........ In elk geval heeft dit een technische reden en is het dus niet nodig om leden daarover aan te spreken.
Ja dat snap ik, maar dan moet je maar net weten hoe de vork in de steel zit, vandaar.......
Afijn als iemand een citaat van dat bericht post word het wel doorgegeven, of zie ik dat verkeerd?
Het is misschien een open deur intrappen, maar ik vraag mij af waarom het wiel telkens weer opnieuw uitgevonden moet worden. Er zijn nu twee routes waarin Amsterdam CS in voorkomt en waarin vele uren werk zitten. Waarom niet de vraag naar één van de bouwers of je de beoogde route als beginpunt mag gebruiken, desnoods met het verwijderen van alles wat niet met Amsterdam CS te maken heeft.
Het is misschien een open deur intrappen, maar ik vraag mij af waarom het wiel telkens weer opnieuw uitgevonden moet worden. Er zijn nu twee routes waarin Amsterdam CS in voorkomt en waarin vele uren werk zitten. Waarom niet de vraag naar één van de bouwers of je de beoogde route als beginpunt mag gebruiken, desnoods met het verwijderen van alles wat niet met Amsterdam CS te maken heeft. Daarbij komt dan, misschien in de toekomst, het voordeel dat als dat mogelijk is, beide routes samengevoegd kunnen worden, doordat je vanuit exact dezelfde coördinaten werkt.
we hebben nu wel een 64 bit TS echter ook hier zijn grenzen aangaande het geheugen
Quote from: treintje on Monday 19 November, 2018, 15:07:20 we hebben nu wel een 64 bit TS echter ook hier zijn grenzen aangaande het geheugenUuhm met 64 Bit is dit probleem juist verholpen
Quote from: energeticshadow on Monday 19 November, 2018, 15:17:25 Quote from: treintje on Monday 19 November, 2018, 15:07:20 we hebben nu wel een 64 bit TS echter ook hier zijn grenzen aangaande het geheugenUuhm met 64 Bit is dit probleem juist verholpen Als je goed leest schrijf ik ook "ook hier zijn grenzen"
Quote from: treintje on Monday 19 November, 2018, 15:21:49 Quote from: energeticshadow on Monday 19 November, 2018, 15:17:25 Quote from: treintje on Monday 19 November, 2018, 15:07:20 we hebben nu wel een 64 bit TS echter ook hier zijn grenzen aangaande het geheugenUuhm met 64 Bit is dit probleem juist verholpen Als je goed leest schrijf ik ook "ook hier zijn grenzen"En wat zijn die grenzen dan? want grenzen met RAM heb je niet meer, dus ik ben nu wel benieuwd naar wat jij als grens ziet
Met 64 bit is die grens nog zo ver dat je hier de komende jaren geen problemen mee gaat ondervinden
Ik zag in het echt ook een veehouder met zn koeien daar, maar de veehouder moet ik nog plaatsen