't Hart van Nederland Vol_1.3

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.329 posts
Re: 't Hart van Nederland Vol_1.3
« Reply #690 on: Wednesday 16 October, 2019, 22:27:30 »
Het initiële bericht van Trainxip roept, zoals hierboven te lezen valt, wat vragen op. Er zijn inderdaad positieve veranderingen op komst, die ervoor gaan zorgen dat de Community "future-proof" wordt en ook de komende jaren een groot succes blijft. Om een zo breed mogelijk draagvlak te creëren, heb ik een aantal ervaren gebruikers gevraagd mee te denken en ons van feedback te voorzien. Het was echter niet helemaal de bedoeling dat de details al naar buiten kwamen; dit gebeurt na het weekend. Mogelijk dat ik hierin onvoldoende duidelijk ben geweest in de communicatie naar trainsxp.

Voor nu zou het fijn zijn om terug te keren naar dit topic.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #691 on: Thursday 17 October, 2019, 12:45:14 »
OFFTOPIC
Mogelijk dat ik hierin onvoldoende duidelijk ben geweest in de communicatie......

Voor nu zou het fijn zijn om terug te keren naar dit topic.

Ja dat zal het wezen, heb zo gauw niets kunnen vinden in de PB dat wij tot na het komend weekend niet in een forum bericht mochten communiceren.
Afijn gedane zaken hebben geen keer, nu weet je iig voortijdig hoe ik en meerdere er over denken.

ONTOPIC

Zolang de mogelijkheid er nog is ..., ben een dag (16 uur, ofwel 2 werkdagen) aan het stoeien geweest met de tunnels (3) nabij Weesp afslag Almere om dat een beetje fatsoenlijk te krijgen met oa. black holes zodat je geen zwarten gaten krijgt. ;)
Onder 3 wip knipsel van alle 3:
« Last Edit: Thursday 17 October, 2019, 13:37:05 by trainsxp »

Groeten trainsxp

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
722 posts
« Reply #692 on: Thursday 17 October, 2019, 13:53:18 »
Afijn gedane zaken hebben geen keer, nu weet je iig voortijdig hoe ik en meerdere er over denken.
Wij van NO NL denken er net zo over, dus daarin staan we gelijk.

Terug ontopic:
Zeer netjes gedaan :)

TreinPunt.NL Moderator
Intercity
Scenario bouwer in Nederlandse route.
842 posts
Re:  't Hart van Nederland Vol_1.3
« Reply #693 on: Thursday 17 October, 2019, 13:54:42 »
Dat ziet er strak uit.

In vakwerk zit altijd veel tijd en dat is hier op de foto zeker terug te zien.
Trots Vriend van TPNL!

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Lid MSTS/RW team
676 posts
« Reply #694 on: Thursday 17 October, 2019, 14:00:20 »
Ziet er strak uit teun.
En... Ik denk er ook zo over. 8)
Een schouderklopje, een vriendelijk woord en dat op een goed gekozen momentje is wat een ieder bekoort en betekent meer dan een duur presentje.

Henk van Hattem

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #695 on: Thursday 17 October, 2019, 14:48:44 »
Prachtig mooi gemaakt Teun :P

*
Hondekop
102 posts
« Reply #696 on: Thursday 17 October, 2019, 14:55:33 »
Zeer fraai.

Offline HSL
TreinPunt.NL Innovatieteam
Hondekop
167 posts
« Reply #697 on: Thursday 17 October, 2019, 16:02:00 »
Muidenberg aansluiting heel mooi! Nu nog door naar weesp en we kunnen de route aansluiten op de HSL vanaf amsterdam en schiphol - zuid - weesp  ;D ;D ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #698 on: Thursday 17 October, 2019, 16:38:22 »
Ja dat zou mooi zijn, alleen de coördinaten wat in de RouteProperties.xml bestanden staat vermeld zullen anders zijn wat wel een vereiste is om dat te kunnen uitvoeren.
Ofwel bij mij is dat Arnhem, als dit bij jou bijv. Amsterdam is dan zal dat niet gaan lukken.

