De Vechtdallijnen Beta 1

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #480 on: Sunday 30 November, 2014, 09:22:19 »
He John, super gemaakt het scenario, alleen 1 opmerking.. Weet niet of jij dit moet regelen of de bouwer, maar ik liet het aan mn vader zien, hij rijd dagelijks op Emmen - Zwolle en hij vond het vreemd dat je maar 40 mocht bij het punt dat je samen komt met het spoor richting groningen etc. Normaal is 80 daar.

Groetjes

Dat moet de bouwer regelen en is in zoverre bekent dat er al eens melding van is gemaakt en zou in een volgende beta meegenomen worden.
Dit is een kwestie van met de select tool dat stuk spoor naar 80 km/u brengen + de betreffende sein link die 80 geven. ;)
   
Groeten trainsxp

*
Stoomlocomotief
3 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #481 on: Sunday 18 January, 2015, 13:51:13 »
Ik heb deze route ook gedownload, inclusief alle assets die in de readme vermeld stonden.
Echter krijg ik als ik van Zwolle naar Hardenberg wil rijden de volgende foutmelding:

Driver 'NS Mat 64' at Lat 0.39314 Long -0.03958 - Unknown error -
Driver 'NS Mat 64' at Lat 0.39314 Long -0.03958 - Missing Marker - Dalfsen

De andere kant op, van Hardenberg naar Zwolle krijg ik deze foutmelding niet.

Hopelijk kan iemand mij vertellen wat er mist en wat ik moet downloaden om deze foutmelding niet meer te krijgen.

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
722 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #482 on: Sunday 18 January, 2015, 22:16:59 »
Heel simpel. In het traject rijdt een Mat 64 rond. Deze moet je van Christrains hebben gekocht.

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #483 on: Monday 19 January, 2015, 10:21:27 »
Dat ligt niet aan de MAT'64. Ik krijg dezelfde foutmelding met de VIRM, GTW, ICMm, etc
Bezoek een keer mijn vernieuwde website!

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.109 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #484 on: Monday 19 January, 2015, 13:58:10 »
Ctrl Q en dan nee, en dan kun je gewoon rijden.
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET


*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #485 on: Monday 19 January, 2015, 14:08:02 »
Dan crasht bij mij het spel...

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #486 on: Monday 19 January, 2015, 14:33:03 »
Dan crasht bij mij het spel...

Hoe heet het scenario precies waar de fout optreed, vraag dit omdat er meerdere in omloop zijn die van Zwolle naar Hardenberg gaan. ;)

Edit/
Of beter nog het map nummer ervan als je dat kunt vinden.
« Last Edit: Monday 19 January, 2015, 14:38:02 by trainsxp »

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #487 on: Tuesday 20 January, 2015, 09:47:37 »
Dan crasht bij mij het spel...

Hoe heet het scenario precies waar de fout optreed, vraag dit omdat er meerdere in omloop zijn die van Zwolle naar Hardenberg gaan. ;)

Edit/
Of beter nog het map nummer ervan als je dat kunt vinden.
Het gaat om de Quick Drive tussen Zwolle en Hardenberg met elk mogelijke trein

*
Stoomlocomotief
3 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #488 on: Tuesday 20 January, 2015, 15:13:34 »
Bij mij inderdaad precies hetzelfde. Het ligt niet aan de mat'64, maar je krijgt het bij iedere mogelijke materieel. Na ctrl+q crasht hij inderdaad. Het vreemdste vind ik nog dat ik de andere kant op, dus van Hardenberg naar Zwolle, geen foutmeldingen krijg.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #489 on: Tuesday 20 January, 2015, 16:27:02 »
Oke, nu weet ik niet meer hoe of het zit wie de maker ervan was, ik dacht ondergetekende maar het komt er iig op neer dat dit QD scenario beschermd is en dus niet ingepakt kan worden met Utilities.exe .....
Heb hem even ingepakt en zou zeggen probeer deze eens.
Pak het bestand uit in ...\railworks\Content\Routes\f3489af7-ea8f-405d-957b-4019cd3c5878\Scenarios\...
Hierbij wordt de map ....\Scenarios\cc2bd5c9-3a03-42d1-ae2e-c838e9b7a49e overschreven!

Ps. laat ff weten of het werkt met een op zich beschermd bestand. ;)
« Last Edit: Tuesday 20 January, 2015, 18:29:45 by trainsxp »

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #490 on: Tuesday 20 January, 2015, 18:50:21 »
Ja, hij doet het!!!!! HEEL ERG BEDANKT!  ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #491 on: Tuesday 20 January, 2015, 19:22:27 »
Ctrl Q en dan nee, en dan kun je gewoon rijden.

Heel simpel. In het traject rijdt een Mat 64 rond. Deze moet je van Christrains hebben gekocht.

