Zo 't Hart van Nederland Vol 1.2 is weer een feit warbij de belangrijkste punten dit zijn:
Mooi, maar niet om het één of ander, maar dan moet er wel een blauwe kentekenplaat op.
Ja, waarom TrainsXP Londense Taxi's gebruikt is mij een raadsel
Misschien heeft Trainsxp dit bericht gelezen. https://www.groen7.nl/de-london-cab-komt-naar-nederland/
Mogen alle .pi files van 't HvN verwijderd worden inclusief 't HvN Vol_1.2.pi?
Ik weet niet of het al bekend is, maar op de Soesterlijn hangt nog Tankje bovenleiding, is dit met een reden of gewoon vergeten?
Edit/ Tijdens het rijden naar de Maliebaan viel mijn oog op 2 lantaarnpalen die niet hebben gewacht tot de lichten waren gedoofd
Quote from: GamePsycho on Wednesday 15 August, 2018, 17:14:51 Mogen alle .pi files van 't HvN verwijderd worden inclusief 't HvN Vol_1.2.pi?Ja in principe kunnen de 't HvN pi bestanden weg als je de route map handmatig verwijderd. (zie onder welke dat zijn)Zoals gezegd zijn dat uniestal bestanden om het met behulp van Utilities.exe te laten verwijderen, mja als je dat dus doet gaat de Marklin Assets bestanden ook mee in geval van 't HvN Vol1.2.
Ook geen idee of deze al gemeld is, maar op utrecht ben je een draadje vergeten af te spannen, verder erg netjes werk weer!
Blijft een heerlijke route gewoon om te rijden! Zag alleen dat ik 1 boompje mist nabij Maarn rangeer terrein . Iemand enig idee wat dat is?
Zag trouwens ook een klein "schoonheids" foutje van de bovenleiding net voor het inrijden bij Veenendaal vanuit Rhenen.
Oeps, kwam een stukje voorbij Baarn richting Soestdijk nog een kabel tegen die er helemaal niet hoort te zitten. Onder een rar bestandje + knipsel;loft tile.rar moet uitgepakt worden in .......\railworks\Content\Routes\47b6f7ad-85b8-667f-975a-5aeb7c18d28c\Networks\Loft Tiles\