Of als het mogelijk is met valse coördinaten werken bij 1 van de 2 routes door deze zo te verschuiven dat het wel kan. ;)
Dat betekend natuurlijk wel dat het niet meer met Google overlay overeen komt wat bij mij al sowieso niet helemaal klopt zoals wellicht bekent is.

Offline HSL
TreinPunt.NL Innovatieteam
Hondekop
167 posts
« Reply #699 on: Thursday 17 October, 2019, 16:51:18 »
Er was iemand op het forum hier die een programma had gemaakt waarbij de start coördinaten niet hetzelfde hoeven te zijn dus volgens mij kon dat al  ;D

https://www.treinpunt.nl/forum/train-simulator-2017-routes/noordwest-nederland-'t-hart-van-nederland-succesvol-samengevoegd/msg312565/#new

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #700 on: Thursday 17 October, 2019, 17:09:00 »
Ja dat topic ken ik maar daar hoor je verder ook niet veel over maar dat terzijde. :-X

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
« Reply #701 on: Thursday 17 October, 2019, 19:40:57 »
ja, dat krijg je na het wat verplaatsen van een sein en de 0 liink niet meeneemt.
Want dan springt het idd op rood voor je bij het sein bent. ;)
Bedankt voor het melden, hierbij is het gewijzigd.
Graag gedaan, is een kleine moeite ;)
Bezoek een keer mijn vernieuwde website!

*
Intercity
636 posts
« Reply #702 on: Tuesday 22 October, 2019, 13:03:29 »
Er is altijd wel iemand die het toch wil proberen. ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #703 on: Tuesday 22 October, 2019, 22:49:21 »
Hmm, eens kijken of er soms een weg link bij deze overweg verkeerd(om) ligt of zo.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #704 on: Wednesday 23 October, 2019, 10:50:44 »
RcA51,
Ja er ligt een pijl verkeerd, als je nu eens in de route editor kijkt bij de overweg en je klikt op die nu rode plaat dan zie je 2 pijlen.
Als je dan met ingedrukte Shift pijl 2 op de voorgrond met de linker muisknop eens omdraait zodat hij naar het spoor is gericht?
Opslaan, en daarna eens kijken of de automobilisten het niet meer willen proberen? ;)

*
Intercity
636 posts
« Reply #705 on: Wednesday 23 October, 2019, 12:08:03 »
Nou, dat is dus gelukt. Geen crashende bolides meer. 8)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #706 on: Wednesday 23 October, 2019, 12:12:37 »
Mooi, dat scheelt mij weer testwerk of het na veranderen werkt. :)
En het zal aanzienlijk minder slachtoffers eisen nu de overweg gerepareerd is. :P

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #707 on: Monday 28 October, 2019, 09:49:03 »
Nja, vele nemen het besluit om te stoppen als TP over gaat naar SimSamen en eenmaal een feit is, maar ik kijk de poes eerst maar eens een tijdje uit de boom.
Wie weet wat er straks nog staat te gebeuren, de stok in het hoenderhok gooien kan altijd nog. ;)

Vooralsnog kun je voorlopig Hier Terecht voor alles wat met 't HvN te maken heeft.
Verwacht niet direct antwoord zoals je in de meeste gevallen bij TP gewent was, maar dan weet je de weg.
Je kunt altijd nog terecht bij Railsim.nl als je niets meer met SimSamen te maken wilt hebben. :)

Hoe het ook mag verlopen in de toekomst de tijd zal het ons leren, iig alle volgers van 't HvN bedankt voor de reacties en soms motiverende woorden, en wat jullie ook mogen gaan doen succes ermee!

*
Intercity
636 posts
« Reply #708 on: Monday 28 October, 2019, 10:17:52 »
Hoe dan ook, ik weet je te vinden. ;D

*
Hondekop
102 posts
« Reply #709 on: Monday 28 October, 2019, 11:55:10 »
Hoe dan ook, ik weet je te vinden. ;D