Voorhout al? Wow
Mooie screens DailyEdgar. Bij een ervan vroeg ik mij af of de portaal(en) niet ietwat te hoog staan omdat ze bv. handmatig geplaatst moeten worden als autom. niet gaat. (knipsel portaal hoogte)Kan ook gezichtsbedrog zijn wat het wel zal wezen maar toch. Afijn even meteen een tip mochten ze handmatig geplaatst moeten worden;Bij een dubbelklik op het spoor ligt dat bv. op 0.400, moet er nu handmatig een portaal worden geplaatst staat die veelal te laag/hoog. (bij autom. is dat precies goed)Als je nu op het portaal dubbelklikt moet de hoogte precies zo zijn als de spoorhoogte aangeeft. (knipsel spoorhoogte)
je bent echt lekker bezig zeg! ziet er top uit!
Ziet er goed uit!
Quote from: John Roterman on Saturday 02 February, 2019, 15:42:10 Voorhout al? WowSpoor is snel gelegd.. Dat is t probleem ook niet
Bij een ervan vroeg ik mij af of de portaal(en) niet ietwat te hoog staan omdat ze bv. handmatig geplaatst moeten worden als autom. niet gaat. (knipsel portaal hoogte)Kan ook gezichtsbedrog zijn wat het wel zal wezen maar toch. Afijn even meteen een tip mochten ze handmatig geplaatst moeten worden;Bij een dubbelklik op het spoor ligt dat bv. op 0.400, moet er nu handmatig een portaal worden geplaatst staat die veelal te laag/hoog. (bij autom. is dat precies goed)Als je nu op het portaal dubbelklikt moet de hoogte precies zo zijn als de spoorhoogte aangeeft. (knipsel spoorhoogte)
Quote from: trainsxp on Saturday 02 February, 2019, 12:05:37 Afijn even meteen een tip mochten ze handmatig geplaatst moeten worden;Bij een dubbelklik op het spoor ligt dat bv. op 0.400, moet er nu handmatig een portaal worden geplaatst staat die veelal te laag/hoog. (bij autom. is dat precies goed)Als je nu op het portaal dubbelklikt moet de hoogte precies zo zijn als de spoorhoogte aangeeft. (knipsel spoorhoogte)Als je losse portalen met de tab toets ingedrukt op het spoor plaatst worden ze meteen op je juiste hoogte geplaatst.
Afijn even meteen een tip mochten ze handmatig geplaatst moeten worden;Bij een dubbelklik op het spoor ligt dat bv. op 0.400, moet er nu handmatig een portaal worden geplaatst staat die veelal te laag/hoog. (bij autom. is dat precies goed)Als je nu op het portaal dubbelklikt moet de hoogte precies zo zijn als de spoorhoogte aangeeft. (knipsel spoorhoogte)
Alles is nog W.I.P!!
Prachtig, inclusief de nutteloze tramrails in de bus baan zo te zien.