[WIP] Nieuwe fictieve route: Borderlands V2

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
Re: [WIP] Nieuwe fictieve route: Oberfeld Bad - Severodvinsk
« Reply #60 on: Sunday 20 July, 2014, 22:51:56 »
Iets slechter nieuws: De Beta wordt verplaats naar dinsdag. Dit ten gevolge van het goede weer van de voorbije dagen en enkele bugs in de route die voor paar probleempjes zorgen. Inmiddels zijn deze zo goed als opgelost.

Dank voor uw begrip  :P

En ik me de hele dag er op zitten verheugen...
Maar ik snap dat je met dit mooie weer niet de hele dag aan je eigen route wil zitten werken. En kwaliteit gaat boven kwantiteit!

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #61 on: Sunday 20 July, 2014, 23:22:56 »
Iets slechter nieuws: De Beta wordt verplaats naar dinsdag. Dit ten gevolge van het goede weer van de voorbije dagen en enkele bugs in de route die voor paar probleempjes zorgen. Inmiddels zijn deze zo goed als opgelost.

Dank voor uw begrip  :P

En ik me de hele dag er op zitten verheugen...
Maar ik snap dat je met dit mooie weer niet de hele dag aan je eigen route wil zitten werken. En kwaliteit gaat boven kwantiteit!

Wie weet komt er wel een verassing bij kijken ;)

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #62 on: Tuesday 22 July, 2014, 17:38:38 »
De Beta is ingestuurd en zal wanneer de desbetreffende mensen hem online zetten beschikbaar zijn op treinpunt.

Indien u bugs vind mag u die hier altijd komen melden. Tevens bevat Severodvinsk weinig scenery en stoppen de sporen abrupt, dit komt door een toekomstig plan van mezelf.

*
Intercity
Bouwer Noordwest Nederland
671 posts
« Reply #63 on: Thursday 24 July, 2014, 11:44:38 »
Staat in download sectie ben nu aan het installeren! :)
Russia land wtf is dat 1,7 GB
« Last Edit: Thursday 24 July, 2014, 12:05:10 by Joopiejj »

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #64 on: Thursday 24 July, 2014, 12:37:24 »
Staat in download sectie ben nu aan het installeren! :)
Russia land wtf is dat 1,7 GB

Ja, ik probeer tegen de volgende versie wat dingen weg te laten. Maar ik moet wel zeggen, die land route duurt ongeveer 2 tot 3 uur om rond te rijden en is rond de 200km lang. Een aanrader.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #65 on: Thursday 24 July, 2014, 15:10:05 »
Heb de route er eens opgezet maar nog niet gestart omdat ik wat track items mis wat mogelijk een crash kan veroorzaken, voor de rest is het compleet volgens RW_tools.
Nu gaat het om deze objecten:
Assets\TerLor\SNCFChassisEcran\RailNetwork\Signals\ChassisEcran\BP\BluePrintA\SNCF_A_M.bin
Assets\TerLor\SNCFChassisEcran\RailNetwork\Signals\ChassisEcran\BP\BluePrintA\SNCF_A_M_D.bin
Assets\TerLor\SNCFChassisEcran\RailNetwork\Signals\ChassisEcran\BP\BluePrintB1\SNCF_B1_M_01.bin
Assets\TerLor\SNCFChassisEcran\RailNetwork\Signals\ChassisEcran\BP\BluePrintG10\SNCF_G10_M_02.bin
Assets\TerLor\SNCFChassisEcran\RailNetwork\Signals\ChassisEcran\BP\BluePrintG10\SNCF_G10_M_04.bin

Daar staat volgens mij geen link van vermeld waar te halen, weet jij dat zo gauw waar dat was?
Mocht het wel vermeld zijn dan excuus. ;)

Groeten trainsxp

*
Intercity
Bouwer Noordwest Nederland
671 posts
« Reply #66 on: Thursday 24 July, 2014, 15:18:17 »
Heb deze ook niet. Maar route werkt wel! ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #67 on: Thursday 24 July, 2014, 15:23:58 »
Heb deze ook niet. Maar route werkt wel! ;D

Oke dat weten we dan, maar een route met ontbrekende/niet werkende signals is wel het ergste wat je als machinist kan overkomen, dan word het een Doodemans rit. ;)

