Ik ben nog geen vreemde zaken tegen gekomen.
Wel een vraag: Is het mogelijk om 'keerpunt' als vast punt in de route op te nemen?
...kan er natuurlijk ook een plaatsen in de scenario editor.
Quote from: RcA51 on Saturday 02 June, 2018, 19:01:52 Ik ben nog geen vreemde zaken tegen gekomen. Mooi, dat moeten we zo zien te zou houden. QuoteWel een vraag: Is het mogelijk om 'keerpunt' als vast punt in de route op te nemen?Ja dat zou kunnen, maar een enkeling die een scenario maakt m.b.t. Maliebaan -> Utrecht of Utrecht -> Maliebaan -> Amersfoort (of in dit geval andersom) kan er natuurlijk ook een plaatsen in de scenario editor. Afijn zal er nog even over nadenken.Edit/Of zien meerdere het voordeel er van in?
Heren! Zo ziet voor mij Amersfoort eruit. Iemand een idee hoe dit komt?
Even een kleine opmerking voor het stukje Amf-Bnva. Linkerspoor is sinds een jaar bij sein 727 een cijferbak bijgeplaatst voor rijwegen richting Barneveld. Sein toont geel-8, volgende (733) geel-6.Seinen 733 en 735 staan IRL tegen de overweg aan, niet 150 meter er vanaf. Seinen 2 en 4 staan wel correct opgesteld.
Quote from: trainsxp on Sunday 03 June, 2018, 12:32:14 Ja dat zou kunnen, maar een enkeling die een scenario maakt m.b.t. Maliebaan -> Utrecht of Utrecht -> Maliebaan -> Amersfoort (of in dit geval andersom) kan er natuurlijk ook een plaatsen in de scenario editor. Afijn zal er nog even over nadenken.Edit/Of zien meerdere het voordeel er van in?Voor de verbinding (Den Haag-Rotterdam) - Utrecht - Arnhem - Nijmegen v.v. zou dit een mogelijkheid zijn.Dit is een verbinding die in werkelijkheid voorkomt in de dienstregeling.
Ja dat zou kunnen, maar een enkeling die een scenario maakt m.b.t. Maliebaan -> Utrecht of Utrecht -> Maliebaan -> Amersfoort (of in dit geval andersom) kan er natuurlijk ook een plaatsen in de scenario editor. Afijn zal er nog even over nadenken.Edit/Of zien meerdere het voordeel er van in?
Mooi, heb je hem al in de Downloadsectie geplaatst?Dan kunnen wij er ook van genieten. Ps. mocht je dat doen maak dan wel ff een handleiding van het gebruikte materieel anders komt hij niet door de keuring.
Die zou dan in Arnhem mogelijk dienen te komen.Immers daar wordt van rijrichting gewisseld.
Bij het testen van het scenario zag ik nog wel dat Utrecht Malibaan naar Blauwkapel nog voorzien was van 2D bovenleiding, bij de aansluiting is het 3D geworden. Had je die specifiek zo gelaten?
Deze kan ik niet eens spelen? want bij de start begint hij gelijk dit te doen!!is van utrecht naar arnhem in hart van NL Vol 1
@trainsxp,Die zou dan in Arnhem mogelijk dienen te komen.Immers daar wordt van rijrichting gewisseld.Ik weet niet of dat nodig is voor een opgave bouwer, maar in het vorige bericht werd daar om gevraagd voor andere trajecten.Daarom mijn opmerking.
Quote from: Rob Jansen on Monday 04 June, 2018, 10:09:35 Bij het testen van het scenario zag ik nog wel dat Utrecht Malibaan naar Blauwkapel nog voorzien was van 2D bovenleiding, bij de aansluiting is het 3D geworden. Had je die specifiek zo gelaten?Dan heb je de test Vol 1.1 zeker (nog) niet geïnstalleerd?Quote from: Mark_1985_28 on Monday 04 June, 2018, 10:47:00 Deze kan ik niet eens spelen? want bij de start begint hij gelijk dit te doen!!is van utrecht naar arnhem in hart van NL Vol 1Wat is de volledige naam van het scenario dan?Quote from: ANdeJong on Monday 04 June, 2018, 11:30:21 @trainsxp,Die zou dan in Arnhem mogelijk dienen te komen.Immers daar wordt van rijrichting gewisseld.Ik weet niet of dat nodig is voor een opgave bouwer, maar in het vorige bericht werd daar om gevraagd voor andere trajecten.Daarom mijn opmerking.Precies een extra marker is niet nodig A.N. zoals RcA51 aangeeft. Edit/Oja het belangrijkste vergeet ik om RcA51 te bedanken voor het scenario. dus bij deze!
Quote from: Rob Jansen on Monday 04 June, 2018, 10:09:35 Bij het testen van het scenario zag ik nog wel dat Utrecht Malibaan naar Blauwkapel nog voorzien was van 2D bovenleiding, bij de aansluiting is het 3D geworden. Had je die specifiek zo gelaten?Dan heb je de test Vol 1.1 zeker (nog) niet geïnstalleerd?
Quote from: dutchdriver on Sunday 03 June, 2018, 21:32:02 Even een kleine opmerking voor het stukje Amf-Bnva. Linkerspoor is sinds een jaar bij sein 727 een cijferbak bijgeplaatst voor rijwegen richting Barneveld. Sein toont geel-8, volgende (733) geel-6.Seinen 733 en 735 staan IRL tegen de overweg aan, niet 150 meter er vanaf. Seinen 2 en 4 staan wel correct opgesteld. Nja je hebt gelijk wat seinen betreft, heb eens een filmpje bekeken en die bevestigd dat dus even gewijzigd. (zie knipsels beter zo)Je hebt het over geel-8 en 6 en zou mooi zijn maar in P-seinen kun je geen snelheid invoeren.
Wordt ook aangeraden om alleen scenario's te maken voor de huidige versie op die Treinpunt staat in de download sectie en niet los in een topic, we weten namelijk niet of test versies wijzigingen hebben die scenario's 'stuk' maken op een voorgaande versie (of andersom).
QuoteWordt ook aangeraden om alleen scenario's te maken voor de huidige versie op die Treinpunt staat in de download sectie en niet los in een topic, we weten namelijk niet of test versies wijzigingen hebben die scenario's 'stuk' maken op een voorgaande versie (of andersom).Niet aan gedacht, misschien was ik wat voorbarig. Ik ging er van uit dat er aan het spoor niets meer zou veranderen...
Maar dan is er nog wel zoiets als geavanceerde seinopvolging.
Zag wel in een filmpje dat station Bunnik ook liften had gekregen met een tietspad plus trottoir dus maar meteen even gemaakt zo goed en kwaad als het ging.
Quote from: dutchdriver on Monday 04 June, 2018, 12:47:48 Maar dan is er nog wel zoiets als geavanceerde seinopvolging. Ja je kunt het wel mooi brengen met geavanceerd, heb daar eens naar zitten kijken in de handleiding maar daar kom ik vooralsnog niet uit. Kortom mijn zegen heb je om dat te realiseren en wacht ik met de officiële Vol 1.1 totdat jij de geavanceerde codes hebt ingesteld
Quote...kan er natuurlijk ook een plaatsen in de scenario editor.Aldus gedaan. Ik was bezig met een scenario Maliebaan - Utrecht CS v.v. en na wat proberen is het gelukt.