Sorry, maar jullie hebben de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Als je bij een QD scenario Ctrl + Q uitvoert dan maakt je de playertrein in dit geval onklaar en dus een TS dump.
Want juist met een eenvoudig QD scenario is het de bedoeling dat je alles kunt inzetten om mee te rijden wat je hebt.
Mja je kon niet weten dat het om een QD scenario ging als dat er in 1e instantie niet bij wordt vermeld.

Ja, hij doet het!!!!! HEEL ERG BEDANKT!  ;D

Oke bedankt voor de terugkoppeling, dan weten we genoeg. ;)

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.109 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #492 on: Tuesday 20 January, 2015, 20:34:36 »
excuus was in de veronderstelling dat het om een standaard senario ging Sorry ;D

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #493 on: Wednesday 21 January, 2015, 09:26:56 »
excuus was in de veronderstelling dat het om een standaard senario ging Sorry ;D
Maakt niet uit!  ;)

*
Stoomlocomotief
3 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #494 on: Wednesday 21 January, 2015, 16:59:15 »
Bedankt trainsxp, bij mij doet hij het nu inderdaad ook  :D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #495 on: Wednesday 21 January, 2015, 17:16:11 »
Bedankt trainsxp, bij mij doet hij het nu inderdaad ook  :D

Oke, dan kun je naar hartenlust de trein kiezen die je voorkeur heeft. :P

Het vreemdste vind ik nog dat ik de andere kant op, dus van Hardenberg naar Zwolle, geen foutmeldingen krijg.

Je schreef eerder oa. hetgeen in de Quote staat maar zo vreemd is dat niet, je doet op de heenweg meestal andere perrons (markers die je invoert) aan dan op de terugweg.
Denk dan bv. aan een station met dubbelspoor waar je perron 1 en 2 hebt. ;)

*
Hogesnelheidstrein
Bezoek ook eens mijn eigen site
1.239 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #496 on: Saturday 28 March, 2015, 09:37:13 »
Waar vindt ik deze allemaal.

D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ALn668 GTT\Addon\scenery\vehicles\FIAT Panda 01\ITA FIAT Panda 01.bin,(Scenery Item) on tile +000007+000014.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ALn668 GTT\Addon\scenery\vehicles\ITA Autobianchi Y10 01\ITA Autobianchi Y10 01.bin,(Scenery Item) on tile +000007+000014.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ALn668 GTT\Addon\scenery\vehicles\ITA Fiat 126 01\ITA Fiat 126 01.bin,(Scenery Item) on tile +000007+000014.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ALn668 GTT\Addon\scenery\vehicles\ITA Renault Kangoo 01\ITA Renault Kangoo 01.bin,(Scenery Item) on tile +000003+000016.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ALn668 GTT\Addon\scenery\vehicles\ITA Rimorchio 01\ITA_Rimorchio_01.bin,(Scenery Item) on tile +000014+000016.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ConvertMSTS\Seinen\nl_wuboseinenk.bin,(Scenery Item) on tile +000007+000014.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Developer\Italia\environment\terrain\decals\DecalAker2.bin,(Scenery Item) on tile -000005+000037.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Developer\Product Map\environment\terrain\decals\ommen omgeving.bin,(Scenery Item) on tile +000000+000020.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Devloper\Product\Environment\Terrain\Decals\OM3.bin,(Scenery Item) on tile +000000+000020.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Dominique\Ligne Français\railnetwork\trackrules\Moteur_Levier2 D 1Fil.bin,(Loft Item) on tile -000006+000039.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Dutch 3D Crew\Scenery\Buildings\Vrijbalk 1.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\DXRail\SwierGarst\stationdalfsen\stationdalfsen.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000030.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\fopixtrains\wagons\Trailerwagons\TrailersDev\Trailer1dev\trailer1.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000039.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\fopixtrains\wagons\Trailerwagons\TrailersDev\Trailerdsv\trailerdsv.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000039.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\fopixtrains\wagons\Trailerwagons\TrailersDev\Trailerfransmaas\trailerfransmaas.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000040.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Julien416\Creations\scenery\Arbres\Default\arbre1.bin,(Scenery Item) on tile +000015+000016.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Julien416\Creations\scenery\Arbres\Default\platane.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000041.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Julien416\Creations\scenery\arbres\platane\platane2.bin,(Scenery Item) on tile +000009+000013.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Julien416\Creations\scenery\lampadaire\default\lampadaire.bin,(Scenery Item) on tile +000007+000014.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's Objecten\NL\hoogspanningmast\elektrische paalmast staal\nl_hoogspanningmaststaal.bin,(Scenery Item) on tile +000001+000008.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's Objecten\NL\scenery\seinkastje\seinkastje.bin,(Scenery Item) on tile -000005+000037.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's treinen\Scenery\nl\borden\cijferborden\cijferbord 12 hk.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's treinen\Scenery\nl\borden\cijferborden\cijferbord 3 h.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's treinen\Scenery\NL\Borden\Reflectorplaat\Reflectorplaat 100 H.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's treinen\Scenery\NL\Borden\Reflectorplaat\Reflectorplaat 150 H.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's treinen\Scenery\NL\Borden\Reflectorplaat\Reflectorplaat 50 H.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Koen's treinen\Scenery\NL\Borden\Reflectorplaat\Reflectorplaat150.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\LucaCanna\RWItalia\Scenery\Buildings\IT_LC_Segnali_Stradali_Pack\Pista_Ciclabile.bin,(Scenery Item) on tile -000001+000022.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\LucaCanna\RWItalia\Scenery\Buildings\IT_LC_Segnali_Stradali_Pack\segn_Precedenza.bin,(Scenery Item) on tile -000005+000030.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\newS\sweden\RailNetwork\Track\se_catenary_1tr-03grb.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000041.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Niall Wallace\GenericStuff\scenery\roadsignage\road_speedlimit_80_pole_grey.bin,(Scenery Item) on tile +000007+000014.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Niall Wallace\GenericStuff\scenery\sportsfields\football_pitch_immaculate.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000040.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Niall Wallace\GenericStuff\scenery\stadiums\stationpark.bin,(Scenery Item) on tile -000006+000040.bin,,,
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Tankje\Structures\nl_hoogspanningsmast.bin,(Scenery Item) on tile -000002+000000.bin,,,

