't Hart van Nederland Beta 7

290 posts
Re: 't Hart van Nederland Beta 7
« Reply #480 on: Thursday 25 August, 2016, 21:18:31 »
Helaas is dat al meerdere keren aangekaart door meerdere personen waaronder ik, maar er wordt domweg door sommige objecten bouwers niet naar geluisterd en doen gewoon hun eigen ding( sterker: sommige waren beledigd ), nu krijgt iedereen vastlopers dat makkelijk had kunnen voorkomen.

Wat vaak ook problemen geeft is dat 1 object verschillende textures gebruikt, dit verzwaard ook de boel.

@ Trainsxp, Kan jij kijken of de Objecten van Frison meerdere textures gebruiken voor 1 object? zoja dan zou je aan hem kunnen vragen of hij al die textures er 1 texture van kan maken, kwaliteit -kan- ( Hoeft niet ) dan wel naar beneden gaan, maar het komt wel ten goede voor je route.
Het zijn de Dwarsliggers die de Sporen recht houden.....( met uitzondering van Bochten )

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.654 posts
« Reply #481 on: Friday 26 August, 2016, 03:25:05 »
Frison heeft mij al verteld dat objecten toen en nu heel anders in elkaar steken. Je moet je tevens bedenken dat ook Frison ooit een beginner was, dus hem de schuld van alles geven is ook geen optie. Hij heeft mij al gezegd dat als hij oude objecten bekijkt hij het nu veel efficiƫnter kan doen en dat ook actief doet. Meerdere texturen in een object gebruikt inderdaad meer geheugen (al hangt dit zeer af van het object dat gebouwd wordt) maar ik denk dat dit in het voorbeeld van Frison te verwaarlozen is omdat hij zijn textures goed inpakt en verkleind.
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

451 posts
« Reply #482 on: Friday 26 August, 2016, 08:37:44 »
 :)

@Koplopermau,

Wij geven de objectbouwers nergens de schult van.
Wij doen alleen aanbevelingen zodat een objectbouwer hiermee rekening kan houden,
Ook routebouwers zullen meer dienen aan te geven als zij een object wensen waar deze in een route komt te staan.
Dicht bij het spoor, verder af, grote afstand en nog verder weg. Dan kan de objectbouwer rekening mee houden hoe gedetailleerd hij een object zal te maken. Dit scheelt weer de nodige bits en belasting in de route, zeker bij zware trajecten.

m.v.g.

A.N. de Jong

2.936 posts
« Reply #483 on: Sunday 28 August, 2016, 17:46:29 »
Ik was in Nijmegen lent.
Maar misschien kan Frison het een en ander maken voor Nijmegen ???

TreinPunt.NL Administrator
3.166 posts
't Hart van Nederland Beta 7
« Reply #484 on: Sunday 28 August, 2016, 19:54:54 »
Waarom vraag je het hem niet? Hij zelf weet het beter dan iedereen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Groeten,
Niels

5.857 posts
« Reply #485 on: Monday 29 August, 2016, 08:03:48 »
Ik was in Nijmegen lent.
Maar misschien kan Frison het een en ander maken voor Nijmegen ???

Waarom vraag je het hem niet? Hij zelf weet het beter dan iedereen.

Beter zelfs, van der Valk Hotel en een nieuw Station Nijmegen Lent zitten al een dag of wat in zijn Box en later bij Chris. :P
Dat had RcA51 HIER al door laten schemeren. ;)
« Last Edit: Monday 29 August, 2016, 08:10:08 by trainsxp »

Groeten trainsxp

2.936 posts
« Reply #486 on: Monday 29 August, 2016, 20:06:09 »
Inderdaad Van der Valk Nijmegen lent.
Mooi gemaakt door Frison!

5.857 posts
« Reply #487 on: Friday 09 September, 2016, 22:30:13 »
Dit topic word niet meer door mij ondersteund, ga vanaf nu voor op/aanmerkingen naar het topic 't Hart van Nederland Beta 8. ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.654 posts
« Reply #488 on: Saturday 10 September, 2016, 01:13:38 »
Daarom een slotje. :)