't Hart van Nederland Vol_1.3

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: 't Hart van Nederland Vol_1.3
« Reply #600 on: Monday 19 August, 2019, 13:43:06 »
Oja, had het lijntje Baarn - Den Dolder dan van MORailworks BVL voorzien, maar wat ik wilde laten weten gezien een recent filmpje dat bij station Soest aan beide zijden de dwergseinen zijn vervangen door hoge seinen. :)

Ps. heb trouwens dat sein wat naar voren gehaald!

Groeten trainsxp

*
Intercity
663 posts
« Reply #601 on: Monday 19 August, 2019, 15:47:29 »
Hoi Teun voor de detail, zijn de nieuwe seinen die daar nu staan in Dikke paal variant en met LED verlichting :)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #602 on: Monday 19 August, 2019, 16:25:49 »
Ja, dat meende ik ook al te zien koentjee maar dacht toe maar.
Mja als jij als route bouwer mij er op attendeert kom ik er niet meer onderuit en zal ze toch maar even vervangen. ;D
Bedankt voor je oplettendheid. ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #603 on: Monday 19 August, 2019, 19:21:29 »
Heb dat recent filmpje eens nader bekeken maar er staan meer van die vette seinen ofwel een stuk of 10 maar vervangen. ;)

*
Intercity
663 posts
« Reply #604 on: Tuesday 20 August, 2019, 00:58:41 »
Heb dat recent filmpje eens nader bekeken maar er staan meer van die vette seinen ofwel een stuk of 10 maar vervangen. ;)

Als we ze toch tot onze beschikking hebben  ;) ziet er goed uit!

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #605 on: Tuesday 20 August, 2019, 08:31:48 »
koentjee en/of andere leden, volgens mij is dit ook zo'n vet voorsein op dat lijntje, maar ben ik nu een blindganger of word er totaal overheen gekeken?, want kan hem namelijk niet vinden. :-\
Of kan het soms zijn dat het (nog) niet in het pakket zit, nja dan kan niemand hem vinden. ;D
Zie knipsel uit een filmpje:

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
722 posts
« Reply #606 on: Tuesday 20 August, 2019, 08:37:49 »
Teun, jou gezochte sein is de V3AY R LR ;)
Dus ja, je kijkt eroverheen ;D ;D
Succes!
« Last Edit: Tuesday 20 August, 2019, 08:39:33 by mkasthijs »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #607 on: Tuesday 20 August, 2019, 08:40:31 »
Bedankt voor je snelle reactie! :)
Ga hem eens opzoeken, ben dus toch een blindganger ........ :-[

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #608 on: Tuesday 20 August, 2019, 09:37:44 »
Teun, jou gezochte sein is de V3AY R LR ;)

Nou schiet mij maar lek, heb het  V3.0 seinen pakket maar eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd plus de laatste patch, maar ...
Ja het V3AY R LR voorsein staat in de handleiding vermeld maar kan het niet in de route editor lijst vinden. ::)
Kortom, wil iemand eens kijken of het bij degene wel in de route editor lijst staat?

Edit/
Een V3AY R LR.bin bestand staat trouwens ook niet in de .....\RailWorks\Assets\Coha Seinen\NLSeinen\AYVoorSein\.... map.
« Last Edit: Tuesday 20 August, 2019, 09:46:18 by trainsxp »

*
Blokkendoos
52 posts
« Reply #609 on: Tuesday 20 August, 2019, 09:57:49 »
Ik kan ook geen V3AY R LR vinden, echter wel een V3AY R DR. Als ik deze zo op het oog vergelijk met de wél beschikbare V3AY L LR zie ik geen verschil tussen de DR en LR variant

*
Intercity
Bouwer Noordoost Nederland
722 posts
« Reply #610 on: Tuesday 20 August, 2019, 10:41:26 »
Helder, dan hebben ze daar met Coha een foutje gemaakt door LR te doen i.p.v. DR in de handleiding. Misschien handig als Teun dit even meld bij ze op het forum. Dan kan TjoeTjoe dit oplossen, ;D

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #611 on: Tuesday 20 August, 2019, 11:43:31 »
Ja de V3AY R DR is hem henksmaak. :P
Het staat verkeerd in de handleiding vermeld naar ik aanneem want die heb ik er neer gezet. ;)
Dit voorsein heeft iig een dikkere paal vergeleken met de standaard paal want dit verzuipt erin. Zie knipsel.
Zal TjoeTjoe even bij Coha een PM sturen aangaande dit voorval.

Allen bedankt met het oplossen van dit probleempje!