Edit/
Het vermoeden bestaat dat het dit pakket is : SignalisationLumineuseRS2013_Pack1_V3.rar althans die heb ik geïnstalleerd en RW_Tools geeft ze niet meer missend.
« Last Edit: Thursday 24 July, 2014, 15:47:59 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #68 on: Thursday 24 July, 2014, 16:43:47 »
wordt ik kippig?????????????????????
ik zie deze route nergens als download :-\

*
Sprinter
267 posts
« Reply #69 on: Thursday 24 July, 2014, 16:52:42 »
ik heb hem al wat ik zien heb mooi uit nu wat meer treinen rijden  ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #70 on: Thursday 24 July, 2014, 16:55:50 »
ik zie deze route nergens als download :-\

Kijk eens bij Borderlands in de download sectie, je geeft het iig gauw op "zoek en gij zult vinden". ;)

ik heb hem al wat ik zien heb mooi uit nu wat meer treinen rijden  ;)

Kan dat soms ietwat duidelijker, of begin je op school net Nederlands te leren schrijven. ;D

Heb het ff ontcijfert wat iets beter weg leest: ik heb hem al, wat ik heb gezien ziet er mooi uit, nu nog wat meer rijdende treinen. ;)
Ps, het is al via een PM opgelost tussen ons.

@jesitim
Als route bouwer kijk ik altijd als 1e in de editor van een route en kwam al een schoonheid foutje tegen.
Bij (zie bovenin het plaatje Lat en Long) heb je op 3 plaatsen sporen liggen die elkaar overlappen met als gevolg 3 hoge rechthoeken wat duid dat er iets mis is, en waarschjinlijk in de 2D modus als een wissels word gezien.
Dat stukje wat het overlapt zul je moeten verwijderen en met de Weld icoon weer aan elkaar breien wat 2 x per overlapping moet gebeuren waarbij je dus 2 driehoekjes krijg te zien.
Je zult de route even moeten nalopen of dat mogelijk op meer plaatsen het geval is want dit gaat geheid problemen geven bij scenarios maken omdat op die plaatsen in feite het spoor is onderbroken/als wissel word gezien.
« Last Edit: Thursday 24 July, 2014, 18:52:07 by trainsxp »

*
Sprinter
267 posts
« Reply #71 on: Thursday 24 July, 2014, 17:28:08 »
waar slaat dit op trainsxp   tuurlijk  ben Nederlander ben 1960  ; >:( >:( >:( >:(

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.986 posts
« Reply #72 on: Thursday 24 July, 2014, 17:54:30 »
Ontspan , Hij bedoelt ermee dat de zin niet helemaal goed geplaatst is.
Voor je op antwoord drukt , lees je zin / verhaal eens na op fouten/komma's enz..

Een foutje kan iedereen gebeuren .. zelfs bij mij  ;)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #73 on: Thursday 24 July, 2014, 19:52:56 »
Vrienden een hele leuke route is geboren! ;)
Ik heb dan ook besloten deze route voorrang te geven en er voorlopig 1 Stoptrein scenario voor te maken.
Het DB Materieel blijft op Duits grond gebied.
Alvast wat plaatjes W.I.P

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #74 on: Thursday 24 July, 2014, 21:55:01 »
Ok, ten eerste bedankt om de route te downloaden! Ik apprecieer dit enorm!

Ten eerste: De wissels die blijkbaar fout zijn worden opgelost, gelukkig dat sommigen een goed oog hebben. Dankjewel trainsxp!

Ten tweede: De missing assets die sommige kregen, deze komen van hier: http://www.railsim-fr.com/forum/index.php?app=downloads&showfile=257
Deze zullen later wel verwijderd worden aangezien ik nu de Russische seinen gebruik.

Ten derde: Ik was de stationsborden van GertNNRoute vergeten meeleveren, deze zitten in de bijlage van deze post.

Ten vierde: John, het is geweldig dat je scenario's maakt voor mijn route! Ik zal deze met plezier spelen (Als ik het juiste materiaal heb ;) ) Let wel op, de kans is vrij groot dat deze niet meer zullen werken in de volgende release.

