't Hart van Nederland Vol 1.1

66 posts
Re: 't Hart van Nederland Vol1
« Reply #60 on: Thursday 17 May, 2018, 18:13:47 »
Wat zou dat dan moeten wezen?, het is om 8.00 uur nogal donker en kan het er niet uithalen. ;)

Ja, inderdaad nog te donker zie ik net haha. Maar lijkt soort zijdak van het perron of zo.  :D Maar laat het wel lekker zo. Tijd om kilometers te gaan maken op het hart van nl vol1 spoor.  :D

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #61 on: Thursday 17 May, 2018, 18:26:00 »
Ooit zelf gevonden, maar kan deze niet meer vinden: Uagpps... Iemand een idee waar ik deze graanwagens kan downloaden ???

Dat konden deze wel eens wezen van de Franse site: http://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/500-wagons-c%C3%A9r%C3%A9aliers-sncf-%C3%A0-bogies/
Ze zijn iig gebruikt in een scenario al weet ik niet zo gauw welke.

Ps. je moet wel ingelogd zijn!

Groeten trainsxp

To travel is to take a journey into yourself
564 posts
« Reply #62 on: Thursday 17 May, 2018, 19:17:35 »
Ooit zelf gevonden, maar kan deze niet meer vinden: Uagpps... Iemand een idee waar ik deze graanwagens kan downloaden ???

Dat konden deze wel eens wezen van de Franse site: http://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/500-wagons-c%C3%A9r%C3%A9aliers-sncf-%C3%A0-bogies/
Ze zijn iig gebruikt in een scenario al weet ik niet zo gauw welke.

Ps. je moet wel ingelogd zijn!

Dat is hem :D Bedankt!!!

p.s. is voor het career scenario

42 posts
« Reply #63 on: Thursday 17 May, 2018, 19:35:05 »
Ik mis de RSDL/foliage pakket in de route.

Ik heb in forum van beta 8.1-8.5 dit probleem ook voorbij zien komen, maar niet de oplossing.
Ik heb EU Assets & Loco pack en US Assets & Loco pack geinstalleerd. waar die in zou moeten zitten.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

564 posts
« Reply #64 on: Thursday 17 May, 2018, 19:46:38 »
Ik mis de RSDL/foliage pakket in de route.

Ik heb in forum van beta 8.1-8.5 dit probleem ook voorbij zien komen, maar niet de oplossing.
Ik heb EU Assets & Loco pack en US Assets & Loco pack geinstalleerd. waar die in zou moeten zitten.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Volgens mij is het deze UKTS Freeware Pack - Foliage deel 1

42 posts
« Reply #65 on: Thursday 17 May, 2018, 20:09:31 »
Nee helaas GamePsycho

Die had ik al, en opnieuw geinstalleerd.

Maar bedankt voor het meedenken.  :)

564 posts
« Reply #66 on: Thursday 17 May, 2018, 20:36:06 »
Nee helaas GamePsycho

Toch even de ELAP verwijderen en opnieuw installeren via steam (zie afbeelding > vinkje uitzetten even wachten en dan weer aanvinken)

42 posts
« Reply #67 on: Thursday 17 May, 2018, 22:49:53 »
Nee helaas GamePsycho

Toch even de ELAP verwijderen en opnieuw installeren via steam (zie afbeelding > vinkje uitzetten even wachten en dan weer aanvinken)

Helaas. Na opnieuw installeren blijft het hetzelfde.
Ben benieuwd wat het is.
Ben niet zo gek op melkflessen  :(

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #68 on: Thursday 17 May, 2018, 23:53:13 »
Dan mis je het RSDL/foliage pack niet alleen in deze route maar in alle NL routes.
In het EU Assets & Loco pack en US Assets & Loco pack zit het iig niet.
Volgens deze site: https://steamdb.info/app/208316/subs/ zou dat pack in verschillende payware DLC  routes moeten zitten, mja heb het zelf niet bij ondervinding dus hou mij ten goede. ;)

42 posts
« Reply #69 on: Friday 18 May, 2018, 00:07:01 »
Het rare is dat ik in andere NL routes geen problemen heb.
In Krammerdijks Deltaland en Zwolle-Roosendaal geeft RWtools geen fouten met RSDL pack. En ook geen melkflessen.

