Als je dan toch eens een keer gaat kijken; neem dan ook eens Driebergen Zeist bord 7 richting Utrecht mee. Met een 7 bak zou je daar dus stoppen echter dan gaan nergens de deuren open. Dat is al in diverse versies het euvel.
Quote from: treintje on Wednesday 15 May, 2019, 17:44:04 Als je dan toch eens een keer gaat kijken; neem dan ook eens Driebergen Zeist bord 7 richting Utrecht mee. Met een 7 bak zou je daar dus stoppen echter dan gaan nergens de deuren open. Dat is al in diverse versies het euvel.Nou dat is dan niet voor zijn tijd als het al diverse versies een euvel is en nu pas gemeld word, mja beter laat dan nooit.
Weer een bijna verloren dag, en of het mogelijk aan de Windows 10 update lag die gisteren passeerde weet ik niet maar het is wel toevallig. Het geval wilde dat bij het laden van een free/payware route TS zonder verklaarbare reden het spel afbrak.Na wat geprobeerd te hebben en niet hielp kwam ik er al doende achter dat routes die in een AP bestand zitten het wel deden zoals oa. die van DTG/Academy.
(ingekort)Iemand nog suggesties of mogelijk al zoekende een dergelijk geval tegen gekomen?
Quote from: trainsxp on Thursday 16 May, 2019, 12:49:11 (ingekort)Iemand nog suggesties of mogelijk al zoekende een dergelijk geval tegen gekomen? Ik heb deze (negatieve) ervaring niet terwijl ik veel *.AP uitgepakt gebruik.Een vraagje. Staat TrainSimulator op dezelfde schijf/partitie als je besturings systeem? Zo ja, probeer je TrainSimulator op een andere schijf/partitie te zetten.
Het mooiste zou zijn een SSD schijf. Wordt TS gelijk een stuk snellen met inlezen.Maar ja die moet je dan wel hebben. Maar probeer het eens uit.
Quote from: trainsxp on Wednesday 15 May, 2019, 18:17:21 Quote from: treintje on Wednesday 15 May, 2019, 17:44:04 Als je dan toch eens een keer gaat kijken; neem dan ook eens Driebergen Zeist bord 7 richting Utrecht mee. Met een 7 bak zou je daar dus stoppen echter dan gaan nergens de deuren open. Dat is al in diverse versies het euvel.Nou dat is dan niet voor zijn tijd als het al diverse versies een euvel is en nu pas gemeld word, mja beter laat dan nooit. Als je even in je geheugen terug gaat Kom je vast wel iets tegen hier over. Kortom het is echt niet de eerste keer.
Zo zie je maar weer dat al daar soort 'Tune-Up', 'Reiniger', 'Cleaner' en 'Booster' programmaatjes op de achtergrond vaak meer kwaad dan goed doen op de achtergrond Maar goed dat alles weer werkt nu