Ten vijfde: Over de volgende release, het plan is om nu het huidige traject van de beta te verfijnen om daarna de V1 release te geven. Daarna ga ik verder op het andere traject.

Bij vragen mag je ze gerust stellen, ik sta voor alles open.
« Last Edit: Thursday 24 July, 2014, 21:56:51 by jesitim »

*
Hogesnelheidstrein
1.471 posts
« Reply #75 on: Thursday 24 July, 2014, 23:15:23 »
Ik was ook al bezig met een scenario, jammer om te horen dat die niet zal werken in de release  :(
Een screen van mijn scenario

Ik heb nog een verzoek voor in de release, namelijk wat meer van die markers die je in de HUD en 2D view ziet. Zoals sidings bij Oberfeld Bad en een destenation marker op de HSL tussen Pedrozavodsk (ik hoop dat ik dit goed schrijf!) en Lackenhaus. Voor de rest vind ik het een leuke en mooie route!

Edit: Mensen die de route al goed kennen moeten een beetje kunnen raden wat voor een scenario het wordt!
« Last Edit: Thursday 24 July, 2014, 23:38:48 by rubentreinfreak »

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #76 on: Thursday 24 July, 2014, 23:25:44 »
Ik was ook al bezig met een scenario, jammer om te horen dat die niet zal werken in de release  :(
Een screen van mijn scenario
//SCREENS//

Ik heb nog een verzoek voor in de release, namelijk wat meer van die markers die je in de HUD en 2D view ziet. Zoals sidings bij Oberfeld Bad en een destenation marker op de HSL tussen Pedrozavodsk (ik hoop dat ik dit goed schrijf!) en Lackenhaus. Voor de rest vind ik het een leuke en mooie route!

Over de scenario's: Ik zoek momenteel uit hoe ik track rules kan veranderen zonder effectief de sporen te heraanleggen. Dit zorgt er namelijk voor dat de scenario's niet zullen werken (denk ik), hier is alle hulp dus welkom ;)

De verzoeken: De markers worden nog veel uitgebreider, dus ook sidings en ook de HSL zal er krijgen.
Alvast bedankt ;)

*
Intercity
Transavia
505 posts
« Reply #77 on: Friday 25 July, 2014, 00:40:03 »
Alleen op Severodvinsk spoortje 3 is er een marker niet goed geplaatst, of er is wat anders aan de hand, want de deuren gaan aan de verkeerde kant open.
Contact HV company channel on 131.900.

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #78 on: Friday 25 July, 2014, 00:50:12 »
Alleen op Severodvinsk spoortje 3 is er een marker niet goed geplaatst, of er is wat anders aan de hand, want de deuren gaan aan de verkeerde kant open.

Ah, die bug weer. Die ga ik nog op een of andere manier moeten oplossen. Bedankt voor de melding!

*
Intercity
Transavia
505 posts
« Reply #79 on: Friday 25 July, 2014, 00:51:31 »
Graag gedaan ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #80 on: Friday 25 July, 2014, 07:12:38 »
Over de scenario's: Ik zoek momenteel uit hoe ik track rules kan veranderen zonder effectief de sporen te heraanleggen. Dit zorgt er namelijk voor dat de scenario's niet zullen werken (denk ik), hier is alle hulp dus welkom ;)

Bestaande trackrules zou ik niet aan liggen knoeien, dat gaat problemen geven bij een release omdat deze trackrule moet worden meegegeven zodat bij derden hun originele trackrule wordt overschreven.
Je zou dan een eigen trackrule moeten maken door bijv. een copy/paste te maken van het originele die je gaat gebruiken en daar de naam van te wijzigen.
Mja dat brengt wel met zich mee dat dit moet worden doorgevoerd in je tracks.bin bestand vanwege die naamswijziging, (anders heb je er niets aan voor het nu bestaande spoor) maar dat is een ander verhaal op zich.

Ah, die bug weer. Die ga ik nog op een of andere manier moeten oplossen. Bedankt voor de melding!

