[WIP] Nieuwe fictieve route: Borderlands V2

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
Re: [WIP] Nieuwe fictieve route: Borderlands V1.1
« Reply #150 on: Thursday 31 July, 2014, 11:06:00 »
En hier zijn we met een eerste update, de museumlijn zal grondig onder handen genomen worden. Dit samen met Severodvinsk en Petrozavodsk! Meer sfeer, meer realisme en vooral meer plezier ;)

Wees gerust, ik beperk het aantal benodigde freeware assets. Dit zodat het niet te veel zoeken is voor de route perfect te laten zijn. Heb zelf namelijk een hekel aan het zoeken naar assets of hele lijsten doorlopen ;)

De screens:

Ik zeg niet waar dit is, dit mogen jullie zelf raden (insert: gemene lach).
Stationswijzigingen en heel het dorp omgetoverd tot een echt gezellig dorpje:

Zicht van de andere kant:

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #151 on: Thursday 31 July, 2014, 19:56:22 »
WAUW  :o
Dat ziet er echt mooi uit

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #152 on: Sunday 03 August, 2014, 20:26:02 »
Nu ik bezig ben met de vernieuwing van de scenery zal ik eens bespreken hoe ik de toekomst van de route zie.

Wat je kan verwachten in de toekomst (naast de vernieuwde scenery)

- Een volledig nieuw Severodvinsk, het station zoals het nu is gaat weg en zal plaats maken voor een nieuw. Een met een groot opstelterrein en lange perrons. Stations zoals in Rusland dus :p Indien je wat voorbeelden wilt, ik baseer me op Balezino uit de route van Trainz 2012

- Lackenhaus wordt wat uitgebreid, de plaats waar nu gebouwd wordt zal een extra spoor geven. Dit zal lang genoeg zijn om een vrij lange trein te kunnen plaatsen (max 12 tot 15 wagons), dit om compatibel te zijn met Severodvinsk

- En nog wat kleine dingen, paar spoorveranderingen en dat soort zaken.

- Internationalisering van het project, blijkbaar had iemand op de Duitse railworks site mijn route gepromoot :p De route zal beschikbaar gesteld worden op het Russisch forum en de Duitse railworks site

Tevens mensen mogen me altijd toevoegen op steam, wie weet komt er eens een gamesessie van :p
Steam name: sovjesitim

« Last Edit: Sunday 03 August, 2014, 21:32:16 by jesitim »

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #153 on: Monday 04 August, 2014, 14:59:51 »
Vandaag wat geknutseld aan de nieuwe ingang van Severodvinsk, had eerst al alle sporen gelegd maar door een crash van TS2014 moest ik opnieuw beginnen.

De ingang is nu logischer, volledig met Russische bovenleiding afgewerkt en het goede oog kan nog zien waar de sporen gelegen hebben in de beta. Om een idee te geven van hoe het station er komt uit te zien: de sporen lopen na deze splitsing op de screens nog een paar kilometer verder om daar het station te vormen. Waar vroeger het station was, is nu het einde van de reeds aangelegde sporen.

Screens:

Het sporenplan van de ingang, de museumlijn is nog niet aangesloten:

Kijkend naar het beta-traject:

De spoorbrug over de HSL, kijkend naar het toekomstige Severodvinsk:

De samenkomst van 2 lijnen, was veel werk om al die bovenleiding te plaatsen:

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #154 on: Monday 04 August, 2014, 15:15:06 »
Aardig klusje :P
« Last Edit: Monday 04 August, 2014, 15:20:24 by John Roterman »

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #155 on: Tuesday 05 August, 2014, 20:11:09 »
Hallo iedereen!

Momenteel nog steeds bezig met Severodvinsk aan te leggen, ik eis perfectie van mezelf ;)
Screens komen morgen.

Nu, ik zoek mensen die bereid zijn om de manual te vertalen naar het Duits en of Russisch (wat me niet vanzelfsprekend lijkt dat iemand dat kan). Wil jij mij helpen of ken je iemand die me wil helpen, aarzel dan niet om eem PM te sturen!

