't Hart van Nederland Beta 7

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: 't Hart van Nederland Beta 7
« Reply #420 on: Wednesday 20 July, 2016, 00:33:03 »
Dat gaat lekker niet gebeuren! :P
Ga nu naar Breukelen toe (hemelsbreed 45 KM) wat al iets buiten mijn boekje is omdat ik tot max. 40 km rond Lunteren zou gaan. ;)
« Last Edit: Wednesday 20 July, 2016, 08:16:05 by trainsxp »

Groeten trainsxp

*
Intercity
Routebouwer/ Scenario programmeur (ofzoiets)
996 posts
« Reply #421 on: Wednesday 20 July, 2016, 09:28:18 »
En je hebt al half Nederland op kaart :P
TREINSPOTKANAAL EN GAMEKANAAL SAMENGEVOEGD:
Geen Video's of weinig video's op kg klep meer
DutchRouteChannel:
 https://www.youtube.com/channel/UC0r4fl9lwKi7Wmu_5qw8Z1g

Een nieuwe Facebpookgroep voor TS2016 fanaten:
https://www.facebook.com/groups/551285945024977/

SUPERVIRM,

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.767 posts
« Reply #422 on: Wednesday 20 July, 2016, 20:36:06 »
Graag doorbouwen naar Amsterdam Breukelen Woerden - Utrecht
Wat denk je wel niet als je dit zegt? TrainsXP is niet je slaafje of je hond. Hij bouwt deze route met heel veel passie en in zijn vrije tijd. Iets meer respect mag wel. ;)

Ik vindt de uitbreiding prachtig. Complimenten voor zover, alle seinen plaatsen moet een behoorlijk werkje geweest zijn inderdaad. Gelukkig staan ze allemaal bij elkaar, scheelt weer portalen plaatsen. :p

Screenshots zijn veelbelovend. Ik blijf je volgen. :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

*
Stoomlocomotief
bouwer van de route aan de grens
49 posts
« Reply #423 on: Thursday 21 July, 2016, 15:29:20 »
ik vind het mooi worden
Hallo ik ben van het kanaal Gamen met kyan

*
Intercity
996 posts
« Reply #424 on: Monday 01 August, 2016, 11:53:46 »
Ik heb een klein probleempje, na veel uitzoeken hoe het komt kwam ik er niet achter, maar mijn seinbeelden blijven steeds op rood waardoor de ATB op 4 blijft staan. Ik heb het allerlaatste seinenpakket gedownload en geinstalleerd maar het helpt niet. kan iemand mij verder helpen?

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #425 on: Monday 01 August, 2016, 12:54:47 »
Nja daar weet ik zo 1 2 3 geen antwoord op, en zeker niet als je tot op heden de enigste bent.
Misschien even bij Coha langs gaan met deze vraag, daar is de kans op een mogelijk positieve reactie groter dan hier. ;)

*
Intercity
996 posts
« Reply #426 on: Monday 01 August, 2016, 13:09:57 »
Bedankt voor het antwoord :) ik zal dan maar eventjes Coha raadplegen :)

*
Intercity
600 posts
« Reply #427 on: Monday 01 August, 2016, 22:26:39 »

Klinkt me heel bekend in de oren.
Zou zo maar kunnen dat de oplossing beschreven staat op pag. 2 van dit topic.
Iets met een ATB NG Antenne

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #428 on: Tuesday 02 August, 2016, 07:38:10 »

Klinkt me heel bekend in de oren.

Ja achteraf praatjes schiet niet echt op maar nu je het zegt......
Mja het forum staat bezaaid met dezelfde vragen die al tig keer zijn gesteld cq beantwoord in diverse topics en probeer ze dan maar eens terug te vinden.
Kort door de bocht gezegd laat ik het zoeken zo kalm aan ook maar eens aan andere over, bij deze mijn dank. :)

Ps onlangs nog een PDF bestand toegevoegd, maar je raad het al; gisteren weer de zoveelste NIEUWE TOPIC geopend met een vraag over missende portalen. ???
Sorry, maar ik vind het wel goed zo. :-X

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #429 on: Tuesday 02 August, 2016, 18:56:24 »
Breukelen plaatjes als werk in uitvoering: :-X :)
Oja het belangrijkste vergeet ik te melden dat mijn grote dank wederom naar Frison uitgaat. :P
« Last Edit: Tuesday 02 August, 2016, 18:59:19 by trainsxp »

*
Intercity
636 posts
« Reply #430 on: Tuesday 02 August, 2016, 21:26:01 »
Heel fraai!  :D