Zie en lees plaatje "verborgen spoor" voor de oplossing. ;)
« Last Edit: Friday 25 July, 2014, 07:26:22 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #81 on: Friday 25 July, 2014, 10:02:14 »
Ik vindt het een knap stukje werk!
Zeker het eerste station bij de zee erg mooi gemaakt Oberfeld Bad.
Ik ben druk bezig met het scenario ;)

Op dit moment nodig RSC:
BR 423
BR 424
ICE 1
ICE 2
BR 294
« Last Edit: Friday 25 July, 2014, 10:42:09 by John Roterman »

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #82 on: Friday 25 July, 2014, 16:12:01 »
Aangezien ik niet graag stil zit, ben ik begonnen aan nog een scenario. Deze zal je binnenkort vinden in de downloadsectie.

Het gaat om een goederentrein, een echte piepende Russische goederentrein. Eentje die veel kabaal maakt als hij voorbijraast (jaja realistisch geluid noemen ze dat).

Hier 2 screens van het scenario. Voor de mensen met een goed oog, er zit al een nieuwigheid verstopt in 1 van de screens. Wie raad het eerst?

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.986 posts
« Reply #83 on: Friday 25 July, 2014, 16:55:16 »
Hmm.. de borden vind ik persoonlijk niet echt passen bij de rest van de omgeving.
Dat groene is te fel ... daar moet ik nog even naar kijken.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #84 on: Friday 25 July, 2014, 17:55:56 »
Hmm.. de borden vind ik persoonlijk niet echt passen bij de rest van de omgeving.
Dat groene is te fel ... daar moet ik nog even naar kijken.

Ja wat je zeg, mijn inziens mag dat groen wel wat donkerder/doffer, nu springt het er helemaal uit t.o.v. het totaal plaatje. ???

*
Hogesnelheidstrein
1.471 posts
« Reply #85 on: Friday 25 July, 2014, 18:08:13 »
Hallo iedereen

Bij deze breng ik 2 (ja mensen 2!!) scenario's voor deze route uit. Ik ben nou niet echt een ervaren scenario maker, dus tips zijn altijd welkom! Waarschijnlijk laat ik deze 2 scenario's ook in het download gedeelte zetten.

Groeten Ruben

edit: OMG ik zie nu al dat ik een hele grote fout heb gemaakt! Stomme Russische namen.
Als het nodig is verbeter ik het wel, moeten jullie maar laten weten. Aangezien de route een beta is en de scenario's niet zullen werken met de release, maakt het hopelijk niet erg veel uit.

PS: degene die de fout ontdekt krijgt 10 punten :P Routemaker mag niet meedoen, want die heeft de route al langer kunnen spelen
« Last Edit: Friday 25 July, 2014, 18:57:27 by rubentreinfreak »

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #86 on: Friday 25 July, 2014, 18:40:09 »
edit: OMG ik zie nu al dat ik een hele grote fout heb gemaakt! Stomme Russchische namen.
Als het nodig is verbeter ik het wel, moeten jullie maar laten weten. Aangezien de route een beta is en de scenario's niet zullen werken met de release, maakt het hopelijk niet erg veel uit.

PS: degene die de fout ontdekt krijgt 10 punten :P Routemaker mag niet meedoen, want die heeft de route al langer kunnen spelen

Ik weet em ;)
Het is russische en niet russchische. Kom maar op met die 10 punten lol

Btw: ik ga ze zeker eens proberen!

*
Hogesnelheidstrein
1.471 posts
« Reply #87 on: Friday 25 July, 2014, 18:58:14 »
De laatste tijd slaap ik meer dan dat ik wakker ben. Gelukkig is het zomervakantie

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #88 on: Friday 25 July, 2014, 18:59:51 »
FOUT, en je mocht niet meedoen gezien deze regel:

Routemaker mag niet meedoen, ........ ;D :P

Het moet zijn Russische ..........., dus met hoofdletter. ;)
« Last Edit: Friday 25 July, 2014, 19:13:04 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
1.471 posts
« Reply #89 on: Friday 25 July, 2014, 19:34:09 »
Oh, das niet de fout die ik bedoelde.... Ik heb die fout maar verbeterd
Een hint dan maar: Het heeft te maken met mijn scenario en je kan de fout bewijzen door een andere screen op deze pagina.

Trainsxp verdient 10 bonuspunten :p
« Last Edit: Friday 25 July, 2014, 19:40:12 by rubentreinfreak »