Met vriendelijke groeten, с искренним уважением, sincerely, grüße

jesitim

*
Hogesnelheidstrein
Bezoek ook eens mijn eigen site
1.239 posts
« Reply #156 on: Sunday 26 October, 2014, 21:05:42 »
Ik zoek deze Nastupiste v1.0 en deze CZ Trolejove nalezitosti 00 deze website doet het niet meer http://www.railworks.cz/tratove-objekty/

*
Blokkendoos
twin brother but whose?
57 posts
« Reply #157 on: Wednesday 11 February, 2015, 17:46:52 »
Hallo Jesitim, er is alweer een tijdje overheen gegaan wat betreft de berichtjes. Maar ik waag het er maar op.
Zojuist opnieuw je Borderlands route ontdekt en zag dat er al een beta bij de downloads stond. Uiteraard gedownload en geïnstalleerd, alle assets bij elkaar gesprokkeld. Raad je het al? Ik heb bijna alles echter ik mis van Gert Meering de volgende objecten:
GM Lachenburg Bord
GM Lackenhaus Bord
GM Lackenhaus M Bord
GM Lindau Bord
GM Linzenburg Bord
GM Oberfeld bord
GM Oberfeld N Bord
GM Passau Bord
Bij Coha gezocht maar niets van dit moois. Misschien heb je hier een link voor? Deze worden nam. niet in de readme genoemd. RW tools liegt niet. Ik wacht rustig af op je antwoord. 
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #158 on: Wednesday 11 February, 2015, 18:47:15 »
willempie hoor je overal .....
Maar als je ietwat dichter bij huis zoekt staat er misschien wel een download link in dit topic. ::)
Zal je een hint geven: Stationsborden Duits ... ;)

Groeten trainsxp

*
Blokkendoos
twin brother but whose?
57 posts
« Reply #159 on: Wednesday 11 February, 2015, 19:41:39 »
willempie hoor je overal .....
Maar als je ietwat dichter bij huis zoekt staat er misschien wel een download link in dit topic. ::)
Zal je een hint geven: Stationsborden Duits ... ;)
Nee toch TrainsXP zie je overal ;D  Maar bedankt voor de hint, ze zijn gevonden. Ja je denkt wat je ver haalt is lekker maar dat gaat hier dus niet op.
Jesitim, nogmaals bedankt voor deze grens overscheidende route ook qua bouw enz. geweldig. 

*
Sprinter
249 posts
« Reply #160 on: Friday 13 February, 2015, 15:46:51 »
Mooie route , gister even gedownload maar de deuren van de trein openen niet bij eenneigen gemaakt scenario waarbij wel de stations staan ingesteld

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #161 on: Friday 13 February, 2015, 15:57:29 »
... maar de deuren van de trein openen niet ...

Van welke trein, toch niet van een goederentrein naar ik aanneem? ;D

*
Sprinter
249 posts
« Reply #162 on: Friday 13 February, 2015, 16:17:21 »
Een sandwitch BR 143 met N wagens

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #163 on: Friday 13 February, 2015, 16:31:33 »
Zo te zien zijn er perrons van Christrains gebruikt, dit betekend dat DTG > Academy moet zijn aangevinkt. :-\
Heb je dat al?

Edit/
Na aan vinken (en het scenario opnieuw opstarten) gaan ze bij mij iig open:
« Last Edit: Friday 13 February, 2015, 16:37:47 by trainsxp »

*
Sprinter
249 posts
« Reply #164 on: Friday 13 February, 2015, 17:18:36 »
Zo te zien zijn er perrons van Christrains gebruikt, dit betekend dat DTG > Academy moet zijn aangevinkt. :-\
Heb je dat al?

Edit/
  En bij mij dus ook! Bedankt!

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.223 posts
« Reply #165 on: Friday 13 February, 2015, 19:51:23 »
Heb je dat al?

Edit/
  En bij mij dus ook! Bedankt!
Dit gaat zich steeds herhalen, althans bij mij, als je even naar de RE gaat en dan Borderlands opent. Dan daar de DTG/ACADEMY aanvinken, wegschrijven en je hebt in deze route hier geen last meer van.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #166 on: Friday 13 February, 2015, 21:16:12 »
Tof dat de route nog steeds gevonden wordt! Ik hoef denk ik niet in te gaan op de vorige vragen, deze zijn al netjes beantwoord door anderen. Dank  aan die personen!

Tevens wil ik even laten weten dat een nieuwe fictieve route in ontwikkeling is. Meer info komt snel  8)

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #167 on: Saturday 14 February, 2015, 12:27:06 »
Tof dat de route nog steeds gevonden wordt! Ik hoef denk ik niet in te gaan op de vorige vragen, deze zijn al netjes beantwoord door anderen. Dank  aan die personen!

Tevens wil ik even laten weten dat een nieuwe fictieve route in ontwikkeling is. Meer info komt snel  8)
Kijk eens in je "brieven bus" Ik heb je iets gestuurd

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #168 on: Saturday 14 February, 2015, 15:40:16 »
Tevens wil ik even laten weten dat een nieuwe fictieve route in ontwikkeling is.

