de IJssellijn v1.7

138 posts
Re: de IJssellijn v1.7
« Reply #90 on: Sunday 29 July, 2018, 13:44:20 »

Maar Rob, er word hier boven gezegd dat het niet van Frison, Chris of Coha is  ::) ;)

TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
600 posts
« Reply #91 on: Sunday 29 July, 2018, 13:47:26 »

Maar Rob, er word hier boven gezegd dat het niet van Frison, Chris of Coha is  ::) ;)
Dit is een algemene Tip  ;)
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

**
TreinPunt.NL Vriend
594 posts
« Reply #92 on: Sunday 29 July, 2018, 14:14:06 »
Rob, Ik heb een PM naar Etienne123 gestuurd. Ik plaats natuurlijk nog niets. Misschien dat het dan via een PM of zo kan. Maar nogmaals; daarvoor moet ik toestemming krijgen. De objecten van Station Zwolle ( Gert Meering ) zitten in de extra assets map die mee werd geleverd in versie 1.5
« Last Edit: Sunday 29 July, 2018, 16:21:38 by louke1968 »

2.267 posts
« Reply #93 on: Sunday 29 July, 2018, 15:38:05 »
Ja, dat is op zich natuurlijk een gemaakte fout, door de downloadmanager van TP, die heeft niet gezien of gelezen dat het een update van 1.5 was.   ;)

Aan de andere kant is het voor de maker, Jur in dit geval natuurlijk een kleine moeite om een volledige versie uit te brengen i.p.v. een update, toch?  :-X

Sinds kort is de versie 1.7 van mijn route de IJssellijn uitgekomen. In deze update is er géén uitbreiding maar het is meer een cosmetische update met veel bugfixes.

Misschien dat versie 1.5 nog ergens in de TP archieven te vinden is, anders even aan Jur vragen of die hem beschikbaar wil stellen.

« Last Edit: Sunday 29 July, 2018, 15:40:46 by Frison »

Offline Jur
**
TreinPunt.NL Vriend
917 posts
« Reply #94 on: Sunday 29 July, 2018, 16:20:03 »
Tjaah, je kunt best wel is dingen over het hoofd zien  ::) En daarom is het goed om gecontroleerd te worden. Ook weet ik nog wel dat ik destijds objecten had gebruikt waar ik de auteur niet meer van kon bereiken. Die heb ik wel uit de route verwijderd maar blijven dan toch op een of andere manier er in staan dat ik ze gebruikt heb. :D

En daarbij, de relewase van 1.5 is al een hele tijd geleden. Linkjes veranderen en staan dan niet meer goed in de handleiding . Dat is ook iets waar ik niets aan kan doen...

2.267 posts
« Reply #95 on: Sunday 29 July, 2018, 16:25:15 »
Tjaah, je kunt best wel is dingen over het hoofd zien  ::) En daarom is het goed om gecontroleerd te worden. Ook weet ik nog wel dat ik destijds objecten had gebruikt waar ik de auteur niet meer van kon bereiken. Die heb ik wel uit de route verwijderd maar blijven dan toch op een of andere manier er in staan dat ik ze gebruikt heb. :D

En daarbij, de relewase van 1.5 is al een hele tijd geleden. Linkjes veranderen en staan dan niet meer goed in de handleiding . Dat is ook iets waar ik niets aan kan doen...

Natuurlijk ben ik dat met je eens, maar als er speciaal objecten gemaakt worden voor een route (overkapping Zwolle) die nergens anders te vinden is, is het wel zo handig om die mee in te pakken.

Maar in dit geval denk ik dat het grootste probleem is, dat niet echt duidelijk is dat 1.7 een update is van 1.5 en dat dus beide nodig zijn.

Maar als je 1.5 nog hebt, is het toch simpel om die ook in de download te plaatsen?

