't Hart van Nederland Beta 7

5.857 posts
Re: 't Hart van Nederland Beta 7
« Reply #30 on: Saturday 20 February, 2016, 08:50:46 »
@trainsxp.
Nee sorry. ik had de vorige versies van Coha niet eerst verwijderd, ik dacht dat dat geen kwaad kon en gewoon overschreven werd. Ik zal er nog wel een keer goed voor gaan zitten binnenkort. Thx

Hoe kan ik de oude versies makkelijkste verwijderen? Ik zie ze niet in de Utilities maar ook niet in mijn windows-software?
Heb de nieuwe versie over de oude heen staan omdat ik geen uninstall kon vinden.

Dat zul je per pakket handmatig moeten doen omdat er geen uniestal word geïnstalleerd.
Zo is bv. het Coha Wissel pakket hier te vinden: ??\Steam\SteamApps\common\railworks\Assets\Coha Wissel, en daar staan de andere pakketten ook.

Groeten trainsxp

6 posts
« Reply #31 on: Saturday 20 February, 2016, 11:24:16 »
Dat zul je per pakket handmatig moeten doen omdat er geen uniestal word geïnstalleerd.
Zo is bv. het Coha Wissel pakket hier te vinden: ??\Steam\SteamApps\common\railworks\Assets\Coha Wissel, en daar staan de andere pakketten ook.

Ik heb handmatig de Coha mappen verwijderd en de nieuwe versies opnieuw geïnstalleerd. Ik heb ook de mappen in Kuju van Coha verwijderd.
Cache van RW geleegd en opnieuw geprobeerd. Maakt geen enkel verschil in de QD, steeds rode seinen en de ATB-antennes die in de HUD worden weergegeven. ATB-snelheid komt wederom niet boven de 40 uit terwijl in de HUD wel hogere snelheden staan.
In Beta 6 nergens last van gehad, werkte prima. Hier helaas dus niet ..... hoop dat we gauw met z'n allen het probleem kunnen oplossen :-)
« Last Edit: Saturday 20 February, 2016, 11:41:43 by marcelva »

Machinist in opleiding.
1.531 posts
« Reply #32 on: Saturday 20 February, 2016, 11:41:13 »
Ik heb ook al vele dingen geprobeerd, maar blijf net als Marcelva problemen houden in QD scenario's.
Machinist in opleiding.

532 posts
« Reply #33 on: Saturday 20 February, 2016, 11:47:18 »
Het probleem zit hem in dit object:
RailNetwork~signals~UK Colour Light~UK_Mod_Track~NL ATB NG Antenne.xml

Heb in de assets van Marklin gekeken, en daar staat wel het 3D object, maar de bin is nergens te vinden.
Trainsxp heeft dit bericht waarschijnlijk al op railsim.nl opgepikt, dus oplossing zal wel nabij zijn

Waarom ook niet
1.542 posts
« Reply #34 on: Saturday 20 February, 2016, 12:43:15 »
Arnhem is prachtig geupdate. Alleen ik wil een scenario maken maken maar ik heb hier probelemen mee, 1. Als ik vlieg richting Westervoort of als ik richting Arnhem Zuid vlieg crasht mijn Railworks de hele tijd (is nu al 5x gebeurd) wat kan ik hier aan doen?? Mijn specs; AMD Athlon X4 680K Quad core Processor en 8 GB RAM en een Nvidea Geforce GTX 750 Ti 2 GB

**
TreinPunt.NL Vriend
371 posts
« Reply #35 on: Saturday 20 February, 2016, 12:43:39 »
Voor mensen die onverwachts rode seinen krijgen... Laatste versie seinen van COHA, ik heb dit zelf eerder ook gehad
Interesse in scenario's met omroep, kijk dan op: http://www.blivius92.nl/scenarios/

5.857 posts
« Reply #36 on: Saturday 20 February, 2016, 12:49:28 »
Ja TjoeTjoe de oplossing is nabij, nu de bevestiging nog wat vaak langer duurt.
Afijn, probeer het hier maar eens mee. ;)
Bron, lees vanaf Hier
Onder bijgevoegd de NL ATB NG Antenne.
Pak dat uit in de Railworks map!