Ik ga verder puzzelen wat het is.
Mocht iemand de oplossing weten, dan hoor ik het graag

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #70 on: Friday 18 May, 2018, 00:18:46 »
Ja dat is uiterst vreemd, dus dat pack heb je ook hier staan?, zie knipsel

Edit/
De benodigde bestanden zullen toch niet meegeleverd zijn met genoemde routes? :-X ;D
« Last Edit: Friday 18 May, 2018, 00:22:45 by trainsxp »

42 posts
« Reply #71 on: Friday 18 May, 2018, 00:26:04 »
Nee, ik heb in assets helemaal geen RSDL staan.
Dus dat ik hem mis is wel duidelijk.

Maar waarom geeft die het alleen bij deze route aan?
En waar haal ik hem dan vandaan? :-[

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #72 on: Friday 18 May, 2018, 00:31:06 »
Maar waarom geeft die het alleen bij deze route aan?

En waar haal ik hem dan vandaan? :-[

Zoals eerder gezegd blijf mij dat een volledig raadsel.

Wat al eerder is gezegd in Reactie #68

42 posts
« Reply #73 on: Friday 18 May, 2018, 00:36:18 »
Ja is voor mij ook een raadsel hoor.

Is een leuke hoofdbreker  ::)

Is zal deze tijdlijn hiermee niet verder bevuilen  ;)

In ieder geval bedankt voor het meedenken. Als ik het gevonden hebt, laat ik het je weten

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #74 on: Friday 18 May, 2018, 08:02:17 »
Het rare is dat ik in andere NL routes geen problemen heb.
In Krammerdijks Deltaland en Zwolle - Roosendaal geeft RWtools geen fouten met RSDL pack.

Ja is voor mij ook een raadsel hoor.
Is een leuke hoofdbreker  ::)

Heb er een nachtje over geslapen en het raadsel weten op te lossen.
De genoemde routes (zie citaat) heb ik eens met RW_Tools gecheckt  door ze te controleren op fouten, kies dan op  verlaten en klik ja, waarbij je te zien krijgt welke objecten gebruikt zijn.
Met dit gegeven is het helemaal niet raar dat je geen fouten met het RSDL pack krijgt  omdat het in zijn geheel niet is gebruikt voor deze routes! ???
M.a.w. het is ook geen hoofdbreker meer en moet je overwegen om bv. bij een Steam korting sale uit eerder aangegeven link een Addon te kopen:  https://steamdb.info/app/208316/subs/
En als je het geld om welke redn dan ook in je zak wilt houden blijf je geen RSDL onjecten zien wat je dus in vele NL routes tegen zal komen. ;)

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #75 on: Friday 18 May, 2018, 10:17:20 »
En potjandikkie, weer een bvl foutje.(zie knipsel)
Dat is erger dan een paar bomen die wat te hoog staan, maar het hoort natuurlijk niet (dus blijven melden) en is hersteld maar er komt vooralsnog geen kleine update.
Maar je weet, hogebomen vangen veel wind. Zal wel eens goed komen. Er bestonden ooit eens hangende tuinen (van Babylon)  ;) Slaat natuurlijk nergens op. Begrijp niet dat je testers de ontbrekende bovenleiding niet is opgevallen. 8) Een Eloc zal daar niet verder komen. Conclusie. Daar zijn ze dus niet geweest  :'(

Ik heb in Nym. wel iets ontdekt, Zie screen
Het Dwerg/grond sein bij Nym. (122) blijft ook fanatiek rood kleuren.

« Last Edit: Friday 18 May, 2018, 11:55:40 by treintje »

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd!

50 posts
« Reply #76 on: Friday 18 May, 2018, 13:33:32 »
Hartelijk dank voor deze prachtige update!

42 posts
« Reply #77 on: Saturday 19 May, 2018, 01:45:24 »

Heb er een nachtje over geslapen en het raadsel weten op te lossen.
De genoemde routes (zie citaat) heb ik eens met RW_Tools gecheckt  door ze te controleren op fouten, kies dan op  verlaten en klik ja, waarbij je te zien krijgt welke objecten gebruikt zijn.
Met dit gegeven is het helemaal niet raar dat je geen fouten met het RSDL pack krijgt  omdat het in zijn geheel niet is gebruikt voor deze routes! ???
M.a.w. het is ook geen hoofdbreker meer en moet je overwegen om bv. bij een Steam korting sale uit eerder aangegeven link een Addon te kopen:  https://steamdb.info/app/208316/subs/
En als je het geld om welke redn dan ook in je zak wilt houden blijf je geen RSDL onjecten zien wat je dus in vele NL routes tegen zal komen. ;)

Ik heb, zoals jij adviseerde, via Steam een klein, goedkope route gedownload waar RSDL in zou zitten.
En het werkt inderdaad weer, ik heb in mn assets map weer RSDL staan en zie nu in HvN route bomen staan zoals het bedoeld is.

