Poll

Welk traject willen jullie het liefst als 1e afgemaakt zien aan scenery voor Beta 6

Amersfoort - (tot aan) Harderwijk
54 (32.5%)
Rhenen - aansluiting lijn Arnhem_Utrecht
49 (29.5%)
Den Dolder - Soest - Baarn
37 (22.3%)
Hilversum - (tot aan) Blauwkapel
14 (8.4%)
Maakt mij niet uit
12 (7.2%)

Total Members Voted: 164

Voting closed: Friday 05 December, 2014, 10:56:05

't Hart van Nederland Beta_6

**
TreinPunt.NL Vriend
Intercity
686 posts
Re: 't Hart van Nederland Beta_6
« Reply #60 on: Saturday 13 June, 2015, 20:34:47 »
In eerste instantie heb ik beta 5 verwijderd ( content map en  niet de assets ). Toen heb ik beta 6 geinstalleerd en de bovenleiding was verdwenen. Toen heb ik beta 6 verwijderd en beta5 teruggezet, daarmee was ook de bovenleiding weer terug. Daarna Beta 6 er overheen gezet en de bovenleiding was weer weg.
« Last Edit: Saturday 13 June, 2015, 22:51:54 by louke1968 »

*
Intercity
Geel & zwart is DM'90
914 posts
« Reply #61 on: Saturday 13 June, 2015, 20:56:09 »
Dat is mij ook opgevallen dat de bovenleiding is verdwenen nadat ik Beta 6 heb geïnstalleerd.

Cheers Ruben
Favoriete treinen: DM'90, Mat'36, Mat'40, Mat'54

Een spoorlijn door de Betuwe het is Arnhem - Tiel.

*
Hondekop
Scenario maker
163 posts
« Reply #62 on: Saturday 13 June, 2015, 21:01:02 »
Dat is mij ook opgevallen dat de bovenleiding is verdwenen nadat ik Beta 6 heb geïnstalleerd.

Cheers Ruben

Ik heb daarnet ook Beta 6 geïnstalleerd, maar ik heb er geen problemen mee en heb ook niet de vorige beta-versie verwijderd.

(dat is blijkbaar niet nodig)  :)

Groeten Jordi

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #63 on: Saturday 13 June, 2015, 21:15:19 »

Cheers Ruben

Had jij beta 5 verwijderd of niet omdat je geen draad hebt?

Groeten trainsxp

*
Intercity
Geel & zwart is DM'90
914 posts
« Reply #64 on: Saturday 13 June, 2015, 21:35:12 »
Beta 5 staat bij mij nog keurig geïnstalleerd in de lijst.

Cheers Ruben

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #65 on: Saturday 13 June, 2015, 21:58:56 »
Beta 5 staat bij mij nog keurig geïnstalleerd in de lijst.

Cheers Ruben

Nou ik weet het ook niet, bij jou staat beta 5 erin en heb geen draad.

In eerste instantie had ik beta 5 verwijderd ( content map en  niet de assets). Toen heb ik beta 6 geinstalleerd en de bovenleiding was verdwenen. Toen heb ik beta 6 verwijdert en beta5 teruggezet, daarmee was ook de bovenleiding weer terug. Daarna Beta 6 erover heen gezet en de bovenleiding was weer weg.

En bij louke zit het zo en die heeft wel draad op deze manier.