6 posts
« Reply #37 on: Saturday 20 February, 2016, 12:50:36 »
na installatie van de antenne werkt alles zoals het zou moeten bij mij.

Super bedankt!

**
TreinPunt.NL Vriend
371 posts
« Reply #38 on: Saturday 20 February, 2016, 13:33:53 »
Hoe komt het dan dat niet iedereen dit probleem heeft?

Machinist in opleiding.
1.531 posts
« Reply #39 on: Saturday 20 February, 2016, 14:02:59 »
Misschien omdat sommige gebruikers dat bestand al hadden?

532 posts
« Reply #40 on: Saturday 20 February, 2016, 14:48:37 »
Hoe komt het dan dat niet iedereen dit probleem heeft?

1. men heeft dat betreffende ATB-NG bestand ooit een keer verkregen OF
2. men rijdt niet met ATB (dan heb geen ingrepen ook)

Heeft men niet de laatste versie van het Seinen pakket (v1.2) geïnstalleerd, dan treedt het rode seinen problemen ook op.
Er zijn hele volkstammen die één keer allerlei downloads her en der vandaan halen, en dan nooit meer terugkomen om te kijken of er misschien iets nieuws is. Onder het mom van "heb ik al, dus is het goed"

Wellicht wil Trainsxp wat expliciter in zijn readme opnemen welke versies van de Coha pakketten er nodig zijn.

En dat meerdere mensen dit probleem niet hebben/melden : wacht maar af, de route is net twee dagen uit  :)

190 posts
« Reply #41 on: Saturday 20 February, 2016, 15:05:15 »
Mooi update weer aanwezig, zal binnenkort eens mijn bestanden langs lopen (uiteraard met RW_Tools)
Kaart van de route "Hart van Nederland"
http://travel.jrstudios.nl/hart-van-nederland/

DutchCamelGamers
8 posts
« Reply #42 on: Saturday 20 February, 2016, 15:25:15 »
Na de 1e keer installeren zat ik met horde van problemen.
- Overal rode seinen
- ATB ook met groen niet boven de 40
- Mijn TS was teruggezet naar Simple mode ipv Expert. Na veel frustraties en aanpassen kon ik in ieder geval in Quick Drive weer een trein besturen.
Op de scenario's Rhenen - Utr  en Utrecht - Rhenen (Beide SLT ondanks dat bij 1 in het verhaal Mat64 beschreven staat) was ik niet mogelijk om de trein te besturen. Het leek wel of TS gewoon kapot was, de Tractie hendel/richting/rem mist compleet in F4, ook waren deze niet te bedienen in de trein, zaten gefreezed. (Dit was dus niet de reden van Simple mode)

Daarnet de antenne en voor de 3e keer die Coha seinen geïnstalleerd.
Alle sein en ATB problemen zijn opgelost.

Huidige problemen:
-Scenario Rhenen - Utrecht zoals boven beschreven.
-Scenario Utrecht - Rhenen crasht met file dump na hoop gehaper.
-Arnhem - Nijmegen werkt.

Resterend (persoonlijk) probleem:
Ik mis rijdraad/bovenleiding over het gehele tracé.

428 posts
« Reply #43 on: Saturday 20 February, 2016, 15:49:58 »
KLopt het dat de download het niet goed doet?

532 posts
« Reply #44 on: Saturday 20 February, 2016, 15:57:07 »
KLopt het dat de download het niet goed doet?

