Is het misschien mogelijk om in een nieuwe update de platform markers van Utrecht Centraal 1 te maken, in plaats van 2 voor A en B gedeelte. Wordt in de dienstregeling niet echt gebruikt en tegenwoordig zijn er stopmarkers om op het juiste moment te stoppen.
EN misschien wist je dit nog niet niet:Driebergen heeft nog maar 2 sporen en wordt uitgebreid naar 4 sporen.De sporen richting Utrecht Terwijde/Rotterdam/Den Haag worden viersporig.
Dat heb ik iig weggehaald, voor de rest lijkt alles goed, of zou soms dat groene vinkje weg moeten wat volgens mijn domme verstand bedoeld is voor deze situatie, dus als een spoor eindigt?
Nee, het sein voor 1022 is nu hier geel 4.Dus sein 501 -> geel 4, sein 1022 -> geel, -> stootblok.
Als je dan toch bezig bent, kijk dan meteen ook even naar de andere wissel, want volgens mij is die ook 60.EDIT: Inderdaad 60, zoals hier te zien. LINK
Een algemene vraag; sein 1022 is dus gewijzigd naar 6 (60 km/u) en is geel, dan zou sein 501 geel 6 moeten tonen maar dat blijft 4 tonen, geven alle seinen met cijferbak dat standaard aan?Word dat niet autom. 6 na de verandering in sein 1022 van 4 naar 6?Kortom moet in dit geval bij sein 501 altijd een code uit de lijst worden ingegeven om een 6 in beeld te krijgen?
Hoe dan ook: er is in dit geval geen code nodig om dit voor elkaar te krijgen
Dat komt volgens mij omdat het sein wat je daarna dus plaats geen cijferbak heeft. Het sein AY R DP B02 kan maximaal de snelheid 40 aangeven, niet hoger. Hij gaat dan automatisch op 40 staan. Of vergis ik mij en is het sein met het cijferbak ná het sein zonder het cijferbak geplaatst?
Tsja nu weet ik het ook niet meer als leek zijnde met t.o.v. elkaar verschillende berichten en wacht eerst maar eens op een mogelijk bericht van TjoeTjoe voor ik aan het prutsen ga.