Edit/
Er word door TjoeTjoe naar gekeken! :)
« Last Edit: Tuesday 20 August, 2019, 14:03:51 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #612 on: Friday 23 August, 2019, 16:48:10 »
Heb RW Enhancer er eens opgezet en moet zeggen dat het er dan strak uitziet  8) :

*
Intercity
Mcn Cxx Valleilijn
540 posts
« Reply #613 on: Friday 23 August, 2019, 16:56:20 »
Sinds wanneer hangen er daar P-seinen? ;D

Seinen 274 en 276 zijn beiden bediende LED-seinen :)

Grtz. 8)
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel. 8)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #614 on: Friday 23 August, 2019, 17:27:34 »
Dat moet ik eens nader bekijken welke ID deze seinen hebben, verderop staan er ook nog 2? ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #615 on: Sunday 25 August, 2019, 10:38:53 »
Sinds wanneer hangen er daar P-seinen? ;D
Seinen 274 en 276 zijn beiden bediende LED-seinen :)

Dat moet ik eens nader bekijken welke ID deze seinen hebben, verderop staan er ook nog 2? ;)

Beter zo dutchdriver, het waren idd geen P seinen wat ik oa. zag op een filmpje.
heb ze vervangen met Coha GM MSG_B00 seinen waarbij er geen P tevoorschijn komt. ;)
« Last Edit: Sunday 25 August, 2019, 11:32:02 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #616 on: Thursday 29 August, 2019, 14:37:08 »
Klik Citaat van: HeroicOnzin op Vandaag om 13:39:16 voor het origineel
En wat mag dat dan wel niet wezen?, anders moet dat gewijzigd worden.
Staat er soms een ander soort hekwerk? :o

Ja :P

Het lijkt op het hekwerk uit jouw afbeelding, maar in het echt hebben de glasplaten op station Nijmegen Lent geen blokjes, is er een leunbalk aanwezig voor de wachtende reizigers en steken de metalen poten niet boven de glasplaten uit.

Maar dat valt echt alleen maar op als je dagelijks op dat station komt (zoals ik). Ik ben gewoon blij dat het station zo mooi is geworden in 't Hart van NL als het nu is; mij hoor je niet klagen!

Hier viel mij oa. dit op wat ik nog niet had, en heb dit er van gemaakt zo ook aan de andere zijde van het perron: ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #617 on: Thursday 29 August, 2019, 16:27:05 »
Was toch bezig op dat traject en heb Arnhem Zuid ook maar enigszins gewijzigd met Coha - Spoor Brug Metaal wat er iig beter op lijkt dan dat het nu is. :P
Weet trouwens niet of het wel metaal is, mja zoiets in beton is dat niet aanwezig. ;)
Zie knipsels Arnhem Zuid echt en TS2019
« Last Edit: Thursday 29 August, 2019, 16:34:14 by trainsxp »

*
Hondekop
158 posts
« Reply #618 on: Thursday 29 August, 2019, 17:15:02 »
Hey Trainsxp, ik reed net met 12 bakken VIRM tussen Arnhem en Utrecht, en toen kwam ik tot de ontdekking dat op Veenendaal de Klomp geen 12 bakken passen  :o

Volgens mij klopt dat niet helemaal met de realiteit  :P

*
Hogesnelheidstrein
2.357 posts
« Reply #619 on: Thursday 29 August, 2019, 20:07:51 »
Klik Citaat van: HeroicOnzin op Vandaag om 13:39:16 voor het origineel
En wat mag dat dan wel niet wezen?, anders moet dat gewijzigd worden.
Staat er soms een ander soort hekwerk? :o

Ja :P

Het lijkt op het hekwerk uit jouw afbeelding, maar in het echt hebben de glasplaten op station Nijmegen Lent geen blokjes, is er een leunbalk aanwezig voor de wachtende reizigers en steken de metalen poten niet boven de glasplaten uit.

Maar dat valt echt alleen maar op als je dagelijks op dat station komt (zoals ik). Ik ben gewoon blij dat het station zo mooi is geworden in 't Hart van NL als het nu is; mij hoor je niet klagen!

Hier viel mij oa. dit op wat ik nog niet had, en heb dit er van gemaakt zo ook aan de andere zijde van het perron: ;)

Even snel wat aangepast, het is niet helemaal het zelfde, maar lijkt er vast wel op ;)

Te vinden in mijn download op Google
« Last Edit: Thursday 29 August, 2019, 20:13:15 by Frison »

*
Intercity
663 posts
« Reply #620 on: Thursday 29 August, 2019, 21:05:03 »
Hoi het Perron op Nijmegen Lent en Arnhem Zuid lijkt op de nieuwe variant, die heeft Chris toen ook gemaakt in zijn pakket concrete heet die ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #621 on: Thursday 29 August, 2019, 22:01:35 »
Hey Trainsxp, ik reed net met 12 bakken VIRM tussen Arnhem en Utrecht, en toen kwam ik tot de ontdekking dat op Veenendaal de Klomp geen 12 bakken passen  :o