*
Blokkendoos
69 posts
« Reply #66 on: Saturday 13 June, 2015, 21:59:11 »
Mooie up(gr)(d)ate! Vooral stukje tussen Harderwijk en Amersfoort is mooi geworden :)
Helaas heb ik overal perrons, maar niet bij Arnhem Zuid  :-\

P.S. Ik heb overigens niets verwijderd en meteen de nieuwe assets van Frison en de beta 6 geinstalleerd. Geen enkel probleem verder met bovenleiding of iets dergelijks  ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #67 on: Saturday 13 June, 2015, 22:22:10 »
Mooie up(gr)(d)ate! Vooral stukje tussen Harderwijk en Amersfoort is mooi geworden :)

P.S. Ik heb overigens niets verwijderd en meteen de nieuwe assets van Frison en de beta 6 geinstalleerd. Geen enkel probleem verder met bovenleiding of iets dergelijks  ;)

Je zegt dat je de nieuwe assets van Frison hebt geïnstalleerd maar dat is dus niet zo namelijk station Arnhen Zuid want daar zitten de perrons aan vast.
Kort gezegd zoek naar Arnhem Zuid in de download sectie. ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #68 on: Saturday 13 June, 2015, 23:26:33 »
Oeps sorry voor dit, maar er gaat ineens een lampje branden. ::)
Had de bovenleiding die naar de KUJU map verwees in Beta 5 eens gewijzigd naar de draad van Christrains.
Kortom je moet het NS Track Pack geïnstalleerd hebben staan.
En dat heeft de een niet en een ander wel vandaar dat gedoe met ja/nee beta 5 verwijderen, en had je nergens bovenleiding.
Als dat NS Track Pack aanwezig is moet Beta 5 eraf want op deze manier kun je juist errors krijgen omdat de verwijzingen naar de .bin bestanden niet correct zijn!! ( KUJU en Christrains)
Heb ff gekeken bij mij door de map van de tracks ff te wijzigen en dan heb ik ook geen draad.

**
TreinPunt.NL Vriend
Intercity
686 posts
« Reply #69 on: Saturday 13 June, 2015, 23:58:21 »
Kijk, probleem opgelost. Bedankt voor de oplossing Trainsxp!  :)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #70 on: Sunday 14 June, 2015, 00:17:41 »
Kijk, probleem opgelost. Bedankt voor de oplossing Trainsxp!  :)

Is goed, en precies op het goede moment was er een update van het Track Pack met de autom. wisselsteller die dat gebruiken voor het spoor, al gebruik ik het niet maar WOP.

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
matje 46
347 posts
« Reply #71 on: Sunday 14 June, 2015, 11:40:24 »
Oeps sorry voor dit, maar er gaat ineens een lampje branden. ::)
Had de bovenleiding die naar de KUJU map verwees in Beta 5 eens gewijzigd naar de draad van Christrains.
Kortom je moet het NS Track Pack geïnstalleerd hebben staan.
En dat heeft de een niet en een ander wel vandaar dat gedoe met ja/nee beta 5 verwijderen, en had je nergens bovenleiding.
Als dat NS Track Pack aanwezig is moet Beta 5 eraf want op deze manier kun je juist errors krijgen omdat de verwijzingen naar de .bin bestanden niet correct zijn!! ( KUJU en Christrains)
Heb ff gekeken bij mij door de map van de tracks ff te wijzigen en dan heb ik ook geen draad.

ok, bedankt,ik ga gelijk ns track pack installeren.... ;)
groet,Tim :)

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #72 on: Sunday 14 June, 2015, 17:31:32 »
Mooi stuk Nijmegen-Arnhem WIP :P

*
Hogesnelheidstrein
(medeoprichter) MSTS/RW team
1.223 posts
« Reply #73 on: Sunday 14 June, 2015, 17:47:22 »
Ik, zei de gek, ben ook met een scenario bezig, Nijmegen - Arnhem. Een probleempje kom ik tegen, jaaaaaa het is w.i.p. en misschien weet je het al maar de passagiers kunnen in Arnhem Zuid niet in/uit stappen.   

