[CLD] 't Hart van Nederland Beta 5 (zie Beta 6)

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
376 posts
Re: 't Hart van Nederland Beta 5
« Reply #750 on: Sunday 10 May, 2015, 12:26:54 »
Ja, zo had ik ook dit eraan toegevoegd: -FPSLimit=30
Omdat ik een iets mindere videokaart heb komt hiermee de FPS niet boven de 30 uit en heb hiermee het idee dat het systeem er ook wat minder aan hoeft te trekken en toch soepel blijft lopen. ;)
Dus bij mij ziet dat tezamen er dan zo uit: -FPSLimit=30 -DontUseBlueprintCache

Een goede oplossing trainxp, en dat zal in jou situatie zeker goed werken.
Ik zal deze echter niet gebruiken omdat ik het fijn vind om de 60 fps ook te houden.
Dit zal op sommige routes niet constant zijn maar mijn ervaring met 60 fps is beter.
Zo zijn er dacht ik nog nog wel meer commando's.

Voor het legen van de cache gebruik ik een bat bestand, deze werkt alleen als jou railworks op de G schijf staat. Anders moet je deze even aanpassen (Rechtmuisknop en dan bewerken, daar kun je de directory veranderen).

Maar goed gebruik dit op eigen risico.

Nogmaals bedankt voor je hulp trainxp, ik ga nu genieten van deze mooie route.
Interesse in scenario's met omroep, kijk dan op: http://www.blivius92.nl/scenarios/

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #751 on: Sunday 10 May, 2015, 12:48:31 »
Hmm, daar heb ik sinds de geboorte van deze game (toen nog Rail Simulator (RS)) een .bat bestand voor.
Dit bat bestand plaats je (met nadruk alleen) in de Assets map, zo worden niet alleen de blueprints.pak bestanden verwijderd maar ook overbodige bestanden zoals:

del /s *.tgt
del /s *.cost
del /s *.bak*
del /s *.xml
del /s *.pak (blueprints)
pause
« Last Edit: Sunday 10 May, 2015, 13:51:10 by trainsxp »

Groeten trainsxp

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
376 posts
« Reply #752 on: Sunday 10 May, 2015, 13:07:38 »
Hmm, daar heb ik sinds de geboorte van deze game (toen nog Rail Simulator (RS)) dit .bat bestand voor.
Dit bat bestand plaats je (met nadruk alleen) in de Assets map, zo worden niet alleen de blueprints.pak bestanden verwijderd maar ook overbodige bestanden zoals:

del /s *.tgt
del /s *.cost
del /s *.bak*
del /s *.xml
del /s *.pak (blueprints)
pause

We dwalen wel een beetje af, maar voordat we weer ontopic gaan, waarvoor dienen die bestanden allemaal? de .pak is idd duidelijk.

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #753 on: Sunday 10 May, 2015, 13:49:57 »
We dwalen wel een beetje af, maar voordat we weer ontopic gaan, waarvoor dienen die bestanden allemaal? de .pak is idd duidelijk.

Zie HIER waar uitleg achter de extensie staat. ;)
Tevens het bestandje weggehaald omdat het daar ook is bijgevoegd!
En wat je zegt; weer Ontopic.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
De trein!!
1.766 posts
« Reply #754 on: Sunday 10 May, 2015, 15:38:52 »
Sorry voor mijn late reactie. Het gaat om sein 262 uit de richting Zwolle richting Amersfoort. Zie deze video op 6:00. Bij deze moet ik telkens om goedkeuring vragen. Video link

Ik heb dat commando nog niet geprobeerd, die zal ik eens toevoegen. Kijken of dat mijn probleem oplost. :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #755 on: Sunday 10 May, 2015, 16:24:51 »
Sorry voor mijn late reactie. Het gaat om sein 262 uit de richting Zwolle richting Amersfoort.

Sorrry hoeft niet, er zijn meer zaken dan TS alleen op de wereld, en dan denk ik bv. aan mamadag. :)
Oh dat sein, dit was me ook al eens eerder opgevallen als je vanaf Apeldoorn komt en je wordt naar het geheel rechtse spoor geleid.
Maar zal eens kijken of er geen link verkeerd ligt cq verkeerde ingeving is ingevuld.

*
Stoomlocomotief
43 posts
« Reply #756 on: Sunday 10 May, 2015, 21:21:42 »
Deuren gaan verkeerd open hier. Het betreft Amersfoort Vathorst. Ben ik de enige? of hebben andere dit ook. Deuren aan de juiste kant gaan niet open.

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #757 on: Monday 11 May, 2015, 14:56:42 »
Deuren gaan verkeerd open hier. Het betreft Amersfoort Vathorst. Ben ik de enige? of hebben andere dit ook. Deuren aan de juiste kant gaan niet open.

Jij bent tot nu toe de 1e en enige op dit moment die dat heeft, je staat vermoedelijk precies op een punt bij dat gat waar net geen verborgen rails ligt en de deuren daar open gaan en niet aan de goede kant.
Zou ik bij dat gat een (verborgen) rails hebben doorgetrokken dan zie je hem zitten maar had je dit met de deuren niet.
Rij je een stukje verder/minder ver dan had je dat misschien niet gehad.
Dit is een gebrek in TS zelf in dit soort situaties en heb daar rails onder de grond moeten verbergen om dat enigszins te verhelpen.
Nu heb ik een invisible (onzichtbaar) track van SAD gevonden en zal dat eens testen of dat werkt door de verborgen rails in zijn geheel te vervangen, dus ook over dat gat heen.

Edit/
Zie op het plaatje de gele lijnen wat de SAD invisible track is:

Edit 2/
Hmm helemaal invisible is het niet zag ik wel na opslaan ???
Eens tussendoor kijken of er wat anders is te vinden.
« Last Edit: Monday 11 May, 2015, 15:19:55 by trainsxp »

TreinPunt.NL Tech Team
Hogesnelheidstrein
1.046 posts
« Reply #758 on: Monday 11 May, 2015, 15:57:20 »
en als je het 5 meter lager legt werkt het ook niet meer zeker?

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #759 on: Monday 11 May, 2015, 16:08:13 »

Hoe bedoel je 5 m langer, en waar die 5 m?

TreinPunt.NL Tech Team
Hogesnelheidstrein
1.046 posts
« Reply #760 on: Monday 11 May, 2015, 16:18:33 »

lees goed, er staat lager, niet langer. Dat om onder de grond te komen waar de straat loopt.

*
Hogesnelheidstrein
7.982 posts
« Reply #761 on: Monday 11 May, 2015, 16:35:44 »

lees goed, er staat lager, niet langer. Dat om onder de grond te komen waar de straat loopt.

Ja foutje bedankt. ;D
Dat zou ik even moeten proberen, mja dan had dit ook met dezelfde gebruikte rails gekund als dat werkt en heb je niet speciaal een invisible track voor nodig die dat achteraf niet (goed) is. ;)

Edit/
Het probleem op zich is verholpen dat je hem nog zag.
Heb eens de lijst afgestruind en kwam deze tegen: TSA - Invisible Track (DTG -> Academy)
Nu is er niets meer te zien in game. :P
« Last Edit: Monday 11 May, 2015, 18:20:15 by trainsxp »

*
Stoomlocomotief
43 posts
« Reply #762 on: Monday 11 May, 2015, 20:04:26 »
Ik zie en/of hoor het wel als het gefixed is of kan worden gefixed. Succes in ieder geval met de rest van 'T hart van Nederland.