Ambitieus project: Usines Gustave Boël.

94 posts
Re: Ambitieus project: Usines Gustave Boël.
« Reply #30 on: Monday 07 January, 2019, 17:05:08 »
(Hier bekend als de NS 2000 :P)

Je bedoeld dus deze NS 2000? ;)

Ja die heb ik ook! Maar ik vind de 44 tonner 'comfortabeler' rijden. Gek om dat over iets digitaals te zeggen ;D

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.825 posts
« Reply #31 on: Tuesday 08 January, 2019, 14:52:47 »
Nee hoor , ik heb dat ook met diverse treinstellen of loks...die rijden gewoon beter dan andere,tenminste dat is het gevoel. ;)

94 posts
« Reply #32 on: Wednesday 23 January, 2019, 10:55:35 »
Nou, helaas ben ik thuis komende te zitten voor onbepaalde tijd... Bied wel mogelijkheid om me eens boos te maken op de hoofdlijnen rondom La Louviére en Manage. Aanvankelijk wilde ik hier weinig tijd in gaan steken maar goed, we weten allemaal hoe dat gaat. ;D

Ik moet nog aan de details werken, en ook zijn de seinen volgens mij nog niet officieel uit, in ieder geval niet met handleiding ofzo dus zit het nog een beetje zelf uit te zoeken allemaal. Het werkt nog niet echt optimaal... De bovenleiding is 25kV Franse meuk maar er is gewoonweg niets anders en ik vind het allang prima eigenlijk. Het is mooi genoeg, en een goede vriend zag het niet eens en die weet er wel e.e.a. van... ;D

Waar lijn 116 met lijn 117 samen komt bij Y Familleureux, richting Manage...

Dit deze morgen nog 'even' gedaan op de zoete klanken van Steak Number Eight, Pantera etc....

Stukje lijn 116 naast het fabrieksterrein, het uithaalspoor links krijgt ook nog bovenleiding. Rechts van het hoofdspoor heeft ook nog een 6 of 7 sporige bundel gelegen maar die is eind jaren '80 opgebroken, vandaar de bredere portalen.

Blik van de voetgangersbrug van het parkeerterrein naar het fabrieksterrein met een HLE 27 die een ertstrein trekt. (Geen idee of die combo echt zo reed...)

En nu eerst de afwas... ::)

Sjef61 (maker LUA scripts en assets) lid MSTS/RW
277 posts
« Reply #33 on: Wednesday 23 January, 2019, 19:14:52 »
 Ziet er netjes uit hoor.
En ja, zo heeft ieder nadeel weer een klein voordeel.

Het is een van de mooiste vergoedingen van het leven, dat niemand oprecht een ander kan helpen zonder zichzelf te helpen.

Ralph Waldo Emmerson

927 posts
« Reply #34 on: Wednesday 23 January, 2019, 23:01:33 »
Wauw dat ziet er prachtig uit!  ;)

94 posts
« Reply #35 on: Thursday 24 January, 2019, 09:37:20 »
Thanks jongens! Vandaag bouwen we verder aan '2e Divisie sectie A&B' O.a. voormalig station La Croyere gesloten in 1984, en staat er tot op vandaag nog altijd, inclusief perrons, tunneltje en loges....

P5-1160-0028-La-Croyere
by Esmée van Rijswick, on Flickr