Eventjes goed lezen - kan niet moeilijk zijn - en dan weet je dat de download tijdelijk offline is.  :)

5.857 posts
« Reply #45 on: Saturday 20 February, 2016, 16:15:56 »
Zojuist is de download weer online gekomen, nu met antenne voor betere ontvangst i.v.m. ATB en rode seinen. ;)
Heb van de gelegenheid maar meteen gebruik gemaakt om de WOP map te verwijderen waar eerder over gesproken is.
En staan vanaf nu de helikopters bij Arnhem & Amersfoort aan de grond na zoveel jaar trouwe dienst. :D

5.857 posts
« Reply #46 on: Saturday 20 February, 2016, 16:30:48 »
Wellicht wil Trainsxp wat explicieter in zijn readme opnemen welke versies van de Coha pakketten er nodig zijn.

Ja net na het opnieuw ge-upload te hebben en het wilde melden dat hij weer online kwam las ik dat.
Had geen zin meer om het nog eens te gaan doen voor alleen ff de leesmij te veranderen wat je me hopelijk niet kwalijk neemt.
Heb de versies wel even in het allereerste bericht van dit topic gewijzigd, mja of dat helpt?, velen zoeken als 1e de downloadknop (net als baby's de tepel van moeders) en klaar. ;)
« Last Edit: Saturday 20 February, 2016, 16:32:19 by trainsxp »

532 posts
« Reply #47 on: Saturday 20 February, 2016, 16:44:14 »
Dank je wel.
Weer extra moeite moeten doen voor ons.
Goed dat het opgelost is nu.
Ga de route weer verwijderen en dan opnieuw installeren ook ivm de WOP..)))
mvh uit de sneeuwstorm in Zweden
Ruud

**
TreinPunt.NL Vriend
471 posts
« Reply #48 on: Saturday 20 February, 2016, 17:09:26 »
Ook hier staat ie erop. Complimenten trainsxp! Bedankt voor alle moeite.

5.857 posts
« Reply #49 on: Saturday 20 February, 2016, 17:26:58 »
Het eerste herstelde scenario is een feit en kan Hier opgehaald worden. :P

Oh Hai
367 posts
« Reply #50 on: Saturday 20 February, 2016, 18:22:12 »
Volgens mij was er maar èèn Valleilijn GTW hoor :P
Trolleybusliefhebber in Arnhem :)

Breng GTW :)

5.857 posts
« Reply #51 on: Saturday 20 February, 2016, 18:41:01 »

Nou vooruit maar weer, voor de zoveelste keer omdat ik in een goede bui ben en het seinen probleem is opgelost. :P
In het meegeleverde rtf bestand en zelfs in het eerste bericht van deze topic staat toch duidelijk dit geschreven lijkt mij:
Alle freeware van Christrains : http://www.christrains.com/ts_scenery.html
Misschien kun je (nog) niet lezen vanwege je leeftijd of zo, maar als er staat Alle freeware van Christrains dan hoef ik je toch niet uit te leggen wat daarmee bedoelt word.
M.a.w. je mist een freeware pakket, nu is het verder aan jou hoe je hier mee omgaat!

Ps John, mooie plaatjes. 8)

532 posts
« Reply #52 on: Saturday 20 February, 2016, 18:49:45 »
John heeft in de toekomst gekeken dus niet zeuren, want er komt een 2e GTW bij heb ik ergens gelezen.

2.936 posts
« Reply #53 on: Saturday 20 February, 2016, 19:22:47 »
John heeft in de toekomst gekeken dus niet zeuren, want er komt een 2e GTW bij heb ik ergens gelezen.

Hahahahaha ;D ;D ;D ;D
Als er maar 1 lijn is dan zal ik daar wel op rijden zou het niet?

@Trainsxp bedankt!

Ik rij graag op NL Routes
794 posts
« Reply #54 on: Saturday 20 February, 2016, 19:31:26 »
Zoals ik al op een andere forum heb gezegd jij en Frison
hebben weer een mooi staaltje werk af geleverd.
hiervoor bedankt trainsxp
Ben ondertussen even weer bezig geweest om een tweede scenario van mijn kant aan te passen
alleen stuiter ik nog al op wat problemen zodat ik even dit terzijde heb gezet.
En ga het morgen weer proberen.

