iets tegenkom hoor je het. :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #15 on: Saturday 22 November, 2014, 11:02:31 »
Waar heb je de portalen vandaan??

Offline Tom
*
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.381 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #16 on: Saturday 22 November, 2014, 12:44:39 »
Kan zijn dat die van Marc komen, hij was bezig met bovenleidingsportalen.

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #17 on: Saturday 22 November, 2014, 14:47:16 »
Kan zijn dat die van Marc komen, hij was bezig met bovenleidingsportalen.

Ik denk het niet daar past de bovenleiding van Tankje niet op

*
Intercity
663 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #18 on: Saturday 22 November, 2014, 15:08:19 »
Zijn van Tankje kun je hier bij de downloads vinden :)

http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;sa=view;down=5671

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
252 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #19 on: Sunday 23 November, 2014, 09:12:10 »
Dank je wel voor het openen van dit topic. Als scenariobouwer heb ik ook wel een paar wensen:

Tussen twee stations altijd een portal opnemen.
Op emplacementen, zoals het opstelterrein bij Zwolle handbediende wisselsAan de uiteinden van de lijn altijd portals opnemen (doe je trouwens bijna altijd al op Vechtdallijnen beta 1)


*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.216 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #20 on: Sunday 23 November, 2014, 11:47:08 »
Dank je wel voor het openen van dit topic. Als scenariobouwer heb ik ook wel een paar wensen:

Tussen twee stations altijd een portal opnemen.
Op emplacementen, zoals het opstelterrein bij Zwolle handbediende wisselsAan de uiteinden van de lijn altijd portals opnemen (doe je trouwens bijna altijd al op Vechtdallijnen beta 1)
Dat zou ook mijn wens zijn!

*
Stoomlocomotief
23 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #21 on: Thursday 15 January, 2015, 13:13:48 »
Bij station Ommen lopen de mensen door het station heen i.p.v erop (zie bijlage)
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

*
Hogesnelheidstrein
7.944 posts
« Last Edit: Thursday 15 January, 2015, 14:14:06 by trainsxp »
   
Groeten trainsxp

*
Stoomlocomotief
23 posts

*
Intercity
663 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #24 on: Thursday 15 January, 2015, 17:13:04 »
Is al opgelost voor beta 2  ;)

*
Stoomlocomotief
23 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #25 on: Thursday 15 January, 2015, 17:31:28 »
Is al opgelost voor beta 2  ;)

Top. Ik kon namelijk niet zo 123 een oplossing zien in de genoemde posts die hierboven werden genoemd.
Ik begin net met TS2015, en van routes etc bewerken/aanpassen heb ik al helemaal geen kaas gegeten.

Kijk uit naar Beta 2 dan! :D

*
Sprinter
Bouwer van de route Noord-Oost Nederland
302 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #26 on: Thursday 12 February, 2015, 12:51:57 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
252 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #27 on: Thursday 12 February, 2015, 20:09:20 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.
Is dat belangrijk? Elke route blijft een  omentopname. Hte gaat toch vooral om de sfeer van het landschap en het spoor.

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.216 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #28 on: Thursday 12 February, 2015, 20:21:12 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.
Dat heet "dichterlijke vrijheid" ;D

*
Hogesnelheidstrein
1.344 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 2
« Reply #29 on: Friday 13 February, 2015, 07:17:34 »
Bij station Coevorden zijn de bomen aan de westkant van het station gisteren gekapt. Hier staan nu dus geen bomen meer.
Dat heet "dichterlijke vrijheid" ;D

Zo kan de openhaard ook weer branden :)
Stand by-----------------------------

Mijn systeem specificaties waar ik TS mee speel:

Intel Core I7 6700K
Corsair Vengeance 16 GB
Msi Z170a M7
Asus ROG GTX1080