Heb een scenario gemaakt met de BR 189 Traxx en geupload naar de download sextie maar wacht nog op goedkeuring.Hij is al wel bij RailSim.nl te halen als je "niet kan wachten" wat ik wel eens op forums tegen kom. Edit/Treintje, het word druk in de wachtkamer, had even terug ook een scenario geupload zoals hierboven beschreven.Mja geduld is een schone zaak.
Is het niet de 186 die je bedoeld @trainsxp
Kwam onderweg nog wel een aantal schoonheidsfoutjes tegen, vooral tussen Arnhem en Utrecht.Hopelijk kun je iets met deze informatie
Bedankt voor het scenario. Is het enige scenario dat ik heb van de 186
Er zat een bij genaamd "Kabelsoep", nou het was ook Portalensoep omdat er 2 in elkaar stonden met links/rechtsom hangers.
Iemand een idee waar ik station Amersfoort vandaan kan halen?Ik mis de loopbrug.Groetjes Maico
Bedankt voor het scenario, en zo maar gratis.
Quote from: maico on Monday 21 May, 2018, 11:29:28 Iemand een idee waar ik station Amersfoort vandaan kan halen?Ik mis de loopbrug.Groetjes MaicoWat dacht je van Frison staat ook vermeld in de handleiding. #maico
Een klein update bericht; dankzij Frison heb ik 22 betonnen stootblokken op een emplacement bij Utrecht CS kunnen plaatsen met op het lage gedeelte een DLO perron portaal met afspanning om de kabels strak te houden.
Wat dat bovenste plaatje betreft , hoe moet ik dat zien?Of bedoel je het geselecteerde object, mja dat is niet missend waar je het over hebt.
Krijg je er onderhand nog geen Sik van, van al die aanpassingen?
Quote from: Frison on Wednesday 23 May, 2018, 19:31:42 Krijg je er onderhand nog geen Sik van, van al die aanpassingen? Tsja Frison dat hoort er nu eenmaal bij en kan mooi meegenomen tot er een Vol1.1 komt.En het zijn tot nog toe kleine puntjes wat met een minuut hersteld is. Dat kan ik ook denken als je een object maakt voor mij c.q. een ander die weer met een bericht komen van het "betonnen stootblok" is te laag.
..... de dijk van het spoor is hier nou niet bepaald stevig.