Gertjan

Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

DutchCamelGamers
8 posts
« Reply #55 on: Saturday 20 February, 2016, 19:58:42 »
Misschien kun je (nog) niet lezen vanwege je leeftijd of zo, maar als er staat Alle freeware van Christrains dan hoef ik je toch niet uit te leggen wat daarmee bedoelt word.
Bedankt voor je uiterst vriendelijke reactie. Waardeer je hulp enorm. De volgende keer zal ik zeker nog eens terugkeren naar dit forum om te helpen bij het oplossen van fouten.
Heel toevallig had ik ze allemaal gedownload maar precies die vergeten te installeren. Kan gebeuren. Fouten maken is menselijk. Oh wacht even, nee dat ligt aan mij. Hè wat vervelend.
Toch hoop ik ook een volgende keer te mogen genieten van de gemaakte routes.

6 posts
« Reply #56 on: Saturday 20 February, 2016, 21:05:45 »

Nou vooruit maar weer, voor de zoveelste keer omdat ik in een goede bui ben en het seinen probleem is opgelost. :P
In het meegeleverde rtf bestand en zelfs in het eerste bericht van deze topic staat toch duidelijk dit geschreven lijkt mij:
Alle freeware van Christrains : http://www.christrains.com/ts_scenery.html
M.a.w. je mist een freeware pakket, nu is het verder aan jou hoe je hier mee omgaat!

Ps John, mooie plaatjes. 8)
Als zulke opmerkingen worden gemaakt tijdens een goede bui, wil ik je tijdens een slechte bui niet meemaken  ::)

Hoe dan ook, uiterst mooie route. Dit was sowieso al m'n lievelings, en dat wordt nu alleen nog maar erger het geval  :D
« Last Edit: Saturday 20 February, 2016, 21:09:29 by Herrebrugh »

Oh Hai
367 posts
« Reply #57 on: Saturday 20 February, 2016, 21:20:50 »

Ja en waar?

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.654 posts
« Reply #58 on: Sunday 21 February, 2016, 00:01:56 »
Jongens, houden we het allemaal even netjes en aardig? ;)

John heeft in de toekomst gekeken dus niet zeuren...
Train Simulator is en blijft fictief, als de scenariomaker twee GTW's wil gebruiken dan is dat prima. :)

...bedankt voor je uiterst vriendelijke reactie...
Beste DutchCamelGamers, wij krijgen bij elke release van elke route weer mensen die vragen waarom er objecten missen. Dat komt omdat mensen simpelweg de handleiding weigeren te lezen / gewoon niet lezen. TrainsXP heeft deze vraag al enkele tientallen keren moeten beantwoorden. Misschien niet in dit topic. Maar wel eerder. Dat wordt erg vervelend, zeker als je een grote route met veel custom objecten hebt waar mensen niet de moeite voor nemen om dit te downloaden. Bij een nieuwe release lees je de handleiding. Wij kunnen daarnaast niet weten dat je ChrisTrains vergeten was te installeren.

Begrijp dat wij deze vragen toch wel een beetje beu zijn en dat we gewoon willen dat men enige verantwoording neemt voordat ze hier komen voor hulp omdat ze iets simpels missen. Ik begrijp je frustratie, antwoord is misschien wat bot. Maar aan de andere kant, begrijp het probleem ook van onze kant. Bedankt voor je begrip (en kijk van onze kant ook even naar het antwoord van TrainsXP).

Ik heb de install zojuist gedaan en die ging vlekkeloos.

Met vriendelijke groet,
Koplopermau
« Last Edit: Sunday 21 February, 2016, 00:08:40 by Koplopermau »
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

Ik rij graag op NL Routes
794 posts
« Reply #59 on: Sunday 21 February, 2016, 00:11:53 »
Ben het volkomen eens met het bovenstaande bericht van Koplopermau

Gertjan