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil,
maar op onze website of facebook 'waait' het altijd

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #74 on: Sunday 14 June, 2015, 18:15:40 »
ok, bedankt,ik ga gelijk ns track pack installeren.... ;)

Ja dat moet je zeker doen wat ook voor de rest geldt.
Want het zit namelijk ongeveer zo in het kort: het spoor wat voor de verandering gelegd is met de KUJU bovenleidingdraad, daarvan worden de bestanden gewijzigd met die van de Chris bovenleidingdraad wat dus in Beta 6 is gedaan. (wat met RW_Tools is gedaan)
Nu ga je nadien verder met het spoor leggen maar dat word niet meer gewijzigd want dat ligt in een keer goed, zeg maar, naar de trackrule die was aangepast naar zoals je het gemaakt hebt.
En juist die overgang van wijziging gaf de problemen dat je Beta 5 nodig had. ;)

Edit/
treintje,
Dan heb je voor 99.9 % zeker weten het laatste scenery pack van Christrains niet.
Daar zit namelijk een zo'n verborgen strip in waar passagiers over lopen die jij dus niet hebt

« Last Edit: Sunday 14 June, 2015, 18:20:53 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
3.440 posts
« Reply #75 on: Sunday 14 June, 2015, 18:44:01 »
Ik denk alleen dat het water iets donkerder mag  ;)

*
Blokkendoos
69 posts
« Reply #76 on: Sunday 14 June, 2015, 20:08:33 »

Je zegt dat je de nieuwe assets van Frison hebt geïnstalleerd maar dat is dus niet zo namelijk station Arnhen Zuid want daar zitten de perrons aan vast.
Kort gezegd zoek naar Arnhem Zuid in de download sectie. ;)

Oeps, iets te snel gekeken, toch bedankt!  :)

*
Hondekop
Rene uit de vroegere msts scene!
193 posts
« Reply #77 on: Sunday 14 June, 2015, 22:44:10 »
De grond textures uit welke route kwamen deze ook al weer  :P
Nu heb ik  de bekende missing texture als ondergrond!
« Last Edit: Sunday 14 June, 2015, 22:47:58 by renew40 »

*
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #78 on: Monday 15 June, 2015, 09:19:14 »
hi

Het ziet er weer super uit. ook de lijn Harderwijk geupdate en een beetje op 't gooi.
ik wil meteen ook een idee in brengen.
aan gezien je nu Nijmegen -Arnhem hebt, is het een idee om dan de IJssellijn er in te maken.
(Arnhem/ Apeldoorn - Deventer - Zwolle - Harderwijk)
dan kan je 50% van de Serie 3600 rijden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJssellijn

ik heb voor beta6 alles nieuwe assets & update's er op gedaan, van de 47b6f7ad-85b8-667f-975a-5aeb7c18d28c een back-up gemaakt en verwijderd. de 6 er schoon op gezet alles werkte top. toen de Scenarios van 5 terug gedaan (niets overschrijven) en het geen probleem tot nu toen en als er is 1 niet werkt tja jammer volgende dan maar  :P

ben zelf trouwen bezig rond antwerpen (cs nog niet) antwerpen-bergem richten het zuid/oost

mvg rob (Rubku_nl)
« Last Edit: Monday 15 June, 2015, 09:26:50 by Rubku_NL »
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.767 posts
« Reply #79 on: Monday 15 June, 2015, 10:56:42 »
Ik heb gisteravond de boel even geïnstalleerd, werkt prima. Omdat ik aan het livestreamen was niet de moeite genomen alle extra objecten te downloaden, waardoor Arnhem Zuid slechts bestond uit wat naamborden. Nog even de handleiding lezen dus. ;D
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #80 on: Monday 15 June, 2015, 10:58:45 »
(ingekort)

Edit/
treintje,
Dan heb je voor 99.9 % zeker weten het laatste scenery pack van Christrains niet.
Daar zit namelijk een zo'n verborgen strip in waar passagiers over lopen die jij dus niet hebt
Inderdaad, zoals gewoonlijk had je het bij het rechte eind. Ik had de laatste versie van Chris (nog) niet.
Opgelost, de reizigers hoeven nu niet meer mee tot Arnhem en dan met de bus terug  ;D 

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
« Reply #81 on: Monday 15 June, 2015, 14:03:55 »
Ga je in een volgende update het stop-go script van Coha toepassen bij overwegen die direct na een station liggen?
Bezoek een keer mijn vernieuwde website!