Volgens mij klopt dat niet helemaal met de realiteit  :P

Bedankt voor de feedback echter is dit al eens ter sprake geweest maar dan met het 10 bakenbord.
Zie daarvoor hier: https://www.treinpunt.nl/forum/train-simulator-2017-routes/'t-hart-van-nederland-vol_1-2/msg308793/#msg308793
Dat is toen er sprake van was aangepast en neem aan dat het met de komst van V1.4 verholpen is zo ook voor een trein met 12 bakken.

Even snel wat aangepast, het is niet helemaal het zelfde, maar lijkt er vast wel op ;)

Fantastisch Frison en bedankt, we gaan dit geval in Nijmegen Zuid morgen even tackelen. :P

Hoi het Perron op Nijmegen Lent en Arnhem Zuid lijkt op de nieuwe variant, die heeft Chris toen ook gemaakt in zijn pakket concrete heet die ;)

Tsja Koentjee, de genoemde stations hebben een vast perron dus daar kan ik niets aan wijzigen.
En wat mij betreft laten we dat zo zoals het nu is. ;)
Evenzo ook bedankt voor de feedback.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #622 on: Thursday 29 August, 2019, 23:30:42 »

Fantastisch Frison en bedankt, we gaan dit geval in Nijmegen Zuid morgen even tackelen. :P

Heb het maar meteen getackeld :P, zie het resultaat:

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #623 on: Thursday 29 August, 2019, 23:35:50 »
Nog zo'n mooie route duimpje omhoog!

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #624 on: Friday 06 September, 2019, 15:09:15 »
Een citaat uit 't Hart van Nederland Vol_1.3 Scenario's n.a.v. het Benelux update pakket;

Leuk, deze hernieuwde kennismaking met de scenario's van BeLuxTrains.
En het moment is ook goed gekozen. Bedankt! 8)

Nja het moment .... ligt er maar aan hoe je dat bekijkt, ben toevallig bezig met het spoor (scenery) tussen Arnhem Goederen en Westervoort te verleggen zodat ik met Google Overlay de mogelijkheid heb "zie knipsel vanaf dit punt'' het traject uit te breiden naar Zevenaar als ik mij verveel en met de Herfst/Winter in zicht. 8)
Kortom als tussen Arnhem Goederen en Westervoort een trein staat opgesteld hebben we weer een fout dat er een AI trein naast het spoor staat.
Het is een makkelijk te verhelpen fout door het treinstel weer op de rails te zetten, maar toch. ;)

*
Intercity
636 posts
« Reply #625 on: Friday 06 September, 2019, 16:17:49 »
Tsja, voor mij het moment om wat vaker te rijden na het warme weer.
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat er weer een aanpassing zou komen.
Maar een trein verplaatsen is nog wel het minste probleem.

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #626 on: Saturday 07 September, 2019, 10:36:20 »
Beste Teun,
Als ik een scenario in jou route wil maken dan zie ik in de Worldeditor netjes allen stations staan.
Maar in andere routes soms helemaal niet.
Weet jij hoe ik dat aan kan zetten?
Of is dat aan de maker van een route?

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #627 on: Saturday 07 September, 2019, 11:46:20 »
Ja John dat ligt aan de route bouwer, in het kort gezegd heb je hierbij sowieso een Assets\Provider\Product\RouteMarkers map nodig voor plaatsen in de route editor, en een Assets\Provider\Product\TemplateRoutes map voor plaatsen in de scenario editor met daarin voor beide  een paar .bin bestanden.
En de TemplateRoutes map werkt weer samen met de RouteMarkers map. ;)

Edit/
Sinds kort (laatste update) heeft de ZWNL 1.9 Beta beide opties (voorheen alleen in de route editor) nu ook ingebouwd.
« Last Edit: Saturday 07 September, 2019, 11:54:51 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #628 on: Wednesday 11 September, 2019, 12:21:53 »
....., ben toevallig bezig met het spoor (scenery) tussen Arnhem Goederen en Westervoort te verleggen zodat ik met Google Overlay de mogelijkheid heb het traject uit te breiden naar Zevenaar als ik mij verveel en met de Herfst/Winter in zicht. 8).........

Zo gezegd zo gedaan, voor later de route wat uitgebreid ;):

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #629 on: Wednesday 11 September, 2019, 12:37:38 »
Toen, is het misschien ook mogelijk om de route eventueel door te trekken richting Tiel? Gezien vanaf Lunteren is dit hemelsbreed 26 km.