*
Intercity
729 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #497 on: Saturday 28 March, 2015, 10:38:46 »
Weet je hoe ik dat altijd doe?

www.google.nl  dan vind ik meestal alles

bovendien zal je ook veel op dutchrail.eu vinden als die tenminste in de lucht is
mvh
Ruud
« Last Edit: Saturday 28 March, 2015, 10:40:59 by saurer580 »

*
Sprinter
267 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #498 on: Saturday 28 March, 2015, 10:54:04 »
ja de site is online dutchrail.eu  wel inschrijven hoor

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
252 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #499 on: Saturday 28 March, 2015, 11:19:57 »
Bij t'Hart van nederland zit een uitgebreide lijst van assets. Als je die allemaal ophaalt, heb je ook het meeste voor Vechtdallijnen wel. Als je een beetje oplet leer je ook waar de asset providers meestal hun spullen neerzetten.
« Last Edit: Sunday 29 March, 2015, 12:20:59 by RudolfJan »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #500 on: Saturday 28 March, 2015, 11:32:11 »
Zo is het RudolfJan.
want David ... bombardeert de forums met vragen over missende objecten, gisteren bij Dutchrail over oa. dit object:
....\RailWorks\Assets\newS\sweden\scenery\Vegetation\birch_cluster_03-large.bin waar ik je een link voor heb gegeven.
En nu zie ik hier weer een regel staan voor een andere route wat deze is:
....\RailWorks\Assets\newS\sweden\RailNetwork\Track\se_catenary_1tr-03grb.bin

Als je nu goed kijkt zie je een overeenkomst staan, en wel newS\sweden, kortom de kans is zeer groot dat de se_catenary daar ook te vinden is.
Vraag me trouwens af of je de missende objecten lijst rechtstreeks copy/paste in een bericht plaatst zonder te lezen. ;D
Oja nog een tip; als je dit:  D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ er eerst afhaalt (is niet van belang) is het ook wat makkelijker lezen.

*
Hogesnelheidstrein
Choo choo!
1.923 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #501 on: Wednesday 09 September, 2015, 16:26:21 »
Welke rails gebruikt deze route weer? Was het de WOP rails of die van de Glasgow Airport Rail Link? Kan niet herinerren.
Het maken van de modellen is eenvoudig. Typen in het Nederlands? Dan moet je raden wat ik probeer te zeggen

***
TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #502 on: Wednesday 09 September, 2015, 16:37:00 »
Welke rails gebruikt deze route weer? Was het de WOP rails of die van de Glasgow Airport Rail Link? Kan niet herinerren.
De WOP rails. Glasgow Airport Rail Link is nodig voor 't Gooi Centraal ;)

*
Hogesnelheidstrein
Choo choo!
1.923 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #503 on: Wednesday 09 September, 2015, 17:37:41 »
Oh ja. Dank je :)

*
Intercity
663 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #504 on: Wednesday 09 September, 2015, 19:52:58 »
Klopt die gebruik ik nog steeds  ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #505 on: Tuesday 27 October, 2015, 19:13:50 »
Een ijskoud Zwolle :-\

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
Re: De Vechtdallijnen Beta 1
« Reply #506 on: Tuesday 27 October, 2015, 19:15:16 »
 ;)