Advies nieuwe route

*
Intercity
527 posts
Advies nieuwe route
« on: Tuesday 22 September, 2015, 09:52:00 »
Ik zou heel graag julie mening willen horen over een project wat ik liever niet had willen maken :D maar wegens pronlemen met mijn pc kan ik voorlopig niet meer verder bouwen aan de route Hoorn kersenboogerd-Hoofddorp. Tijdens de vakantie was ik al begonnen met een nieuwe route op mijn laptop omdat ik die meehad. Aangezien mijn laptop natuurlijk niet zo best is vergelijken met mijn pc is het de bedoeling om een route te creeëren met spoor/portalen en seinen. Maar wel heel weinig scenery zodat de route voor iedereen bereidbaar zou moeten zijn. Bij weinig scenery moet je denken aan stations en wat bomen zodat het niet helemaal leeg is. Op deze manier kun je snel een route maken waarin je lekker lang kan rijden. Ik zou graag julie mening hierover willen horen. Ik doe mijn best ik heb tevens beloofd een route af te leveren ;)

Groeten Yannick

EDIT Etienne
Topic afsplitst van het screenshot topic en verplaatst naar dit board.
« Last Edit: Tuesday 22 September, 2015, 10:57:56 by etienne123 »

*
Sprinter
421 posts
Re: Re: Railworks en Train simulator 2016 screenshots #2
« Reply #1 on: Tuesday 22 September, 2015, 10:35:06 »
Misschien niet helemaal het geschikte topic hiervoor, maar goed.
Ik zou zeggen nee, doe het niet. Ik vind een route namelijk pas echt een route als het compleet is. Ik ben daarentegen nog wel erg benieuwd naar de route Hoorn Kersenboogerd - Hoofddorp. Maar zoals je zelf al zegt, zit het met je PC niet helemaal mee. :-\

*
Stoomlocomotief
6 posts
Re: Advies nieuwe route
« Reply #2 on: Tuesday 22 September, 2015, 13:23:37 »
Ook ik ben erg benieuwd naar je huidige project van Hoofddorp - Hoorn Kersenboogert, maar aangezien er om andere input wordt gevraagd kom ik met een tweetal suggesties

1) Oldenzaal - Zutphen
Leuk diesellijntje met veel natuur, goed voor een klein uurtje treinplezier van begin tot eind.

2) Haarlem - Zandvoort
Kort lijntje met voldoende uitbreidingsmogelijkheden.

Custom scenery zal vooral nodig zijn voor de stations, maar de rest kan naar mijn mening met standaard objecten worden afgwerkt.

*
Hogesnelheidstrein
1.012 posts
« Reply #3 on: Tuesday 22 September, 2015, 16:10:38 »
Ik zie zelf graag een goed gevulde route, maar als je het goed weet te vullen zoals Koplopermau en Oost Nederland van NS-Virm en Daniël Schreurs, dan ben ik best benieuwd wat je er van gaat maken.
Zou het zonde vinden als je de route Hoofddorp - Hoorn Kersenboogaard weg zou gooien, aangezien je daar zo ver mee bent, misschien een tussen release doen?
Hoop dat je hier wat mee kan.  ;)

*
Intercity
527 posts
« Reply #4 on: Tuesday 22 September, 2015, 19:01:08 »
Dan laat ik het hierbij! zoals ik al zij kan ik helaas niet nu verder bouwen aan hnk-hfd maar ik gooi de route zeker niet weg en ik ga eraan verder wanneer dat kan ;)

Groeten Yannick

*
Sprinter
247 posts
« Reply #5 on: Saturday 03 October, 2015, 15:16:22 »
Haarlem-Santpoort-IJmuiden ofzo of Haarlem Zandvoort , anders is Alphen a/d Rijn-Gouda (via Boskoop) ook een leuke route
« Last Edit: Monday 05 October, 2015, 17:30:46 by Loc1601 »