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.719 posts
« Reply #96 on: Monday 30 July, 2018, 15:49:33 »
Nog even een opmerking, wat is er met portaal "Ah -> Zv" gebeurd? Deze is verwijderd waardoor veel scenario's niet meer werken. Zou je die terug kunnen plaatsen (als het even kan onder dezelfde naam?).

Groet,
Koplopermau
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
« Reply #97 on: Monday 30 July, 2018, 18:22:22 »
Even een reactie over bovenstaande, met de missende assets.

Toen versie 1.7 hier online kwam, heb ik de route voor Jur gecheckt en ben tot de conclusie gekomen: geen missende assets, handleiding is prima want alles staat erin omdat er géén nieuwe assets gebruikt zijn ten opzichte van versie 1.5.

Helaas heb ik over het hoofd gezien dat er bij versie 1.5 assets werden meegeleverd die er in versie 1.7 niet meer bij zitten. Dat is mijn fout geweest, dus excuses daarvoor.

Over de missende assets: deze mogen niet meegeleverd worden met de route. Wij zijn op dit moment bezig met een oplossing hiervoor, wordt vervolgd. ;)
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

2.267 posts
« Reply #98 on: Monday 30 July, 2018, 18:42:59 »
Het gaat er niet om, dat er iemand de schuld moet krijgen. ;) Het is op zich ook niet zo'n groot probleem.

Wat ik alleen niet begrijp, jij zegt dat de ontbrekende assets niet met de 1.7 route meegeleverd mogen worden, dan bedoelen we denk ik met name de overkapping van Zwolle. Deze zijn door Gert Meering speciaal gemaakt en waren ook, voor zover ik weet met zijn toestemming, bij versie 1.5 wel meegeleverd. Ik kan me niet voorstellen dat Gert zijn toestemming heeft ingetrokken, dus wat is het probleem dan?

En nogmaals, versie 1.5 kan er toch gewoon bijgezet worden met vermelding dat 1.7 alleen een update is voor 1.5, of zie ik dat verkeerd?  :o

Offline Jur
**
TreinPunt.NL Vriend
917 posts
« Reply #99 on: Monday 30 July, 2018, 20:30:58 »
Ik snap ook niet waarom die niet meegeleverd zijn, want in mijn versie die ik op mijn bureaublad staan zie ik ze wel. Voor de assets van Gert Meering heb ik uiteraard destijds toestemming gekregen. Ik voeg ze nu even hier als bijlage bij toe in een .rwp bestand zoals ze ook in 1.5 zaten. Misschien dat die nog bijgevoegd kunnen worden in de downloadsectie.

Wel kan ik me dus heugen dat er een aantal assets waren gebruikt, maar die later verwijderd zijn. Dan wil rwtools ze nog wel aangeven.

Jur
« Last Edit: Monday 30 July, 2018, 20:58:26 by MartijnWoud »

2.267 posts
« Reply #100 on: Monday 30 July, 2018, 20:51:08 »
Top Jur!

Ik had ze uiteraard wel, maar er zijn genoeg vragen over gesteld zonder dat er een pasklaar antwoord te geven was.  ;)

Bedankt in ieder geval namens de toekomstige gebruikers  8)

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
« Reply #101 on: Monday 30 July, 2018, 20:54:03 »
Bedankt Jur voor de update. :)

De assets zijn nu bij de route-download te vinden, oftewel hier. ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
594 posts
« Reply #102 on: Monday 30 July, 2018, 20:57:34 »
Bedankt Jur en Martijn. Helemaal top!
« Last Edit: Monday 30 July, 2018, 21:01:46 by louke1968 »

40 posts
« Reply #103 on: Thursday 30 August, 2018, 15:05:37 »
Als train simulator 2019 daadwerkelijk 64-bit word.  Word de route dan toch uitgebreid naar Den-Bosch? Gewoon een vraag, ik wil Jur hier niet mee aansporen om de route te gaan bouwen, of iets in die richting. :o ;)
M.V.G
Tom