Wat zou dat dan moeten wezen?, het is om 8.00 uur nogal donker en kan het er niet uithalen.
Ooit zelf gevonden, maar kan deze niet meer vinden: Uagpps... Iemand een idee waar ik deze graanwagens kan downloaden
Quote from: GamePsycho on Thursday 17 May, 2018, 17:45:38 Ooit zelf gevonden, maar kan deze niet meer vinden: Uagpps... Iemand een idee waar ik deze graanwagens kan downloaden Dat konden deze wel eens wezen van de Franse site: http://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/500-wagons-c%C3%A9r%C3%A9aliers-sncf-%C3%A0-bogies/Ze zijn iig gebruikt in een scenario al weet ik niet zo gauw welke.Ps. je moet wel ingelogd zijn!
Ik mis de RSDL/foliage pakket in de route. Ik heb in forum van beta 8.1-8.5 dit probleem ook voorbij zien komen, maar niet de oplossing.Ik heb EU Assets & Loco pack en US Assets & Loco pack geinstalleerd. waar die in zou moeten zitten.Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
Nee helaas GamePsychoDie had ik al, en opnieuw geinstalleerd.Maar bedankt voor het meedenken.
Quote from: haringvliet on Thursday 17 May, 2018, 20:09:31 Nee helaas GamePsychoDie had ik al, en opnieuw geinstalleerd.Maar bedankt voor het meedenken. Toch even de ELAP verwijderen en opnieuw installeren via steam (zie afbeelding > vinkje uitzetten even wachten en dan weer aanvinken)
Maar waarom geeft die het alleen bij deze route aan? En waar haal ik hem dan vandaan?
Het rare is dat ik in andere NL routes geen problemen heb. In Krammerdijks Deltaland en Zwolle - Roosendaal geeft RWtools geen fouten met RSDL pack.
Ja is voor mij ook een raadsel hoor.Is een leuke hoofdbreker
En potjandikkie, weer een bvl foutje.(zie knipsel)Dat is erger dan een paar bomen die wat te hoog staan, maar het hoort natuurlijk niet (dus blijven melden) en is hersteld maar er komt vooralsnog geen kleine update.
Heb er een nachtje over geslapen en het raadsel weten op te lossen.De genoemde routes (zie citaat) heb ik eens met RW_Tools gecheckt door ze te controleren op fouten, kies dan op verlaten en klik ja, waarbij je te zien krijgt welke objecten gebruikt zijn.Met dit gegeven is het helemaal niet raar dat je geen fouten met het RSDL pack krijgt omdat het in zijn geheel niet is gebruikt voor deze routes! M.a.w. het is ook geen hoofdbreker meer en moet je overwegen om bv. bij een Steam korting sale uit eerder aangegeven link een Addon te kopen: https://steamdb.info/app/208316/subs/En als je het geld om welke redn dan ook in je zak wilt houden blijf je geen RSDL onjecten zien wat je dus in vele NL routes tegen zal komen.
......Ik heb in Nym. wel iets ontdekt, Zie screenHet Dwerg/grond sein bij Nym. (122) blijft ook fanatiek rood kleuren.
Mooi dat je door een aankoop uit aangegeven lijst nu een RSDL map hebt,Die aankoop was dat toevallig "Train Simulator: Ruhr-Sieg Line" want dat is zo'n beetje de goedkoopste en oudste.Want die zat toen der tijd standaard in Railworks wat vanaf Sep. 2012 Train Simulator 201* is geworden en degene die na die tijd dat kochten er meteen voor in de buidel moest, denk oa aan het EU & US loco & assets pack wat er ook standaard in Railworks zat. (Degene die het voor die datum al hadden blijven dat alles houden)Kort gezegd geldklopperij wat het heden ten dage nog is!
Allereerst mijn complimenten voor de route, ik heb een aantal scenario's gereden en petje af.En dan nu dit probleem, Ik weet niet wat de bedoeling hier van is maar ik kan wachten dat ik een ons weeg en zie de NS6400 met 30 Tals 967 vertrekken maar de bediening/besturing is niet aanwezig. Alles rijdt uit zichzelf. Het gaat om Scenario (V1)NS6400-30Tals967. Al het materiaal is aanwezig.
Ps. nee treintje dat is juist niet de bedoeling dat hij als player word aangevinkt!, je hebt dat scenario zeker nog niet gereden. En zal eens kijken wat dat is gezien het plaatje.Edit2/Oeps, daar heb je er weer eentje, een zwevend seinbaken waar voorheen een Mark D portaal stond.