Ja, zo had ik ook dit eraan toegevoegd: -FPSLimit=30Omdat ik een iets mindere videokaart heb komt hiermee de FPS niet boven de 30 uit en heb hiermee het idee dat het systeem er ook wat minder aan hoeft te trekken en toch soepel blijft lopen. Dus bij mij ziet dat tezamen er dan zo uit: -FPSLimit=30 -DontUseBlueprintCache
Hmm, daar heb ik sinds de geboorte van deze game (toen nog Rail Simulator (RS)) dit .bat bestand voor.Dit bat bestand plaats je (met nadruk alleen) in de Assets map, zo worden niet alleen de blueprints.pak bestanden verwijderd maar ook overbodige bestanden zoals:del /s *.tgtdel /s *.costdel /s *.bak*del /s *.xmldel /s *.pak (blueprints)pause
We dwalen wel een beetje af, maar voordat we weer ontopic gaan, waarvoor dienen die bestanden allemaal? de .pak is idd duidelijk.
Sorry voor mijn late reactie. Het gaat om sein 262 uit de richting Zwolle richting Amersfoort.
Deuren gaan verkeerd open hier. Het betreft Amersfoort Vathorst. Ben ik de enige? of hebben andere dit ook. Deuren aan de juiste kant gaan niet open.
en als je het 5 meter lager legt werkt het ook niet meer zeker?
Quote from: X_shooter1 on Monday 11 May, 2015, 15:57:20 en als je het 5 meter lager legt werkt het ook niet meer zeker?Hoe bedoel je 5 m langer, en waar die 5 m?
Quote from: trainsxp on Monday 11 May, 2015, 16:08:13 Quote from: X_shooter1 on Monday 11 May, 2015, 15:57:20 en als je het 5 meter lager legt werkt het ook niet meer zeker?Hoe bedoel je 5 m langer, en waar die 5 m?lees goed, er staat lager, niet langer. Dat om onder de grond te komen waar de straat loopt.