Ziet er wel goed uit.Amsterdam - Haarlem zit al de route NW Nederland, toch?Amsterdam Hoofddorp via Schiphol ook, dus waarom ga je dat stuk opnieuw maken?Is het niet leuker om iets te maken wat er nog niet is, bijvoorbeeld Haarlem - Den Haag met Schiphol - Leiden?Verder ziet her zoals gezegd goed uit en succes met bouwen zou ik zeggen.
Hallo allemaal!Welkom op het topic over dit traject: Amsterdam - Haarlem - Leiden - Den Haag. Deze route ben ik begonnen omdat er nog geen mappen zijn die in de Randstad zijn gebouwd. De route loopt in V1 van Amsterdam naar Den Haag. Later komt Schiphol erbij (en misschien Rotterdam). De route loopt vanaf Haarlem tot Amsterdam (momenteel) en op de meeste plekken is de scenery klaar. Hier zijn wat foto's. Geniet ervan, laat een reactie achter en suggestie's zijn welkom!
Quote from: DailyEdgar on Wednesday 14 November, 2018, 19:19:49 Hallo allemaal!Welkom op het topic over dit traject: Amsterdam - Haarlem - Leiden - Den Haag. Deze route ben ik begonnen omdat er nog geen mappen zijn die in de Randstad zijn gebouwd. De route loopt in V1 van Amsterdam naar Den Haag. Later komt Schiphol erbij (en misschien Rotterdam). De route loopt vanaf Haarlem tot Amsterdam (momenteel) en op de meeste plekken is de scenery klaar. Hier zijn wat foto's. Geniet ervan, laat een reactie achter en suggestie's zijn welkom!Geen routes in de randstad is wel een beetje overdreven…Binnenkort komt mijn Hoekse LijnEr zijn al een aantal routes in de omgeving Amsterdam en Utrecht (Is dat ineens geen randstad meer?)De HSL van Amsterdam naar Rotterdam.Er wordt een route gebouwd van gouda naar alphen.Dus zoveel ongebouwde lijnen zijn er niet meer...
Natuurlijk zijn er routes die eraan bouwen maar op het moment is er niks naar Den Haag en er zijn nog geen uitgekomende routes in de randstad (behalve HSL). Daarom heb ik dat getypt.
@Sebas01Natuurlijk heb je gelijk, maar als Delvenaar in Pijnacker zou ik de Hofpleinlijn en Rotterdam-Delft-Den Haag HS/CS wel heeeeel erg mooi vinden. Als ik de plaatjes van @DailyEdgar zie, dan geniet ik weer van het realisme van TS en de artiesten die dit maken👍🏼👍🏼
Quote from: Paulvanuf on Thursday 15 November, 2018, 12:40:35 @Sebas01Natuurlijk heb je gelijk, maar als Delvenaar in Pijnacker zou ik de Hofpleinlijn en Rotterdam-Delft-Den Haag HS/CS wel heeeeel erg mooi vinden. Als ik de plaatjes van @DailyEdgar zie, dan geniet ik weer van het realisme van TS en de artiesten die dit maken👍🏼👍🏼De Hofplein staat nog op mijn lijstje wanneer de hoekse helemaal afgerond is.
Denhaag CS en Leiden Centraal zijn er al
Welke reden heeft dit om de naam van dit topic Re: <span style= te noemen?