Offline Jur
Intercity
915 posts
« Reply #82 on: Monday 15 June, 2015, 14:09:49 »
Ga je in een volgende update het stop-go script van Coha toepassen bij overwegen die direct na een station liggen?

Uit ervaring kan ik zeggen dat het stop-go script van coha niet overal werkt. Op bepaalden seinen doet hij het wel, andere weer niet, en dan soms werkt het ook niet op seinen waar het eerder wel op heeft gewerkt :S. En het stop-go script is v.g.m niet bedoeld voor het nederlandse seinen pakket maar voor de tramseinen, maar als het dan ook toevallig werkt op normale seinen dan is dat mooi meegenomen ;)

NSVirm

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
377 posts
« Reply #83 on: Monday 15 June, 2015, 14:28:17 »

Uit ervaring kan ik zeggen dat het stop-go script van coha niet overal werkt. Op bepaalden seinen doet hij het wel, andere weer niet, en dan soms werkt het ook niet op seinen waar het eerder wel op heeft gewerkt :S. En het stop-go script is v.g.m niet bedoeld voor het nederlandse seinen pakket maar voor de tramseinen, maar als het dan ook toevallig werkt op normale seinen dan is dat mooi meegenomen ;)

NSVirm

Klopt, in jou route werken ze bij mij op zich wel goed, ik denk dat het belangrijk is dat je het seinen pakket goed up to date hebt
Interesse in scenario's met omroep, kijk dan op: http://www.blivius92.nl/scenarios/

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #84 on: Monday 15 June, 2015, 16:02:29 »

Hmm, wist helemaal niet dat dit al mogelijk was. ???
Mja als ik het woord ... script zie staan dan schrik ik al, ben daar niet in thuis.
Dus dat moeten we nog eens bezien hoe of wat.

Of is het een kant en klaar beschikbare iets wat je overal kunt gebruiken?
« Last Edit: Monday 15 June, 2015, 16:07:29 by trainsxp »

*
Sprinter
Helpt mee aan het bouwen van De Betuweroute!
437 posts
« Reply #85 on: Monday 15 June, 2015, 18:58:20 »
Probleempje...
De deuren willen niet openen en er lopen geen reizigers op het perron terwijl de Academy van DTG aangevinkt staat.

*
Hogesnelheidstrein
1.223 posts
« Reply #86 on: Monday 15 June, 2015, 20:09:15 »
TrainXP, weet je dat russen je volgen: http://railworks2.ru/viewtopic.php?f=12&t=1303&p=72724
Google vertaald het redelijk als je tenminste wilt weten waar dit over gaat. ;)

Offline Jur
Intercity
915 posts
« Reply #87 on: Monday 15 June, 2015, 20:41:44 »

Het is een soort van rechthoek wie je met een link op het spoor plaatst zoals een sein of overweg. Maar er treden problemen er mee op zoals hierboven in een eerdere post. Je hoeft er zelf iig geen scripts voor te maken.

NSVirm

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #88 on: Monday 15 June, 2015, 23:27:39 »

Het is een soort van rechthoek wie je met een link op het spoor plaatst zoals een sein of overweg. Maar er treden problemen er mee op zoals hierboven in een eerdere post. Je hoeft er zelf iig geen scripts voor te maken.

NSVirm

Ja dat wilde ik ff weten aangaande scripts maken ja dan nee.
Maar heb ik wat misgelopen dan, oftewel waar is dat op te halen? :-\

*
Hondekop
Rene uit de vroegere msts scene!
193 posts
« Reply #89 on: Tuesday 16 June, 2015, 00:25:35 »
De grond textures uit welke route kwamen deze ook al weer  :P
Nu heb ik  de bekende missing texture als ondergrond!

Me zelf nog maar ff herhalen!