Bij deze mijn dank voor het meedenken en voor de oplossing  :)

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #78 on: Saturday 19 May, 2018, 07:47:33 »
Mooi dat je door een aankoop uit aangegeven lijst nu een RSDL map hebt,
Die aankoop was dat toevallig "Train Simulator: Ruhr-Sieg Line" want dat is zo'n beetje de goedkoopste en oudste.
Want die zat toen der tijd standaard in Railworks wat vanaf Sep. 2012 Train Simulator 201* is geworden en degene die na die tijd dat kochten er meteen voor in de buidel moest, denk oa aan het EU & US loco & assets pack wat er ook standaard in Railworks zat. (Degene die het voor die datum al hadden blijven dat alles houden)

Kort gezegd geldklopperij wat het heden ten dage nog is!

52 posts
« Reply #79 on: Saturday 19 May, 2018, 11:53:18 »
Ik ben voorlopig niet in de gelegenheid, maar wil de auteur wel alvast bedanken voor zijn werk.
Ben nog niet zolang in de hobby, maar snap dat dit een mega klus is. Top en nogmaals dank.

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #80 on: Saturday 19 May, 2018, 12:47:45 »
Laatste reacties betreffende complimenten, bedankt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
......Ik heb in Nym. wel iets ontdekt, Zie screen
Het Dwerg/grond sein bij Nym. (122) blijft ook fanatiek rood kleuren.

Hmm, las de berichten nog eens een stukje terug en zag bovenstaande citaat staan wat later is toegevoegd.
Dat een sein rood blijft geven is nog altijd een raadselachtig verschijnsel waar ik geen antwoord (al is de weg vrij met wissels in de goede stand) op heb hoe dat te klaren.
Neem nou als je met een treinstel vooruit van een opstelspoor komt waarbij je vooruit een station inrijd om passagiers in te laten stappen,
Je wisselt dan van Cab, je rijd dan als het ware achteruit, dan kan het maar zo gebeuren dat een uitrij sein rood toont waar die tot in eeuwigheid op bfijft staan al is de weg dus vrij.
Rara waar ligt dat aan?, heb trouwens nog even gekeken naar de sein linken en dat is goed. :-\

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #81 on: Saturday 19 May, 2018, 14:29:51 »
Seinen reageren niet bij achteruit rijden; dat is ook het geval bij torencabs (2200/6400). Deze fout kwam Sjef61 ook achter bij een van zijn zelfgemaakte markers.. Hij heeft dit op kunnen lossen. Waarschijnlijk een bug in de seinen. Hier is Coha verantwoordelijk voor.

42 posts
« Reply #82 on: Saturday 19 May, 2018, 15:17:06 »
Mooi dat je door een aankoop uit aangegeven lijst nu een RSDL map hebt,
Die aankoop was dat toevallig "Train Simulator: Ruhr-Sieg Line" want dat is zo'n beetje de goedkoopste en oudste.
Want die zat toen der tijd standaard in Railworks wat vanaf Sep. 2012 Train Simulator 201* is geworden en degene die na die tijd dat kochten er meteen voor in de buidel moest, denk oa aan het EU & US loco & assets pack wat er ook standaard in Railworks zat. (Degene die het voor die datum al hadden blijven dat alles houden)

Kort gezegd geldklopperij wat het heden ten dage nog is!

Ja klopt, Ruhr-Sieg Line heb ik gekocht. Alleen maar voor de RSDL.
Geldklopperij ten top.

Wachten op een sale met een mooie route en dan maar kijken of RSDL daar ook in zit, vond ik geen optie.