*
Intercity
996 posts
« Reply #431 on: Wednesday 03 August, 2016, 12:10:31 »

Mja het forum staat bezaaid met dezelfde vragen die al tig keer zijn gesteld cq beantwoord in diverse topics en probeer ze dan maar eens terug te vinden.
Kort door de bocht gezegd laat ik het zoeken zo kalm aan ook maar eens aan andere over, bij deze mijn dank. :)

Ps onlangs nog een PDF bestand toegevoegd, maar je raad het al; gisteren weer de zoveelste NIEUWE TOPIC geopend met een vraag over missende portalen. ???
[/quote]

Ik had de zoekfunctie wel gebruikt, maar kon er zo even 123 niet op komen. Ik heb de gehele route weer opnieuw erop gezet en verschillende trajecten getest. Alles werkt weer zoals het hoort te werken :)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #432 on: Wednesday 03 August, 2016, 13:59:08 »

Ik had de zoekfunctie wel gebruikt, maar kon er zo even 123 niet op komen. Ik heb de gehele route weer opnieuw erop gezet en verschillende trajecten getest. Alles werkt weer zoals het hoort te werken :)

Ja, maar als het alleen om dat bestandje ging wat TjoeTjoe aangaf, en de route verder goed was, heeft het weinig zin om de route helemaal opnieuw te installeren. ;)
Heb je dat bestandje er eerst opgezet, of had je dat bestandje al wel geïnstalleerd staan maar ......?
Afijn hoe het ook zij wat je aangaf de route werkt weer als vanouds.

*
Hondekop
190 posts
« Reply #433 on: Saturday 06 August, 2016, 11:34:01 »
Zo heb op de kaart de markers van versie 7 nu omgezet naar normale NS marker.

>> Het kaartje <<
Kaart van de route "Hart van Nederland"
http://travel.jrstudios.nl/hart-van-nederland/

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #434 on: Saturday 06 August, 2016, 12:41:00 »
Het is nu nog mooier geworden, bedankt voor het bijwerken. :P
Zoals je al zei is dit voor Beta7, later in Beta8 zal station Utrecht Zuilen, Maarssen en Breukelen daar aan toegevoegd kunnen worden, maar dat gaat zeker goed komen naar ik hoop. :)

*
Hondekop
190 posts
« Reply #435 on: Saturday 06 August, 2016, 13:44:55 »
Gaat helemaal zeker goed komen, ik kan die stations al wel vast in de back-end gereed zetten,

Verder zit ik ook te kijken of ik de sporen kan laten tonen. Maar dit zal wel even de nodige tijd nodig hebben.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #436 on: Wednesday 10 August, 2016, 08:10:21 »
Zoals velen weten hete deze route voorheen het Middelpunt van Nederland wat in Lunteren ligt.
Daar had/heeft deze route zijn oorsprong vandaan en is hier op gebaseerd met een zwerfkei wat in dit Filmpje is te zien.
Om en nabij die zwerfkei word alles heringericht, vandaar wil ik jullie dat filmpje niet onthouden en weet je meteen de voorgeschiedenis van nu 't Hart van Nederland. :)

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #437 on: Thursday 11 August, 2016, 11:16:39 »
@Trainsxp,

Ik ben gisteren even in Lunteren geweest en wat me opviel was dat er het een en ander aan de noordkant was veranderd. Het leek alsof er een nieuwe wissel lag. Ik heb het vermoeden dat over deze nieuwe wissel met een hogere snelheid gereden kan worden (zie: http://www.prorail.nl/projecten/valleilijnamersfoortbarneveldede). Misschien iets voor jouw route? ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #438 on: Thursday 11 August, 2016, 13:32:24 »
Ja het klopt dat ze bezig zijn geweest met de Valleilijn zo ook oa. in Lunteren waar ik een 100 meter van het spoor af woon en een brief had ontvangen over mogelijk wat overlast enz.
Maar ik zal eens kijken of ik een bord zie staan van 60 km/u bij station Lunteren waar het eerder 40 was.
Fn ook kijken of er ergens een bord is toegevoegd van 130 km/u richting Barneveld Zuid waar volgens de gegeven link dat gereden mag worden.
Weet jij toevallig of de snelheid tussen Ede Wageningen en de oude rijksweg (N244) nog is verhoogd want dat is/was toch 40 km/u?
Trouwens nog bedankt voor de hint. :)
« Last Edit: Thursday 11 August, 2016, 13:34:41 by trainsxp »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #439 on: Thursday 11 August, 2016, 15:33:00 »
Dankzij Frison zijn perronkappen word Utrecht CS ook weer wat realistischer. :P