Hmm, wordt deze {WIP} route niet verder ontwikkeld dan? :-\
Tevens ff een vraag; welke gedachte zat er bij jou achter, om gezien het plaatje, daar een Mid Perron neer te leggen omdat daar geen spoor ligt?
Nu bestaat er een kans dat de deuren van die trein ernaast aan de verkeerde kant opengaan. ;)

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
Re: [WIP] Nieuwe fictieve route: Borderlands V2
« Reply #169 on: Saturday 14 February, 2015, 16:08:28 »
Je stelt een goede vraag trainsxp!

Eerst de vraag over het perron: Dat perron ligt er omdat station Lackenhaus gerenoveerd werd/wordt, je hebt dus links de HSL verbinding en rechts de lokale sporen. Door de renovatie moesten er tijdelijk andere sporen gelegd worden waardoor je dat Middenperron ziet.

Over de [WIP], de productie aan de huidige versie is gestopt. Maar ik zal een topje van de sluier verwijderen, momenteel ben ik bezig met Borderlands 2.0 . Dit is geen verderzetting van V1.1 maar compleet nieuw. Het concept blijft hetzelfde.
 Waarom doe ik dit nu?
Wel ondermeer doordat ik de route compleet kwijt ben en ook de content niet meer heb. Natuurlijk kan ik dat gewoon weer downloaden maar tevens was ik niet helemaal tevreden over hoe versie V1.1 was. Ik maak dus iets compleet nieuws. Iets beters! Ik laat jullie alvast een sneak peak zien die ondertussen al wat verouderd is. (Dus niet 100% representatief meer voor de scenery)

Het stationsplein van een station:

Een kijkje op datzelfde plein:

Een ander station:

Dat andere station langs de andere kant bekeken:

Let op, scenery is al veel meer aangevuld!

*
Sprinter
Machinist bij NMBS
400 posts
« Reply #170 on: Sunday 15 February, 2015, 16:26:52 »
Zoals hierboven gemeld ben ik bezig aan V2 van Borderlands, compleet nieuw.

Nu aangezien dit een route voor iedereen wordt wil ik wel eens graag van jullie horen wat jullie graag in de route willen zien. Of bijvoorbeeld welke landen!
Dit mogen jullie al typend doen maar ook afbeeldingen van plannetjes zijn zeer zeker welkom!

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #171 on: Tuesday 17 February, 2015, 17:38:58 »
Niemand? Nou dan heb ik wel een idee. Start in Enschede, dan Duitsland, richting Berlijn, vervolgens Polen (fictief natuurlijk. Waarom deze kant op? Nou in deze landen hebben eigen rolling stock. Rusland laat het een beetje afweten  wat dat betreft.
Je hoeft dit natuurlijk niet zo te doen. Het is maar een ideetje.
« Last Edit: Wednesday 18 February, 2015, 09:57:38 by treintje »

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
« Reply #172 on: Tuesday 17 February, 2015, 21:30:15 »
Ardennen achtig? Ned/Bel/Lux/Fra en Dui Zeg maar álá Lijn 42 met uitlopers het buitenland in. :P

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #173 on: Tuesday 17 February, 2015, 22:01:39 »
Ardennen achtig? Ned/Bel/Lux/Fra en Dui Zeg maar álá Lijn 42 met uitlopers het buitenland in. :P
Daar zat ik ook over te denken. Ik ben zelf benieuwd naar een Luxemburgse route, zeker omdat daar 0,0 content van is.
Wat ik leuk zou vinden is als je begint in een stad met een platte omgeving (geen heuvels) en dat je dan langzaamaan overgaat tot mooie heuvels en bergen.

*
Hogesnelheidstrein
1.239 posts
« Reply #174 on: Wednesday 23 December, 2015, 20:14:46 »
Waar vindt ik eigenlijk deze.

Assets\Roman72\SZDC\Stations\Perony\NastPanel_01_5m.bin   (Loft Item) on tile +000006+000014.bin         
Assets\Roman72\SZDC\Stations\Perony\NastPanel_01_7_5m.bin   (Loft Item) on tile +000006+000014.bin         
Assets\Roman72\SZDC\Stations\Perony\NastPanelL_01.bin   (Loft Item) on tile +000006+000014.bin         
Assets\Roman72\SZDC\Stations\Perony\SZDC_NastAsf_01.bin   (Loft Item) on tile +000008+000008.bin         

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #175 on: Wednesday 23 December, 2015, 21:27:42 »
Even Google (ons aller vriend maar schijnbaar niet van iedereen :-\) leverde DEZE site op, misschien is daar te vinden wat je zoekt. ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.239 posts
« Reply #176 on: Wednesday 23 December, 2015, 21:37:16 »
Daar heb ik gezocht maar dan krijg als nog dat te zien dat ik die mis.