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #83 on: Saturday 19 May, 2018, 15:39:38 »
Precies, je ging alleen voor de RSDL map die je nu hebt, daarvoor hoef je iig geen andere addon uit die lijst te kopen.
Zou je dat wel doen (een iet wat jongere)  dan is de kans groot dat daar weer objecten cq rollend materieel uit de Ruhr-Sieg Line inzit. :(

Offline Sik
22 posts
« Reply #84 on: Sunday 20 May, 2018, 15:19:43 »
Allereerst mijn complimenten voor de route, ik heb een aantal scenario's gereden en petje af.
En dan nu dit probleem, Ik weet niet wat de bedoeling hier van is maar ik kan wachten dat ik een ons weeg en zie de NS6400 met 30 Tals 967 vertrekken maar de bediening/besturing is niet aanwezig. Alles rijdt uit zichzelf. Het gaat om Scenario (V1)NS6400-30Tals967. Al het materiaal is aanwezig.

« Last Edit: Sunday 20 May, 2018, 15:37:13 by Sik »

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #85 on: Sunday 20 May, 2018, 15:43:52 »
Allereerst mijn complimenten voor de route, ik heb een aantal scenario's gereden en petje af.
En dan nu dit probleem, Ik weet niet wat de bedoeling hier van is maar ik kan wachten dat ik een ons weeg en zie de NS6400 met 30 Tals 967 vertrekken maar de bediening/besturing is niet aanwezig. Alles rijdt uit zichzelf. Het gaat om Scenario (V1)NS6400-30Tals967. Al het materiaal is aanwezig.
Kijk eens in de S.E. Misschien is deze niet aangevinkt als 'player'

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #86 on: Sunday 20 May, 2018, 15:46:39 »
Zojuist viel mijn oog onderweg naar Arnhem op dit object:

**
Route creator
7.053 posts
« Reply #87 on: Sunday 20 May, 2018, 15:49:01 »
Whahaha, tsja zoals het bericht onder zegt wait for the Ns 6400 enz. is het de bedoeling dat jij de kalktrein overneemt, dus zodra hij gestopt is einde perron klik je op de loc (mogelijk wat inzomen) en neemt hem over van je collega.
En je kunt er verder alles mee als je de bediening hebt ingesteld en de balk is voltooid. ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ps. nee treintje dat is juist niet de bedoeling dat hij als player word aangevinkt!, je hebt dat scenario zeker nog niet gereden. ??? ;)

En zal eens kijken wat dat is gezien het plaatje.

Edit2/
Oeps, daar heb je er weer eentje, een zwevend seinbaken waar voorheen een Mark D portaal stond. :(
« Last Edit: Sunday 20 May, 2018, 16:02:30 by trainsxp »

Offline Sik
22 posts
« Reply #88 on: Sunday 20 May, 2018, 16:27:23 »
Whahaha, tsja zoals het bericht onder zegt wait for the Ns 6400 enz. is het de bedoeling dat jij de kalktrein overneemt, dus zodra hij gestopt is einde perron klik je op de loc (mogelijk wat inzomen) en neemt hem over van je collega.
En je kunt er verder alles mee als je de bediening hebt ingesteld en de balk is voltooid. ;)

Ik heb net even een stukje gereden, wat leuk gedaan man, kom er maar op.
Bedankt voor de support.

(lid) MSTS/RW team
1.048 posts
« Reply #89 on: Sunday 20 May, 2018, 18:59:05 »
Ps. nee treintje dat is juist niet de bedoeling dat hij als player word aangevinkt!, je hebt dat scenario zeker nog niet gereden. ??? ;)
En zal eens kijken wat dat is gezien het plaatje.
Edit2/
Oeps, daar heb je er weer eentje, een zwevend seinbaken waar voorheen een Mark D portaal stond. :(
Je zou er bijna zelf zweverig van worden  ;)
Nee, eerlijk gezegd heb ik alleen de ICE gereden. Vervolgens ben ik mijn (beruchte) scenario; Den Bosch - Arnhem vv gaan corrigeren. Dat viel een beetje tegen maaaaar het is gelukt. Ik ga deze nu aanbieden hiero. Daarna wachten op goedkeuring.
 Voor degene die nieuwsgierig is geworden en alvast wil kennismaken met dit scenario die vindt het op onze website en een beschrijving op ons Facebook. Adressen hier onderaan dit  bericht.
« Last Edit: Sunday 20 May, 2018, 19:00:43 by treintje »