*
Intercity
996 posts
« Reply #440 on: Thursday 11 August, 2016, 15:56:07 »
Ziet er prachtig uit! Jammer dat Frison niet meer op het Forum is, maar wel begrijpelijk. Utrecht is er echt van opgeknapt! 8)

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #441 on: Thursday 11 August, 2016, 16:17:19 »
Voor zover ik weet is de snelheid tussen de N224 (niet de N244 ::) ) en Ede-Wageningen gelijk gebleven. Gisteren ook langs de Wildzoom gefietst en het cijfer op het bordje dat een snelheidsverlaging aankondigt is nog altijd een 4. De snelheidsverhoging op de Valleilijn is trouwens pas vanaf Meulunteren, dus misschien dat je even een stukje moet fietsen voordat je dat bordje tegenkomt die de snelheidsverhoging aankondigt.

Als we het trouwens toch hebben over veranderingen, de overweg bij de Kerkweg en de Hakselseweg zijn/gaan verwijdert (worden). De Kerkweg wordt een fietserstunneltje en de Hakselseweg wordt een verkeerstunnel. Ik weet echter niet hoe ver ze daarmee zijn, maar volgens Prorail moet het eind dit jaar af zijn. Misschien ook iets voor bèta 8. Tegen de tijd dat het station wordt verbouwd zijn we misschien al bij een bèta 9 :P
« Last Edit: Thursday 11 August, 2016, 16:22:45 by rubentreinfreak »

*
Stoomlocomotief
2 posts
« Reply #442 on: Thursday 11 August, 2016, 16:42:22 »
Goedemiddag,
Ik heb de map geprobeerd de installeren wat soort van gelukt maar het enigste probleem is dat mijn grond wit zwart en geel is.
Wat kan ik hier tegen doen? ik heb alles gedaan zoals het er staat.

Mvg. Justin 

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.767 posts
« Reply #443 on: Thursday 11 August, 2016, 17:04:40 »
Als je een wit/zwart/gele ondergrond hebt heb je een missende texture. Je hebt niet alle benodigde downloads. Zeer toevallig kwam dit recent voorbij, ik geloof dat je de Aluba Route moet downloaden. Zie voor alle benodigde downloads nogmaals de handleiding en download ook alles wat daar staat, anders mis je nog veel meer dingen. ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #444 on: Thursday 11 August, 2016, 17:53:57 »
Nja de Albula is nodig voor de scenery maar niet voor de grond textures, lees bij COHA de rest ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #445 on: Thursday 11 August, 2016, 18:49:48 »
rubentreinfreak,
Oke dan houden we dat vanaf Ede  Wageningen 40 km/u
Ja dat 130 bord zal dan wel na al dat bochtenwerk wezen waar het rechte gedeelte begint tot aan Barneveld Zuid want in Lunteren zelf zag ik dat niet staan.
Vanaf Ede gezien staat er nog steeds een 40 bord voor station Lunteren, en voorbij de laatste wissel die volgens mij langer is geworden staat een 80 bord die er voorheen ook stond.
Dus als je vertrekt uit Station Lunteren richting Barneveld mag je die wissel misschien nemen met 60 of 80.
En het kan ook maar zo zijn dat je vanaf Barneveld gezien 60 of 80 mag in Lunteren, ook al omdat ik zo gauw geen bord zag staan. ;)

*
Stoomlocomotief
2 posts
« Reply #446 on: Thursday 11 August, 2016, 19:51:47 »
Hij doet het nu was vergeten aluba te instaleren had hem wel gedownload.\
Maar nu kom ik met het volgende probleem dat hij dingen niet kan laden van de scenario's.

**
TreinPunt.NL Vriend
Intercity
686 posts
« Reply #447 on: Thursday 11 August, 2016, 20:33:19 »
@trainsxp:
Wow, dat ziet er gaaf uit ! Knap stukje werk weer van Frison. En van jou natuurlijk.  ;)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #448 on: Thursday 11 August, 2016, 21:24:26 »
jheun,
Download en installer RW_Tools eens.
Daarmee kun je oa. controleren of je per scenario geen rollend materieel mist.
Want mis je ook maar een wagon dan doet een scenario het niet en zul je het missende moeten installeren, hetzij freeware cq payware.

*
Stoomlocomotief
8 posts
« Reply #449 on: Sunday 14 August, 2016, 16:05:39 »
Ziet er fantastisch uit, top werk.
Ben benieuwd naar de volgende update.

Go zo door :D